Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O tiesiamos dviračių takų atkarpos Antakalnyje/Žvėryne - išties džiugina. Po truputį dviračių takai gerėja. Norėtųsi, kad darbai vyktų pagal planą (2017 m jau turėjo pradėti tiesti dviračių taką palei Pilaitės pr., bet... Na vasarą panašu neblogi tempai dviračių takų tiesime nusimato.

    Per kitąmet vykstančius savivaldos rinkimus Šimašius girsis 50 km+ naujų raudonų dviračių takų. Per kadenciją dviračių takų tiesime bus nuveikta tikrai daug.

    Comment


      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
      Per kitąmet vykstančius savivaldos rinkimus Šimašius girsis 50 km+ naujų raudonų dviračių takų. Per kadenciją dviračių takų tiesime bus nuveikta tikrai daug.
      Galima pasidžiaugti, kad visi šnekės apie dviračių takus
      Tai tampa svarbiu dalyku.

      Comment


        Visuomenės informavimas apie numatomą Rinktinės gatvės atkarpos nuo Šeimyniškių gatvės iki Žalgirio gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?2761389456
        Visuomenės informavimas apie numatomą Žalgirio gatvės atkarpos nuo Tuskulėnų gatvės iki Linkmenų gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?3361492973
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Visuomenės informavimas apie numatomą Rinktinės gatvės atkarpos nuo Šeimyniškių gatvės iki Žalgirio gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?2761389456
          Visuomenės informavimas apie numatomą Žalgirio gatvės atkarpos nuo Tuskulėnų gatvės iki Linkmenų gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?3361492973
          Žalgirio gatvėje taisytina visuomeninio transporto stotelė. Nereiktų dartyti, kad šaligatvis nuo laukimo paviljono vientisai tęsiasi siaurėdamas ir pereina į techninį šaligatvį. Tai užprogramuoja, kad pėstieji anot kirtę dvirtakį, tiesiog eis išilgai, kol užlips ant dvirtakio. Keleivių paviljonas turi būti atkirsta sala su aiškiai apibrėžtomis vietomis, kur reiktų pereiti dviračių taką.
          Paskutinis taisė Ginthus; 2018.01.23, 07:52.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Žalgirio gatvėje taisytina visuomeninio transporto stotelė. Nereiktų dartyti, kad šaligatvis nuo laukimo paviljono vientisai tęsiasi siaurėdamas ir pereina į techninį šaligatvį. Tai užprogramuoja, kad pėstieji anot kirtę dvirtakį, tiesiog eis išilgai, kol užlips ant dvirtakio. Keleivių paviljonas turi būti atkirsta sala su aiškiai apibrėžtomis vietomis, kur reiktų pereiti dviračių taką.
            Dviračių takas bus žemiau pėsčiųjų tako + bus pažymėtas punktyrine linija. Tiesa, pagal brėžinį matosi, kad ties stotelėmis dviračių takas pakils iki vieno lygio, kad pėstieji (ypač neįgalieji ir mamos su vežimėliais) galėtų pereiti. Ar bus problema - sunku pasakyti. Vizualiai bus pakankamai informacijos, kad pėstieji suprastų kas ir kur.

            Comment


              Tai informacijos pakanka ir automagistralėse, kad saugiai važiuoti, bet visvien tveriami atitvarai, kad neišsitaškytų, bei tvoros, kad kėgliai nebėgiotų... Su pakilimais žinoma labai geras sprendimas.

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Visuomenės informavimas apie numatomą Rinktinės gatvės atkarpos nuo Šeimyniškių gatvės iki Žalgirio gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?2761389456
                Visuomenės informavimas apie numatomą Žalgirio gatvės atkarpos nuo Tuskulėnų gatvės iki Linkmenų gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?3361492973
                Panašu, kad įsiklausė į daug kartų kartotas pastabas dviračių takams dviračių takai vientisi, yra aukščių skirtumai, stotelės papildomai atskirtos tvorele. PAGALIAU!

                Tačiau su gatvėmis dar reikia padirbėti:
                - Rinktinės g. - 2 eismo juostos po 5,00 metrus. Gatvės kategorija C2, juostos plotis 3,00-3,50 m. Ar čia numato 3,00 m juostą ir 2,00 metrų parkavimo zoną kiekvienoje pusėje? Jei taip, tai neblogai...
                - Žalgirio g. - 4 eismo juostos po 3,75 metro. Gatvės kategorija C1, juostos plotis 3,00-3,50 m. O gal čia numato 4 juostas po3,50 metro ir 1,00 metro skiriamąją? O gal ateityje 5 juostos po 3,00 metrus pasidomėsiu.

                Comment


                  Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                  Panašu, kad įsiklausė į daug kartų kartotas pastabas dviračių takams dviračių takai vientisi, yra aukščių skirtumai, stotelės papildomai atskirtos tvorele. PAGALIAU!

                  Tačiau su gatvėmis dar reikia padirbėti:
                  - Rinktinės g. - 2 eismo juostos po 5,00 metrus. Gatvės kategorija C2, juostos plotis 3,00-3,50 m. Ar čia numato 3,00 m juostą ir 2,00 metrų parkavimo zoną kiekvienoje pusėje? Jei taip, tai neblogai...
                  - Žalgirio g. - 4 eismo juostos po 3,75 metro. Gatvės kategorija C1, juostos plotis 3,00-3,50 m. O gal čia numato 4 juostas po3,50 metro ir 1,00 metro skiriamąją? O gal ateityje 5 juostos po 3,00 metrus pasidomėsiu.
                  Žalgirio gatvėje penkta juosta ties sankryžomis nepamaišytų. Plati skiriamoji - taip pat.

                  Comment


                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                    Panašu, kad įsiklausė į daug kartų kartotas pastabas dviračių takams dviračių takai vientisi, yra aukščių skirtumai, stotelės papildomai atskirtos tvorele. PAGALIAU!

                    Tačiau su gatvėmis dar reikia padirbėti:
                    - Rinktinės g. - 2 eismo juostos po 5,00 metrus. Gatvės kategorija C2, juostos plotis 3,00-3,50 m. Ar čia numato 3,00 m juostą ir 2,00 metrų parkavimo zoną kiekvienoje pusėje? Jei taip, tai neblogai...
                    - Žalgirio g. - 4 eismo juostos po 3,75 metro. Gatvės kategorija C1, juostos plotis 3,00-3,50 m. O gal čia numato 4 juostas po3,50 metro ir 1,00 metro skiriamąją? O gal ateityje 5 juostos po 3,00 metrus pasidomėsiu.
                    Neblogas spejimas del 2m parkavimo zonos, bet esu labai priesiskai nusiteikes sitai nesamonei, jei ji bus taip igyvendinta. Parkavimo vietos turi buti kita danga ir padarytos kaip kisenes, o ne kaip eismo juostos gabalas, tad neturi ieiti i jos ploti.

                    Comment


                      Neturim mes dar politinės valios taupyt kelių tiesimo ir tvarkymo lėšas, todėl ir švaistom pinigus 10 metrų pločio 2 juostų gatvėms.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Neturim mes dar politinės valios taupyt kelių tiesimo ir tvarkymo lėšas, todėl ir švaistom pinigus 10 metrų pločio 2 juostų gatvėms.
                        Tai kad tie pločiai esami jau, nekeis nieko važiuojamojoj dalyj, išskyrus trumpą atkarpą Žalgirio gatvėje, kur padarys daugiau siauresnių juostų.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Tai kad tie pločiai esami jau, nekeis nieko važiuojamojoj dalyj, išskyrus trumpą atkarpą Žalgirio gatvėje, kur padarys daugiau siauresnių juostų.
                          Kalba ėjo apie Rinktinės g. siaurinimą gaunant daugiau vietos šaligatviams ir dviračių takams.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Neturim mes dar politinės valios taupyt kelių tiesimo ir tvarkymo lėšas, todėl ir švaistom pinigus 10 metrų pločio 2 juostų gatvėms.
                            O nebus platus asfalto gabalas pigiau nei skirtingų dangų kišenės parkavimui, salelės ir pan ir t.t.?

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Kalba ėjo apie Rinktinės g. siaurinimą gaunant daugiau vietos šaligatviams ir dviračių takams.
                              Akurat, net nepastebėjau šito gabaliuko. Tiesiai priešais prokuratūrą naikinasi greitėjimo-lėtėjimo juostos. Matomai nesuko galvos dėl pločių perskirstymo ir tiesiog panaikino juostą. Gal gerai pasistengus būtų tilpę ir eismo juosta ir dar 2m parkingas. Bet matyt netilpo tai padarė paprasčiau.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                O nebus platus asfalto gabalas pigiau nei skirtingų dangų kišenės parkavimui, salelės ir pan ir t.t.?
                                Nebus, nes parkavimui turėtų naudoti plyteles, o salelės įrengiamos ant asfalto (t.y. guminiai pagrindai montuojami ant jau pakloto asfalto). Be to koks skirtumas kaip tą asfaltą kloti, kai viskas vienu metu vis tiek daroma? Būtų brangiau jeigu reikėtų papildomai atvaryti visą techniką, kad išasfaltuoti mažą lopą. Kaip antai buvo Goštauto g. dviračių take, kur teko išpjautą gabalą užasfaltuoti raudonu asfaltu. Skundėsi Antonas, kad labai brangiai gavosi. Tai no shit.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Nebus, nes parkavimui turėtų naudoti plyteles, o salelės įrengiamos ant asfalto (t.y. guminiai pagrindai montuojami ant jau pakloto asfalto). Be to koks skirtumas kaip tą asfaltą kloti, kai viskas vienu metu vis tiek daroma? Būtų brangiau jeigu reikėtų papildomai atvaryti visą techniką, kad išasfaltuoti mažą lopą. Kaip antai buvo Goštauto g. dviračių take, kur teko išpjautą gabalą užasfaltuoti raudonu asfaltu. Skundėsi Antonas, kad labai brangiai gavosi. Tai no shit.
                                  Skirtumas atsiranda, kai suprojektuoja skirtingas dangos konstrukcijas su skirtingų rūšių asfaltais. Nes gi apkrovos skiriasi važiuojamojoj daly ir parkinge, tai ir konstrukcijas skirtingas suprojektuoja. O gamyklose gi neišbėga skirtingi asfaltai vieno mygtuko paspaudimu. Tad gaunasi, kad ir asfaltuoti tenka atskirai kitą dieną. Su raudono asfalto mažais lopais išvis košmaras. Tenka kaupti po kelis objektus, kad apsimokėtų asfaltą pradėti gaminti.
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2018.01.24, 14:08.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Nebus, nes parkavimui turėtų naudoti plyteles, o salelės įrengiamos ant asfalto (t.y. guminiai pagrindai montuojami ant jau pakloto asfalto). Be to koks skirtumas kaip tą asfaltą kloti, kai viskas vienu metu vis tiek daroma? Būtų brangiau jeigu reikėtų papildomai atvaryti visą techniką, kad išasfaltuoti mažą lopą. Kaip antai buvo Goštauto g. dviračių take, kur teko išpjautą gabalą užasfaltuoti raudonu asfaltu. Skundėsi Antonas, kad labai brangiai gavosi. Tai no shit.
                                    Pvz 10m pločio asfalto gabalas lyginant su 6m asfalto + 4m plytelių parkingui. Su asfaltu paprasta - pastatai bortelius, užkloji asfaltą vienu ypu ir baigtas darbas. Su plytelėm - atvaryt techniką asfaltui vistiek reikia. Bet tuo pačiu reikia ir kloti plyteles, daugiau bortelių (tarp asfalto ir plytelių, parkingo ir šaligatvio), formuoti saleles... Neduok dieve sugalvos tarp parkavimo vietų salelėse susodinti medžius Ir asfalto kvadratas santykinai brangiau gaunasi.

                                    Ar asfaltas ryškiai brangiau už plyteles ir per tai atsiperka?

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Pvz 10m pločio asfalto gabalas lyginant su 6m asfalto + 4m plytelių parkingui. Su asfaltu paprasta - pastatai bortelius, užkloji asfaltą vienu ypu ir baigtas darbas. Su plytelėm - atvaryt techniką asfaltui vistiek reikia. Bet tuo pačiu reikia ir kloti plyteles, daugiau bortelių (tarp asfalto ir plytelių, parkingo ir šaligatvio), formuoti saleles... Neduok dieve sugalvos tarp parkavimo vietų salelėse susodinti medžius Ir asfalto kvadratas santykinai brangiau gaunasi.

                                      Ar asfaltas ryškiai brangiau už plyteles ir per tai atsiperka?
                                      Nežinau tikslių skirtumų. Bet medžių sodinimo į kainą gi neįtrauksi - galima ir nesodinti. Nors patartina. Skiriasi ir priežiūros kainos: kur valyti ir lopyti duobes plačiame kelyje, o kur siaurame. Na, o labai plečiant kainą galima įvertinti ir sumažėjusių avarijų skaičių.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Nežinau tikslių skirtumų. Bet medžių sodinimo į kainą gi neįtrauksi - galima ir nesodinti. Nors patartina. Skiriasi ir priežiūros kainos: kur valyti ir lopyti duobes plačiame kelyje, o kur siaurame. Na, o labai plečiant kainą galima įvertinti ir sumažėjusių avarijų skaičių.
                                        Galima ir plytelių į kainą neįtraukt - galima smėlį palikt Kiek tenka matyti duobės dažniausiai susidaro važiuojamoje dalyje, o ne parkavime. Plytelėmis išklotuose parkinguose taip pat trupa ir išsibanguoja plytelės. Aišku gal nuimt kelias plyteles, sutvarkyt pagrindą ir sudėt atgal pigiau nei užlopyt asfaltą, nežinau.

                                        Avarijų sumažėtų arba sumažėjus eismo arba sumažėjus greičiui. Abiem atvejais tai nėra be pasekmių miestui kaip visam. Reiškia kitur padidėjo eismo arba padidėjo tarša dėl daugiau stovinčių ar lėčių važiuojančių automobilių.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Galima ir plytelių į kainą neįtraukt - galima smėlį palikt Kiek tenka matyti duobės dažniausiai susidaro važiuojamoje dalyje, o ne parkavime. Plytelėmis išklotuose parkinguose taip pat trupa ir išsibanguoja plytelės. Aišku gal nuimt kelias plyteles, sutvarkyt pagrindą ir sudėt atgal pigiau nei užlopyt asfaltą, nežinau.

                                          Avarijų sumažėtų arba sumažėjus eismo arba sumažėjus greičiui. Abiem atvejais tai nėra be pasekmių miestui kaip visam. Reiškia kitur padidėjo eismo arba padidėjo tarša dėl daugiau stovinčių ar lėčių važiuojančių automobilių.
                                          Gatvių siaurinimas yra viena patikimiausių priemonių greičio mažinimui. Pas mus gi yra 5 metrų pločio juosta su 40km/h ribojimu. Ir po to verkiam: niekas nesilaiko ribojimų...

                                          Plytelės turbūt nebūtinai išsikraipo. Manau nuo pagrindo priklauso. Bet šiaip tai jo, jas ištiesint ko gero pigiau. Antai prie Katedros aikštės prieš kelis mėnesius sutvarkė kelių metų senumo įdubą, nė ženklo, o viską padarė gal per dieną ar pan. Su asfaltu sudėtingiau. Beje, nežinau kaip yra iš tikrųjų, bet kažkada seniai teko girdėt, kad stovėjimo vietomis (kai pastovus slėgis į vieną vietą) asfaltas nėra tinkamas (nes yra truputį minkštas), todėl plytelės geriau. Pavyzdžiui, ne šiaip sau turbūt daugiabučių kiemus bene visur kloja plytelėmis.

                                          Dar galima įvertinti ir sumažėjusį paviršių įkaitimą (taigi kiek mažesnę oro temperatūrą), nes plytelės kur kas daugiau atspindi saulės, negu asfaltas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X