Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Na, aš juk parašiau kodėl ta perėja būtų pavojinga ja besinaudojantiems, ypač jeigu ją būtų leista kirsti dviratininkams nestabdant.
    Pagal KET nėra variantų, kad per perėją galėtų važiuoti dviratininkai nestabdydami ir turėtų pirmumą prieš važiuojančius gatve. Visos tos lentelės "draugiška dviračiams" ar pan. yra tik reklaminis/informacinis šlamštas.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą

      Pagal KET nėra variantų, kad per perėją galėtų važiuoti dviratininkai nestabdydami ir turėtų pirmumą prieš važiuojančius gatve. Visos tos lentelės "draugiška dviračiams" ar pan. yra tik reklaminis/informacinis šlamštas.
      Tai ir pėstieji neturi pirmumo, bet dažnai lenda po ratais. Bus tikrai įdomu pažiūrėt kaip išspręs.

      Comment


        Jei tokia kebli situacija su matomumu, žinant, kad tokio tilto tikrai nieks neperstatinės, būtu praktiška įrengti šviesoforą, kuris suveiktų iškart tik iškvietus bei trumpai.
        Reglamentai nurodo kokiu minimaliu atstumu kiekvienoje gatvės kategorijoje gali būti įrengti šviesoforai. Čia atstumai turbūt tikrai per maži, tad, įdomu, ar įmanoma būtų esamas sankryžas ties Seimu ir jau Žvėyne perdaryti į nedidelius transporto žiedus. Ar užtektų jiems vietos?
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Jei tokia kebli situacija su matomumu, žinant, kad tokio tilto tikrai nieks neperstatinės, būtu praktiška įrengti šviesoforą, kuris suveiktų iškart tik iškvietus bei trumpai.
          Reglamentai nurodo kokiu minimaliu atstumu kiekvienoje gatvės kategorijoje gali būti įrengti šviesoforai. Čia atstumai turbūt tikrai per maži, tad, įdomu, ar įmanoma būtų esamas sankryžas ties Seimu ir jau Žvėyne perdaryti į nedidelius transporto žiedus. Ar užtektų jiems vietos?
          Problematiška tiek su vieta, tiek su reljefu. Sankryžos įvažiavimas gali būti nuožulnus. Gabalas žiedo nelabai gali būti nuožulnus. Be to šviesoforai patogu pėstiesiems. Miniatiūrinis žiedas be šviesoforų nebūtų saugu. Turbūt paprasčiau būtų supaišyti, kad dvirtakis eina pro esamus šviesoforus.

          Šiaip ar taip didžioji dalis dviračių srauto eina būtent Seimas<->Žvėrynas. Į/iš senamiesčio, naujamiesčio, verslo trikampio. Gatvės kirtimas reikalingas praktiškai tik važiuojantiems pasivažinėti. Net ir norint iš Pedagoginio važiuoti į Naujamiestį per Vingio parką, patogiau toje pačioje gatvėje važiuoti aukštyn ir kirsti tiesiai gyvenamąja gatvele tiesiai į Vingio parko tiltą.

          Važiuojantys palei upę gali ramiai važiuoti.. palei upę Aišku dalį metų laiko krantinė būna paskendus. Bet tuo metu ir važinėjančių nedaug. Tuo labiau rekreaciniu maršrutu.

          Comment


            Ar gali kas nors man paaiškinti, kodėl Žvėrynė Kęstučio g. buvo nuspręsta dviračių taką nupaišyti tokiu būdu:

            1. Nupaišyti prieš žiemą, kuomet dviratininkų beveik nėra (važinėju pro ten po 2x per dieną ir laaabbbaii retai kas mina pėdalus šiuo metu, nors ir sniego nėra) ir išprašyti visus automobilius nuo kelio, kai tą galima buvo padaryti kažkur kovą-balandį-geguž. Dabar nei autmobiliai stovi, nei dviračiai važiuoja.
            2. Kodėl kai kur dviračių takas pranyksta. Suprantu, kad autobusų-troleibusų stotelės, bet kai kur, jeigu neklystų prie "Tiulio Fėja" irgi nėra, sprask, verslui rezervuota vieta. Taip kaip išeina reiks visgi kai kur apvažinėti ir ypač pavojingose vietose, nes ten susiaurėjimas ir mašinos dažnai stovi.
            3. Kuo dažomos juostos, nes atrodo, kad akvarele: dviratininkai dar nevažinėja, mašinos nestovi, o jau daug kur kažkaip prablukę. Pavasarį vėl reiks paišyti.

            Nesuprantu tokios dviračių takų projektavimo logikos.
            Nenoriu pasakyti, kad tako ten nereikia. Jo labai reikia ir sveikintina, kad jis ten bus, bet visgi...

            Comment


              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
              Ar gali kas nors man paaiškinti, kodėl Žvėrynė Kęstučio g. buvo nuspręsta dviračių taką nupaišyti tokiu būdu:

              1. Nupaišyti prieš žiemą, kuomet dviratininkų beveik nėra (važinėju pro ten po 2x per dieną ir laaabbbaii retai kas mina pėdalus šiuo metu, nors ir sniego nėra) ir išprašyti visus automobilius nuo kelio, kai tą galima buvo padaryti kažkur kovą-balandį-geguž. Dabar nei autmobiliai stovi, nei dviračiai važiuoja.
              2. Kodėl kai kur dviračių takas pranyksta. Suprantu, kad autobusų-troleibusų stotelės, bet kai kur, jeigu neklystų prie "Tiulio Fėja" irgi nėra, sprask, verslui rezervuota vieta. Taip kaip išeina reiks visgi kai kur apvažinėti ir ypač pavojingose vietose, nes ten susiaurėjimas ir mašinos dažnai stovi.
              3. Kuo dažomos juostos, nes atrodo, kad akvarele: dviratininkai dar nevažinėja, mašinos nestovi, o jau daug kur kažkaip prablukę. Pavasarį vėl reiks paišyti.

              Nesuprantu tokios dviračių takų projektavimo logikos.
              Nenoriu pasakyti, kad tako ten nereikia. Jo labai reikia ir sveikintina, kad jis ten bus, bet visgi...
              Važiuoju dviračiu kas antrą dieną, dėkingas kad padarė.
              Pastatytų automobilių "išprašymas" prieš žiemą manau naudingas - mažiau konfliktų bus pavasarį. Juolab, kad ir probleminės vietos, kaip antai ties maisto prekių parduotuve Kęstučio g. 37 ant šaligatvio paliekami automobiliai, išryškėja - tikiuosi pavasarį atsakingi asmenys priims tinkamus sprendimus.
              Dėl dažų kokybės - pritariu, nusidėvėjimas subjektyviai vertinant pernelyg spartus.

              Comment


                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                Ar gali kas nors man paaiškinti, kodėl Žvėrynė Kęstučio g. buvo nuspręsta dviračių taką nupaišyti tokiu būdu:

                1. Nupaišyti prieš žiemą, kuomet dviratininkų beveik nėra (važinėju pro ten po 2x per dieną ir laaabbbaii retai kas mina pėdalus šiuo metu, nors ir sniego nėra) ir išprašyti visus automobilius nuo kelio, kai tą galima buvo padaryti kažkur kovą-balandį-geguž. Dabar nei autmobiliai stovi, nei dviračiai važiuoja.
                2. Kodėl kai kur dviračių takas pranyksta. Suprantu, kad autobusų-troleibusų stotelės, bet kai kur, jeigu neklystų prie "Tiulio Fėja" irgi nėra, sprask, verslui rezervuota vieta. Taip kaip išeina reiks visgi kai kur apvažinėti ir ypač pavojingose vietose, nes ten susiaurėjimas ir mašinos dažnai stovi.
                3. Kuo dažomos juostos, nes atrodo, kad akvarele: dviratininkai dar nevažinėja, mašinos nestovi, o jau daug kur kažkaip prablukę. Pavasarį vėl reiks paišyti.

                Nesuprantu tokios dviračių takų projektavimo logikos.
                Nenoriu pasakyti, kad tako ten nereikia. Jo labai reikia ir sveikintina, kad jis ten bus, bet visgi...
                Schema tos gatvės buvo kur kas labiau išdirbta. Matyt, kad pradėjo darbus ir nespėjo pabaigti. Žiūrėsim kaip bus pavasarį.

                Comment


                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                  Ar gali kas nors man paaiškinti, kodėl Žvėrynė Kęstučio g. buvo nuspręsta dviračių taką nupaišyti tokiu būdu:

                  1. Nupaišyti prieš žiemą, kuomet dviratininkų beveik nėra (važinėju pro ten po 2x per dieną ir laaabbbaii retai kas mina pėdalus šiuo metu, nors ir sniego nėra) ir išprašyti visus automobilius nuo kelio, kai tą galima buvo padaryti kažkur kovą-balandį-geguž. Dabar nei autmobiliai stovi, nei dviračiai važiuoja.
                  2. Kodėl kai kur dviračių takas pranyksta. Suprantu, kad autobusų-troleibusų stotelės, bet kai kur, jeigu neklystų prie "Tiulio Fėja" irgi nėra, sprask, verslui rezervuota vieta. Taip kaip išeina reiks visgi kai kur apvažinėti ir ypač pavojingose vietose, nes ten susiaurėjimas ir mašinos dažnai stovi.
                  3. Kuo dažomos juostos, nes atrodo, kad akvarele: dviratininkai dar nevažinėja, mašinos nestovi, o jau daug kur kažkaip prablukę. Pavasarį vėl reiks paišyti.

                  Nesuprantu tokios dviračių takų projektavimo logikos.
                  Nenoriu pasakyti, kad tako ten nereikia. Jo labai reikia ir sveikintina, kad jis ten bus, bet visgi...
                  1. Būtų nudažę anksčiau, bet buvo pasibaigus sutartis su dažytojais. Vos įrengus juostas nereiktų tikėtis, kad netrukus atsiras dviračių tranzitas (žr. ankstyvojo sovietmečio miesto panoramas – ten irgi plačiuose keliuose vos po pora mašinų kiekvienoj nuotraukoj). Per žiemą gera reklama pravažiuojantiems troleibusų keleiviams, kad galėtų pasiplanuot investicijas į dviratį ir aprangą pavasario pradžiai.

                  2. Ties sankryžomis, kuriose atsiranda automobiliams kairioji juosta, netelpa dviračių juostos. Taip ir planavo schemoje.

                  3. Galbūt dažai, o gal tiesiog sunešto smėlio sluoksnis mažina matomumą.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Vilniaus Gedimino prospekte – dviratininkams pritaikyti šviesoforai

                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujienos/transportas/vilniaus-gatves/vilniaus-gedimino-prospekte-dviratininkams-pritaikyti-sviesoforai/

                    Comment


                      Keletą nuotraukų iš Žvėryno
                      Click image for larger version  Name:	20180113_160440.jpg Views:	1 Size:	62,0 kB ID:	1612007Click image for larger version  Name:	20180113_160456.jpg Views:	1 Size:	54,6 kB ID:	1612008Click image for larger version  Name:	20180113_161207.jpg Views:	1 Size:	37,8 kB ID:	1612009Click image for larger version  Name:	20180113_161210.jpg Views:	1 Size:	85,1 kB ID:	1612010
                      Paskutinis taisė Robyla; 2018.01.16, 11:50.

                      Comment


                        Antakalnis.











                        Comment













                          Comment


                            Pagaliau, super atrodo, mačiau ir gale ties laipynėmis atnaujino dangą iki Valakupių tilto.
                            Paskutinis taisė Mettal; 2018.01.17, 12:57. Priežastis: Nebūtina cituoti prieš tai buvusio pranešimo kartu su visom nuotraukom

                            Comment


                              Taip, puikūs takai tiek dviračiams tiek pėstiesiems. Jau geras mėnuo kaip su malonumu važiuoju, tačiau tik... ryte.
                              Dieną tai pėstieji su vežimėliais ir šunimis 90% būtinai turi rėplioti dviračių dalimi ir eiti dviese-tryse užimdami visą plotį.


                              Comment


                                Na, dar ten raudono asfalto paskutinis sluoksnis berods turėtų būti, o tada ir žymėjimas atsiras.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Na, dar ten raudono asfalto paskutinis sluoksnis berods turėtų būti, o tada ir žymėjimas atsiras.
                                  Ir tada jau pėstieji nebesipainios, nes raudona spalva juos atbaidys?
                                  O šiaip tai puikus takas. Ir jį tikrai rinksis vietoje to, kurį žada tiesti ant Antakalnio gatvės šaligatvio, net jeigu kelias pailgės. Beje, kurioje vietoje jis baigiasi?
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2018.01.17, 11:41.

                                  Comment


                                    WOW, geras! Kada čia spėjo? Šuper atrodo, tiek Žvėrynas tiek Antakalnis.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Ir tada jau pėstieji nebesipainios, nes raudona spalva juos atbaidys?
                                      O šiaip tai puikus takas. Ir jį tikrai rinksis vietoje to, kurį žada tiesti ant Antakalnio gatvės šaligatvio, net jeigu kelias pailgės. Beje, kurioje vietoje jis baigiasi?
                                      Baigiasi prie mokyklos/šunų vedžiojimo aikštelės/stadiono. Sujungimo tarp jo ir dvirtakio per nuotykių parką nėra, toliau senas geras šūdkelis palei ligoninės tvorą Ar tvarko užvažiavimą iki Antakalnio gatvės nemačiau, važiavau tiesiai.

                                      Kas važiuos toli - važiuos tuo dvirtakio ant Antakalnio gatvės šaligatvio iki vieno iš nuvažiavimų į šitą dvirtakį. Kas važiuos arti - tas nedarys lanksto ratais kvadratais. Abu dvirtakiai vienodai reikalingi ir vienas be kito neišnaudotų pilno potencialo.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Baigiasi prie mokyklos/šunų vedžiojimo aikštelės/stadiono. Sujungimo tarp jo ir dvirtakio per nuotykių parką nėra, toliau senas geras šūdkelis palei ligoninės tvorą Ar tvarko užvažiavimą iki Antakalnio gatvės nemačiau, važiavau tiesiai.
                                        Ne visai taip. Ties stadionu dviračiams kelias išsiskiria. Galima važiuoti link Antakalnio transporto mazgo/Lukoil senu gruntkeliu apačioje (atrodo irgi šiek tiek patvarkytu); arba galima kilti per ligoninės parką nauju raudonu asfaltu į Antakalnio gv. šaligatvio "taką". Maždaug ties sankryža su Oginskio gv. (šviesoforas) tam tikslui tvora išgriauta. Parkelyje ir pėsčiųjų takai patvarkyti. Tiktai kaip minėjau raudonas asfaltas pėstiesiems vistiek patrauklesnis. Žymėjimai nesitikiu kad ką pagelbės.

                                        Comment


                                          Parašė DeGama Rodyti pranešimą

                                          Ne visai taip. Ties stadionu dviračiams kelias išsiskiria. Galima važiuoti link Antakalnio transporto mazgo/Lukoil senu gruntkeliu apačioje (atrodo irgi šiek tiek patvarkytu); arba galima kilti per ligoninės parką nauju raudonu asfaltu į Antakalnio gv. šaligatvio "taką". Maždaug ties sankryža su Oginskio gv. (šviesoforas) tam tikslui tvora išgriauta. Parkelyje ir pėsčiųjų takai patvarkyti. Tiktai kaip minėjau raudonas asfaltas pėstiesiems vistiek patrauklesnis. Žymėjimai nesitikiu kad ką pagelbės.
                                          Tą ir turėjau omeny - nėra sujungimo tiesiai nuo gaisrinės, pro mokyklą iki Valakampių tilto. Arba tas keliukas už ligoninės tvoros, arba kilti į Antakalnio gatvę. Kurioje irgi nėra dvirtakio nuo pėsčiųjų šviesoforo iki degalinės Aišku pagrindinis srautas ten nusuka į Saulėtekį ir didelės problemos nėra. Bet vistiek dvirtakių žemėlapis atrodo kaip zebras Aišku dabar zebras gražesnis nei seniau

                                          Comment

                                          Working...
                                          X