Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pagal KET nėra variantų, kad per perėją galėtų važiuoti dviratininkai nestabdydami ir turėtų pirmumą prieš važiuojančius gatve. Visos tos lentelės "draugiška dviračiams" ar pan. yra tik reklaminis/informacinis šlamštas.
Comment
-
Jei tokia kebli situacija su matomumu, žinant, kad tokio tilto tikrai nieks neperstatinės, būtu praktiška įrengti šviesoforą, kuris suveiktų iškart tik iškvietus bei trumpai.
Reglamentai nurodo kokiu minimaliu atstumu kiekvienoje gatvės kategorijoje gali būti įrengti šviesoforai. Čia atstumai turbūt tikrai per maži, tad, įdomu, ar įmanoma būtų esamas sankryžas ties Seimu ir jau Žvėyne perdaryti į nedidelius transporto žiedus. Ar užtektų jiems vietos?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąJei tokia kebli situacija su matomumu, žinant, kad tokio tilto tikrai nieks neperstatinės, būtu praktiška įrengti šviesoforą, kuris suveiktų iškart tik iškvietus bei trumpai.
Reglamentai nurodo kokiu minimaliu atstumu kiekvienoje gatvės kategorijoje gali būti įrengti šviesoforai. Čia atstumai turbūt tikrai per maži, tad, įdomu, ar įmanoma būtų esamas sankryžas ties Seimu ir jau Žvėyne perdaryti į nedidelius transporto žiedus. Ar užtektų jiems vietos?
Šiaip ar taip didžioji dalis dviračių srauto eina būtent Seimas<->Žvėrynas. Į/iš senamiesčio, naujamiesčio, verslo trikampio. Gatvės kirtimas reikalingas praktiškai tik važiuojantiems pasivažinėti. Net ir norint iš Pedagoginio važiuoti į Naujamiestį per Vingio parką, patogiau toje pačioje gatvėje važiuoti aukštyn ir kirsti tiesiai gyvenamąja gatvele tiesiai į Vingio parko tiltą.
Važiuojantys palei upę gali ramiai važiuoti.. palei upę Aišku dalį metų laiko krantinė būna paskendus. Bet tuo metu ir važinėjančių nedaug. Tuo labiau rekreaciniu maršrutu.
Comment
-
Ar gali kas nors man paaiškinti, kodėl Žvėrynė Kęstučio g. buvo nuspręsta dviračių taką nupaišyti tokiu būdu:
1. Nupaišyti prieš žiemą, kuomet dviratininkų beveik nėra (važinėju pro ten po 2x per dieną ir laaabbbaii retai kas mina pėdalus šiuo metu, nors ir sniego nėra) ir išprašyti visus automobilius nuo kelio, kai tą galima buvo padaryti kažkur kovą-balandį-geguž. Dabar nei autmobiliai stovi, nei dviračiai važiuoja.
2. Kodėl kai kur dviračių takas pranyksta. Suprantu, kad autobusų-troleibusų stotelės, bet kai kur, jeigu neklystų prie "Tiulio Fėja" irgi nėra, sprask, verslui rezervuota vieta. Taip kaip išeina reiks visgi kai kur apvažinėti ir ypač pavojingose vietose, nes ten susiaurėjimas ir mašinos dažnai stovi.
3. Kuo dažomos juostos, nes atrodo, kad akvarele: dviratininkai dar nevažinėja, mašinos nestovi, o jau daug kur kažkaip prablukę. Pavasarį vėl reiks paišyti.
Nesuprantu tokios dviračių takų projektavimo logikos.
Nenoriu pasakyti, kad tako ten nereikia. Jo labai reikia ir sveikintina, kad jis ten bus, bet visgi...
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąAr gali kas nors man paaiškinti, kodėl Žvėrynė Kęstučio g. buvo nuspręsta dviračių taką nupaišyti tokiu būdu:
1. Nupaišyti prieš žiemą, kuomet dviratininkų beveik nėra (važinėju pro ten po 2x per dieną ir laaabbbaii retai kas mina pėdalus šiuo metu, nors ir sniego nėra) ir išprašyti visus automobilius nuo kelio, kai tą galima buvo padaryti kažkur kovą-balandį-geguž. Dabar nei autmobiliai stovi, nei dviračiai važiuoja.
2. Kodėl kai kur dviračių takas pranyksta. Suprantu, kad autobusų-troleibusų stotelės, bet kai kur, jeigu neklystų prie "Tiulio Fėja" irgi nėra, sprask, verslui rezervuota vieta. Taip kaip išeina reiks visgi kai kur apvažinėti ir ypač pavojingose vietose, nes ten susiaurėjimas ir mašinos dažnai stovi.
3. Kuo dažomos juostos, nes atrodo, kad akvarele: dviratininkai dar nevažinėja, mašinos nestovi, o jau daug kur kažkaip prablukę. Pavasarį vėl reiks paišyti.
Nesuprantu tokios dviračių takų projektavimo logikos.
Nenoriu pasakyti, kad tako ten nereikia. Jo labai reikia ir sveikintina, kad jis ten bus, bet visgi...
Pastatytų automobilių "išprašymas" prieš žiemą manau naudingas - mažiau konfliktų bus pavasarį. Juolab, kad ir probleminės vietos, kaip antai ties maisto prekių parduotuve Kęstučio g. 37 ant šaligatvio paliekami automobiliai, išryškėja - tikiuosi pavasarį atsakingi asmenys priims tinkamus sprendimus.
Dėl dažų kokybės - pritariu, nusidėvėjimas subjektyviai vertinant pernelyg spartus.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąAr gali kas nors man paaiškinti, kodėl Žvėrynė Kęstučio g. buvo nuspręsta dviračių taką nupaišyti tokiu būdu:
1. Nupaišyti prieš žiemą, kuomet dviratininkų beveik nėra (važinėju pro ten po 2x per dieną ir laaabbbaii retai kas mina pėdalus šiuo metu, nors ir sniego nėra) ir išprašyti visus automobilius nuo kelio, kai tą galima buvo padaryti kažkur kovą-balandį-geguž. Dabar nei autmobiliai stovi, nei dviračiai važiuoja.
2. Kodėl kai kur dviračių takas pranyksta. Suprantu, kad autobusų-troleibusų stotelės, bet kai kur, jeigu neklystų prie "Tiulio Fėja" irgi nėra, sprask, verslui rezervuota vieta. Taip kaip išeina reiks visgi kai kur apvažinėti ir ypač pavojingose vietose, nes ten susiaurėjimas ir mašinos dažnai stovi.
3. Kuo dažomos juostos, nes atrodo, kad akvarele: dviratininkai dar nevažinėja, mašinos nestovi, o jau daug kur kažkaip prablukę. Pavasarį vėl reiks paišyti.
Nesuprantu tokios dviračių takų projektavimo logikos.
Nenoriu pasakyti, kad tako ten nereikia. Jo labai reikia ir sveikintina, kad jis ten bus, bet visgi...
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąAr gali kas nors man paaiškinti, kodėl Žvėrynė Kęstučio g. buvo nuspręsta dviračių taką nupaišyti tokiu būdu:
1. Nupaišyti prieš žiemą, kuomet dviratininkų beveik nėra (važinėju pro ten po 2x per dieną ir laaabbbaii retai kas mina pėdalus šiuo metu, nors ir sniego nėra) ir išprašyti visus automobilius nuo kelio, kai tą galima buvo padaryti kažkur kovą-balandį-geguž. Dabar nei autmobiliai stovi, nei dviračiai važiuoja.
2. Kodėl kai kur dviračių takas pranyksta. Suprantu, kad autobusų-troleibusų stotelės, bet kai kur, jeigu neklystų prie "Tiulio Fėja" irgi nėra, sprask, verslui rezervuota vieta. Taip kaip išeina reiks visgi kai kur apvažinėti ir ypač pavojingose vietose, nes ten susiaurėjimas ir mašinos dažnai stovi.
3. Kuo dažomos juostos, nes atrodo, kad akvarele: dviratininkai dar nevažinėja, mašinos nestovi, o jau daug kur kažkaip prablukę. Pavasarį vėl reiks paišyti.
Nesuprantu tokios dviračių takų projektavimo logikos.
Nenoriu pasakyti, kad tako ten nereikia. Jo labai reikia ir sveikintina, kad jis ten bus, bet visgi...
2. Ties sankryžomis, kuriose atsiranda automobiliams kairioji juosta, netelpa dviračių juostos. Taip ir planavo schemoje.
3. Galbūt dažai, o gal tiesiog sunešto smėlio sluoksnis mažina matomumą.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Vilniaus Gedimino prospekte – dviratininkams pritaikyti šviesoforai
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujienos/transportas/vilniaus-gatves/vilniaus-gedimino-prospekte-dviratininkams-pritaikyti-sviesoforai/
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, dar ten raudono asfalto paskutinis sluoksnis berods turėtų būti, o tada ir žymėjimas atsiras.
O šiaip tai puikus takas. Ir jį tikrai rinksis vietoje to, kurį žada tiesti ant Antakalnio gatvės šaligatvio, net jeigu kelias pailgės. Beje, kurioje vietoje jis baigiasi?Paskutinis taisė Ginthus; 2018.01.17, 11:41.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ir tada jau pėstieji nebesipainios, nes raudona spalva juos atbaidys?
O šiaip tai puikus takas. Ir jį tikrai rinksis vietoje to, kurį žada tiesti ant Antakalnio gatvės šaligatvio, net jeigu kelias pailgės. Beje, kurioje vietoje jis baigiasi?
Kas važiuos toli - važiuos tuo dvirtakio ant Antakalnio gatvės šaligatvio iki vieno iš nuvažiavimų į šitą dvirtakį. Kas važiuos arti - tas nedarys lanksto ratais kvadratais. Abu dvirtakiai vienodai reikalingi ir vienas be kito neišnaudotų pilno potencialo.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBaigiasi prie mokyklos/šunų vedžiojimo aikštelės/stadiono. Sujungimo tarp jo ir dvirtakio per nuotykių parką nėra, toliau senas geras šūdkelis palei ligoninės tvorą Ar tvarko užvažiavimą iki Antakalnio gatvės nemačiau, važiavau tiesiai.
Comment
-
Parašė DeGama Rodyti pranešimą
Ne visai taip. Ties stadionu dviračiams kelias išsiskiria. Galima važiuoti link Antakalnio transporto mazgo/Lukoil senu gruntkeliu apačioje (atrodo irgi šiek tiek patvarkytu); arba galima kilti per ligoninės parką nauju raudonu asfaltu į Antakalnio gv. šaligatvio "taką". Maždaug ties sankryža su Oginskio gv. (šviesoforas) tam tikslui tvora išgriauta. Parkelyje ir pėsčiųjų takai patvarkyti. Tiktai kaip minėjau raudonas asfaltas pėstiesiems vistiek patrauklesnis. Žymėjimai nesitikiu kad ką pagelbės.
Comment
Comment