Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Kažkaip pritempta problema prie nieko. Mes kalbame apie dviračių taką vietoj Vileišio gatvės. Prieš tai ten buvo gatvė, kurioje buvo asfaltas ir pravažiuojančios dvi mašinos per valandą. Nėra ten kur važiuoti, ta gatvė su niekuo nesijungia, baigiasi akligatviu ir reikalinga nebent dviejų namų gyventojams. Truputi absurdas kalbėti apie tai, kad tos dvi mašinos per valandą kažkaip gali įtakoti Antakalnio gatvės eismą, juolab 'sulėtinti' viešojo transporto judėjimą'. Klausimas čia kitas - ar dėl tų dviejų mašinų verta tiesti atskirą gatvę, ar geriau joms leisti pravažiuoti tam pritaikytu dviračių taku.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKažkaip pritempta problema prie nieko. Mes kalbame apie dviračių taką vietoj Vileišio gatvės. Prieš tai ten buvo gatvė, kurioje buvo asfaltas ir pravažiuojančios dvi mašinos per valandą. Nėra ten kur važiuoti, ta gatvė su niekuo nesijungia, baigiasi akligatviu ir reikalinga nebent dviejų namų gyventojams. Truputi absurdas kalbėti apie tai, kad tos dvi mašinos per valandą kažkaip gali įtakoti Antakalnio gatvės eismą, juolab 'sulėtinti' viešojo transporto judėjimą'. Klausimas čia kitas - ar dėl tų dviejų mašinų verta tiesti atskirą gatvę, ar geriau joms leisti pravažiuoti tam pritaikytu dviračių taku.
antravertus, dėl tų pačių vietinių gyventojų (ypač iš tų 'naujų' namų) - jiems tik pasunkės komfort-privažiavimas prie savo durų, tad sunku suvokti, kuom jie gali būti patenkinti? jie kaip tik potencialiai didžiausi tokio prjekto priešininkai.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJei nebūtų - niekas nevažiuotų per 9 kalniukus Vileišio gatve 2 bėgiu.Paskutinis taisė keleivis13; 2017.12.13, 11:48.
Comment
-
Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
reikalas tas, kad kamščių Antakalnio g. metu - Vileišio g. užsipildo gudriais kamščių apvažinėtojais, manančiais, kad tai labai puikiai išsprendžia jų bėdas. ir tokius labai dirgina kiekvienas metras iš automobilų atimtos gatvės ar eismo juostos. bet jiems nelemta suvokti, kad kiekvienas, atsisakantis automobilio - tik į naudą jiems patiems.
antravertus, dėl tų pačių vietinių gyventojų (ypač iš tų 'naujų' namų) - jiems tik pasunkės komfort-privažiavimas prie savo durų, tad sunku suvokti, kuom jie gali būti patenkinti? jie kaip tik potencialiai didžiausi tokio prjekto priešininkai.
o kamštyje per žiedus ir šviesoforus - kelintu bėgiu važiuojama? pamenu, tekdavo tą patį blogį daryt, kai dar auto vergas buvau, tai lankas tikrai gerokai greičiau išeidavo, ir "laiko sutaupydavo".
2. Palei tą gatvę yra vos keli gyvenamieji namai. Ten ambasados/rezidencijos užima gabalą, tada Lietuvių kalbos institutas, pramoninė zona iki Šilo tilto.
3. Gyventojai gi galės važinėti, aiškiai parašyta.
4. "Automobilių vergai" - kodėl jūs savo gyvenimo būdą kitiems primetinėjate?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGalėsit kamščius apvažinėti aukštesnės kategorijos magistraline gatve - Žirmūnų.
"A, pensininkai, ir šiaip tokie, kur Antakalnį ir Pilaitėje neįperka. Tai tegu suuosto visą Šiaurės Rytų krypties srautą..."
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
1. Ten normali gatvė - "ką reiškia gudriais apvažinėtojais"?
2. Palei tą gatvę yra vos keli gyvenamieji namai. Ten ambasados/rezidencijos užima gabalą, tada Lietuvių kalbos institutas, pramoninė zona iki Šilo tilto.
3. Gyventojai gi galės važinėti, aiškiai parašyta.
4. "Automobilių vergai" - kodėl jūs savo gyvenimo būdą kitiems primetinėjate?
2. Gyvenamųjų namų ten daugiau, nei ambasadų/rezidencijų, plius, ta "pramonine zona" parkavimui būtent ir naudojasi kiek tolėliau esančių "chruščiovkių" gyventojai
3. Galės, tačiau itin apsunkintai - juk net negalės normaliai dviratininko aplenkt, kaip iki šiol
4. Kad didžioji dalis tokio gyvenimo būdo pasekėjų ir yra kamščių priežastis. Sveikinu, jei toks nesate. Ir taip, kiekvieno teisė yra rinktis kokį tik nori gyvenimo būdą, bet pagal jį visas pasaulis (šiame kontekste - miesto transporto planavimas) suktis neturėtų. Kamščiai nėra bėda, bėda yra alternatyvų jiems nebuvimas.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Tai va klausimas kas gyvena Žirmūnuose?
"A, pensininkai, ir šiaip tokie, kur Antakalnį ir Pilaitėje neįperka. Tai tegu suuosto visą Šiaurės Rytų krypties srautą..."
Comment
-
Gal likim prie savo nuomonių.
Mano nuomone, pasistatyti daugiabutį ir už kyšius/kartu geriant brendį išsireikalauti miesto valdžioje akligatvio tėra siauri interesai. Dar pakils NT kaina.
Jei būtų įdomūs jūsų dviračiai miesto valdžiai, būtų dviračių terminalai Antakalnio žiede, Saulėtekyje (atvykai iš sodų ir prirakinai, toliau su G autobusais), nebūtų tiesiamas dviračių takas Antakalnio g., būtų park and ride.
Dabar sėdima kur pirty, gurkšnojama:
"A-mes ramiau gyventi norėtume.
B-suprantu. Bet man rinkimai kitais metais, kažin ar išrinks...
A-paremsime, tikrai paremsime...
B-nu gal ir rastume lėšų trinkelėms. Tik tokiu pagrindu eismą uždrausti?
A-gal kokį dviračių taką, ten būtų porą šlagbaumų galima...
B-nu mintis, prakišiu per visuomeninę komisiją. Džiaugsis entuziastai".
Comment
-
Tai likime, bet man tamstos nuomonė atrodo ne iki galo logiška ir nuosekli
Man atrodo, kaip tik, kyšininkai pasiturintys naujų daugiabučių ten gyventojai yra iš tų, kurie nori turėti automobilį po langu, ir visiškai nesuinteresuoti smarkiu privažiavimo sunepatoginimu dėl kažkokių fakin dviratastų.
Comment
-
Aš tai tiksliai žinau, kad iki šiol ten netgi buvo uždetas ženklas 'važiuoti draudžiama', nes kažkada ten bandžiau rasti vietą parkavimui. Jokios mašinos ta gatve nesinaudoja, iš jos netgi nėra galimybės įvažiuoti į tuos daugiabučių kiemus. Vienintelis, kas naudojosi ta gatve, tai šiukšlių išvežėjai, nes toje pusėje yra konteineriai. Bandyti tą gatvę sureikšminti, o dar ir kažkokių konspiracijos teorijų prikurti nereikėtų. Ta vieta - grynai rekreacinė, palei upę, kuria pagrinde naudojosi tik žmonės vedžiojantis šunis, dviratikinkai, pėstieji ir pan. Bet jiems gatvės nereikia, jiems reikia pėščiųjų ir dviratininkų takų. Būtent tai ir yra daroma.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAš tai tiksliai žinau, kad iki šiol ten netgi buvo uždetas ženklas 'važiuoti draudžiama', nes kažkada ten bandžiau rasti vietą parkavimui. Jokios mašinos ta gatve nesinaudoja, iš jos netgi nėra galimybės įvažiuoti į tuos daugiabučių kiemus. Vienintelis, kas naudojosi ta gatve, tai šiukšlių išvežėjai, nes toje pusėje yra konteineriai. Bandyti tą gatvę sureikšminti, o dar ir kažkokių konspiracijos teorijų prikurti nereikėtų. Ta vieta - grynai rekreacinė, palei upę, kuria pagrinde naudojosi tik žmonės vedžiojantis šunis, dviratikinkai, pėstieji ir pan. Bet jiems gatvės nereikia, jiems reikia pėščiųjų ir dviratininkų takų. Būtent tai ir yra daroma.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Nei kiek.
Stokholmas, kelių juostų gatvė, fone miestas, daugiabučiai. Jokių dviračių takų, jokių šaligatvių - greituminėje gatvėje su 70-80kmh.
https://www.google.lt/maps/@59.38800...7i13312!8i6656♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Vos 2 spragtelėjimai ir matome dviračių estakadą palei tą greitkelį: https://www.google.lt/maps/@59.38568...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Būtent, atskirtą. O gatvė toliau lieka magistralinė, be pėsčiųjų ir dviračių. Prie Gariūnų tilto irgi yra/bus dvirtakis. Kaip ir nuo Grigiškių iki Maximos bazės. Bet nuo tokių atskirtų dvirtakių gatvės nepatampa eilinėm humaniškom miesto gatvėm. Greičiau atvirkščiai.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Vos 2 spragtelėjimai ir matome dviračių estakadą palei tą greitkelį: https://www.google.lt/maps/@59.38568...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@59.38457...7i13312!8i6656
Tik kažkodėl Šiaurinę g. su VT juostomis ir pastatais keli metrai nuo gatvės, emėme lyginti su automagistralėmis.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nejauku nei su auto važiuoti, kai šaligatviai šalia, nei patiems pėstiesiems ar dviratininkams saugu ir sveika, manau visur, kur tik galima, reiktų takus tiesti toliau nuo tokių pagrindinių gatvių, o ten kur siauria ir nėra vietos, atskirti normaliomis tvorelėmis. Dabar labai keistai atrodo šaligatviai tokiose gatvėse kaip GV.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Geriau jau dviratininkams turėti dviračių taką šalia gatves (na, kad ir atskirtą taip, kaip rekonstruotame Molėtų plente ties Rieše), negu važiuoti eisme judria gatve gatve.
Kita vertus atkarpa nuo Mokslininkų iki Skersinės ir iki degalinės priešingoje vienoje kelio pusėje super
Comment
-
Po milijonierių antausio Šimašius vėl ėmėsi kirvio
Šiuo metu dviračių takas jau baigiamas tiesti. Tačiau DELFI žurnalistai užfiksavo, kad prie naujojo tako ir vėl užimta aukso vertės valstybinė žemė.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=76839097♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPo milijonierių antausio Šimašius vėl ėmėsi kirvio
Apgailėtina.
Comment
Comment