Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Creatium , o kaip gi miesto skola? Mes ją juk mažiname, o ne didiname. Kloti brangų asfaltą ir po to brangiai gręžti pro apačią, skolą didina labiau, nei pigus asfaltas ar trinkelės.
O apie tai ar trinkelės tinka dviračių takams jau nebėra ką diskutuoti, seniai yra išaiškinta, kad netinka ir kodėl netinka.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNet siūlių neužtepė, tad po kokių metų vanduo išgrauž ir bus duobė.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia ne argumentas. Jei būtų teisingas darbų planavimas, tai nebūtų ir nereikalingų išlaidų. Čia organizavimo problema, ne asfalto.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO apie tai ar trinkelės tinka dviračių takams jau nebėra ką diskutuoti, seniai yra išaiškinta, kad netinka ir kodėl netinka.Paskutinis taisė Ginthus; 2017.12.04, 11:17.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Už interneto įvedimą susimoka jo norintysis, todėl gali daryti kaip nori: gręžti, kasti, asfaltuoti. Tai nėra mokesčių mokėtojų pinigai. Yra problema, galima ir per aplinkui apeiti.
Comment
-
Tokiais retais atvejais užasfaltuos ir nedėjuos niekas. Sutvarko kelius, sutvarkys ir dviračių takus. 1-2 atvejai per keletą metų. Didesnė problema yra planiniai darbai, kai nesugebama susiderinti. Tą patį matome ir asfaltuojamose gatvėse, kur pirma išasfaltuoja, o po to keičia vamzdžius. Bet čia vėl gi, ne asfalto problema, o planuotojų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTokiais retais atvejais užasfaltuos ir nedėjuos niekas. Sutvarko kelius, sutvarkys ir dviračių takus. 1-2 atvejai per keletą metų. Didesnė problema yra planiniai darbai, kai nesugebama susiderinti. Tą patį matome ir asfaltuojamose gatvėse, kur pirma išasfaltuoja, o po to keičia vamzdžius. Bet čia vėl gi, ne asfalto problema, o planuotojų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBet čia vėl gi, ne asfalto problema, o planuotojų.
O šiaip pritrariu - galima kaltint merą, Anton'ą, savivaldybės darbuotojus, bet.. pokyčiai per pastaruosius du metus dviračių takų infrastruktūroje Vilniuje - akivaizdūs. Po truputį klaidas sprendžia, kartoja vis mažiau.Laisvės pr. raudoną asfaltą ir ties įvažiavimais į parkingus/ degalinę ir pan. vientisai išasfaltavo. Niekada niekas per metus nepradėjo daryti gerai - deja, daug kam per sunku tai pripažinti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąNiekaip nesupranti, problema tame, kad reikia kelių, dviračių takų. Jeigu akmenim klota - tai geriausia - ar bus duobė ar nebus labai panašiai jau dardėsi....
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąO šiaip pritrariu - galima kaltint merą, Anton'ą, savivaldybės darbuotojus, bet.. pokyčiai per pastaruosius du metus dviračių takų infrastruktūroje Vilniuje - akivaizdūs. Po truputį klaidas sprendžia, kartoja vis mažiau.Laisvės pr. raudoną asfaltą ir ties įvažiavimais į parkingus/ degalinę ir pan. vientisai išasfaltavo. Niekada niekas per metus nepradėjo daryti gerai - deja, daug kam per sunku tai pripažinti.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai labai gerai, kad tobulėja. Aš, kaip senas krienas ir dalinu patarimus, kaip supratau, tik metus atidirbusiems naujokams. Tik kad anie labai užgaulūs
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Būtent - magistralės. Dviračių takai gali ir turi turėti kategorijas, kaip ir pačios gatvės. ir ne tokias puskvailes, kaip rekreacinis ir dar ten kažkoks, o magistraliniai atskiri takai, nebūtinai sutampantys su gatvėmis, susisiekimui tarp skirtingų miesto dalių, bei privažiuojamieji takai, kokius dabar tiesia gatvėse, tik kažkodėl pamiršta privažiavimus.
Comment
-
Aš tai sakyčiau, greta visų tiesimo problemų šiuo metu yra vis svarbesnė - kas tas dviratis ir dviračių takas apskritai.
Jei elektrinės transporto priemonės ant dviejų ratų irgi dviračiai, tai takai turi būti kitokie dėl pėsčiųjų saugumo. Platesni ir atskirti.
Kitas variantas išmesti tas transporto priemonės į kelius kaip mopedus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAš tai sakyčiau, greta visų tiesimo problemų šiuo metu yra vis svarbesnė - kas tas dviratis ir dviračių takas apskritai.
Jei elektrinės transporto priemonės ant dviejų ratų irgi dviračiai, tai takai turi būti kitokie dėl pėsčiųjų saugumo. Platesni ir atskirti.
Kitas variantas išmesti tas transporto priemonės į kelius kaip mopedus.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAš tai sakyčiau, greta visų tiesimo problemų šiuo metu yra vis svarbesnė - kas tas dviratis ir dviračių takas apskritai.
Jei elektrinės transporto priemonės ant dviejų ratų irgi dviračiai, tai takai turi būti kitokie dėl pėsčiųjų saugumo. Platesni ir atskirti.
Kitas variantas išmesti tas transporto priemonės į kelius kaip mopedus.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Siūlau visai logišką balansą tarp patogumo ir saugumo (ir dar nešvaistant pinigų). Ar geriau rinktumeis prašvilpti nuo Pašilaičių iki Naujamiesčio asfaltu netrukdomas, o pačiame Naujamiestyje kokį kilometrą trinkelėmis, ar geriau tegu būna visa trasa maišantis pėstiesiems, pristatant papildomų tvorelių ir privingiuojant vingių vardan saugumo, bet kad tik būtų visur asfaltuota, neskaitant, kad biudžetui kainuoja dvigubai?
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai labai gerai, kad tobulėja. Aš, kaip senas krienas ir dalinu patarimus, kaip supratau, tik metus atidirbusiems naujokams. Tik kad anie labai užgaulūs
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąKą siūlote, važiuoti gatve?
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąMatomai pabosta, kai visiems viskas blogai Na lietuviai - verkianti tauta
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąĮsiskaityk į mano pranešimus, rodos aiškiai parašiau, ką siūlau.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąMagistraliniams netinka, privažiuojamiesiems - tinka. Prašom - magistraliniai greito eismo takai pievomis, tegu nors ir auksu kloti, po jais tegu gręžiasi komunikacijas.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąAr geriau rinktumeis prašvilpti nuo Pašilaičių iki Naujamiesčio asfaltu netrukdomas, o pačiame Naujamiestyje kokį kilometrą trinkelėmis
Comment
-
Beje, savivaldybė vakar savo Facebook puslapyje paskelbė, kad kitąmet planuoja PRADĖTI tiesti 30 km dviračių takų. Įdomu, kiek iš jų planuoja ir PABAIGTI?
Taip pat, savivaldybė kviečia:
Sudalyvaukite kasmetinėje apklausoje apie keliavimą dviračiais Vilniaus mieste. Norime ne tik sužinoti jūsų kelionių dviračiais įpročius, bet ir kokių pasiūlymų turite planuojant ir įgyvendinant dviračių takų infrastruktūros darbus. Apklausa bus aktyvi visą savaitę – nuo gruodžio 6 d. iki gruodžio 13 d. imtinai, ir ji pasiekiama čia: http://bit.ly/dviraciu-apklausa-2017
Comment
Comment