Pritariu. Bet reikia mokėti pažvelgti į situaciją objektyviai. Naujai vadovauti atėjęs žmogus tikrai nesiims peržiūrinėti rekonstrukcijos projektų, juoba, kai tai nėra jo darbo specifika ir jis galbūt nenusimano apie tai. Todėl tą turi daryti paskirti žmonės. Jeigu iki tol savivaldybėje (iki šiol, beje) dirba tie patys žmonės, tai naujas vadovaujantis pirma turi išsiaiškinti kas su jais negerai, o tada imtis veiksmų juos pakeisti, o tada paskirti naujiems žmonėms imtis atsakingų veiksmų. Čia yra elementari darbo logika. Meras taip turi pakankamai klausimų pirmuosius darbo mėnesius, tad tikrai nereikia dėti vilčių, kad jis imtųsi peržiūrinėti techninius statybų projektus.
Vietoje kritikavimo jau atliktų darbų, geriau reikėtų imtis veiksmų, kad tokie dalykai nebesikartotų ir, kad būtų pakeisti klaidas eilę metų iš eilės darantys žmonės savivaldybėje. Va čia jau tikrai galima kritikuoti merą ir jo administraciją už mažą veiksnumą.
Žodžiu čia ne mero darbas, nes jis turi daug darbų ir nu negi jis čia dabar ką nors peržiūrės ir išvis ko čia kabinėjatės. Šimašiau, čia tu?
Sankryža yra, kur gatvės susikerta, ar ne?
Ar visgi turėjai omeny Laisvės pr./Ateities ir Baltrušaičio sanktyžą?
Tarsi tavo pasiūlytas variantas kažkuo labai skiriasi. Teršiam dabar forumą šūdo lygio diskusijomis apie tai ar gatvių susikirtimas yra sankryža ar ne. Geriau tą laiką skirtum Narbuto viaduko pasiūlymų peržiūrai ir komentarams.
Nepaisant krūvos Šimašiaus trūkumų, jam valdant dviračių takų ko gero bus nutiesta daugiau nei per visų ankstesnių merų kadencijas kartu sudėjus. Tai prieš kritikuojant dėl smulkmenų pirmiau reikėtų suskaičiuoti kilometrus.
Tarsi tavo pasiūlytas variantas kažkuo labai skiriasi. Teršiam dabar forumą šūdo lygio diskusijomis apie tai ar gatvių susikirtimas yra sankryža ar ne. Geriau tą laiką skirtum Narbuto viaduko pasiūlymų peržiūrai ir komentarams.
Tiesiog pataisiau tamstos parašytą netikslumą. Atsiprašau, jei dėl to supykote. Tiesiog kitą kartą pasistenkite rašyti aiškiau ir tokių nesusikalbėjimų pavyks išvengti. Ačiū.
Tiesiog pataisiau tamstos parašytą netikslumą. Atsiprašau, jei dėl to supykote. Tiesiog kitą kartą pasistenkite rašyti aiškiau ir tokių nesusikalbėjimų pavyks išvengti. Ačiū.
Jokio netikslumo nėra.
EDIT: Tiesiog vengdamas pripažinti gerą dviračių tiesimo pavyzdį prisikabinai prie orinės nesusijusios problemos ir dar iš to diskusiją sugebėjai išvartyt. Sveikinu. Tuo tarpu po kelių dienų vėl kritikuosi, kad nesugebama nutiesti normalaus dviračių tako.
Nepaisant krūvos Šimašiaus trūkumų, jam valdant dviračių takų ko gero bus nutiesta daugiau nei per visų ankstesnių merų kadencijas kartu sudėjus. Tai prieš kritikuojant dėl smulkmenų pirmiau reikėtų suskaičiuoti kilometrus.
Gal dar pradėk matuoti dviračių takus pagal asfalto svorį. Nutiesta 100 tonų dviračių tako. Beat that
Šiaip ne kilometrai svarbu, o reali nauda ir tinkamumas naudoti pagal paskirtį. Kas iš to, jei ten yra takas, kuris netinka dviračiams važiuoti?
Man tai geriau takas su trūkumais nei jokio tako - ir jei kažkur ne taip pasisuka ar užsibaigia, tai nesureikšminu. Zuoko dėl dviračių takų tai niekas nekritikavo, nes jis jų netiesė . Tai nereikia norėti, kad iš karto viskas būtų kaip Amsterdame.
Tarsi tavo pasiūlytas variantas kažkuo labai skiriasi. Teršiam dabar forumą šūdo lygio diskusijomis apie tai ar gatvių susikirtimas yra sankryža ar ne. Geriau tą laiką skirtum Narbuto viaduko pasiūlymų peržiūrai ir komentarams.
Taigi juk žymiai lengviau ateiti ir paloti ant Šimašiaus, negu ten kažką gilintis ir bandyti komentuoti.
Man tai geriau takas su trūkumais nei jokio tako - ir jei kažkur ne taip pasisuka ar užsibaigia, tai nesureikšminu. Zuoko dėl dviračių takų tai niekas nekritikavo, nes jis jų netiesė . Tai nereikia norėti, kad iš karto viskas būtų kaip Amsterdame.
Man daug geriau jokio tako, nei takas su trūkumais.
Jei nėra tako, gali be problemų važiuoti važiuojamąja kelio dalimi. Jei šalia nutiestas takas, kuriuo praktiškai neįmanoma važiuoti (90% dviračių takų Lietuvoje), kyla potencialios konfliktinės situacijos su policija, kuri dažnai nepagrįstai reikalauja važiuoti dviračių taku.
If a lion could speak, we could not understand him.
Jei nėra tako, gali be problemų važiuoti važiuojamąja kelio dalimi. Jei šalia nutiestas takas, kuriuo praktiškai neįmanoma važiuoti (90% dviračių takų Lietuvoje), kyla potencialios konfliktinės situacijos su policija, kuri dažnai nepagrįstai reikalauja važiuoti dviračių taku.
Jau nebėra šitos nesąmonės. Nors ir seniau nė karto neesu sulaukęs pastabų iš pareigūnų dėl šūdtakių ignoravimo.
Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta
Hm, tai taip gi ir sakiau - jei yra dviračių takas, naujais nutiestas, bet suprojektuotas taip, kad juo važiuoti praktiškai neįmanoma, važiuojamąja dalimi važiuoti kaip ir neleistina, nebent argumentuotum taisyklės panašiai išlyga.
If a lion could speak, we could not understand him.
Seniau nebuvo išimties, kad galima, jei "važiuoti negalima". Dabar tako gerumas priklauso nuo savo pačio arba advokato liežuvio miklumo. Manau neblogas kompromisas. Iš principo taisyklė, kad jei yra dvirtakis - juo reikia ir naudotis - nėra blogai.
Aišku geriausia būtų jei visi dvirtakiai būtų tvarkingi tiek būklės, tiek dizaino prasme...
Jei nėra tako, gali be problemų važiuoti važiuojamąja kelio dalimi. Jei šalia nutiestas takas, kuriuo praktiškai neįmanoma važiuoti (90% dviračių takų Lietuvoje), kyla potencialios konfliktinės situacijos su policija, kuri dažnai nepagrįstai reikalauja važiuoti dviračių taku.
Baikit gi jau su ta policija Literaliai jos gi kuo toliau, tuo labiau neegzistuoja. Išskyrus gal tradicinius savatgalio reidus su delfi. Ar ką nors iš jūsų yra realiai sustabdę, važiuojant dviračiu?
<...> Ar ką nors iš jūsų yra realiai sustabdę, važiuojant dviračiu?
Mane yra. Nors beveik specialiai provokavau. Norėjau pažiūrėt ar sustabdys. Švitrigailos g. policijos automobilis laukė prie šviesoforo, prasibroviau į eilės priekį. Dviračiu greičiau startuodavau keliose sankryžose (vis raudona užsižiebdavo), tad trulikas pirmoj juostoj negalėjo aplenkt, o antroj juostoj policininkai, matyt, leistinu greičiu važiavo ir juos bijojo kas nors lenkti. Nors ten lengva nuokalnė, o myniau kiek galėjau smarkiai. Galiausiai nuo Tauro kalno antra juosta aplenkiau sunkiasvorį sunkvežimį ir vėl sustojau prie raudono šviesoforo. Kai visi pajudėjom – sustabdė ir atskaitė moralą, kad neatsakingai ir pavojingai važiuoju ir galiu mirt. Bandė kabintis, kad neturiu liemenės ir šalmo. Turėjau šviesas dienos metu, tai nubaust negalėjo. Šiaip galėjo nubausti, kad ne dviračių taku važiavau, nupieštu ant Tauro kalno šaligatvio, bet panašu, jog su KET jie nedraugauja. Buvo trise. Dėl sunkvežimio neklausinėjo, bet traktuočiau taip, jog „kliūtis kelyje”, todėl aplenkiau.
Šią vasarą partrenkiau pėsčiąją, kuri pasišalino, bet ją su jos draugais pagavo pareigūnai. Pasiteiravus, paaiškėjo, kad bylą dar tiria, nors praėjo jau beveik pusė metų. Žodžiu, dviratis policijai naujiena visais aspektais.
Baikit gi jau su ta policija Literaliai jos gi kuo toliau, tuo labiau neegzistuoja. Išskyrus gal tradicinius savatgalio reidus su delfi. Ar ką nors iš jūsų yra realiai sustabdę, važiuojant dviračiu?
Manęs asmeniškai ne, bet žinau žmogų, kurį buvo sustabdę, ir net baudą už tai išrašę.
If a lion could speak, we could not understand him.
Pavyzdys, kaip daromi net nauji (šitas įrengtas berods 2015 gale. #Šimašeu) dviračių takai. Konkreti vieta Žalgirio/Linkmenų g. sankryža
Na vat jums ir pavyzdys, kuo blogai asfaltuotas takas miesto centre: tik pora metų praėjo (ar tirai jau praėjo?), o jau išpjauta kabeliui pratiesti. Idėjo gražiai atgal tą patį asfaltą, nes užlopyti raudonai be šansų suorganizuoti. Net siūlių neužtepė, tad po kokių metų vanduo išgrauž ir bus duobė.
Man tai geriau takas su trūkumais nei jokio tako - ir jei kažkur ne taip pasisuka ar užsibaigia, tai nesureikšminu. Zuoko dėl dviračių takų tai niekas nekritikavo, nes jis jų netiesė . Tai nereikia norėti, kad iš karto viskas būtų kaip Amsterdame.
Pilnai sutinku. Tiesiog nepatogu darosi, kai didžiulės bangos keliamos dėl kiekvieno kauburėlio, 2 m tako nutrūkimo ir pan. Kai tuo tarpu 80% miesto yra tiesiog be dviračių takų.
Pabandykit dviračiu pavažinėti kad ir Lydos pl. - gausit Darvino prizą.
Na vat jums ir pavyzdys, kuo blogai asfaltuotas takas miesto centre: tik pora metų praėjo (ar tirai jau praėjo?), o jau išpjauta kabeliui pratiesti. Idėjo gražiai atgal tą patį asfaltą, nes užlopyti raudonai be šansų suorganizuoti. Net siūlių neužtepė, tad po kokių metų vanduo išgrauž ir bus duobė.
Ne tako čia problema, o planuotojų. Antai Goštauto g. irgi kažką tvarkė, tai po to užlopė naujus lopus raudono asfalto. FB sakė, kad labai brangiai kainavo. Ir gerai, kitą kartą sukoordinuos darbus.
O kabelį pravesti galima ir nepjaunant asfalto: pragręžti pro apačią. Taip tiesia kabelius pro automobilių kelius neardant kelio.
Na štai - turim pirmą dviratininką, kregždę, kuris ne Kalvarijų g. nori juostos, o normalios dviračių magistralės, kuri NESUTAMPA su automobilių keliu. Sveikintina.
Būtent - magistralės. Dviračių takai gali ir turi turėti kategorijas, kaip ir pačios gatvės. ir ne tokias puskvailes, kaip rekreacinis ir dar ten kažkoks, o magistraliniai atskiri takai, nebūtinai sutampantys su gatvėmis, susisiekimui tarp skirtingų miesto dalių, bei privažiuojamieji takai, kokius dabar tiesia gatvėse, tik kažkodėl pamiršta privažiavimus. Kur nors vienas privažiavimas prie visuomeninės paskirties objekto tame pačiame Laisvės pr. ar šiame planuojamame Antakalnio projekte? Net verslininkai, verčiami tiesti dviračių taką išilgai gatvės priešais statomą parduotuvę, tako prie savo durų nenutiesia. Tieskime teisingos paskirties takus teisingoje vietoje.
Comment