Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąOslo g. takas.
Comment
-
Vyksta negeri dalykai su tais takais.
Rengiamas Antakalnio gatvės dalies atnaujinimas – nuo Šilo tilto iki Žolyno g. Nuo Žolyno g. link centro kryptimi bus įrengta papildoma juosta tik viešajam transportui. Taip pat suprojektuotas vakarinėje gatvės dalyje dviračių takas, atnaujinti želdiniai, pakeisti šaligatviai, modernizuoti šviesoforai ir gatvės apšvietimas, renovuoti inžineriniai tinklai. Darbai prasidės 2019 m.
Prasidėjo P. Vileišio g. rekonstrukcija – nuo Šilo tilto iki Antakalnio g. 120 bus rekonstruota į pėsčiųjų – dviračių taką, įrengtas apšvietimas, suoliukai, sutvarkytas kitas gerbūvis. Projekto įgyvendinimo terminas 2018 m. pavasaris.
Čia link Šilo tilto nuo buv. Vaikų ligoninės (dabar Šv. Roko)
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVyksta negeri dalykai su tais takais.
Kam reikia 100 m juostoje dviejų dviračių takų? Geriau vienas, bet geras. O dabar bus du pusiniai.
Čia link Šilo tilto nuo buv. Vaikų ligoninės (dabar Šv. Roko)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tas palei upę labiau rekreacinis. Šiaip ar taip ten pusiau bruzgynai, kuriuose žmonės bėgioja/važinėja/etc ir reikia sutvarkyti. Bet kam reikia nusigauti iš vieno Antakalnio galo į kitą - lanksto palei upę nedarys.
Ten yra Žolyno, poliklinikos, Roko, Šilo reguliuojamos pėsčiųjų perėjos/sankryžos ir pan.
Ir šiaip kam dujas uostyti? Aš Žirmūnų puse važiuodavau. Dukart tiltą pervažiuoti po 200 metrų su dviračiu ne atstumas.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Po to gaunasi užvažiavimai ant pėsčiųjų, kur dar vaikai, susidūrimai su mašinomis ir pan.
Ten yra Žolyno, poliklinikos, Roko, Šilo reguliuojamos pėsčiųjų perėjos/sankryžos ir pan.
Ir šiaip kam dujas uostyti? Aš Žirmūnų puse važiuodavau. Dukart tiltą pervažiuoti po 200 metrų su dviračiu ne atstumas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai, ką tu darai, nėra normalu ir tą darys vos vienetai. Dviračių takai turi būti absoliučiai visose pagrindinėse gatvėse. Tam yra sukurtos gatvių kategorijos, kuriose aiškiai nurodyta kur dviračių takai turi būti ir kur ne.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai, ką tu darai, nėra normalu ir tą darys vos vienetai. Dviračių takai turi būti absoliučiai visose pagrindinėse gatvėse. Tam yra sukurtos gatvių kategorijos, kuriose aiškiai nurodyta kur dviračių takai turi būti ir kur ne.
1300 m. atkarpoje Žolyno-Antkalnio gimnazija yra 7-8 vietos pėstiesiems kirsti gatvę per reguliuojamą šviesoforą. Tai tie pėstieji per raudoną ir lauks ant tako (arba takas ten nebus takas, nes pėsčiųjų pirmumas). Tai ar taip turi atrodyti geras dviračių takas?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Dviračių takai turi būti pirmiausiai su protu tiesiami.
1300 m. atkarpoje Žolyno-Antkalnio gimnazija yra 7-8 vietos pėstiesiems kirsti gatvę per reguliuojamą šviesoforą. Tai tie pėstieji per raudoną ir lauks ant tako (arba takas ten nebus takas, nes pėsčiųjų pirmumas). Tai ar taip turi atrodyti geras dviračių takas?
Pėstieji ant tako nelauks. Vizualizacijoje matosi poros metrų tarpas tarp gatvės ir dvirtakio. O jei žmonės naglai stovės vidury dvirtakio - čia jau kita bėda.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Čia būtent su protu ir tiesia. Ar važiuodamas pvz nuo ligoninės iki Šilo gatvės leistumeis prie upės? Arba nuo Šilo gatvės iki Petro/Povilo ar į Olandus? Be to net ir važiuojant tranzitu palei upę kažkaip reikia privažiuoti prie kelionės tikslo. Ar nuo upės reiktų teleportuotis? Pvz dabar tarp ligoninės ir Šilo tilto nusileisti prie upės galima tik per kiemus ir pievas. Jei gyveni viduryje tos atkarpos, reiks dvirtakio nuvažiuoti iki nusileidimo prie upės..
Pėstieji ant tako nelauks. Vizualizacijoje matosi poros metrų tarpas tarp gatvės ir dvirtakio. O jei žmonės naglai stovės vidury dvirtakio - čia jau kita bėda.
Olandų kalnas? Kur sunkvežimiai pučia juodus dūmus kriokdami į kalną? Kodėl būtent ten turi driektis maršrutas?
Dviračio vienas iš privalumų ir yra, kad jo maršrutas neprivalo sutapti su mašinos. Tokius takus reikia skatinti.
Dabartinis įsikibimas, kad Vakarinis aplinkkelis turi turėti dviračių taką nu valio, turės.
Pėstieji. Blogis yra tas, kad pėstieji visada yra mažiausiai drausminga grupė. Kur norės ten lauks. Galų gale jam mygtuką reikia paspausti. Tai kur bus mygtukas, ten ir lauks. Savivaldybės gudročiai sudės pilkas plyteles ties perėja ir ten jau nebe dviračių takas. Problema užprogramuota. Judėjimo krypčių susikirtimas visada provokuoja konfliktines situacijas. Dabar atskiria dviračius nuo mašinų. Bet sukonfliktina su pėsčiaisiai. Bus įvykių - prikals kliūčių savivaldybė. Buomų, zigzagų ir pan. Bet kam daryti iš karto blogai?
Kažkas sukdamas kairėn į kiemą nuo centro pusės taip pat per tą taką važiuos. Ir saugosis ne dviračių, o mašinų iš priekio. Gausis ne dviračių magistralė, o saugumo iliuzija. Dviratininkai važiuos greičiau nei dabar, bet tai tebus apgavystė.
O galėtų būti...
Šilo tiltas yra svarbi jungtis tarp Žirmūnų pakrantės dvirtakio ir Antakalnio. Tad patogus užvažiavimas prie BPC gaisrinės būtų puiku. Nusileidimo takeliai nuo Antakalnio gatvės bent jau be laiptų būtų puiku.
Paskutinis taisė Fulgur; 2017.11.30, 00:17.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Man labai keistas Lietuvos dviratininkų suvokimas, kad jie turi suuostyti visas išmetamąsias dujas.
Olandų kalnas? Kur sunkvežimiai pučia juodus dūmus kriokdami į kalną? Kodėl būtent ten turi driektis maršrutas?
Dviračio vienas iš privalumų ir yra, kad jo maršrutas neprivalo sutapti su mašinos. Tokius takus reikia skatinti.
Dabartinis įsikibimas, kad Vakarinis aplinkkelis turi turėti dviračių taką nu valio, turės.
Šilo tiltas yra svarbi jungtis tarp Žirmūnų pakrantės dvirtakio ir Antakalnio. Tad patogus užvažiavimas prie BPC gaisrinės būtų puiku. Nusileidimo takeliai nuo Antakalnio gatvės bent jau be laiptų būtų puiku.
Pėstieji. Blogis yra tas, kad pėstieji visada yra mažiausiai drausminga grupė. Kur norės ten lauks. Galų gale jam mygtuką reikia paspausti. Tai kur bus mygtukas, ten ir lauks. Judėjimo krypčių susikirtimas visada provokuoja konfliktines situacijas. Bus įvykių - prikals kliūčių savivaldybė. Bet kam daryti iš karto blogai?
Kažkas sukdamas kairėn į kiemą nuo centro pusės taip pat per tą taką važiuos. Ir saugosis ne dviračių, o mašinų iš priekio. Gausis ne dviračių magistralė, o saugumo iliuzija. Dviratininkai važiuos greičiau nei dabar, bet tai tebus apgavystė.
Kaip man iš Antakalnio nuvažiuoti į Užupį ar į Pavilnį ne per Olandų gatvę? Per senamiestį gaunasi lankas ir vistiek dujas uostysiu.
Pėstieji lygiai taip pat sėkmingai stovės ant dvirtakio prie upės. Kaip ir besišnekučiuojantys dviratininkai. Klausimas tik tame, ar dviratininkai turės toliau painiotis po troleibusais, pyktis su pėsčiaisiais ar turės bent kažkokią savo teritoriją. Dvirtakis su stoviniuojančiais pėsčiaisais bus N kartų geriau nei dabartinė situacija. Kurios dvirtakis palei upę nė kiek neišsprendžia.
Beje, tuo pačiu Vakariniu aplinkeliu esu mynęs savaitgalį anksti ryte kai praktiškai nėra eismo. Daug patogiau nei per Laisvės prospektą, ypač kol nėra dvirtakio. Bet net ir po to aplinkelis be šviesoforų bus labai viliojanti alternatyva...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Man labai keistas nesuvokimas, kad dviratininkai nori važiuoti trumpiausiu ir patogiausiu keliu.
Kaip man iš Antakalnio nuvažiuoti į Užupį ar į Pavilnį ne per Olandų gatvę? Per senamiestį gaunasi lankas ir vistiek dujas uostysiu.
Pėstieji lygiai taip pat sėkmingai stovės ant dvirtakio prie upės. Kaip ir besišnekučiuojantys dviratininkai. Klausimas tik tame, ar dviratininkai turės toliau painiotis po troleibusais, pyktis su pėsčiaisiais ar turės bent kažkokią savo teritoriją. Dvirtakis su stoviniuojančiais pėsčiaisais bus N kartų geriau nei dabartinė situacija. Kurios dvirtakis palei upę nė kiek neišsprendžia.
Beje, tuo pačiu Vakariniu aplinkeliu esu mynęs savaitgalį anksti ryte kai praktiškai nėra eismo. Daug patogiau nei per Laisvės prospektą, ypač kol nėra dvirtakio. Bet net ir po to aplinkelis be šviesoforų bus labai viliojanti alternatyva...
Jūs prisiekęs dviratininkas, tai važiuosite visur.
Deja, bet dujų uostymas atbaido daugumą kitų nuo dviračio. Vietoj raudonų trikelių Olandų g. tegu per mišką nutiesia Antaklanis Užupis su lempom. Tik DVIRAČIAM.
Comment
-
Nelabai suprantu Fulgur bėdavojimųsi. Na tiesia tuos takus ir gerai, tik džiaugtis reikia. Ar čia problemos dėl to, kad ne ten tiesia? Pirmiau nutiest palei upes, o paskui jau galima palei Antakalnio gatvę? Vis tiek šalia gatvių reikės dviračių takų, kaip Stokholme ar Kopenhagoj jie yra.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Aplinkkelyje yra per didelis greičių skirtumas dviračių ir mašinų draugystei. 20 kmh prieš 90 kmh. Tegu šlaitu daro tą taką, o ne apačioje.
Jūs prisiekęs dviratininkas, tai važiuosite visur.
Deja, bet dujų uostymas atbaido daugumą kitų nuo dviračio. Vietoj raudonų trikelių Olandų g. tegu per mišką nutiesia Antaklanis Užupis su lempom. Tik DVIRAČIAM.
Kai tuo tarpu turėtų būti kuriama infrastruktūra dviračiams, kaip realiai alternatyvai automobiliui ir viešajam transportui.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Aplinkkelyje yra per didelis greičių skirtumas dviračių ir mašinų draugystei. 20 kmh prieš 90 kmh. Tegu šlaitu daro tą taką, o ne apačioje.
Jūs prisiekęs dviratininkas, tai važiuosite visur.
Deja, bet dujų uostymas atbaido daugumą kitų nuo dviračio. Vietoj raudonų trikelių Olandų g. tegu per mišką nutiesia Antaklanis Užupis su lempom. Tik DVIRAČIAM.
Esmė ta, kad Olandų gatvei alternatyvos nėra. Siaurose Antakalnio gatvelėse normalus dviračių takas netilps. Iš patirties galiu pasakyti, kad uostyti dujas Olandų gatvėje yra n kartų saugiau nei važiuoti siauromis užstatytomis gatvelėmis kai nežinai iš kur gali gauti su durelėmis, kada atbulas išlįs iš kiemo ar vaikai išbėgs. Be to, siauromis gatvelėmis besirangant gaunasi daugiau kilometrų nei pjaut tiesiai per Olandus. Šilo gatvė tiek per siaura, tiek per didelis lankas. Tiesiai per miškelius - sudėtingas reljefas, tvoros, kiemai ir t.t. Susisiekimui netinka. Rekreacijai visiškai tinka ir dabar
Kita labai reikalinga dviračių jungtis - tarp Žirmūnų dvirtakio palei Nerį ir Kalvarijų/Jeruzalės dvirtakio prie seminarijos. Trūksta labai nedaug, kad būtų geras susisiekimas iš centro/Žirmūnų/Antakalnio į Jeruzalę/Santariškes/Bajorus/Riomerio universitetą ir toliau. Kiek matau yra nemažai važinėjančių per Kalvarijų kryžių kelią. Bet prastesniu oru miško keliukai ir grįstas status nusileidimas yra.. įdomu
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Manau, tai ir yra didžiausia bėda, kad dviračiai yra priskiriami rekreacijai, poilsiui. Vienoje kategorijo su baidarėmis ar slidininkais.
Kai tuo tarpu turėtų būti kuriama infrastruktūra dviračiams, kaip realiai alternatyvai automobiliui ir viešajam transportui.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Būtent. Dviračio pagrindinis privalumas ir yra optimizavimas kertant kampus. Taip pat privažiavimas nuo pat taško A iki pat taško B. "Dujų uostymas" užima ntąją vietą problemų sąraše. Maža to, vien nestovint bendroje eilėje prie šviesoforo ši problema tampa iš principo nebeaktuali.
Comment
Comment