Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O koks tikslas sustoti, jeigu perėjos niekas neužstoja ir iš toli matyti, kad joks pėsčiasis prie jos neartėja? Visada turi būti kažkokia logika, o sustoti vien tam, kad sustoti - absurdas.
    O kam dviratininkui nulipti nuo dviračio, jeigu per perėją važiuoti yra visiškai saugu?

    Comment


      Realiame gyvenime yra kitaip kol neatsitinka nelaimė.
      Jei nebus galvos, tai nuo nelaimių neapsaugos ir aklas taisyklių laikymasis. Daugiausia pėsčiųjų nukenčia būtent perėjose, nes tose vietose jų yra daugiausia. Įdomu būtų sužinoti, kokiose situacijose dažniausiai nukenčia dviratininkai. Įtariu, kad tikrai ne važiuojant per perėją, o turbūt sankryžose. Dar gana pavojingos vietos ties išvažiavimais iš aikštelių, kiemų. Vairuotojai nelabai įpratę praleisti nei pėsčiųjų, nei dviratininkų.

      Bet kokiu atveju, jo judėjimo greitis pakankamai mažas, tai jis turėtų būti prilygintas pėsčiajam.
      Paspirtukai gali važiuoti ir 20-30 km/h greičiu. Tik jų mažai yra, tai niekam per daug neužkliūva. Bet jei jų daugės ir pasitaikys atvejų, kai paspirtukininkas partrenkia pėstįjį, tai bus imtasi ir jų reglamentavimo.

      Čia rimtas rodiklis ir priežastis. Tokie ir važinėja zigzagais tamsiu paros metu.
      Ar žinojote, kad per šiuos metus neblaivių (patikrinus alkoholio matuokliu, „pripūtusių“ daugiau nei 0,4 promilės) dviračių vairuotojų buvo sulaikyta beveik tiek pat, kiek automobilių vairuotojų?
      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...iau-787-814454
      Paskutinis taisė senasnamas; 2017.09.23, 20:52.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        O kam dviratininkui nulipti nuo dviračio, jeigu per perėją važiuoti yra visiškai saugu?
        Jau vėl kartojamės. Kodėl transporto priemonės vairuotojas turėtų sustoti, kad praleistų dviratininką, kuris ten negali išvis važiuoti ir kurio jis neprivalo praleisti?

        Nematau tragedijos, kad dviratininkai važiuoja per perėjas, kai tuo metu gatvėje niekas nevažiuoja (pats taip darau), bet blogiausia, kad dalis lenda po ratais, nes įsivaizduoja, kad juos kažkas turi praleisti. Nori, kad praleistų - nulipi, o jeigu ištaikai momentą, kad gali pravažiuoti niekam netrukdydamas - važiuoji.

        Comment


          Jau vėl kartojamės. Kodėl transporto priemonės vairuotojas turėtų sustoti, kad praleistų dviratininką, kuris ten negali išvis važiuoti ir kurio jis neprivalo praleisti?
          Bet kokiu atveju prieš perėją vairuotojas turi sumažinti greitį, jei kas nors prie jos artėja. Dviratininkas (kurį taisyklės leidžia nutrenkti ) gali labai staigiai transformuotis į pėstįjį - nulipti nuo dviračio ilgai netrunka.
          Dar yra toks dalykas, kad dviratininkai turi geresnį matomumą nei vairuotojai (jų akys yra aukščiau, netrukdo jokie kėbulo rėmai ir pan.) ir artėdami prie perėjos geriau mato situaciją, įvertina, kad spės, padidina greitį ir pralekia. Aišku, taip daryti nereikėtų, tačiau jei dviratininkas lekia per perėją, tai nebūtinai reiškia, kad jis važiuoja nesidairęs ir pasikliauja tik vairuotojų reakcija bei stabdžių gerumu. Pėstieji juk irgi dažnai perbėga gatvę ne pėsčiojo greičiu.

          „Toyota“ automobiliu partrenktas dviratininkas. Pirminiais duomenimis, vaikinas ėjo tvarkingai per perėją, o dviratį vedėsi šalia.
          Būtų lėkęs, būtų sveikas . Kas iš to, kad nulipi pagal taisykles. Bet jei nežiūri, kas dedasi gatvėje, tai to saugumo dėl to nepadaugėja.

          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=74703578
          Paskutinis taisė senasnamas; 2017.09.23, 21:07.

          Comment


            O kas kuria kelių eismo taisykles? Atskiras departamentas ministerijoje? Negi neįmanoma jiems įrodyti, kad nulipimas nuo dviračio pertiklinis reikalavimas, kurio niekas nesilaiko. Sustojimas prieš periją, važiavimas perijoje pesčiojo greičiu būtų daug logiškesnis reikalavimas. Vasarą važiavau su dviračiu per periją, kamštis, priešais autobusas, vos riedu, o automobilis už autobuso man jau atsidūrus prieš jį pradeda važiuoti. Aš nušoku nuo dviračio sakau ką tu darai, o jis pas mane registratorius, tu turi stumtis dviratį ir t.t. Dviračiu važinėti Lietuvoje yra nesamonė, geriau pirkti automobilį ir trankyti dviratininkus perėjose. ( pagal KET tai legalu).

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Gal dėl to, kad dviratininkams automatiškai teikiama pirmenybė?
              Kad tas "automatiškai" yra labai reliatyvu, gyvenimo praktikoje. Kaip pvz., dviračių tako kvadratinis ženklinimas sankryžose (kurių tiek dauguma vairuotojų, tiek pėsčiųjų nepažįsta ir nepaiso), ar šalmų neprivalomumas (kai vistiek dažnai tenka išgirst burbėjimo "kodėl be šalmo blabla"), ir t.t..

              Tad papildomi ženklinimai, ar informacija niekada nepakenkia, nes šiame kontekste ji nėra perteklinė.
              Paskutinis taisė keleivis13; 2017.09.25, 11:04.

              Comment


                Nemačiau jokioje Europos šalyje, kad dviratininkai sustotų persivaryti dviračio per "perėją". Gal reiktų tada ir automobilius persistumti per perėjas, nes važiuoti greitai nesaugu.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Nemačiau jokioje Europos šalyje, kad dviratininkai sustotų persivaryti dviračio per "perėją". Gal reiktų tada ir automobilius persistumti per perėjas, nes važiuoti greitai nesaugu.
                  Nes ir infrastruktūra kitokia ir kitaip verčia elgtis. Mums būtinai reikia pergalvoti dviračių takų projektavimo gaires. Štai pateikiu pavyzdį - yra apie ką susimastyti

                  Comment


                    Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                    Kad tas "automatiškai" yra labai reliatyvu, gyvenimo praktikoje.
                    Turėjau galvoje natūralią ir "paprotinę" padėtį eismo hierarchijoje. Dviratininkas laikomas "stipresniu" palyginti su pėsčiuoju, kaip atitinkamai automobilis "stipresnis" nei dviratininkas ar net motociklininkas. Tačiau dėl to, kad dviračiai važiuoja arčiau pėsčiųjų (nei automobiliai) vyksta natūralus konfliktas. Aš pats ne kartą nevalingai atsitraukdavau matydamas kad ir vidutiniu greičiu atlekiantį dviratininką, juk dviračių takai praktiškai dažniausiai yra tik žymėti šaligatviai ir dar gerokai supinti toje pačioje erdvėje. Anksčiau to kontakto buvo mažiau, nes mes dviračiais važiavome praktiškai vien kelkraščiais, jokių dvirtakių praktiškai nebuvo (kaip ir dabar daug kur toliau nuo miesto).
                    Dėl techninių detalių komentuoti negaliu.

                    Comment


                      Parašė Miestai Rodyti pranešimą
                      O kas kuria kelių eismo taisykles? Atskiras departamentas ministerijoje? Negi neįmanoma jiems įrodyti, kad nulipimas nuo dviračio pertiklinis reikalavimas, kurio niekas nesilaiko. Sustojimas prieš periją, važiavimas perijoje pesčiojo greičiu būtų daug logiškesnis reikalavimas. Vasarą važiavau su dviračiu per periją, kamštis, priešais autobusas, vos riedu, o automobilis už autobuso man jau atsidūrus prieš jį pradeda važiuoti. Aš nušoku nuo dviračio sakau ką tu darai, o jis pas mane registratorius, tu turi stumtis dviratį ir t.t. Dviračiu važinėti Lietuvoje yra nesamonė, geriau pirkti automobilį ir trankyti dviratininkus perėjose. ( pagal KET tai legalu).
                      O gal galima pavyzdžių kur ne Lietuvoje galima su dviračiu važiuoti per pėsčiųjų perėjas? T.y. citatą iš tos šalies KET, kuriose nurodyta, kad reikia praleisti dviratininkus važiuojančius per pėsčiųjų perėjas.

                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Nemačiau jokioje Europos šalyje, kad dviratininkai sustotų persivaryti dviračio per "perėją". Gal reiktų tada ir automobilius persistumti per perėjas, nes važiuoti greitai nesaugu.
                      Kaip teisingai Ginthus jau pateikė pavyzdį, tai kitose Europos šalyse dviračių takai nekertą gatvių pėsčiųjų perėjose. Kadangi iš esmės dviračių takas yra važiuojamoji gatvės dalis (dviratis - transporto priemonė), tik gali būti nuo automobilių atskirta kokiomis nors kliūtimis. Dviračių takas nėra pėsčiųjų tako, šaligatvio dalis. Todėl dviračių takai gatves kerta sankryžose, kur apspręsta kieno pirmumas ir paiso tų pačių bendrų signalų, reguliuojamose pervažose, arba nereguliuojamose pervažose, kuriose tarsi "mini sankryžose" nurodyta, kad dažniausiai dviračių takas yra šalutinis kelias.
                      Čia tik pas mus yra kažkokie dviračių pervažų/nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų hibridai.

                      Comment


                        "O gal galima pavyzdžių kur ne Lietuvoje galima su dviračiu važiuoti per pėsčiųjų perėjas?"

                        Beveik visur. Tik prieš tai turi praleisti per perėją einančius pėsčiuosius
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                          "O gal galima pavyzdžių kur ne Lietuvoje galima su dviračiu važiuoti per pėsčiųjų perėjas?"

                          Beveik visur. Tik prieš tai turi praleisti per perėją einančius pėsčiuosius
                          O galima konkrečiau? Nes mūsų KET punktai yra beveik pažodinis Vienos kelių eismo konvencijos vertimas, todėl mažai tikėtina, kad kitų ją ratifikavusių šalių taisyklės iš esmės skirsis. Bent jau tokių skirtumų nepažymėta prie ratifikavusių šalių pastabų.

                          Comment


                            Turėjau omenyje, kad ten kur esu važinėjęs dviračiu, eismas vyksta važiuojamąja kelio dalimi. Todėl privažiavus perėją, kartu su automobiliais stabdeli, praleidi pėsčiuosius, ir judi toliau.

                            Aš Londone esu nuvažiavęs tūkstančius kilometrų iš jų kokius 5 metrus šaligatviu. Po to buvo gėda kokias dvi savaites
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              O gal galima pavyzdžių kur ne Lietuvoje galima su dviračiu važiuoti per pėsčiųjų perėjas? T.y. citatą iš tos šalies KET, kuriose nurodyta, kad reikia praleisti dviratininkus važiuojančius per pėsčiųjų perėjas.
                              O gal galima pavyzdžių kur ne Lietuvoje dviračių takas dingsta prie kiekvienos sankryžos? Važiuoti keliu draudžiama jai šalia yra dviračių takas. Uždrauskim visokias nesąmones vadinti dviračių takais, tada važinėjame keliais ir problemos nėra. O jai nereglamentuojam taisyklėse kad takas negali staiga dingti, tai gal nereikia ir nesamoningų reikalavimų važiuojant per perėjas.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                Dviratininkui jo gyvybė yra svarbiau, nei jo laikas.
                                Nevisada. Neseniai legendinėje Narbuto perėjoje teko matyt kaip buvo partrenktas į perėją prieš mašiną iššokęs dviratininkas. Gerai kad automobilį vairavusi mergina spėjo kažkiek pristabdytį prieš kliūtį ir taip buvo išvengta rimtų traumų.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Čia tema apie dviračių takus, tai akcentuojami dviratininkai, bet realiai tai dviratininkų į eismo įvykius papuola ne tiek ir daug. Perėjose gerokai daugiau nukenčia pėsčiųjų. Jei žmonės nesupranta, kad per perėją galima eiti tik įsitikinus, kad tave praleidžia (arba kad spėsi pereiti), tai jokio skirtumo, ar jis eis pėsčias, ar važiuos dviračiu - vis tiek kada nors nukentės.

                                  Comment


                                    Pakrantės takas.


















                                    Comment


                                      O čia ne perteklinis darbas? Juk apačioje yra nauja krantinė. Dviračių takas aktualus tik nuo tos vietos, kai baigiasi krantinė važiuojant link Vingio parko.

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        O čia ne perteklinis darbas? Juk apačioje yra nauja krantinė. Dviračių takas aktualus tik nuo tos vietos, kai baigiasi krantinė važiuojant link Vingio parko.
                                        Neperteklinis, čia ne tik dviračių takas bet ir pėsčiujų, o krantinė apačioje žiemą/pavasarį būna užlieta. Man tik keista kad šitą atkarpą platina, o nuo Žvėryno tilto tai ne, nors sąlygos ten tokios pačios.

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          O čia ne perteklinis darbas? Juk apačioje yra nauja krantinė. Dviračių takas aktualus tik nuo tos vietos, kai baigiasi krantinė važiuojant link Vingio parko.
                                          Krantinės apačioje nėra dviračių tako.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X