Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Realiame gyvenime yra kitaip kol neatsitinka nelaimė.
Bet kokiu atveju, jo judėjimo greitis pakankamai mažas, tai jis turėtų būti prilygintas pėsčiajam.
Čia rimtas rodiklis ir priežastis. Tokie ir važinėja zigzagais tamsiu paros metu.
Ar žinojote, kad per šiuos metus neblaivių (patikrinus alkoholio matuokliu, „pripūtusių“ daugiau nei 0,4 promilės) dviračių vairuotojų buvo sulaikyta beveik tiek pat, kiek automobilių vairuotojų?Paskutinis taisė senasnamas; 2017.09.23, 20:52.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O kam dviratininkui nulipti nuo dviračio, jeigu per perėją važiuoti yra visiškai saugu?
Nematau tragedijos, kad dviratininkai važiuoja per perėjas, kai tuo metu gatvėje niekas nevažiuoja (pats taip darau), bet blogiausia, kad dalis lenda po ratais, nes įsivaizduoja, kad juos kažkas turi praleisti. Nori, kad praleistų - nulipi, o jeigu ištaikai momentą, kad gali pravažiuoti niekam netrukdydamas - važiuoji.
- 1 patinka
Comment
-
Jau vėl kartojamės. Kodėl transporto priemonės vairuotojas turėtų sustoti, kad praleistų dviratininką, kuris ten negali išvis važiuoti ir kurio jis neprivalo praleisti?
Dar yra toks dalykas, kad dviratininkai turi geresnį matomumą nei vairuotojai (jų akys yra aukščiau, netrukdo jokie kėbulo rėmai ir pan.) ir artėdami prie perėjos geriau mato situaciją, įvertina, kad spės, padidina greitį ir pralekia. Aišku, taip daryti nereikėtų, tačiau jei dviratininkas lekia per perėją, tai nebūtinai reiškia, kad jis važiuoja nesidairęs ir pasikliauja tik vairuotojų reakcija bei stabdžių gerumu. Pėstieji juk irgi dažnai perbėga gatvę ne pėsčiojo greičiu.
„Toyota“ automobiliu partrenktas dviratininkas. Pirminiais duomenimis, vaikinas ėjo tvarkingai per perėją, o dviratį vedėsi šalia.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=74703578Paskutinis taisė senasnamas; 2017.09.23, 21:07.
- 1 patinka
Comment
-
O kas kuria kelių eismo taisykles? Atskiras departamentas ministerijoje? Negi neįmanoma jiems įrodyti, kad nulipimas nuo dviračio pertiklinis reikalavimas, kurio niekas nesilaiko. Sustojimas prieš periją, važiavimas perijoje pesčiojo greičiu būtų daug logiškesnis reikalavimas. Vasarą važiavau su dviračiu per periją, kamštis, priešais autobusas, vos riedu, o automobilis už autobuso man jau atsidūrus prieš jį pradeda važiuoti. Aš nušoku nuo dviračio sakau ką tu darai, o jis pas mane registratorius, tu turi stumtis dviratį ir t.t. Dviračiu važinėti Lietuvoje yra nesamonė, geriau pirkti automobilį ir trankyti dviratininkus perėjose. ( pagal KET tai legalu).
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGal dėl to, kad dviratininkams automatiškai teikiama pirmenybė?
Tad papildomi ženklinimai, ar informacija niekada nepakenkia, nes šiame kontekste ji nėra perteklinė.Paskutinis taisė keleivis13; 2017.09.25, 11:04.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNemačiau jokioje Europos šalyje, kad dviratininkai sustotų persivaryti dviračio per "perėją". Gal reiktų tada ir automobilius persistumti per perėjas, nes važiuoti greitai nesaugu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
Kad tas "automatiškai" yra labai reliatyvu, gyvenimo praktikoje.
Dėl techninių detalių komentuoti negaliu.
Comment
-
Parašė Miestai Rodyti pranešimąO kas kuria kelių eismo taisykles? Atskiras departamentas ministerijoje? Negi neįmanoma jiems įrodyti, kad nulipimas nuo dviračio pertiklinis reikalavimas, kurio niekas nesilaiko. Sustojimas prieš periją, važiavimas perijoje pesčiojo greičiu būtų daug logiškesnis reikalavimas. Vasarą važiavau su dviračiu per periją, kamštis, priešais autobusas, vos riedu, o automobilis už autobuso man jau atsidūrus prieš jį pradeda važiuoti. Aš nušoku nuo dviračio sakau ką tu darai, o jis pas mane registratorius, tu turi stumtis dviratį ir t.t. Dviračiu važinėti Lietuvoje yra nesamonė, geriau pirkti automobilį ir trankyti dviratininkus perėjose. ( pagal KET tai legalu).
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNemačiau jokioje Europos šalyje, kad dviratininkai sustotų persivaryti dviračio per "perėją". Gal reiktų tada ir automobilius persistumti per perėjas, nes važiuoti greitai nesaugu.
Čia tik pas mus yra kažkokie dviračių pervažų/nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų hibridai.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą"O gal galima pavyzdžių kur ne Lietuvoje galima su dviračiu važiuoti per pėsčiųjų perėjas?"
Beveik visur. Tik prieš tai turi praleisti per perėją einančius pėsčiuosius
Comment
-
Turėjau omenyje, kad ten kur esu važinėjęs dviračiu, eismas vyksta važiuojamąja kelio dalimi. Todėl privažiavus perėją, kartu su automobiliais stabdeli, praleidi pėsčiuosius, ir judi toliau.
Aš Londone esu nuvažiavęs tūkstančius kilometrų iš jų kokius 5 metrus šaligatviu. Po to buvo gėda kokias dvi savaitesIf a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O gal galima pavyzdžių kur ne Lietuvoje galima su dviračiu važiuoti per pėsčiųjų perėjas? T.y. citatą iš tos šalies KET, kuriose nurodyta, kad reikia praleisti dviratininkus važiuojančius per pėsčiųjų perėjas.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąDviratininkui jo gyvybė yra svarbiau, nei jo laikas.
Comment
-
Čia tema apie dviračių takus, tai akcentuojami dviratininkai, bet realiai tai dviratininkų į eismo įvykius papuola ne tiek ir daug. Perėjose gerokai daugiau nukenčia pėsčiųjų. Jei žmonės nesupranta, kad per perėją galima eiti tik įsitikinus, kad tave praleidžia (arba kad spėsi pereiti), tai jokio skirtumo, ar jis eis pėsčias, ar važiuos dviračiu - vis tiek kada nors nukentės.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO čia ne perteklinis darbas? Juk apačioje yra nauja krantinė. Dviračių takas aktualus tik nuo tos vietos, kai baigiasi krantinė važiuojant link Vingio parko.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO čia ne perteklinis darbas? Juk apačioje yra nauja krantinė. Dviračių takas aktualus tik nuo tos vietos, kai baigiasi krantinė važiuojant link Vingio parko.
- 1 patinka
Comment
Comment