/\ Praeitą sav. jau medžius vietom pjovė. Bet bus gana netrumpas takas. Tiesa, man kolega įrodinėja, kad ten tie bruzgynai, apie kuriuos aiškina 15min. yra sovietų laikais tiestas, bet apleistas takas. Vietomis neva galima net bortelius pamatyti. O to tako pradžia ties pakabinamu Žvėryno tiltu. nežinau kiek tame tiesos, kažkaip niekada nesu to pastebėjęs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Cycle4Vilnius (administruoja savivaldybė) puslapis FB paskelbė, kad prasidėjo dviračių tako palei Laisvės pr. (~6 km) tiesimo darbai: https://www.facebook.com/cycle4vilni...10243972714518
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTako brėžinys: https://www.dropbox.com/s/5mvezkrr4e...20pr..pdf?dl=0
Tobulintų vietų tikrai yra (vienas pagrindinių dalykų - kodėl ties įvažiavimais į kiemus/parkingus negali dviračių tako įrengti viename lygyje, jo nenuleidžiant. Taip, to nedaryti yra pigiau, bet... Kodėl...).
O darbų apimtis nusimato nemaža. Net sunku patikėti tikrai šiemet pabaigs...? Į statitstiką geras gabalas sutvarkyto dvirtakio/pėsčiųjų takų įsiskaitys
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
Atrodo palyginus neblogai. Na kažkas pasiginčytų dėl 2,5 metrų pločio dviračių tako. O aš pasidžiaugčiau, kad bus sutvarkytas įsukimas į Karoliniškių poliklinikos parkingą, didžiojoje atkarpos dalyje įrengiamas 2,25 metrų pločio pėsčiųjų takas, nuo stotelių įrengiami atitvėrimai, kad žmonės neitų ant dvirtakio. Dvirtakis vienoje vietoje - 3,5 metrų pločio, keista, kad toliau tokio netęsia (ar bent 3 m). Didžiojoje dalyje - dviračių takas atskirtas nuo pėsčiųjų veja arba įrengiamas skirtingame aukštyje nei pėsčiųjų takas.
Tobulintų vietų tikrai yra (vienas pagrindinių dalykų - kodėl ties įvažiavimais į kiemus/parkingus negali dviračių tako įrengti viename lygyje, jo nenuleidžiant. Taip, to nedaryti yra pigiau, bet... Kodėl...).
O darbų apimtis nusimato nemaža. Net sunku patikėti tikrai šiemet pabaigs...? Į statitstiką geras gabalas sutvarkyto dvirtakio/pėsčiųjų takų įsiskaitys
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
Atrodo palyginus neblogai. Na kažkas pasiginčytų dėl 2,5 metrų pločio dviračių tako. O aš pasidžiaugčiau, kad bus sutvarkytas įsukimas į Karoliniškių poliklinikos parkingą, didžiojoje atkarpos dalyje įrengiamas 2,25 metrų pločio pėsčiųjų takas, nuo stotelių įrengiami atitvėrimai, kad žmonės neitų ant dvirtakio. Dvirtakis vienoje vietoje - 3,5 metrų pločio, keista, kad toliau tokio netęsia (ar bent 3 m). Didžiojoje dalyje - dviračių takas atskirtas nuo pėsčiųjų veja arba įrengiamas skirtingame aukštyje nei pėsčiųjų takas.
Tobulintų vietų tikrai yra (vienas pagrindinių dalykų - kodėl ties įvažiavimais į kiemus/parkingus negali dviračių tako įrengti viename lygyje, jo nenuleidžiant. Taip, to nedaryti yra pigiau, bet... Kodėl...).
O darbų apimtis nusimato nemaža. Net sunku patikėti tikrai šiemet pabaigs...? Į statitstiką geras gabalas sutvarkyto dvirtakio/pėsčiųjų takų įsiskaitys
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Iš "brėžinio" panašu, kad šitos kuriozinės vietos ties Pilaitės pr. / Laisvės pr. sankirta: https://goo.gl/maps/WCirdutM3qJ2 neketinama spręsti nei šiuo, nei "Narbuto g." projektu. Glumina
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pagal tvarką, tai turbūt kad kitų metų pradžioje baigs (nebent žiema bus labai labai vėlyva): https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0
Apskritai pagal planą, iki 2018 m sezono pradžios turėtų būti nutiesta kiek daugiau nei 15 km dviračių takų.Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2017.07.12, 16:56.
Comment
-
Kaunas geresniu keliu nuėjo dėl dviračių takų http://auto.lrytas.lt/saugus eismas/2017/06/30/news/kaune-zalia-sviesa-dviraciams-automobiliu-greitis-mazes-iki-30-km-val-1821594/, ten žaliosios dviračių juostos važiuojamojoje kelio dalyje. Privalumai: nėra susikirtimų su pėsčiųjų takais, nereikia sulėtinti prie įvažiavimų į kiemus ir prie sankryžų, nėra stotelių, stulpų ir kitų kliūčių. Laisvės take žinoma nedaug įvažiavimų i kiemus, bus skirtingi takų lygiai pažiūrėsim kas gausis. Tik įdomu kaip spręs tas vietas kur dėl tako reikės mažinti automobilių stovėjimo aikšteles pvz. prie kūbo, norfos ar neprasidės teismai kaip konstitucijos prospekte.
Comment
-
Parašė Miestai Rodyti pranešimąKaunas geresniu keliu nuėjo dėl dviračių takų http://auto.lrytas.lt/saugus eismas/2017/06/30/news/kaune-zalia-sviesa-dviraciams-automobiliu-greitis-mazes-iki-30-km-val-1821594/, ten žaliosios dviračių juostos važiuojamojoje kelio dalyje. Privalumai: nėra susikirtimų su pėsčiųjų takais, nereikia sulėtinti prie įvažiavimų į kiemus ir prie sankryžų, nėra stotelių, stulpų ir kitų kliūčių. Laisvės take žinoma nedaug įvažiavimų i kiemus, bus skirtingi takų lygiai pažiūrėsim kas gausis. Tik įdomu kaip spręs tas vietas kur dėl tako reikės mažinti automobilių stovėjimo aikšteles pvz. prie kūbo, norfos ar neprasidės teismai kaip konstitucijos prospekte.
Gerai, kai:
- mažos reikmės gatvė;
- gatvė yra pakankamo pločio normaliam dviračių takui (min. 2 metrai vienpusis);
- galima kontroliuoti taisyklių laikymąsi (pvz., kad nebūtų parkuojama ant tako);
Blogai, kai:
- yra didelio intensyvumo gatvė;
- gatvės plotis nėra pakankamas;
- daug kam kilo klausimas dėl dangos slidumo (viename straipsnyje jau teko ir skaityti gyventojų atsiliepimus, kad danga labai slydi);
- nelygi kelio danga;
- toks takas nėra atskirtas nuo srauto (jeigu jis yra kiek intensyvesnis);
Taip, kad čia sulyginai truputį skirtingus dalykus. Palei Laisvės pr. toks takas jokiu būdu neveiktų, todėl yra geresnis sprendimas asfaltuoti normalų taką. Kitur irgi panašiai. Palei Upės g. ant kelio braižyt galima, bet tada reikės naikinti parkingo vietas. Nelogiška, kai šalia šaligatvių yra krūva vietos dviračių takui. Senvagės dviračių tako atveju atskiras takas bus pravestas ne tik palei gatvę, tačiau ir pro rekreacines zonas, t.y. dviratininkai neturės kvėpuoti prastu oru važiuodami. Ir t.t.
Comment
-
Blogai, kai:
- yra didelio intensyvumo gatvė;
- gatvės plotis nėra pakankamas;
- daug kam kilo klausimas dėl dangos slidumo (viename straipsnyje jau teko ir skaityti gyventojų atsiliepimus, kad danga labai slydi);
- nelygi kelio danga;
- toks takas nėra atskirtas nuo srauto (jeigu jis yra kiek intensyvesnis);
- kodėl blogai didelio intensyvumo gatvėje?
- laisvės prospekte gali praplėsti skiremosios juostos sąskaita
- yra dažū kurie neslidūs
- išlyginti danga nėra problema
-nuo srauto galima atskirti atitvarais ar kitomis priemonėmis.
Toks takas kuris suprojektuotas laives prospekte netinka kaip susisiekimo priemonė. Prie autobuso stotelės , prie sankryžos stabdyk pėstieji. Prie išvažiavimų ir sankryžų stabdyk tavęs gali nepastebėti automobilis, geriau važiuoti keliu.
Comment
-
Parašė Miestai Rodyti pranešimąDar įdomu kodėl visuose sankryžose projektuojami takai per gatvę yra visomis kryptimis, negi planuojama ir kitoje laisvės prospekto pusėje dviračio takas, jai ne tai ką pravažiuoji sankryžą o ten tako nėra.
Parašė Miestai Rodyti pranešimąBlogai, kai:
- yra didelio intensyvumo gatvė;
- gatvės plotis nėra pakankamas;
- daug kam kilo klausimas dėl dangos slidumo (viename straipsnyje jau teko ir skaityti gyventojų atsiliepimus, kad danga labai slydi);
- nelygi kelio danga;
- toks takas nėra atskirtas nuo srauto (jeigu jis yra kiek intensyvesnis);
- kodėl blogai didelio intensyvumo gatvėje?
- laisvės prospekte gali praplėsti skiremosios juostos sąskaita
- yra dažū kurie neslidūs
- išlyginti danga nėra problema
-nuo srauto galima atskirti atitvarais ar kitomis priemonėmis.
Toks takas kuris suprojektuotas laives prospekte netinka kaip susisiekimo priemonė. Prie autobuso stotelės , prie sankryžos stabdyk pėstieji. Prie išvažiavimų ir sankryžų stabdyk tavęs gali nepastebėti automobilis, geriau važiuoti keliu.
Kitas dalykas, dėl ko yra pavojus - tai sankryžos. Vairuotojas, darydamas dešinį posūkį turi labai didelę problemą pamatyti atvažiuojantį dviratininką. Tokią situaciją galima išgyventi važiuojant Gedimino pr., kur ne kartą teko matyti kaip automobiliai padaro posūkį dviratininkui prieš pat nosį. Olandijoje taikoma praktika, kad automobilių ir dviratininkų/pėsčiųjų susikirtimas turi būti kuo arčiau 90 laipsnių kampo. Todėl perėjos ir pervažos yra atitraukiamos nuo sankryžų gilyn, kad automobilio vairuotojas matytų atvažiuojantį dviratininką (vėl gi - greičių skirtumai) per priekinį/šoninį langą, o ne per mažą veidrodėlį.
Taip pat kyla klausimas kaip spręsti kairiųjų dviratininkų posūkių problemą sankryžose?
Dėl tako Laisvės pr. sunku tvirtai pasakyti. Didžiojoje dalyje vietų jis bus fiziškai atskirtas nuo pėsčiųjų srauto (žoles gabalu arba aukščių skirtumu), todėl bėdų neturėtų būti. Ties stotelėmis bus susikirtimas su pėsčiaisiais, taip. Tačiau reikia turėti omenyje, kad susisiekimo atžvilgiu niekas dviračiais nelaksto 30+ km greičiu. Minėti susikirtimai su pėsčiaisiais yra gerokai mažesnė problema dėl mažesnio greičių skirtumo, negu susikirtimai su automobilių srautu.
Minėta problema su išvažiavimais ar sankryžomis yra analogiška problemoms, kurios gali atsirasti važiuojant ir keliu. Ties stotelėmis būtų didelė problema viešojo transporto ir dviratininkų susikirtimas dėl mano jau minėtų greičių skirtumų ir mažų veidrodėlių faktoriaus.
Beje, dažai anksčiau ar vėliau nusitrins. Klausimas tada ar geriau kas keli metai iš naujo dažyti ar dėti jau dažytą asfaltą. Pastaruoju atveju vėl gi, nesigaus net finansiniai sutaupymai tiesiant taką ant kelio.
Tad tik pasikartosiu, jog Kauno sprendimas tinkamas mažo greičio (ne veltui turbūt greitį riboja iki 30 km/h) ir mažo intensyvumo gatvėse. Aukšto eismo ir greičio gatvėse tokie takeliai turėtų daugiau potencialios žalos, negu naudos dviratininkams.
P.S. Na ir dar kartą paminėsiu, kad šalia pėsčiųjų takų einantis dviračių takas turi galimybę būti nukreiptas dar giliau nuo automobilių eismo (pvz. Laisvės pr. vietomis), šito privalumo ant kelio nesukursi.Paskutinis taisė Creatium; 2017.07.13, 23:58.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNaujas takas verkiuose Žaliųjų ežerų g.
Deja, takas greitai susiaurėja ir visai baigiasi.
Comment
-
"Šimašeus" dviračių takas bendram darbų vaizdui susidaryti
Abu takai trumpam išsikirs. Link centro:
O čia link Vingio parko:
Artėjant link krantinės Žvėryne. Čia toks darbu plotas, kad susidaro įspūdis jog tiesiama kažkokia gatvė, o ne takai
O čia ties, berods, vaikų darželiu. Dingo ir senoji jo tvora:
Tai tiek šiam kartuiKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
- 7 patinka
Comment
-
Smagu matyt naujai tiesiamus takus. Tuo tarpu prieš porą dienų partrenkęs pėsčiąjį, kuris išsitėškė ant asfalto, registravau problemą: http://www.vilnius.lt/index.php?3783838768
Policininkas minėjo, jog įrengti tvorą-atitvarą labai brangu ir nieks neįrengs. Įdomu kiek iš tiesų realu tikėtis, jog įrengs...♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
Comment