Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPlanus kartoja ir kartoja, jau kelinta naujiena su bene tuo pačiu tekstu. Galėtų tiesiog pradėt darbus jau, gegužės mėnuo gi.
Comment
-
Parašė Marukas Rodyti pranešimąSveiki, šįryt skubėdamas į stotelę pamačiau kad jau nemažai pakloto dviračių tako atkatpėlės Pieninės gatvėje ties MMM sklypu...iš raudonų trinkelių...
https://www.facebook.com/groups/7379...6087816081586/
Comment
-
Pieninės g. projektas: https://www.dropbox.com/s/nrpbqsko37...C5%B3.pdf?dl=0
Turi būti asfaltas, tai nesilaiko projekto.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąParašė SPX Rodyti pranešimąVingio Parko takų atnaujinimo darbai (2017-05-04).
<...> Takas nuo "Lakštingalos" link pėsčiųjų tilto. Čia kol kas paklotas tik vidutinio stambumo sluoksnis:
Atvaizdas
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPieninės g. projektas: https://www.dropbox.com/s/nrpbqsko37...C5%B3.pdf?dl=0
Turi būti asfaltas, tai nesilaiko projekto.
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimąNieks nieko neperdarines, taip pat buvo ir Dariaus ir Girėno g. Tiesiant įvažiavimą į Eišiškių pl. - daug kas rašė, kad plytelės negali ten būti, turi būti asfaltas, bet taip nieko ir nepakeitė - liko plytelės, kurios ir buvo sudėtos, nors turėjo būti asfaltas. Niekam neįdomu kaip turi būti, jei jau kloja plyteles, tai jos ir liks.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąO kur pėsčiųjų šaligatvis? Ar čia nebaigtas dar projektas, ar ten tas trijų plytelių pločio takas skirtas pėstiesiems, kur jeigu eis du žmonės, tai turės vorele eiti.
Žmonės ten fb piktinosi, kodėl gi nebuvo siaurinama gatvė, ten vietos belenkiek galima atrasti. Kategorija leidžia siaurint, net ir dviračių eismą paleist galima būtų.
Comment
-
Antono atsakymas tiems, kas nesekat diskusijos Facebooke:
Žodžiu, situacija tokia (nelabai gera):
- Nepaisant to, kad pagal pirminį projektą visuose takuose buvo numatytas asfaltas, šitoje derinimo su tinklais metu atsirado trinkelės (dėl LITGRID reikalavimo 110 kV kabelių linijos apsaugos zonai).
- Deja, neturime jokios įtakos LITGRID'ui, nes ne miesto įmonė (miesto įmonės kaip Vilniaus vandenys ir Šilumos tinklai - derina jau ir asfaltą).
- Dar kartą priminsime visoms derinančioms institucijoms apie tai, kodėl asfaltas dviračių takuose svarbu (nepaisant išimties STR'e, apie kurį esu rašęs AM, kad būtų kitokia formuluotė), tuo pačiu rangovams pranešime, kad, jeigu jau juos ištinka trinkelės - jos būtų be nuožulų, tad gerokai patogesnės važiuoti nei tokios standartinės + būtų klojamos eglute.
- Saltoniškių g. bus asfaltuotas dviračių takas.
Jeigu pavyks, ir čia bandysime įtikinti rangovą perkloti trinkeles be nuožulų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAntono atsakymas tiems, kas nesekat diskusijos Facebooke:
Beje, jei jau rangovams yra didelis skirtumas, iš kokios medžiagos daryti, tai gal vistik su reikalavimu ne viskas tvarkoj? Gerai dar, kad nereikalaujama sodinti medžių su mėlynais lapais. Nu, kad geriau matytusi.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai juk pats matote, kad ir stengiasi neleisti, dėl LITGRID matyt nepagalvojo/nenumatė iš anksto. Bet kaip suprantu vis tiek blogai, nes nekenčiami liberalai valdžioje.
EDIT: šiuo atveju savivaldybės atstovai galėjo nurodyti naudoti kitokias plyteles dar tada, kai sužinojo Litgrid reikalavimus. Bet to nedarė, nes tingėjo turbūt.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai juk pats matote, kad ir stengiasi neleisti, dėl LITGRID matyt nepagalvojo/nenumatė iš anksto. Bet kaip suprantu vis tiek blogai, nes nekenčiami liberalai valdžioje.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPolitika man nerūpi (o tai dar netyčia apkaltinsiu ką nors protekcionizmu). Diskutuoju grynai iš techninės pusės. Jei yra numatyta išimtis kloti trinkeles inžinerinių tinklų vietoje, tai matyt ne iš prišto laužta ir taip reikia. O mieste tų inžinerinių tinklų knibždėte knibžda. Be to trinkelės verčia važiuoti lėčiau, kai asfaltas leidžia užsimiršti ir išvystyti žymiai didesnius greičius. Bendrose judėjimo zonose su pėsčiaisiais bei prie sankryžų tai tik didina nelaimių riziką. Tuo tarpu savivaldybė visvien varo savo piarą su asfaltu.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNebūtų tavo minimos problemos, jeigu viskas būtų įrenginėjama taip, kaip turi būti. Antai dviračių eismas turėtų būti atskirtas nuo pėsčiųjų: pvz. aukščiu, t.y. būti aukščiau už mašinas, bet žemiau už pėsčiuosius. Arba kaip nors kitaip (pvz. žalia zona, augalais). Tas daroma su automobiliais, tas pats turi būti daroma ir su dviratininkais.
Comment
Comment