Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Kas čia????

    Pėstieji aplink nevaikšto.
    Čia bus skirta tranzitiniam pėsčiųjų eismui iš Grigiškių į Ukmergę
    Dviračių takai turi būti ne palei aplinkkelį, o šalia lygiagrečiai einančių gatvių, kurios nutiestos per urbanizuotas teritorijas. Deja, bet to mūsų strateguotojams nesuprasti, kad takus reikia tiesti juos sujungiant taip, kad maršrutai gautųsi kuo trumpesni.

    Comment


      Dviračių takas palei aplinkkelį? Suprantu, kad daugelis komentatorių pas Šimašių po postais verkė, kad nėra takų, bet gal tai nereiškia, kad būtinai jų reikia klausyti?

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Dviračių takas palei aplinkkelį? Suprantu, kad daugelis komentatorių pas Šimašių po postais verkė, kad nėra takų, bet gal tai nereiškia, kad būtinai jų reikia klausyti?
        Tai gal dviračių takas eis ne prie pat kelio, dauboje, o aukščiau. Tuomet viskas būtų gerai. Nors aišku, geriau būtų pilnavertis dviračių takas palei Laisvės prospektą.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Tai gal dviračių takas eis ne prie pat kelio, dauboje, o aukščiau. Tuomet viskas būtų gerai. Nors aišku, geriau būtų pilnavertis dviračių takas palei Laisvės prospektą.
          Aš nelabai suprantu kam ten tas takas reikalingas? Tipo aš, gyvendamas prie Laisvės pr., važiuosiu iki aplinkkelio, tada dviračių taku palei juo, ir galiausiai galutiniame taške sugrįšiu atgal į kokią Ateities g.?

          Jau nekeliant klausimo kaip tas dviračių takas kirstų išvažiavimus iš aplinkkelio, gal pristatys šviesoforų ant kiekvieno nusukimo?

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Aš nelabai suprantu kam ten tas takas reikalingas? Tipo aš, gyvendamas prie Laisvės pr., važiuosiu iki aplinkkelio, tada dviračių taku palei juo, ir galiausiai galutiniame taške sugrįšiu atgal į kokią Ateities g.?

            Jau nekeliant klausimo kaip tas dviračių takas kirstų išvažiavimus iš aplinkkelio, gal pristatys šviesoforų ant kiekvieno nusukimo?
            Šiaip tai niekas nedraudžia važiuoti aplinkkeliu - tai nėra nei greitkelis, nei autostrada. Dešinėje yra nenaudojama juosta - ja ir gali vykti saugus dviračių eismas. Ir tai visiškai normalu plentiniams dviračiams važiuojantiems 50km/h. Tokių pilna pvz Londono aplinkkeliuose. Tokiems, kurie nori tik "šiaip" rekreaciniais tikslais pasivažinėti į ten ir taip nelįs.

            P.S. dėl maršrutų tai pvz važiuojant iš Gariūnų pusės dėl apgailėtinos infrastruktūros, trūkstamų takų, aplinkkelis yra patogiausia alternatyva važiuoti į šiaurinę pusę.

            Comment


              Parašė Blaze Rodyti pranešimą
              Šiaip tai niekas nedraudžia važiuoti aplinkkeliu - tai nėra nei greitkelis, nei autostrada. Dešinėje yra nenaudojama juosta - ja ir gali vykti saugus dviračių eismas. Ir tai visiškai normalu plentiniams dviračiams važiuojantiems 50km/h. Tokių pilna pvz Londono aplinkkeliuose. Tokiems, kurie nori tik "šiaip" rekreaciniais tikslais pasivažinėti į ten ir taip nelįs.

              P.S. dėl maršrutų tai pvz važiuojant iš Gariūnų pusės dėl apgailėtinos infrastruktūros, trūkstamų takų, aplinkkelis yra patogiausia alternatyva važiuoti į šiaurinę pusę.
              Ar tikrai yra pati tinkamiausia vieta dviratininkams (nesvarbu kokiu greičiu jie judėtu) šalia 90 km/h važiuojančių, ne vieną toną sveriančių, automobilių?

              Comment


                Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
                Ar tikrai yra pati tinkamiausia vieta dviratininkams (nesvarbu kokiu greičiu jie judėtu) šalia 90 km/h važiuojančių, ne vieną toną sveriančių, automobilių?
                Žinoma, atskiras dviračių takas yra geriau, bet, nesant alternatyvos ar noro suktis per miestą, tenka kelkraščiu važiuoti. Tuo labiau, kad kelkraštis platus ir asfaltuotas. Dėl saugumo galima ginčytis, bet įstatymai to nedraudžia (draudžia tik automagistralėmis ir greitkeliais važiuoti, bet ir tai, kiek teko girdėti, policija jų dažniausiai nebaudžia, jei važiuoja tvarkingai su visais atšvaitais ir liemen). Tuo tarpu magistraliniai dviejų juostų keliai dažniausiai net neturi asfaltuoto kelkraščio, bet dviratininkai kažkaip juk važinėja. Taip, tai nesaugu, bet, vėlgi, tenka važinėti nesant alternatyvos. Vargu ar mūsų dviračių infrastruktūros išsivystymo lygis greitai pasieks Vakarų lygį, o kol to nėra, dviratininkams ir vairuotojas teks draugiškai susigyventi kelyje Žinoma, nuo abiejų pusių priklauso, kiek saugus bus tas susigyvenimas
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Čia buvo tik laiko klausimas kada aplinkkelio pakraščius, tiksliau erdves ant jo šlaitų, išnaudos kažkam. Nebus tokiu atveju tas takas šalia aplinkkelio, o bus ant šlaito ir dar kažkokiu atstumu nuo jo krašto. Bent jau toje dalyje nuo Erfurto g. iki Pilaitės pr. tikrai nepamaišytų toks takas.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Dviračių takus reikia tiesti ten, kur gyvena žmonės ir kur eina pagrindiniai maršrutai, t.y. tarp pagrindinių gyvenamųjų rajonų ir centro arba pvz. į Trakus. Bet aišku, kai tiek daug takų mieste ir visi dviratininkai nebetelpa, reikia daryti aplinkkelius ir dviračių takams.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                      Čia buvo tik laiko klausimas kada aplinkkelio pakraščius, tiksliau erdves ant jo šlaitų, išnaudos kažkam. Nebus tokiu atveju tas takas šalia aplinkkelio, o bus ant šlaito ir dar kažkokiu atstumu nuo jo krašto. Bent jau toje dalyje nuo Erfurto g. iki Pilaitės pr. tikrai nepamaišytų toks takas.
                      Toks takas būtų pinigų švaistymas. Kadangi šlaitas status, visu tako ilgiu reikėtų įrengti apsauginę tvorelę nuo šlaito pusės. Kitas dalykas, kad ne visose vietose šlaito viršuje yra pakankamo pločio plokštuma, taigi reikėtų ir nepigiai kainuojančių žemės darbų.
                      Svarbiausias klausimas yra tikslinė tokio tako paskirtis. Čia entuziastams, kurie dar neapžiūrėjo aplinkkelio (jei neturi automobilio, juo nesinaudojo) ir nori tą padaryti einant/važiuojant taku su gera danga? Greit visi apsipras, entuziastų nebeliks ir toks takas užžels žole, nes koks malonumas eiti pasivaikščioti ar pasivažinėti dviračiu šalia intensyvaus eismo gatvęs, triukšme ir teršaluose. Gero ir išbaigto dviračių tako + šaligatvio reikia pvz. palei Laisvės pr. (dalyje tarp Lazdynų ir Spaudos rūmų) ir Justiniškių g., nes toks takas eitų per apgyvendintas teritorijas ir būtų visapusiškai naudingesnis miestiečiams.

                      Comment


                        Taip, palei Laisvės pr. normalus dviračių takas tikrai būtų naudingesnis nei palei aplinkkelį. Aplinkeliu nemanau, kad būtų intensyvus dviračių eismas. Toks takas pasitarnautų nebent eismo saugumo didinimo prasme, kad ir tie nedažni dviratininkai, kurie nuspręs greita nuvažiuoti, pavyzdžiui, iš Pašilaičių į Lazdynus, nevažiuotų kelkraščiu.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Toks takas būtų pinigų švaistymas. Kadangi šlaitas status, visu tako ilgiu reikėtų įrengti apsauginę tvorelę nuo šlaito pusės. Kitas dalykas, kad ne visose vietose šlaito viršuje yra pakankamo pločio plokštuma, taigi reikėtų ir nepigiai kainuojančių žemės darbų.
                          Svarbiausias klausimas yra tikslinė tokio tako paskirtis. Čia entuziastams, kurie dar neapžiūrėjo aplinkkelio (jei neturi automobilio, juo nesinaudojo) ir nori tą padaryti einant/važiuojant taku su gera danga? Greit visi apsipras, entuziastų nebeliks ir toks takas užžels žole, nes koks malonumas eiti pasivaikščioti ar pasivažinėti dviračiu šalia intensyvaus eismo gatvęs, triukšme ir teršaluose. Gero ir išbaigto dviračių tako + šaligatvio reikia pvz. palei Laisvės pr. (dalyje tarp Lazdynų ir Spaudos rūmų) ir Justiniškių g., nes toks takas eitų per apgyvendintas teritorijas ir būtų visapusiškai naudingesnis miestiečiams.
                          Nereikia ten jokio prabangaus tako, pilnai tiks ūkiškas kokių senų nesubyrėjusių betono plokščių panaudojimas. O aš galvoju, kad taip ir bus. nes investuoti į "raudoną" asfaltą tokioje vietoje jau per didelė prabanga.

                          P.S. apie dviračių takus Vilniuje yra kita tema.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Ne vieta čia aptarinėti miesto valdžią, bet aš šiek tiek užstosiu Jūsų kritikuojamą merą. Žadėjo atnaujinti Saulėtekio - Nemenčinės seno dviračio tako dangą..., atnaujino, žadėjo žiemą nuvalyti dviračių takus..., nuvalo. Per mažai dar praėjo laiko, kad atsiskleistų šio mero indėlis į miestą. Gražių ir visuomenei aktualių veiklų įgyvendinimo noras tikrai yra, bet ne viskas nuo personalijos priklauso. Kol kas pirmas meras, kuris aplamai daug kalba apie dviračių takų reikšmę ir įtaką susisiekimui ar laisvalaikio praleidimo formai, bei atsižvelgia į visuomenės interesą. Daug važiuoju dviračiu, daug visokio seno š matau, bet tikiu, kad per 2-4 metus nemažai kas ir pasikeis dviračių infrastruktūroje.
                            Paskutinis taisė Robyla; 2016.12.28, 15:21.

                            Comment


                              Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                              Ne vieta čia aptarinėti miesto valdžią, bet aš šiek tiek užstosiu Jūsų kritikuojamą merą. Žadėjo atnaujinti Saulėtekio - Nemenčinės seno dviračio tako dangą..., atnaujino, žadėjo žiemą nuvalyti dviračių takus..., nuvalo. Per mažai dar praėjo laiko, kad atsiskleistų šio mero indėlis į miestą. Gražių ir visuomenei aktualių veiklų įgyvendinimo noras tikrai yra, bet ne viskas nuo personalijos priklauso. Kol kas pirmas meras, kuris aplamai daug kalba apie dviračių takų reikšmę ir įtaką susisiekimui ar laisvalaikio praleidimo formai, bei atsižvelgia į visuomenės interesą. Daug važiuoju dviračiu, daug visokio seno š matau, bet tikiu, kad per 2-4 metus nemažai kas ir pasikeis dviračių infrastruktūroje.
                              Tik nereikia sakyti, kad pirmas meras, kuris apie dviračių takų reikšmę kalba. Ir anksčiau tų kalbų buvo, dar prieš šį merą buvo planuojamos investicijos ir realiai jos jau buvo - pvz. nuo Pilaitės link centro, palei Žvėjų g. ir t.t., tai buvo realūs, kokybiški projektai su kokybiška danga, o ne senų betononių plytų liekanomis.

                              O dėl pažadų - pasitikrinkite geriau sąrašą šių metų pradžioje paskelbta (http://www.vilnius.lt/index.php?2299993322), kiek turi km šaligatvių naujų per 2016 metus būti, realiai tik dalis to įgyvendinta - visko netikrinau, bet Liepkalnio g. (beveik 1,4 km.) atkarpa taip ir liko nesutvarkyta, nors 2016 metų ataskaitoje Savivaldybė giriasi, kad tie 9 km pakloti... Na aišku, dar metai nesibaigė, tai gal per anksti tai rašau...

                              Stoties šaligatvių rekonstrukcija irgi norėtusi kad būtų kokybiška, o ne vien pakeisti plyteles - senas išpuvusias liepas taip ir paliko, nors dauguma jų po kelių metų jau ir taip reiks pjauti, argi labai brangu būtų sutvarkyti taip, kaip pvz. jau tą pačią minėtą žvėjų, šermukšnių g.? Nereikia, kad būtų kaip Gedo pr., bet bent truputi logiško mąstymo bei ūkiškumo nepakenktų.

                              Anksčiau jau minėtas ne kartą Baltasis Tiltas - taip ir negalima suprasti, ar jis buvo perdažytas, ar ne. Pusė tilto patepliota nekokybiškai ant rūdžių, kita pusė palikta kaip ir geresniems laikams?

                              Kad ir ta Neries krantynė - sukišta į ją krūva pinigų, o kokia yra tos krantinės nauda? Kiek žmonių realiai ten vaikšto, važinėja dviračiu? Kol kas ten veiksmo beveik jokio, realiai reiktų susimąstyti, kaip tai vietai įkvėpti gyvenimo, gal atidaryti kavines, visokiausias parodas, kaip tai daroma Varšuvoje palei Vislą.

                              Suprantama, viskas remiasi į pinigus, bet jeigu jau yra toks didžiulis noras juos taupyti, tai gal tiesiog iš viso neįgyvendinti, nei kad po to po kelių metų vėl tektų taisyti ir dvigubai už tai mokėti...

                              Comment


                                Jau siūliau tamstai rašyti kitoje temoje, nes dabar iš 6 pastraipų kažkiek į temą (apie dviračių takus) tik 1 pastraipa.

                                Comment


                                  Facebook'e verda karštas ginčas dėl šitos vietos:



                                  Savivaldybė nusprendė kirsti tuos vidury dviračių tako ir šaligatvio esančius medžius. Kilo baisus šaršalas, medžių mylėtojai gina tėvynę nuo sunaikinimo.

                                  Absurdas, ne kitaip.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Aš kiekvieną kartą dviračiu važiuodamas pro ten bijau kad vairo ragais jų neužkabinčiau ir nenugarmėčiau, o tie žalčiai juos gina. Ir kur gi nusirito tie medžių gestapininkai?
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      /\ Nenustebkit, medžių gestapininkams pritarė ir vicemeras Paluckas, nors vėliau parašė, kad dar pasvarstys.

                                      Comment


                                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                        Aš kiekvieną kartą dviračiu važiuodamas pro ten bijau kad vairo ragais jų neužkabinčiau ir nenugarmėčiau, o tie žalčiai juos gina. Ir kur gi nusirito tie medžių gestapininkai?
                                        Man kaip tik ta vieta labai patinka važiuojant dviračiu.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Na yra techninių sprendimų, kad ir medžiai liktų ir, kad dviračiams netrukdytų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X