Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Šimašius netesi pažado valyti nuo sniego dviračių takų.

    Atvaizdas
    Taik kad daug ko jisai nepadarė ko žadėjo. Žadėjo Liepkalnio gatvėje šaligatvius šiais metais sudėti, o kaip nebuvo taip ir nėra. Gal laukia, kol dar pasnigs.

    Comment


      Priminkite reikia dviračiui žieminių padangų ar ne? Pagal KET

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Priminkite reikia dviračiui žieminių padangų ar ne? Pagal KET
        Tokios prievolės ar reikalavimo nėra, yra tik rekomendacijos pasirūpinti geromis žieminėmis padangomis, gerais stabdžiais ir būti matomiems.

        Comment


          Parašė Robyla Rodyti pranešimą
          Šimašius netesi pažado valyti nuo sniego dviračių takų.

          Atvaizdas
          Nespėja matyt vienas su šepečiu visų takų nuvalyti.

          Comment


            Gal kai kam nieko naujo, bet pasidalinsiu ką radau patvirtintoje Vilniaus miesto integruotos teritorijos vystymo programoje, kuri apima 2014-2020 laikotarpio EU paramą:

            Magistralinės dviračių trasos šalia Neries nuo Geležinio Vilko gatvės iki Žvejų gatvės ir jos jungčių su Konstitucijos prospekto, Žvejų, Šeimyniškių ir Rinktinės gatvių dviračių trasomis įrengimas (3,5 km), laikotarpis 2016-2017, Suma 224706 Eur.

            Žirmūnų dviračių trasų, jų jungčių, saugos ir kitos infrastruktūros įrengimas šalia Ozo, P. Lukšio, Apkasų, Ulonų ir Žirmūnų gatvių (4,8 km), laikotarpis 2016-2018, suma 587903 Eur.

            Žvėryno dviračių trasų, jų jungčių, saugos ir kitos infrastruktūros įrengimas palei A. Mickevičiaus, Birutės, Lenktąją, Latgalių, Paribio, Pieninės, Saltoniškių, Liepyno ir T. Narbuto gatves (5,1 km), laikotarpis 2016-2018, suma 619697 Eur.

            Naujamiesčio dviračių trasų, jų jungčių, saugos ir kitos infrastruktūros įrengimas palei J. Tumo-Vaižganto, V. Kudirkos, M. Valančiaus, V. Mykolaičio-Putino, Švitrigailos, Geležinkelio, Pylimo, Drujos gatves (4,0 km), laikotarpis 2017-2019, suma 441894 Eur.

            Šiems projektams finansuoti 85 proc. sudaro EU lėšos. Kai kurios atkarpos gal jau ir įrengtos.

            Comment


              /\ O dalies jų projektai irgi ruošiami arba jau paruošti. Šimašius ne veltui turbūt giriasi, kad kitąmet bus bene 20 km dviračių takų nutiesta. Matyt, kad iš to ir susidaro tie 20 km.

              Comment


                2017 m. Vilniaus miesto biudžeto projektas (visuomenei ir tarybos nariams).



                Taigi 2017-2018 m - 25 km NAUJŲ dviračių takų. Įdomu, ar pvz planuojamas normalus (na tarkim 3 m pločio) dviračių takas Narbuto g. (šiuo metu ant šaligatvio nubrėžtos linijos ir pažymėt "dviračių takas") būtų skaitomas kaip naujas.

                Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2016.12.22, 09:19.

                Comment


                  Burbulai.

                  "Pradėsime tiesti 25 km 2017-18 m."=2018 gruodžio 1 d. ant sniego paklojus 100 m asfalto pažadas skaitysis įgyvendintas.

                  250 probleminių vietų - jau baigtinis veiksmas. Suremontuosime. Matyt realu kur bortelį pažeminti, kur kelio ženklą iškelti. Čia gerai.

                  Comment


                    Burbulai pučiami buvo prie Zuoko, dabar pažadai daugiau mažiau vykdomi, tebūnie kai kurie projektai ir kiek veluojant, tai normalu, tačiau svarbiausia, kad ne vizualizacijos paišomos, o realiai darbai įgyvendinami. Nėra daug priežasčių abejoti kodėl Vilniuje neturėtų būti nutiesti tie 25 km. naujų dviračių takų. Peikiamas Šimašius, kad per mažai piarina naujus projektus, o kai numeta kažkokias skaidres - vėl blogai, mat burbulus pučia

                    Comment


                      3 stulp. - projektavimo pradžia
                      4 - darbų pradžia



                      https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                        Burbulai pučiami buvo prie Zuoko, dabar pažadai daugiau mažiau vykdomi, tebūnie kai kurie projektai ir kiek veluojant, tai normalu, tačiau svarbiausia, kad ne vizualizacijos paišomos, o realiai darbai įgyvendinami. Nėra daug priežasčių abejoti kodėl Vilniuje neturėtų būti nutiesti tie 25 km. naujų dviračių takų. Peikiamas Šimašius, kad per mažai piarina naujus projektus, o kai numeta kažkokias skaidres - vėl blogai, mat burbulus pučia
                        Pavasarį bus du metai valdžioje. Kur tie "sėkmės projektai"? Paimkime, kad ir dviračių sritį. Vienintelis - krantinė.

                        Oranžinių plėtra? Abort. Liko elitui (Senamiestis) ir menininkams (Užupis). Net į Naujamiestį nepakilo.
                        Islandijos? Abort (prieštarauja KET, bus panaikinta). Nors meras turi įtakos, kad KET punktas neatsirastų (ar vėliau įsigaliotų).
                        Gedimino pr. sugrąžinimas dviračiams ir pėstiesiems vakare-naktį? Abort. Laksto taksi, mašinos.
                        Laiptukai Narbuto? Laukia.
                        Šviesoforai dviračiams? Lenmputės yra, bet nėra patogių mygtukų.

                        Dabar aš pabrėžiu, jis net nežada PABAIGTI tų 25 km. Jis kalba "pradėsime tiesti". Jo pažadas yra pradėti.
                        Paskutinis taisė Fulgur; 2016.12.23, 11:45.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Islandijos? Abort (prieštarauja KET, bus panaikinta). Nors meras turi įtakos, kad KET punktas neatsirastų (ar vėliau įsigaliotų).
                          Prioritetas turi būti saugumas, todėl jokių KET punktų panaikinimų ar atidėjimų neturi būti. Islandijos g. padaryta nesąmonė, gerai, kad bent dviratininkų ten tik vienas kitas. Automobiliams skirta juosta palikta pernelyg siaura ir dėl šone statomų automobilių beveik visada didesnių gabaritų automobiliai (mikroautobusai, mažieji sunkvežimiai ir pan.) turi vienu ratu užvažiuoti ant ir taip siauro dviračių tako. Esant intensyvesniam dviračių eismui ten saugiai prasilenkti su priešpriešais važiuojančiais automobiliais būtų labai nesaugu (apskritai toks priešpriešinis eismas ribotose edvėse nėra saugus, nes visada nukentės tik dviratininkas).
                          Juo labiau tas priešpriešinio eismo dviračių takas Islandijos g. niekur neveda. Jis netikėtai pasibaigia kaip netikėtai ir prasideda. Pompastikos buvo daug, o nauda neaiški.

                          Comment


                            /\ Labai blogas dalykas visame Senamiestyje yra, kad nėra numatyta vietų laikinam sustojimui prekių iškrovimui. Todėl visur galime matyti apstatytų šaligatvių, dviračių takų visokiais mikriukais ar sunkvežimiais su avarinėm šviesom.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Pavasarį bus du metai valdžioje. Kur tie "sėkmės projektai"? Paimkime, kad ir dviračių sritį. Vienintelis - krantinė.

                              Oranžinių plėtra? Abort. Liko elitui (Senamiestis) ir menininkams (Užupis). Net į Naujamiestį nepakilo.
                              Islandijos? Abort (prieštarauja KET, bus panaikinta). Nors meras turi įtakos, kad KET punktas neatsirastų (ar vėliau įsigaliotų).
                              Gedimino pr. sugrąžinimas dviračiams ir pėstiesiems vakare-naktį? Abort. Laksto taksi, mašinos.
                              Laiptukai Narbuto? Laukia.
                              Šviesoforai dviračiams? Lenmputės yra, bet nėra patogių mygtukų.

                              Dabar aš pabrėžiu, jis net nežada PABAIGTI tų 25 km. Jis kalba "pradėsime tiesti". Jo pažadas yra pradėti.
                              Sorry, manau čia pagrinde demagogija, kai norima kabinėtis, tai staiga dviračių mygtuko paspaudimo patogumas ar 6 laiptukų neįrengimas pasidaro svarbesniu vertinant darbus, nei ta pati Neries krantinė. Prikiši netgi Gedimino prospektą, nors pirmą kartą per daugiau nei 10 metų ten buvo gerinama dviračių infrastruktūra - praplatinti dviračių takai. Priminsiu, kad dviračių infrastruktūros kūrime buvo ir daug daugiau darbų, nevardinant smulkmenų ar kur koks dviračių takelis buvo nutiestas, galima paminėti, kad pirmą kartą Vilniuje buvo pradėti tiesti raudoni dviratininkų takai ir iš esmės pakeistas dviračių transporto takų tiesimo reglamentas. Nebuvo dar Vilniuje tokių metų, kad dviračių transporto infrastruktūros srityje būtų buvę nuveikta tiek daug darbų, Zuokas turbūt per 4 metus nieko panašaus nesugebėjo padaryti, kiek čia per metus. Ir tai dar ne viskas, kaip suprantu 2017-ieji dviračių infrastruktūros plėtrai bus dar geresni.

                              Comment


                                /\ Tik patikslinu, kad raudonas dviračių takas buvo nutiestas dar į Pilaitę prie Zuoko.

                                Comment


                                  /\
                                  tiesą sakant apie tą Pilaitės taką net nežinojau. Vadinas raudoni dviračių takai Vilniuje nebuvo visiška naujiena, tačiau jeigu gerai pamenu naujiena buvo tai, kad būtent toks tiesimo būdas (raudonas asfaltas) buvo įformintas dviračių takų tiesimo taisyklių reglamentuose.

                                  Comment


                                    Salininkuose raudonas dviraračių takas irgi, ir gan senai.

                                    Comment


                                      Realybė tokia, kad apart to 100 metų naujo tako palei krantinę daugiau niekur naujų takų taip ir nebuvo nutiesta ir nesimato, kad bus nutiesta, nebent vėl kokios kelių šimtų metrų atkarpos dėl eilinio PR. Akivaizdu, kad tai nėra Šimašiaus vienas iš prioritetų.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Prie realybės galėtumėm priskaičiuoti dar ir pirmuosius raudono asfalto dviračių takus centriniame Vilniuje, kurie buvo nutiesti rekonstruojant Žalgirio gatvės pabaigą. Bet suprantama, kad per metus jokių super didelių žygdarbių net neįmanoma nuveikti - tai daugiau buvusių darbų įgyvendinimas, nes naujų projektų ruošimas užtrunka ir laiko ir finansavimą dar reikia pramušti. Tačiau 2017-iais jau pradės į trasą eiti Šimašiaus nauji, o ne seni Zuoko projektai, tai ir dviračių takų tiesimo mąstai turėtų keistis, ypač turint omeny aptvarkytą sostinės biudžetą. Ir tie planuojami nutiesti 25 km. naujų dviračių takų, kai visame Vilniuje jų yra tik apie 100 km., yra labai daug.

                                        Comment


                                          /\ Blogai IMHO yra tai, kad projektai ruošiami ne iš anksto, o gavus finansavimą. Iš aukščiau esančios lentelės matom, kad visų darbų projektai tik bus pradėti ruošti (nors pvz. Senvagės tako projektą jau esame matę, tai jis turėtų būti kaip ir paruoštas).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X