Aš suprantu, kad takas palei Šiltnamių g. tęsiasi (nuo Oslo st. centro kryptim), o ne palei Oslo g. Ar klystu?
Nuotraukos tik ties Šiltnamių g., bet kaip suprantu takas eis iki pat tilto per Nerį, nuo kur jau normalus takas prasideda. Ar šitoje atkarpoje jau nebebus?
Nuotraukos tik ties Šiltnamių g., bet kaip suprantu takas eis iki pat tilto per Nerį, nuo kur jau normalus takas prasideda. Ar šitoje atkarpoje jau nebebus?
darbai dar neprasidėjo tačiau privalo iki Gariūnų tilto eiti. Svarbiausia, kad nepaklotu per arti gatvės (dėl perspektyvinių eismo juostų kurios jau toj bus būtinos).
Sostinėje dar šiemet planuojama pakloti 7, 8 km naujų šaligatvių, dar pusantro kilometro šaligatvių bus paklota tose vietose, kur takelius išmynę patys gyventojai, taip pat bus įrengta daugiau kaip šimtas naujų viešojo transporto laukimo paviljonų.
Nauji šaligatviai bus pakloti Fabijoniškių, Jeruzalės, Pilaitės, Verkių, Salininkų, Naujosios Vilnios, Naujininkų, Balsių, Lazdynų bei Panerių rajonuose.
Aktualiausios vietos kuriose planuojame įrengti šaligatvius:
1. Šiltnamių g. (nuo Lazdynėlių g. iki esamo šaligatvio) Ilgis 480 m
Kiek matau jūsų foto ir yra būtent nuo Lazdynėlių g. ir eina palei Šiltnamių g. Nuorodą, kad tai planuotas šaligatvis, pateikiau. Jei turite kitų žinių, prašom duoti nuorodas.
Kiek matau jūsų foto ir yra būtent nuo Lazdynėlių g. ir eina palei Šiltnamių g. Nuorodą, kad tai planuotas šaligatvis, pateikiau. Jei turite kitų žinių, prašom duoti nuorodas.
Klausimas ne man, aš tik parodžiau, kad čia šaligatvis, o ne dviračių takas. Ką tik maps.lt pamatavau tos atkarpos ilgį ir gavosi tie patys 480 metrų, kaip ir parašyta mano duotoje nuorodoje.
Šiltnamių gatvė eina lygiagrečiai Oslo g. tai geriau dviračiu važiuot Šiltnamių gatve.
Kaip kalbėjom, bent nereikia važiuot ta Oslo g. Šiltnamių g. labai neintensyvi turinti po vieną juostą, transporto labai nedaug, ir jis gana lėtas dėl šviesoforų. Su 28" ratais dar visai komfortas...
Tačiau, jei nutiestų tokį taką iš atliekų, tai artimiausius 40 metų toks ir būtų. O dabar, bent kažkada perspektyvoj galima bus tikėtis normalaus asfaltuoto.
Kaip kalbėjom, bent nereikia važiuot ta Oslo g. Šiltnamių g. labai neintensyvi turinti po vieną juostą, transporto labai nedaug, ir jis gana lėtas dėl šviesoforų. Su 28" ratais dar visai komfortas...
Tačiau, jei nutiestų tokį taką iš atliekų, tai artimiausius 40 metų toks ir būtų. O dabar, bent kažkada perspektyvoj galima bus tikėtis normalaus asfaltuoto.
Dviračių takų tinklas iki 2020 m., tikiuosi nebus pamiršta:
Projektas Nr. VP1-4.2-VRM-04-R-02-028 „Vilniaus miesto dviračių takų specialiojo plano parengimas“ finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis
2013 m. gruodžio 11 d. https://www.vilnius.lt/vaktai/Defaul...DocId=30233542
2.4 IŠVADOS
• Pritarti koncepcijos 3 variantui iki 2020 metų vystant dviračių takų tinklą miesto branduolyje ir periferiniuose miesto rajonuose: Grigiškėse, Balsiuose, N.Vilnioje, Dvarčionyse, Kairėnuose.
• Prioritetą teikti magistralinių takų plėtrai ir esamų modernizavimui pagrindiniame miesto branduolyje siekiant suformuoti nenutrūkstamą ir STR atitinkantį dviračių takų tinklą kasdieniam susisiekimui. Ypatingą dėmesį teikti dviračių takų įrengimui sankryžų zonose, ties viešojo transporto stotelėmis bei įrengiant pervažas per gatves. <...>
Pastarasis Lettered žemėlapis yra klaidingas. Žiūrėti mano nuorodą ir susiraskit 3 paveikslėlį: neliks Gabijos, Medeinos, Žemynos žiedų, etc. Jau dabar jais važiuot neįmanoma.
Vos ne į nuotraukų konkursą reiktų dėt... Takas platus, šaligatvis platus, raudonas asfaltas ir arčiau gatvės (tad nesibraus pėstieji), net kelio ženklas nesupainiotas ir bortas nuleistas bei nesimaišo stulpai. Kaip ne Lietuvoj!
2,5–2,75 m? Tik nereiktų įsisvajot: čia tik prie Lidl toks nutiestas nuo sankryžos iki sankryžos, tik tiek kiek matosi nuotraukoj. Kitoj Lidl sklypo pusėj irgi trumpas raudonas takas, bet jau siauresnis. Yra atskiri šviesoforai ir aukščiau įrengti atskiri mygtukai dviratininkams.
Comment