Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Probleminių vietų apsibrėžimas - sprendimo pradžia.
    Daug vietų užteks kelių tūkstančių eurų, kad pakeisti bortelius, pratraukti kelio ženklą ar apšvietimo stulpą.
    Deja tokios kainos jeigu norėtum privačiam kieme atlikti darbus. Savivaldybei reikia dauginti minimum iš 10.

    Comment


      Savivaldybės atstovai kaip tik prašo pildyti tiek problemų sąrašą, tiek pačias paviešintas taisykles.

      Anton Nikitin ilgai narstė dviračių takus Vilniuje, tačiau panašu, kad pagaliau suregistruoti visi probleminiai ir remonto reikalaujantys – jau kitąmet jie pradedami tvarkyti.

      Vilniečiai turi pasiekti dviračių takus lengvai, greitai ir patogiai, to ir siekiame. Žemėlapyje galite pamatyti problemų sąrašą ir tvarkymo planus (http://sisp.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html…).

      Taip pat kviečiu susipažinti su standartais, pagal kurį bus gerinamas susisiekimas dviračiais Vilniuje.

      Dviratininkai kviečiami teikti ir savo pastabas, pagal kurias dokumentas bus taisomas.

      Gruodžio 1 dieną 19 valandą kviečiu visus dviratininkus aptarti šiuos klausimus susitikime savivaldybės Idėjų kambaryje (1 aukšte).

      Pamatyti projektą galite čia:

      http://www.viewdocsonline.com/document/g16q08


      Pastabas rašykite dviraciai@vilnius.lt

      Comment


        Su dabartiniu požiūriu dviračių takai visada kirs pėsčiųjų trajektorijas arba pėstieji tiesiog vaikčios dviračiu taku. Pavyzdys - nuo Romerio universiteto iki Kaimelio stotelės. Pats irgi daug kartų eidavau dviračiu taku, o ne lygiagrečiai einančiu šaligatviu dėl vienos priežasties - dviračių takas toliau nuo intensyvios gatvės, ramiau ir sveikiau vaikščioti. Dviračių ten nedaug ir lengvai pralenkdavo.

        Dviratis tikrai yra transporto priemonė. Jei Lietuvoje nenorima dviračių integruoti į gatves, pvz, pripiešiant siaurą punktyrinę liniją prie gatvės krašto, tai visi dviračių takai turi būti arčiau gatvės nei pėsčiųjų. Pagal eismo intensyvumą - tolyn nuo gatvės - lėtyn. Bet štai vakar ėjau nuo Europos link K29 ir ten yra: piko metu užkimšta triukšminga gatvė, tada iškart be tarpo pėsčiųjų šaligatvis su stulpais, kuriuos reikia apeiti, tada platesnis dviračių takas tom pačiom trinkelėm tik raudonai ir tada žolynas už kurio kaip ir turėtų eiti dar vienas šaligatvis, bet tarpais galima ir žvyrkeliuotą aikštelę rasti.

        Comment


          Taip problem7 labai daug. Bet bent jau kažkoks progresas visgi vyksta. Nors labiau dabar ant popieriaus ir kalbant tik...

          Comment


            Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamentas įrengė 330 metrų ilgio Pavilnio betoninį taką

            http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33363336

            Comment


              Tikrai gerai sugalvota, gal kada nors toje gatvėje ir apšvietimą įrengs...
              Lietuva visiems.

              Comment


                sveikintina!
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Savivaldybės pažadai šiems metams:

                  - 7 km naujų šaligatvių;
                  - 10 naujų skverų mikrorajonuose;
                  - 200 sutvarkytų įvažiavimų į kiemus;
                  - 890 naujų vietų savivaldybės darželiuose;
                  - sutvarkyta visa Neries krantinė (nuo Mindaugo iki Verslo trikampio);
                  - pradėti statyti 2 nauji baseinai;
                  - 5 avaringiausios sankryžos atnaujintos;
                  - atnaujins 17 mokyklų ir 9 darželius;
                  - sutvarkyta 200 probleminių dviračių vietų (duobės ir pan.);


                  Slide: http://www.slideshare.net/VMS_2015/2...detas-57262622

                  Comment


                    Parašė edskaz Rodyti pranešimą
                    Gatviu asfaltavimui visai nieko neskirta ?
                    Taip išeina ne, dviračių takų naujų irgi nebus.
                    Flickr

                    Comment


                      Nu keista, juk nafta dugne, asfaltas turetu buti pigiausias istorijoje.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Taip išeina ne, dviračių takų naujų irgi nebus.
                        Nu bus gi Ten nuo Gariūnų link Lazdynų kažkokią atkarpą žadėjo nutiesti. Matyt viena pagrindinių trasų dviratininkų tarpe...

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Matyt viena pagrindinių trasų dviratininkų tarpe...
                          Šiaip jo - visai aktuali yra ta jungtis
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Dviračių takas islandijos g.

                            Pozityvūs pokyčiai Islandijos.g

                            http://www.vilnius.lt/index.php?3243931415

                            Tik realiai reiketu ne perkelti automobiliu parkavimą į dešinę o pasekti Danijos pavyzdžiu ir juos ten apskritai uždraust parkuot.

                            Paskutinis taisė miniMauglis; 2016.06.13, 16:59. Priežastis: idėta ilisutracija, kad nereikėtų spausti nuorodos

                            Comment


                              O kokia nauda bus iš to draudimo? IMHO reikėtų visą Senamiestį padaryti gyvenamąja zona, kur pirmenybę turėtų pėstieji ir dviratininkai.

                              Pati Islandijos g. dalis prie Vilniaus g. sankirtos yra labai prastos kokybės - banguota belenkaip.

                              Comment


                                Draugiškas dviratininkams Vilnius pasitvirtino rekomendacijas dviračių infrastruktūrai

                                Comment


                                  Puiki pradžia, tik kiek aš perskaičiau, viskas skamba kaip rekomendacijos, ne reikalavimai. Kalbama apie tako plotį, toliau, cituoju "Geriausiu atveju įrengiami platesni takai ir dviračių eismo juostos arba paliekama galimybė infrastruktūrą išplatinti ateityje prisitaikant prie didesnio dviračių srauto". Visi projektuotojai ir rangovai tuo ir dangstysis, kad tik nereikėtų įrenginėti plataus tako. Toliau, "Visur, kur įmanoma, dviračių trasa turi būti atskirta nuo pėsčiųjų srauto (norint išvengti galimų konfliktų) ir aiškiai bei intuityviai suprantama kaip dviračiams skirta erdvė (pvz., įrengta skirtingame lygyje, skirtinga danga). "Bendras pėsčiųjų ir dviračių takas gali būti projektuojamas tik kraštutiniais atvejais ir įsitikinus, kad tai yra vienintelis galimas sprendimas".

                                  Silpnokai parašyta sakyčiau. Žinant pas mus vyraujantį žemiausios kainos principą visi tuo ir naudosis, nes griežtų rėmų nėra.
                                  http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                  Comment


                                    Tai čia ir yra rekomendacijos. Dėl to labiausiai gaila. Tokį dokumentą būtina patvirtinti nacionaliniu lygmeniu ir ne kaip rekomendacijas, o reikalavimus dviračių takams.

                                    Comment


                                      Labai gaila, iš tokio dokumento naudos praktiškai nelabai ir yra, nes juridinės galios jis neturi neleisti projektuoti blogai.
                                      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                      Comment


                                        Juolab, kad tos rekomendacijos jau gal prieš metus ar seniau buvo parengtos, tik gal dabar "oficialiai" jas pripažino pati savivaldybė.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Tai čia ir yra rekomendacijos. Dėl to labiausiai gaila. Tokį dokumentą būtina patvirtinti nacionaliniu lygmeniu ir ne kaip rekomendacijas, o reikalavimus dviračių takams.
                                          Tai tam yra kitos rekomendacijos, tvirtintos Kelių direkcijos. Čia tik savivaldybė žaidžia atskirą respubliką ir kuria savas rekomendacijas. Nors iš esmės nieko naujo. Tik kažkur dingo punktas dėl trinkelių, jei planuojami inžineriniai tinklai. Paklojam brangų asfaltą, kažkas sugalvoja prasitiempti internetą ir perkasa taką. Tada kelis mėnesius laukiam, nes nieks nepuls lopyti to 1 kvadratinio metro. Reikia kad susikauptų pakankamas kiekis darbų, kad apsimokėtų paleisti gamyklos liniją (prisiminkim, kad bet koks asfaltas netinka, reikia užmaišyti tik takams skirtą raudoną mišinį). O daugiau darbų gali ir neatsirasti tais metais, tad lauksim pavasario. Galų gale užlopius visvien liks siūlė-nelygumas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X