Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Savivaldybės atstovai kaip tik prašo pildyti tiek problemų sąrašą, tiek pačias paviešintas taisykles.
Anton Nikitin ilgai narstė dviračių takus Vilniuje, tačiau panašu, kad pagaliau suregistruoti visi probleminiai ir remonto reikalaujantys – jau kitąmet jie pradedami tvarkyti.
Vilniečiai turi pasiekti dviračių takus lengvai, greitai ir patogiai, to ir siekiame. Žemėlapyje galite pamatyti problemų sąrašą ir tvarkymo planus (http://sisp.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html…).
Taip pat kviečiu susipažinti su standartais, pagal kurį bus gerinamas susisiekimas dviračiais Vilniuje.
Dviratininkai kviečiami teikti ir savo pastabas, pagal kurias dokumentas bus taisomas.
Gruodžio 1 dieną 19 valandą kviečiu visus dviratininkus aptarti šiuos klausimus susitikime savivaldybės Idėjų kambaryje (1 aukšte).
Pamatyti projektą galite čia:
http://www.viewdocsonline.com/document/g16q08
Pastabas rašykite dviraciai@vilnius.lt
Comment
-
Su dabartiniu požiūriu dviračių takai visada kirs pėsčiųjų trajektorijas arba pėstieji tiesiog vaikčios dviračiu taku. Pavyzdys - nuo Romerio universiteto iki Kaimelio stotelės. Pats irgi daug kartų eidavau dviračiu taku, o ne lygiagrečiai einančiu šaligatviu dėl vienos priežasties - dviračių takas toliau nuo intensyvios gatvės, ramiau ir sveikiau vaikščioti. Dviračių ten nedaug ir lengvai pralenkdavo.
Dviratis tikrai yra transporto priemonė. Jei Lietuvoje nenorima dviračių integruoti į gatves, pvz, pripiešiant siaurą punktyrinę liniją prie gatvės krašto, tai visi dviračių takai turi būti arčiau gatvės nei pėsčiųjų. Pagal eismo intensyvumą - tolyn nuo gatvės - lėtyn. Bet štai vakar ėjau nuo Europos link K29 ir ten yra: piko metu užkimšta triukšminga gatvė, tada iškart be tarpo pėsčiųjų šaligatvis su stulpais, kuriuos reikia apeiti, tada platesnis dviračių takas tom pačiom trinkelėm tik raudonai ir tada žolynas už kurio kaip ir turėtų eiti dar vienas šaligatvis, bet tarpais galima ir žvyrkeliuotą aikštelę rasti.
Comment
-
Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamentas įrengė 330 metrų ilgio Pavilnio betoninį taką
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33363336
Comment
-
Savivaldybės pažadai šiems metams:
- 7 km naujų šaligatvių;
- 10 naujų skverų mikrorajonuose;
- 200 sutvarkytų įvažiavimų į kiemus;
- 890 naujų vietų savivaldybės darželiuose;
- sutvarkyta visa Neries krantinė (nuo Mindaugo iki Verslo trikampio);
- pradėti statyti 2 nauji baseinai;
- 5 avaringiausios sankryžos atnaujintos;
- atnaujins 17 mokyklų ir 9 darželius;
- sutvarkyta 200 probleminių dviračių vietų (duobės ir pan.);
Slide: http://www.slideshare.net/VMS_2015/2...detas-57262622
Comment
-
Parašė edskaz Rodyti pranešimąGatviu asfaltavimui visai nieko neskirta ?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaip išeina ne, dviračių takų naujų irgi nebus.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąMatyt viena pagrindinių trasų dviratininkų tarpe...
Comment
-
Dviračių takas islandijos g.
Pozityvūs pokyčiai Islandijos.g
http://www.vilnius.lt/index.php?3243931415
Tik realiai reiketu ne perkelti automobiliu parkavimą į dešinę o pasekti Danijos pavyzdžiu ir juos ten apskritai uždraust parkuot.
Paskutinis taisė miniMauglis; 2016.06.13, 16:59. Priežastis: idėta ilisutracija, kad nereikėtų spausti nuorodos
Comment
-
Silpnokai parašyta sakyčiau. Žinant pas mus vyraujantį žemiausios kainos principą visi tuo ir naudosis, nes griežtų rėmų nėra.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai čia ir yra rekomendacijos. Dėl to labiausiai gaila. Tokį dokumentą būtina patvirtinti nacionaliniu lygmeniu ir ne kaip rekomendacijas, o reikalavimus dviračių takams.
Comment
Comment