Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
    T. Narbuto gatvėje įrengti įspėjamieji ženklai apie pavojingus dviračiams laiptus. Nors ir įrengta nuovaža, teko girdėti keletą atvejų apie laiptų nepastebėjusius ir nuo jų nukritusius dviratininkus.
    Birželio 30 d. apie 20 val. 55 min. Vilniuje, T. Narbuto g., 24-erių metų vyras, šaligatviu važiuodamas dviračiu ir nesaugiai leisdamasis nuo laiptų, nukrito ir mirtinai susižalojo.
    Nelaimės aplinkybių tyrimas tęsiamas, trečiadienį praneša Policijos departamentas.
    Čia būtent ta vieta ir būtent tie laiptai

    http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=68379384
    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...inas-59-513095

    Comment


      Parašė mtb11 Rodyti pranešimą
      Čia būtent ta vieta ir būtent tie laiptai
      24 metų jaunuoliui pasivažinėjimas dviračiu antradienio vakarą Vilniuje baigėsi tragedija. Narbuto gatvėje esančiu dviračių taku dideliu greičiu skriejęs jaunas vyras nepamatė priešais jį buvusių laiptų. Vaikinas nuskriejo nuo jų ir galva rėžėsi į grindinį.
      http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...nko-mirtis.htm

      Comment


        Gal kada nors ten atsiras normalus dviračių takas.... Bet kur tau – Narbuto gatvėj net po keletos nutrenktų žmonių perėjoje sprendimų neatsirado.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Savivaldybės padalinių, įmonių atsakingi vadovai, patarėjai, specialistai su Vilniaus meru Remigijumi Šimašiumi priešaky šiandien leidosi į trumpą kelionę sostinės dviračių takais.

          http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32383635

          Comment


            Įdomu kiek praktinės naudos bus iš tokio pasivažinėjimo.

            Vilniuje dviračių takų tinklas siekia 111,6 km. Įgyvendinus dviračių infrastruktūros plėtros iki 2020 m. etapus ir „EuroVelo-11“ tarptautinę trasą, dviračių tinklą planuojama išplėsti iki 219 km.
            Galėtų pagaliau nustoti ir skelbti klaidingą informaciją, nes tie 111,6 km tinklo nesudaro. Galbūt toks yra visokiausių "dviračių tako" atkarpų ilgis, bet tikrai ne tinklas. Vargu ar pavyktų bent 3 km nenutrūkstamai dviračiu taku pravažiuoti (neskaitant tam tikrų rekreacinių ilgų dviračių takų atkarpų). O didžiosios dalies iš šių kilometrų, net ir dviračiu takais sunku pavadinti. Didžioji dalis yra tiesiog nelogiški "papeckiojimai" ant šaligatvio. Kita dalis yra ženklais (dažniausiai pėsčiųjų ir dviračių tako) pažymėtų atkarpų, kurioje dviračiu neįmanoma normaliai prasilenkti su pėsčiaisiais, taigi toks ten ir dviračių takas. Daugiau ar mažiau normalaus dviračių tako tikriausiai bus tik koks penktadalis iš šio skaičiaus, ir tai tikrai ne tinklas, nes šios atkarpos nesijungia tarpusavyje.

            Comment


              Zuokas davė miestui dviračių, o Šimašius duos takų . Dėl manęs tai tegu tie takai būna kreivi, nelygūs ir pilni stulpų, svarbu, kad jais būtų galima kur nors nuvažiuoti. Dabar nutiesia kokią naują gatvę, šalia jos nutiesia lygų kaip formulės trasa dviračių taką, tačiau jis dažniausiai būna tuščias, nes tiek prasideda, tiek baigiasi netikėtai. Pvz., galėtų padaryti normalų susisiekimą dviračiu iki Trakų. Dabar pavienių atkarpų yra, bet priartėjus prie kai kurių sankryžų reikia pasukti galvą, kaip jas įveikti. Jei Vilniuje nebūtų tako Žaliųjų ežerų link ir atkarpos palei Nerį, tai laisvalaikio pasivažinėjimams nelabai kas ir būtų. Geru oru jie būna pilni dviratininkų, dar po kelių metų jau formuosis kamščiai .
              Paskutinis taisė senasnamas; 2015.07.06, 10:13.

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                [...] Dėl manęs tai tegu tie takai būna kreivi, nelygūs ir pilni stulpų, svarbu, kad jais būtų galima kur nors nuvažiuoti. [...]
                x2

                Dviračių takų fragmentacija pritrenkianti. Velniai nematė, tegu būna ir trinkelėmis klotas, dažais ant šaligatvio nutepliotas, bet egzistuojantis dviračio takas.

                Neseniai ginčijausi su kolege, kodėl dviratininkai per dažnai įsijaučia į automobilininkų/pėsčiųjų vaidmenį. Kasdien važinėju dviračiu į darbą. Stengiuosi važinėti laikydamasis taisyklių, nevažiuoti gatve, kai šalia eina dviračių takas ir nevažiuoti šaligatviu, kai tako nėra. Bet kai dviračių takas nutrūksta vidury vienkrypčio eismo gatvės, tik tam, kad vėl tęstųsi už kelių šimtų metrų, belieka teleportuotis. Arba šokti į gatvę ir važiuoti prieš eismą. Arba važiuoti šaligatviu. Arba nevažiuoti išvis.

                Comment


                  Tas pasivažinėjimas dviračiais ir pirštais rodymas į ne vietoje pakabintus kelio ženklus man atrodo vaikiškai. Taip atrodo, nes nekalbama apie didelę bėdą: Vilniuje tiesiog nėra normalių dviračių takų. Ir kol jų nebus jokie blogai ar gerai sukabinti kelio ženklai jokios įtakos nedarys.

                  Yra praeitos kadencijos patvirtintas dviračių takų plėtros planas, ambicingas. Tai paimkit ir pradėkit įgyvendint.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Taip atrodo, nes nekalbama apie didelę bėdą: Vilniuje tiesiog nėra normalių dviračių takų.
                    Keli yra (pvz., nuo Oro uosto link IKEA). Paskutiniu metu pastebiu, kad vasarą labai didelis skaičius Naujosios Vilnios gyventojų naudojasi dviračiais. Jiems tenka dalį kelio važiuoti pavojinga S. Batoro gatve, vėliau sukti į Pavilnio regioninį parką. Prieš metus buvo nuspręsta, kad VMS naudosis trečiu dviračių plėtros planu. Tai reiškia, kad, pvz., Naujosios Vilnios gyventojai turėtų į miestą važiuoti pro Galgius ir Antakalnį. Sutikime, tai labai didelis lankas. O kodėl nepadarius saugaus dviračio tako S. Batoro gatve vietoje žolės, kuri skyria automobilių srautą?

                    Comment


                      Siūlau visiems, kas tūri rimtų pasiūlymų dėl dviračių takų Vilniuje registruoti vilnius.lt svetainėje arba siųsti paštu juos.

                      Visgi yra paskirtas už tai atsakingas asmuo dabar, gal pajudės reikalai, o problemines vietas reikia užregistruoti oficialiai.

                      Comment


                        [VLN] Dviraciu infrastruktura

                        Kaip dabar su projektais, kas nors zino? Zuoko laikais projektai stipriai buvo vystomi. Noretusi zinoti kaip bus dabar ateinancius kelis metus.
                        Tycia aptikau nebloga mano atzvilgio zemielapi.
                        Paskutinis taisė evigis; 2015.09.23, 23:37.

                        Comment


                          Parašė evigis Rodyti pranešimą
                          Kaip dabar su projektais, kas nors zino? Zuoko laikais projektai stipriai buvo vystomi. Noretusi zinoti kaip bus dabar ateinancius kelis metus.
                          Tycia aptikau nebloga mano atzvilgio zemielapi.
                          Reiktų nepainioti projektų vystymo su kalbėjimu apie projektus. Praėjusios kadencijos metu buvo daug kalbama apie projektus, jei būtų vystomi - šiandien jau matytumėme rezultatus.

                          Comment


                            Sezonas baigsis už mėnesio

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Sezonas baigsis už mėnesio
                              Koks sezonas?

                              Comment


                                Šiaip dviračių takų planai naujoje valdioje gan neblogi. Tiesiog kažkaip mažai kalbama apie Vilniaus dviračiu takus šiame forume. Labiau apie tai kalbama Facebook grupėje "Vilniaus dviračių takų kuriozai", ten dažnai ir Šimašius ir Anton Nikitn komentuoja.

                                Šiaip pagyvensim pamatysim, bet dabar bent jau suprato, akd mes beveik neturim rimtų dviračių takų iš viso.

                                Comment


                                  Susisiekimo dviračiais Vilniaus mieste kokybės standartas

                                  /\ Sakyčiau, jog parengta labai kokybiškai. Nurodyti esminiai punktai, kuriais turi būti vadovaujamasi įrengiant naujus ar rekonstruojant senus dviračių takus.

                                  Vilniaus miesto dviračių takai (žemėlapis su probleminėmis vietomis, užfiksuotais jų vaizdais, aprašymais ir sprendimų būsena)

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Susisiekimo dviračiais Vilniaus mieste kokybės standartas

                                    /\ Sakyčiau, jog parengta labai kokybiškai. Nurodyti esminiai punktai, kuriais turi būti vadovaujamasi įrengiant naujus ar rekonstruojant senus dviračių takus.
                                    ]
                                    Parengtas tikrai nebloga, kaip studento kursinis darbas ar priešrinkiminis agitacinis bukletas, bet ne kaip statybas reglamentuojantis dokumentas.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Susisiekimo dviračiais Vilniaus mieste kokybės standartas

                                      /\ Sakyčiau, jog parengta labai kokybiškai. Nurodyti esminiai punktai, kuriais turi būti vadovaujamasi įrengiant naujus ar rekonstruojant senus dviračių takus.

                                      Vilniaus miesto dviračių takai (žemėlapis su probleminėmis vietomis, užfiksuotais jų vaizdais, aprašymais ir sprendimų būsena)
                                      Nemažai vietų žemėlapyje pažymėtos vietos neatitinka realybės (pvz pažymėta asfaltas, o iš tiesų trinkelės/plytelės), taip pat nuotraukos sudėtos bet kaip ir netinkamose vietose. O šiaip labai sveikintinas tiek žemėlapio sudarymas, tiek rekomendacijų sudarymas.

                                      Reiktų tikėti, kad rekomendacijomis naudosis, o ir pačios savivaldybės iniciatyva bus tiesiami nauji dviračių takai. Pasigendu pagrindinių asfaltuotų ir plačių dviračių takų 'arterijų' vedančių į/iš centro (pvz Narbuto g., Ukmergės g., Kalvarijų g. Žirmūnų g., Švirtrigailos g. ir t.t.). Žinoma, didelė problema - vietos trūkumas, belieka tikėtis, kad artimiausiais metais bus daug dėmesio skiriama ir dviračių takams.

                                      Comment


                                        Probleminių vietų apsibrėžimas - sprendimo pradžia.
                                        Daug vietų užteks kelių tūkstančių eurų, kad pakeisti bortelius, pratraukti kelio ženklą ar apšvietimo stulpą.

                                        Comment


                                          Nuostabiai rekonstruots takas prie Nemencines plento:
                                          https://www.facebook.com/DviraciuTak...type=3&theater

                                          Comment

                                          Working...
                                          X