Yra kaip yra, dabar jau nieko nebepakeisi. Man tik įdomu, ar dar liepaičių pasodins (nes pasodinta tik pusėj gatvės).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąZuokas FB rašė, kad plytelės pasirinktos neva todėl, kad reikalui esant (vykdant kokius tai požeminių komunikacijų inrastuktūros darbus) tokį taką lengviau ir pigiau išardyti ir atgal sudėti.
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąNereikia varyti ant trinkelėmis klotų dviračių takų, Hamburge taip pat yra daug tokių dviračių takų
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąO tai ko jie nenori tų trinkelių tiesti gatvės lygyje? Bent taip būtų aiškiau kad čia ne šaligatvis.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąDaugką. Kaip tu įsivaizduoji ten prasilenks dvi mašinos jei dabar ten yra palikta pusantros juostos (jei ne mažiau)?Paskutinis taisė vėkas; 2014.07.01, 09:33.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąAr prasilenkia du automobiliai šioje gatvėje po atidarymo?
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė sostapilis Rodyti pranešimąPigu Reikėtų projektuotojams užmesti akį į dviračių ir pėsčiųjų takų įrengimo gerąją patirtį kad ir Liepojoje ar Jelgavoje. Šičia gi tas pilkas cementas primena kokį nors Baltarusijos rajono centrą 2001 metais. Nemanau, kad taip turėtų būti Lietuvos sostinės reperezentatyviose, centrinėse vietose.
Man asmeniškai, bet kokios trinkelės yra gražiau už tokį asfaltuotą grindinį kažkur centre.
http://th00.deviantart.net/fs71/PRE/...ri-d3afdhl.jpgPaskutinis taisė SPX; 2014.07.01, 17:41.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO ko tu konkrečiai nori ant šaligatvio - piešinių kaip iš kapų plėšikės Laros Croft katakombų? Trinkelėmis visa Europa išklota. Minske, tai dauguma šaligatvių asfaltuoti nuo sovietmečio. Tiesa, toj pačioj Rygoj irgi ta sovietinė praktika taikyta centre. Aj, net ir Prahoj. Gerai, kad Vilniuje savo laiku visų centro šaligatvių neišasfaltavo
Man asmeniškai, bet kokios trinkelės yra gražiau už tokį asfaltuotą grindinį kažkur centre.
Prahos gatvė ne į temą. Dauguma Prahos centro gatvių apskritai yra granitinės ir bazaltinės mozaikos. Tokių gatvių Vilniuje nėra apskritai.
Siūlau užmesti akį į analogiškus pėsčiųjų ir dviračių takus Liepojoje ar Jelgavoje. Na, jei latviai nepatinka, galima ir į Rokiškį pažvelgt.
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąKeletas praėjusio savaitgalio nuotraukų iš manęs.
Pernai metais rekonstruotos Kauno g. atkarpos pradžia - sankryža su Laisvės g. Pati sankryža yra grįsta trinkelėmis ir yra kaip vienas didelis gulintis storas policininkas:
Link Nepriklausomybės aikštės
Žvilgsnis atgal link Laisvės g. Keista kaip per vieną sezoną sugebėjo nusitrinti ženklinimas
Gražus atnaujintas pėsčiųjų takas nuo Nepriklausomybės aikštės link dvaro
Comment
-
Kad man visai normaliai atrodo, trinkelės dviračiams ir blokai pėstiesiems. Šiaip labai dabar tvarkingai ta gatvė atrodo. O visgi spalvotas trinkeles Viliuje ne taip labai naudoja. Daugiausiai kažkokius spalvotus raštus formuoja miesteliuose pastebėjau. Bet vėl - jei daro keliais etapais, dažnai tos trinkelės kitos spalvos jau būna kitame etape. Tad gaunasi, kad šaligatvis iki kokios nors vietos būna raudonas, o paskui jau geltonas ir pan. Gal būt Vilniuje kaip tik nenori, kad taip nutiktų ir deda vienspalves. O raudonomis nužymi dviračių taką arba kokias nors kitas ribas. Tai Žvejų gatvė - grynai Vilnietiškas šaligatvių stilius, kuris šiaip gana nuoseklus.
Comment
-
/\ Aš pats pusiau latvis, tai gali nesivargint toliau nesąmones kalbėt.
O kad maži miesteliai geriau sutvarkyti, nei sostinė, tai sena tiesa. Bet yra esminis skirtumas - dydis. Kuo mažesnis miestas, tuo lengviau tvarkytis, nes problemų mažiau, infrastruktūros tinklas mažesnis ir pan.
Ir kam prieštarauji pats sau? Cementinės trinkelės nepatinka, bet visi tavo pateikti pavyzdžiai yra tokios pat cementinės plytelės, tik pigmentai kitų atspalvių.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Aš pats pusiau latvis, tai gali nesivargint toliau nesąmones kalbėt.
Parašė SPX Rodyti pranešimąO kad maži miesteliai geriau sutvarkyti, nei sostinė, tai sena tiesa. Bet yra esminis skirtumas - dydis. Kuo mažesnis miestas, tuo lengviau tvarkytis, nes problemų mažiau, infrastruktūros tinklas mažesnis ir pan.
Kažkokią nesąmonei parašei, nepyk.
O pateikta lyg kokia aksioma, kurią draudžiama ginčyti ir reikia tiesiog tyliai susitaikyti ir priimti kaip duotybę pilką cementinį taką Lietuvos sostinės centre.
Parašė SPX Rodyti pranešimąIr kam prieštarauji pats sau? Cementinės trinkelės nepatinka, bet visi tavo pateikti pavyzdžiai yra tokios pat cementinės plytelės, tik pigmentai kitų atspalvių.
Gal truputį apsiraminsi...
70 km. nuo Šiaulių...
Šaltinis
Comment
-
Parašė dr-rox Rodyti pranešimąKad man visai normaliai atrodo, trinkelės dviračiams ir blokai pėstiesiems. Šiaip labai dabar tvarkingai ta gatvė atrodo. O visgi spalvotas trinkeles Viliuje ne taip labai naudoja. Daugiausiai kažkokius spalvotus raštus formuoja miesteliuose pastebėjau. Bet vėl - jei daro keliais etapais, dažnai tos trinkelės kitos spalvos jau būna kitame etape. Tad gaunasi, kad šaligatvis iki kokios nors vietos būna raudonas, o paskui jau geltonas ir pan. Gal būt Vilniuje kaip tik nenori, kad taip nutiktų ir deda vienspalves. O raudonomis nužymi dviračių taką arba kokias nors kitas ribas. Tai Žvejų gatvė - grynai Vilnietiškas šaligatvių stilius, kuris šiaip gana nuoseklus.
70 km nuo Palangos...
Šaltinis
Neatitinka pilno miesto vaizdo gerųjų praktikų įvairovės, bet bendram įspūdžiui užteks.
Comment
-
Parašė sostapilis Rodyti pranešimą...
Šaltinis
Vilniaus "krantinė"-tik pažymi, kad miestas su upe nieko bendro neturi
Comment
-
Parašė sostapilis Rodyti pranešimąTaip pat tai pastebėjau. Manau žalinga praktika. Atsinaujinę maži miestai atrodo kur kas jaukiau ir estetiškai patraukliau, o Vilniaus dangos pilkos, atstumiančios, medžiagos išskyrus Gedimino pr., Didžiąją g. taip pat pigūs cementiniai vieno atspalvio (pilko) blokai.
70 km nuo Palangos...
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Šaltinis
Neatitinka pilno miesto vaizdo gerųjų praktikų įvairovės, bet bendram įspūdžiui užteks.
Comment
-
Parašė sostapilis Rodyti pranešimąNuginkluojantis ir nužudantis argumentas... Kalbant apie gatvių grindinių kokybę ir estetinį vaizdą.
Jo? O finansų turbūt atvirkščiai proporcingai daugiau?
Kažkokią nesąmonei parašei, nepyk.
O pateikta lyg kokia aksioma, kurią draudžiama ginčyti ir reikia tiesiog tyliai susitaikyti ir priimti kaip duotybę pilką cementinį taką Lietuvos sostinės centre.
Išmok skaityt ir teisingai atsirinkti akcentus. Labai nuobodu atsakinėti kai kišami pars pro toto, padirbami išsakyti argumentai ir pakeičiami savo išvedžiojimais, o visas prieštaravimas kyla išimtinai tik iš kvailo noro gimdyti iracionaliai agresyvią šablonišką eristiką...
Gal truputį apsiraminsi...
Atvaizdas
70 km. nuo Šiaulių...
Atvaizdas
Atvaizdas
Šaltinis
Vat prašom:
http://www.kaunogelzbetonis.lt/lt/5_...nio_trinkeles/Paskutinis taisė SPX; 2014.07.02, 10:27.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Tikriausiai esmė, kad pėščiųjų zona klojama tokiomis pat plytelėmis, kuriomis sovietmečiu buvo išštampuota visa Lietuva. Dėl to tos plytelės truputi atrodo kaip kad naujas butas būtų ištapetuotas sovietiniais tapetais.
Parašė sostapilis Rodyti pranešimąTaip pat tai pastebėjau. Manau žalinga praktika. Atsinaujinę maži miestai atrodo kur kas jaukiau ir estetiškai patraukliau, o Vilniaus dangos pilkos, atstumiančios, medžiagos išskyrus Gedimino pr., Didžiąją g. taip pat pigūs cementiniai vieno atspalvio (pilko) blokai.
O kas dėl kalorito, tai aš būčiau už tai, kad dviračių takai būtų kitokios spalvos nei pėsčiųjų. Žinoma ta pati spalva turėtų būti naudojama visame mieste. Dabar, kai pėščiųjų takai susilieja su dviračių, tai pėstieji nesivargina ir skirti kuria puse eina. Nežinau ar pagelbėtų, bet galbūt kitokia dviračių takų spalva juos bent pasamoningai 'pastatytų į vietą'.
Comment
Comment