Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gera naujiena, dažnai naudojuosi šiais dviračiais Vienoje, nes tikrai yra labai patogu, per valandą galima nuvažiuoti kur reikia, ir nemokamai!

    Comment


      Labai puiki naujiena, tiek punktų tikrai nesitikėjau

      Comment


        Kas iš tų dviračių, jeigu nėra, kur su jais važinėti. Reikia daugiau takų, dviračius ir patys žmonės turi nepaisant to, kad infrastruktūra apgailėtina.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Kas iš tų dviračių, jeigu nėra, kur su jais važinėti. Reikia daugiau takų, dviračius ir patys žmonės turi nepaisant to, kad infrastruktūra apgailėtina.
          Galima puikiai važinėt ir be takų. Tai tėra "atmaskės" tų, kurie tiesiog tingi važinėt dviračiais. Neneigiu dviračių takų naudos, bet kai jų trūkumas imamas kaip pagrindas ir pasiteisinimas nevažinėjimui dviračiu - tai nežinau nežinau

          Manau galima tikėtis, kad žmonėms pradėjus naudotis šia paslauga ir išaugus dviratininkų kiekiui mieste, atsiras ir didesnis poreikis dviračių takams

          Comment


            Vilniaus savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjo Tomo Kamaičio teigimu, šiemet sostinės senamiestyje bus keičiamas eismo organizavimas plečiant gyvenamąją zoną, kad dviračiai galėtų važiuoti ir važiuojamąja dalimi, kur nėra dviračių takų ženklinimo. Be to, dviračių takų kirtimo vietos su gatve, kaip, pavyzdžiui, Kalvarijų ir Juozapavičiaus gatvės sankirta, bus ženklinamos dviejomis lygiagrečiomis linijomis, sudarytomis iš kvadratų.
            Čia valdininkai kaip reikiant "suskėlė", nes jei nėra dviračių tako, gatve važiuoti privaloma (ne šaligatviu, kaip jie galbūt mano), taigi būtinybės keisti ženklų nėra. Aišku, labai smagu, kad pradėta diegti modernią dviračių nuomos sistemą ir jau planuojamas infrastruktūros gerinimas Labai svarbu, kad takus sujungtų ir paženklintų visas sankirtas kvadratais, nes tada daugeliu atvejų dviratininkai įgaus pirmumo teisę prieš automobilius.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Galima puikiai važinėt ir be takų. Tai tėra "atmaskės" tų, kurie tiesiog tingi važinėt dviračiais. Neneigiu dviračių takų naudos, bet kai jų trūkumas imamas kaip pagrindas ir pasiteisinimas nevažinėjimui dviračiu - tai nežinau nežinau

              Manau galima tikėtis, kad žmonėms pradėjus naudotis šia paslauga ir išaugus dviratininkų kiekiui mieste, atsiras ir didesnis poreikis dviračių takams
              Galima, tik reikia nepamiršt KET
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Takų reikia visų pirma, kai bus bent minimalus kiekis pakenčiamų takų, tai dviratininkų geometrine progresija daugės. Taip Klaipėdoje buvo. Aš ir be takų galiu pravažiuoti, bet papasakok apie tai kokiom moteriškom, tai baidysis kaip velnio tokio važiavimo.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Galima puikiai važinėt ir be takų. Tai tėra "atmaskės" tų, kurie tiesiog tingi važinėt dviračiais. Neneigiu dviračių takų naudos, bet kai jų trūkumas imamas kaip pagrindas ir pasiteisinimas nevažinėjimui dviračiu - tai nežinau nežinau

                  Manau galima tikėtis, kad žmonėms pradėjus naudotis šia paslauga ir išaugus dviratininkų kiekiui mieste, atsiras ir didesnis poreikis dviračių takams
                  Beabejo, kad galima važinėti, aš irgi važinėju, bet tai nereiškia, kad važinėti visokiais duobėtais šunkeliais, stačiais borteliais, išdaužytais šaligatviais ar gatvėmis kartu su fūromis yra labai malonu, taip, kad pirma reikia infrastruktūrą sukurti, kad būtų kur važiuoti, o ne užsiiminėti dviračių nuoma. Palyginus dviratininių labai daug, kai tokia situacija su dviračių takais.
                  Flickr

                  Comment


                    Naujausias dviračių takas Vilniuje padarytas iš Vileišio gatvės nuo Sluškų iki Būgos g.
                    Kaip ir dauguma veda į niekur - pasibaigus dvirakui dviratininkas atsiduria priešpriešinėj eismo juostoj (važiuojant nuo centro) ir toliau dar bent ~1 km iki Šilo tilto važiuoja gatve taip kaip anksčiau.
                    O svarbiausia to dvirtakio ten nereikėjo - gatvė neintensyvi, stovi gyvenamosios zonos ženklai ir iki šiol vietos ten visiems užtekdavo.

                    Comment


                      Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                      Naujausias dviračių takas Vilniuje padarytas iš Vileišio gatvės nuo Sluškų iki Būgos g.
                      Kaip ir dauguma veda į niekur - pasibaigus dvirakui dviratininkas atsiduria priešpriešinėj eismo juostoj (važiuojant nuo centro) ir toliau dar bent ~1 km iki Šilo tilto važiuoja gatve taip kaip anksčiau.
                      O svarbiausia to dvirtakio ten nereikėjo - gatvė neintensyvi, stovi gyvenamosios zonos ženklai ir iki šiol vietos ten visiems užtekdavo.
                      Atvaizdas
                      Tikriausiai Sluškų g. 3 ir 7 namuose gyvena koks nors savivaldybės tarybos narys

                      Nes šis dviračių takas padarytas tik tam, kad apribotų vairuotojams, važiuojantiems iš Antakalnio, galimybę apvažiuoti Petro ir Povilo Žiedą.

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                        Tikriausiai Sluškų g. 3 ir 7 namuose gyvena koks nors savivaldybės tarybos narys

                        Nes šis dviračių takas padarytas tik tam, kad apribotų vairuotojams, važiuojantiems iš Antakalnio, galimybę apvažiuoti Petro ir Povilo Žiedą.
                        Smagu bus rytais dabar, belieka tik Antakalnio g. juostas papaišyti VT
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                          Naujausias dviračių takas Vilniuje padarytas iš Vileišio gatvės nuo Sluškų iki Būgos g.
                          Kaip ir dauguma veda į niekur - pasibaigus dvirakui dviratininkas atsiduria priešpriešinėj eismo juostoj (važiuojant nuo centro) ir toliau dar bent ~1 km iki Šilo tilto važiuoja gatve taip kaip anksčiau.
                          O svarbiausia to dvirtakio ten nereikėjo - gatvė neintensyvi, stovi gyvenamosios zonos ženklai ir iki šiol vietos ten visiems užtekdavo.
                          Atvaizdas
                          Nuo centro vis tiek dviratininkai važiuoja palei Antakalnio g., ten yra ištisinis dviračių takas, beto pats šaligatvis platus, o Vileišio g. nesaugi, vos automobiliai prasilenkia ir jokio šaligatvio šalia net pėstiesiems.
                          Flickr

                          Comment


                            Kur yra ištisinis dviračių takas Antakalnio g.????? NEpastebėjau...

                            Comment


                              Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                              Kur yra ištisinis dviračių takas Antakalnio g.????? NEpastebėjau...
                              Pažymėtas ant šaligatvio, betkuriuo atveju, niekas tuo nauju taku nevažinės, nes nepatogu.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                Naujausias dviračių takas Vilniuje padarytas iš Vileišio gatvės nuo Sluškų iki Būgos g.
                                Kaip ir dauguma veda į niekur - pasibaigus dvirakui dviratininkas atsiduria priešpriešinėj eismo juostoj (važiuojant nuo centro) ir toliau dar bent ~1 km iki Šilo tilto važiuoja gatve taip kaip anksčiau.
                                O svarbiausia to dvirtakio ten nereikėjo - gatvė neintensyvi, stovi gyvenamosios zonos ženklai ir iki šiol vietos ten visiems užtekdavo.
                                Atvaizdas
                                Aš manau, kad tai laikinas sprendimas, kol šalia gatvės bus nutiestas normalus šaligatvis su dviračių taku, nes ten vietos yra pakankamai (iki tilto gal nelabai, bet nuo tilto tolyn - sočiai), reikia tik išasfaltuot/trinkeles paklot.

                                Comment


                                  Kai perskaičiau apie eismo apribojimus tai aš irgi maniau kad darys taką "gerins infrastruktūrą". Bet žinant kokia savivaldybės situacija manau kad čia yra galutinis sprendimas - dviračių takas minimaliomis sąnaudomis.

                                  Lettered - vienintelis dvirtakis kurį žinau Antakalnio pusėje eina nuo centro, nusileidžia į Sluškų gatvę ir baigiasi taip kaip matosi foto. Vėliau jis vėl atsiranda Vileišio g. gale, jau netoli ligoninės.

                                  O Vileišio g. dėl jos siaurumo kaip jau minėjau stovi ženklai "Gyvenamoji zona" - t.y. automobiliai gali važiuoti max 20 kmh ir turi praleisti visus pėsčiuosius.
                                  Paskutinis taisė Qbazzz; 2013.06.28, 12:44.

                                  Comment


                                    Neprisimenu, kada apskritai Vilniuje buvo nutiestas normalus atskiras dviračių takas, gal Eurovelo atkarpa prieš 6 metus. O be šito, tik palei Ateities g. yra normalus dviračių takas. Visur kitur arba nėra, arba ant šaligatvių papaišytas.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                      Kai perskaičiau apie eismo apribojimus tai aš irgi maniau kad darys taką "gerins infrastruktūrą". Bet žinant kokia savivaldybės situacija manau kad čia yra galutinis sprendimas - dviračių takas minimaliomis sąnaudomis.

                                      Lettered - vienintelis dvirtakis kurį žinau Antakalnio pusėje eina nuo centro, nusileidžia į Sluškų gatvę ir baigiasi taip kaip matosi foto. Vėliau jis vėl atsiranda Vileišio g. gale, jau netoli ligoninės.

                                      O Vileišio g. dėl jos siaurumo kaip jau minėjau stovi ženklai "Gyvenamoji zona" - t.y. automobiliai gali važiuoti max 20 kmh ir turi praleisti visus pėsčiuosius.
                                      Turėjau omenyje šitą taką, šioje vietoje kertą pačią Antakalnio g.
                                      http://goo.gl/maps/ieqlN
                                      Pats takas eina nuo Saulėtekio iki poliklinikos kažkur.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Prie Spaudos Rūmų dar yra gera asfaltuota atkarpa, tik ja nelabai kas naudojasi, nes ji trumpa ir veda "beveik į niekur". Kitose vietose irgi galima rasti pavienių ruožų. Labai gaila, kad "normalių" dviračių takų (atskirų su asfalto danga) yra vos keli arba pavienės atkarpos... Visgi, belieka tikėtis, kad ateityje jų padaugės, nes savivaldybės planai atrodo gan neblogai (iki 2020 planuojama įrengti I kategorijos takus pagrindinėse gatvėse ir daug žemesnės kat. takų).

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Turėjau omenyje šitą taką, šioje vietoje kertą pačią Antakalnio g.
                                          http://goo.gl/maps/ieqlN
                                          Pats takas eina nuo Saulėtekio iki poliklinikos kažkur.
                                          Tamsta turbūt neitin naudojatės dviračiu, ar ne? Šis takas kaip tik ir veda į Vileišio gatvę: https://maps.google.lt/?ll=54.718071...8,,1,10.2&z=19

                                          Comment

                                          Working...
                                          X