Parašė R.D.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kokio pločio tas takas? Neturiu naujų nuotraukų, bet pagal Vilniaus savivaldybės žemėlapį, tai tako plotis yra apie metrą.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Nepamenu, tikrai nevarysiu matuoti Nėra labai platus, bet nieko blogo, kad kažkokia atkarpa siaurėsne.
Iš dviračių plėtros iki 2020 plano:
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Legenda reikia skaityti. Tie stačiakampiai raudoni yra nurodyti želdiniai. Pusėje projekto pats dviračių takas eina vientisas. Kitoje projekto dalyje yra bendra, bet smarkiai vingiuota gatvė su dviračių eismu bei pažymėta gyvenamosios zonos ženklu, tad atskiro tako nebereikia.
Comment
-
Pokyčiai šalia geležinkelio – numatoma įrengti naują „Geležinkelio alėją“
Gal kur nors yra pilnas projektas? Pagaliau matyti kažkokios dviračių takų tinklo užuomazgos.
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąPokyčiai šalia geležinkelio – numatoma įrengti naują „Geležinkelio alėją“
Gal kur nors yra pilnas projektas? Pagaliau matyti kažkokios dviračių takų tinklo užuomazgos.
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
Kažkaip buvo kalbama, kad bus jungtis su Oro Uostu, bet pagal projektą, tai dviračio takas tik iki žirnių g. - bus dar vienas atskiras projektas, ar kaip, įdomu? Nes dabar baigiasi jis random vietoje, galėtų bent sujungti su dviračio taku kuris yra palei Žirnių g., kokio 100 metrų neužteko.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Kaip suprantu iš projekto Dariaus ir Girėno g. siaurosios dalies (automobilių) tarp viaduko per aplinkkelį ir Kapsų gatvės platinti neketinama?
Svarbu, kad nebūtų dviračių takas suprojektuotas taip, kad po kelių metų platinant važiuojamąją dalį, reikės viską tiesti iš naujo.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kažkaip neužfiksdavau tos atkarpos palei dobilo sankryžą. Ten dar vis neišasfaltuotas takas? Jį sujungus, tai ir būtų jungtis su oro uostu, tik kad pro IKEA
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O kam ten platint tą gatvę? Ji jau dabar lengvai sutalpina 4 juostas, ką spręstų daugiau juostų?
Neteigiu, kad jų ten reikia daugiau, man rodos pakaktų korektiškai subraižyti 4 eismo juostas arba jei to padaryti neįmanoma dėl pločio trūkumo - platinti minimaliai iki reikiamo pločio.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Kaip suprantu iš projekto Dariaus ir Girėno g. siaurosios dalies (automobilių) tarp viaduko per aplinkkelį ir Kapsų gatvės platinti neketinama?
Svarbu, kad nebūtų dviračių takas suprojektuotas taip, kad po kelių metų platinant važiuojamąją dalį, reikės viską tiesti iš naujo.
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Jei ten telpa 4 juostos, kodėl tuomet visada būna nubrėžtos tik dvi?
Neteigiu, kad jų ten reikia daugiau, man rodos pakaktų korektiškai subraižyti 4 eismo juostas arba jei to padaryti neįmanoma dėl pločio trūkumo - platinti minimaliai iki reikiamo pločio.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.12, 15:38.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Jei ten telpa 4 juostos, kodėl tuomet visada būna nubrėžtos tik dvi?
Neteigiu, kad jų ten reikia daugiau, man rodos pakaktų korektiškai subraižyti 4 eismo juostas arba jei to padaryti neįmanoma dėl pločio trūkumo - platinti minimaliai iki reikiamo pločio.
Vaizdas iš Google: https://www.google.lt/maps/@54.66005...7i13312!8i6656
Kelio dangos plotis yra 12 metrų siauriausioje vietoje, kas yra po 3m juostoje. Gal tokio pločio juostų neleidžiama turėti C1 kategorijos gatvėje? Nes šiaip to pločio pilnai pakanka.
Comment
Comment