Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nepadeda. Bet turbūt magiškas raudonas asfaltas pagelbės.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Matyt.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pagelbės, kai dviratininkų susidarys kritinė masė t.y. kiekis viršys pėsčiųjų kiekį ir anie nebesijaus dauguma (bandos jausmas). Asfalto spalva tam įtakos nedarys. Na šiuo atveju dar turbūt suveiks kartais pralekiantis gezo bolidas ar motoroleris.
Bandžiau čia porą kartų mamoms su vežimėliais dviračių take priminti KET. Atsakymas buvo "Neaiškink kur turiu vaikščioti". Kai pasiūliau su tokia nuostata eiti į judrios gatvės vidurį, akyse pamačiau mąstymo užuomazgas.
Tiktai tvarkingai važiuojančių dviratininkų srautas gali kažką pakeisti.
- 1 patinka
Comment
-
Paleistų kokią socialinę reklamą "Raudonas takas - dviračiams". Dviratininkų organizacijos galetų pasistengi dėl to - ar per fondus, ar pačios susimesti.
Iš kur projektavimo sąlygomis nesidominčiam asmeniniui (85 proc. visuomenės) žinoti, kad raudona yra dviračiams? KET parašyta? Neparašyta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPaleistų kokią socialinę reklamą "Raudonas takas - dviračiams". Dviratininkų organizacijos galetų pasistengi dėl to - ar per fondus, ar pačios susimesti.
Iš kur projektavimo sąlygomis nesidominčiam asmeniniui (85 proc. visuomenės) žinoti, kad raudona yra dviračiams? KET parašyta? Neparašyta.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPaleistų kokią socialinę reklamą "Raudonas takas - dviračiams". Dviratininkų organizacijos galetų pasistengi dėl to - ar per fondus, ar pačios susimesti.
Iš kur projektavimo sąlygomis nesidominčiam asmeniniui (85 proc. visuomenės) žinoti, kad raudona yra dviračiams? KET parašyta? Neparašyta.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pirma reiktų perdažyti esamus takus Kiek procentų Vilniaus dvirtakių raudoni? 5%?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Raudona spalva dabar bus tiesiami visi dviračių takai, todėl ji taps neatsiejama dviračių tako dalimi. Kartu su (tikėtina) naujuoju ženklinimu: prie Panoramos nedidelė dalis tako išbandyta take atskiriant važiavimo kryptis (punktyrine linija). Nors dar neaišku ar taip bus žymimi ir kiti takai. Bet ilgainiui žmonės supras. Vizualinis atskyrimas yra gana stiprus dalykas.
Jeigu skaičiuosi nuo normalaus dviračių tako, tai gana didelis. Mat asfaltuotų atskirų dviračių takų turim labai mažai (dalis Pašilaičiuose, prie Spaudos rūmų, palei Pilaitės pr. nedidelė atkarpa, Užupyje naujai nutiesta dalis (irgi dar trūksta sluoksnio berods), naujas Laisvės pr. takas, Saulėtekio dviračių takas, prie Naugarduko Maximos). Daugiau neatsimenu taip greitai.
Kitas dalykas - yra daugybė "šaligatvinių" dvirtakių. Prireklamavus, kad raudona = dvirtakis, gali dar mažiau dėmesio į juos kreipti. Gal geriau akcentuoti ženklus ir ženklinimą...
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kai bent daugiau nei pusė dvirtakių bus raudoni, tada bus galima pradėt apie kažką šnekėti. Dar yra Žirmūnų dvirtakis palei upę, Santariškės-Jeruzalė-Ateities gatvė. Gariūnų/Pietinio aplinkelio ir Molėtų plente mažai pėsčiųjų tai gal ir galima neįskaičiuoti. Nemenčinės plente rekonstruotose atkarpose nepamenu kokia spalva.
Kitas dalykas - yra daugybė "šaligatvinių" dvirtakių. Prireklamavus, kad raudona = dvirtakis, gali dar mažiau dėmesio į juos kreipti. Gal geriau akcentuoti ženklus ir ženklinimą...
Raudonas asfaltas yra ženklinimo dalis. Gana svarbi, nes ženklai nesikartoja kas metrą, o raudonas asfaltas - taip.
O ant šaligatvių nupiešti takai yra pasityčiojimas. Jų neturi visai būti. Kaip suprantu, jų ir mažės.
Comment
-
Ženklinimas ženklais yra neefektyvus, nes pėstieji neina nuo sankryžos iki sankryžos. Jie "įsuka" nuo laiptinės ir "išsuka" prie parduotuvės. Taip dažnai ženklų neprismaigstysi.
Spalva yra tikrai gerai. Ir po 5 m. tikrai didelė dalis bus raudonų. Bet nėra jokios "reklamos apie raudonąjį dviračių taką".
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŽenklinimas ženklais yra neefektyvus, nes pėstieji neina nuo sankryžos iki sankryžos. Jie "įsuka" nuo laiptinės ir "išsuka" prie parduotuvės. Taip dažnai ženklų neprismaigstysi.
Spalva yra tikrai gerai. Ir po 5 m. tikrai didelė dalis bus raudonų. Bet nėra jokios "reklamos apie raudonąjį dviračių taką".
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Siūlote ne tik už mokesčių mokėtojų pinigus (ne Europos paramos, o mūsų) kloti keturgubai brangesnį asfaltą bet dar ir pirkti reklamą reklamuoti neracionaliai panaudojamas lėšas?
O, tamstos nuomone, koks yra racionalus lėšų panaudojimas? Tiesiant 6 juostų greitkelius per miestą?
Comment
-
Nemenčinės takas yra pilkas. Vienur dviračių ir pėsčiųjų takas, kitur tik dviračių takas.
Geriausias indikatorius būtų visur punktyrinės linijos, jos iškart atkreiptų dėmesį, jog tai kelias, o ne šaligatvis. Prieš mėnesį ant Vingio tilto susidarius pirmam šerkšnui beveik nebuvo įmanoma atskirt kokios spalvos danga, bet punktyras dar būtų gerai prasišvietęs. Tuo tarpu, visi kaip tyčia ir ėjo raudonu asfaltu...♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Raudonas asfaltas pagal 2015 metrų straipsnį kainuoja 15-20% brangiau. Bet jo dedamas tik paskutinis kelių cm sluoksnis, tad bendras kainos skirtumas visame projekte yra niekinis.
O, tamstos nuomone, koks yra racionalus lėšų panaudojimas? Tiesiant 6 juostų greitkelius per miestą?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia kur toks įdomus straipsnis buvo? Puikiai žinau asfalto kainas. Gal kad bendra tako kaina pakyla 15-20proc. tai gal ir tiesa.
„Vilniaus savivaldybei pateikėme savo pasiūlymus, kaip galima būtų sutvarkyti duobėtas Neries krantines. Raudonas asfaltas kainuoja 15-20 proc. brangiau nei juodas. Tačiau kadangi jo būtų naudojama palyginti nedaug, bendra investicijų vertė reikšmingai nepadidėtų. Ši danga yra raudonos spalvos per visą storį, todėl nenusidėvi kaip dažai. Todėl tai būtų ilgalaikė investicija, kuri atsipirktų savo patrauklumu, papuoštų miestą, o krantines paverstų patraukliomis ir patogiomis žmonėms“, – neabejoja įmonės vadovas.
Comment
-
Graži reklama. Tik kažkodėl ta pati įmonė parduoda ne procentais, o kartais brangiau.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.01.18, 12:25.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNemenčinės takas yra pilkas. Vienur dviračių ir pėsčiųjų takas, kitur tik dviračių takas.
Geriausias indikatorius būtų visur punktyrinės linijos, jos iškart atkreiptų dėmesį, jog tai kelias, o ne šaligatvis. Prieš mėnesį ant Vingio tilto susidarius pirmam šerkšnui beveik nebuvo įmanoma atskirt kokios spalvos danga, bet punktyras dar būtų gerai prasišvietęs. Tuo tarpu, visi kaip tyčia ir ėjo raudonu asfaltu...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Galima linijas piešti ir ant raudono asfalto. Bet kokiu atveju, sprendimas visus naujus takus tiesti viena raudona spalva labai vykęs, geriausias dalykas nutikęs per 20 metų su Vilniaus dviračių infrastruktūra, gražu dabar žiūrėti, kai koks prekybcentris pasistatęs šalia nutiesia normalų raudoną taką, seniau būtų buvęs tik bendras šaligatvis iš plytelių.
Comment
-
Na jeigu laikys ir toliau tokius tempus, 2020 metais bus 100 km+ raudonų dviračių takų. Jei jie bus žymimi punktyru, vietomis krypčių rodyklėmis pėstiesiems tikrai bus aiškiau, kad tai nėra pėsčiųjų takas. Dabar matai, kai kuriose vietose pilkas asfaltas skirtas tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams (bendras takas). Bus raudonas, su dviračių tako ženklais, kelio žymėjimu, aukščių atskyrimu, vietomis eis tolėliau nuo šaligatvio - žmonėms ir bus aiškiau.
Papildomai, atsiradus dviračių takų tinklui - susijungus pavienėms atkarpoms padidės ir dviratininkų skaičius. Padidės dviratininkų skaičius, sumažės pėsčiųjų ant dviračių tako skaičius.
Dviračių kultūros, žmonių suvokimo, kad dviračių takas - ne pėsčiųjų takas šiuo metu mažai. Po 3 metų turėsime daugiau dviračių takų, po 10 metų dar daugiau. Žmonės tuo pačiu irgi po truputį keisis.
- 1 patinka
Comment
Comment