Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Jau tik nereikia čia cherry-pickint. Pats puikiai žinai, kad Antakalnio g. bus rekonstruojama ją platinant ir įrengiant papildomą A juostą.
    Rekonstrukcija rodos bus nuo klinikų iki Šilo tilto ir A juosta tik vienoje pusėje? Tuo tarpu Vileišio gatvė kitoje Antakalnio dalyje.

    Comment


      Kažkaip pritempta problema prie nieko. Mes kalbame apie dviračių taką vietoj Vileišio gatvės. Prieš tai ten buvo gatvė, kurioje buvo asfaltas ir pravažiuojančios dvi mašinos per valandą. Nėra ten kur važiuoti, ta gatvė su niekuo nesijungia, baigiasi akligatviu ir reikalinga nebent dviejų namų gyventojams. Truputi absurdas kalbėti apie tai, kad tos dvi mašinos per valandą kažkaip gali įtakoti Antakalnio gatvės eismą, juolab 'sulėtinti' viešojo transporto judėjimą'. Klausimas čia kitas - ar dėl tų dviejų mašinų verta tiesti atskirą gatvę, ar geriau joms leisti pravažiuoti tam pritaikytu dviračių taku.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
        Kažkaip pritempta problema prie nieko. Mes kalbame apie dviračių taką vietoj Vileišio gatvės. Prieš tai ten buvo gatvė, kurioje buvo asfaltas ir pravažiuojančios dvi mašinos per valandą. Nėra ten kur važiuoti, ta gatvė su niekuo nesijungia, baigiasi akligatviu ir reikalinga nebent dviejų namų gyventojams. Truputi absurdas kalbėti apie tai, kad tos dvi mašinos per valandą kažkaip gali įtakoti Antakalnio gatvės eismą, juolab 'sulėtinti' viešojo transporto judėjimą'. Klausimas čia kitas - ar dėl tų dviejų mašinų verta tiesti atskirą gatvę, ar geriau joms leisti pravažiuoti tam pritaikytu dviračių taku.
        reikalas tas, kad kamščių Antakalnio g. metu - Vileišio g. užsipildo gudriais kamščių apvažinėtojais, manančiais, kad tai labai puikiai išsprendžia jų bėdas. ir tokius labai dirgina kiekvienas metras iš automobilų atimtos gatvės ar eismo juostos. bet jiems nelemta suvokti, kad kiekvienas, atsisakantis automobilio - tik į naudą jiems patiems.
        antravertus, dėl tų pačių vietinių gyventojų (ypač iš tų 'naujų' namų) - jiems tik pasunkės komfort-privažiavimas prie savo durų, tad sunku suvokti, kuom jie gali būti patenkinti? jie kaip tik potencialiai didžiausi tokio prjekto priešininkai.

        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Jei nebūtų - niekas nevažiuotų per 9 kalniukus Vileišio gatve 2 bėgiu.
        o kamštyje per žiedus ir šviesoforus - kelintu bėgiu važiuojama? pamenu, tekdavo tą patį blogį daryt, kai dar auto vergas buvau, tai lankas tikrai gerokai greičiau išeidavo, ir "laiko sutaupydavo".
        Paskutinis taisė keleivis13; 2017.12.13, 11:48.

        Comment


          Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

          reikalas tas, kad kamščių Antakalnio g. metu - Vileišio g. užsipildo gudriais kamščių apvažinėtojais, manančiais, kad tai labai puikiai išsprendžia jų bėdas. ir tokius labai dirgina kiekvienas metras iš automobilų atimtos gatvės ar eismo juostos. bet jiems nelemta suvokti, kad kiekvienas, atsisakantis automobilio - tik į naudą jiems patiems.
          antravertus, dėl tų pačių vietinių gyventojų (ypač iš tų 'naujų' namų) - jiems tik pasunkės komfort-privažiavimas prie savo durų, tad sunku suvokti, kuom jie gali būti patenkinti? jie kaip tik potencialiai didžiausi tokio prjekto priešininkai.

          o kamštyje per žiedus ir šviesoforus - kelintu bėgiu važiuojama? pamenu, tekdavo tą patį blogį daryt, kai dar auto vergas buvau, tai lankas tikrai gerokai greičiau išeidavo, ir "laiko sutaupydavo".
          1. Ten normali gatvė - "ką reiškia gudriais apvažinėtojais"?
          2. Palei tą gatvę yra vos keli gyvenamieji namai. Ten ambasados/rezidencijos užima gabalą, tada Lietuvių kalbos institutas, pramoninė zona iki Šilo tilto.
          3. Gyventojai gi galės važinėti, aiškiai parašyta.
          4. "Automobilių vergai" - kodėl jūs savo gyvenimo būdą kitiems primetinėjate?

          Comment


            Galėsit kamščius apvažinėti aukštesnės kategorijos magistraline gatve - Žirmūnų.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Galėsit kamščius apvažinėti aukštesnės kategorijos magistraline gatve - Žirmūnų.
              Tai va klausimas kas gyvena Žirmūnuose?
              "A, pensininkai, ir šiaip tokie, kur Antakalnį ir Pilaitėje neįperka. Tai tegu suuosto visą Šiaurės Rytų krypties srautą..."

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                1. Ten normali gatvė - "ką reiškia gudriais apvažinėtojais"?
                2. Palei tą gatvę yra vos keli gyvenamieji namai. Ten ambasados/rezidencijos užima gabalą, tada Lietuvių kalbos institutas, pramoninė zona iki Šilo tilto.
                3. Gyventojai gi galės važinėti, aiškiai parašyta.
                4. "Automobilių vergai" - kodėl jūs savo gyvenimo būdą kitiems primetinėjate?
                1. Ne, jūsų žiniai, ten ne "normali" gatvė - ten privažiavimui prie namų skirta gatvė. Ką rodo jos kategorija ir 20kmh ribojama "Gyvenamoji zona". Apvažiuoti kamštį ji neskirta.
                2. Gyvenamųjų namų ten daugiau, nei ambasadų/rezidencijų, plius, ta "pramonine zona" parkavimui būtent ir naudojasi kiek tolėliau esančių "chruščiovkių" gyventojai
                3. Galės, tačiau itin apsunkintai - juk net negalės normaliai dviratininko aplenkt, kaip iki šiol
                4. Kad didžioji dalis tokio gyvenimo būdo pasekėjų ir yra kamščių priežastis. Sveikinu, jei toks nesate. Ir taip, kiekvieno teisė yra rinktis kokį tik nori gyvenimo būdą, bet pagal jį visas pasaulis (šiame kontekste - miesto transporto planavimas) suktis neturėtų. Kamščiai nėra bėda, bėda yra alternatyvų jiems nebuvimas.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                  Tai va klausimas kas gyvena Žirmūnuose?
                  "A, pensininkai, ir šiaip tokie, kur Antakalnį ir Pilaitėje neįperka. Tai tegu suuosto visą Šiaurės Rytų krypties srautą..."
                  Viską labiausiai suuosto patys vairuotojai, su kuo ir sveikinu.

                  Comment


                    Gal likim prie savo nuomonių.

                    Mano nuomone, pasistatyti daugiabutį ir už kyšius/kartu geriant brendį išsireikalauti miesto valdžioje akligatvio tėra siauri interesai. Dar pakils NT kaina.

                    Jei būtų įdomūs jūsų dviračiai miesto valdžiai, būtų dviračių terminalai Antakalnio žiede, Saulėtekyje (atvykai iš sodų ir prirakinai, toliau su G autobusais), nebūtų tiesiamas dviračių takas Antakalnio g., būtų park and ride.
                    Dabar sėdima kur pirty, gurkšnojama:
                    "A-mes ramiau gyventi norėtume.
                    B-suprantu. Bet man rinkimai kitais metais, kažin ar išrinks...
                    A-paremsime, tikrai paremsime...
                    B-nu gal ir rastume lėšų trinkelėms. Tik tokiu pagrindu eismą uždrausti?
                    A-gal kokį dviračių taką, ten būtų porą šlagbaumų galima...
                    B-nu mintis, prakišiu per visuomeninę komisiją. Džiaugsis entuziastai".

                    Comment


                      Tai likime, bet man tamstos nuomonė atrodo ne iki galo logiška ir nuosekli

                      Man atrodo, kaip tik, kyšininkai pasiturintys naujų daugiabučių ten gyventojai yra iš tų, kurie nori turėti automobilį po langu, ir visiškai nesuinteresuoti smarkiu privažiavimo sunepatoginimu dėl kažkokių fakin dviratastų.

                      Comment


                        Aš tai tiksliai žinau, kad iki šiol ten netgi buvo uždetas ženklas 'važiuoti draudžiama', nes kažkada ten bandžiau rasti vietą parkavimui. Jokios mašinos ta gatve nesinaudoja, iš jos netgi nėra galimybės įvažiuoti į tuos daugiabučių kiemus. Vienintelis, kas naudojosi ta gatve, tai šiukšlių išvežėjai, nes toje pusėje yra konteineriai. Bandyti tą gatvę sureikšminti, o dar ir kažkokių konspiracijos teorijų prikurti nereikėtų. Ta vieta - grynai rekreacinė, palei upę, kuria pagrinde naudojosi tik žmonės vedžiojantis šunis, dviratikinkai, pėstieji ir pan. Bet jiems gatvės nereikia, jiems reikia pėščiųjų ir dviratininkų takų. Būtent tai ir yra daroma.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          Aš tai tiksliai žinau, kad iki šiol ten netgi buvo uždetas ženklas 'važiuoti draudžiama', nes kažkada ten bandžiau rasti vietą parkavimui. Jokios mašinos ta gatve nesinaudoja, iš jos netgi nėra galimybės įvažiuoti į tuos daugiabučių kiemus. Vienintelis, kas naudojosi ta gatve, tai šiukšlių išvežėjai, nes toje pusėje yra konteineriai. Bandyti tą gatvę sureikšminti, o dar ir kažkokių konspiracijos teorijų prikurti nereikėtų. Ta vieta - grynai rekreacinė, palei upę, kuria pagrinde naudojosi tik žmonės vedžiojantis šunis, dviratikinkai, pėstieji ir pan. Bet jiems gatvės nereikia, jiems reikia pėščiųjų ir dviratininkų takų. Būtent tai ir yra daroma.
                          Kalba eina Šilo-centras, o ne Šilo-Klinikų.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                            Nei kiek.
                            Stokholmas, kelių juostų gatvė, fone miestas, daugiabučiai. Jokių dviračių takų, jokių šaligatvių - greituminėje gatvėje su 70-80kmh.

                            https://www.google.lt/maps/@59.38800...7i13312!8i6656
                            Vos 2 spragtelėjimai ir matome dviračių estakadą palei tą greitkelį: https://www.google.lt/maps/@59.38568...7i13312!8i6656
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą

                              Vos 2 spragtelėjimai ir matome dviračių estakadą palei tą greitkelį: https://www.google.lt/maps/@59.38568...7i13312!8i6656
                              Būtent, atskirtą. O gatvė toliau lieka magistralinė, be pėsčiųjų ir dviračių. Prie Gariūnų tilto irgi yra/bus dvirtakis. Kaip ir nuo Grigiškių iki Maximos bazės. Bet nuo tokių atskirtų dvirtakių gatvės nepatampa eilinėm humaniškom miesto gatvėm. Greičiau atvirkščiai.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Būtent, atskirtą. O gatvė toliau lieka magistralinė, be pėsčiųjų ir dviračių. Prie Gariūnų tilto irgi yra/bus dvirtakis. Kaip ir nuo Grigiškių iki Maximos bazės. Bet nuo tokių atskirtų dvirtakių gatvės nepatampa eilinėm humaniškom miesto gatvėm. Greičiau atvirkščiai.
                                Nejauku nei su auto važiuoti, kai šaligatviai šalia, nei patiems pėstiesiems ar dviratininkams saugu ir sveika, manau visur, kur tik galima, reiktų takus tiesti toliau nuo tokių pagrindinių gatvių, o ten kur siauria ir nėra vietos, atskirti normaliomis tvorelėmis. Dabar labai keistai atrodo šaligatviai tokiose gatvėse kaip GV.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                  Vos 2 spragtelėjimai ir matome dviračių estakadą palei tą greitkelį: https://www.google.lt/maps/@59.38568...7i13312!8i6656
                                  O jeigu spragtelime dar kelis kartus, tai matome jog ten automagistralė, kuri kerta miestą. Nieko keisto, kad pačioje automagistralėje nėra dviračių ar pėsčiųjų takų.

                                  https://www.google.lt/maps/@59.38457...7i13312!8i6656

                                  Tik kažkodėl Šiaurinę g. su VT juostomis ir pastatais keli metrai nuo gatvės, emėme lyginti su automagistralėmis.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Nejauku nei su auto važiuoti, kai šaligatviai šalia, nei patiems pėstiesiems ar dviratininkams saugu ir sveika, manau visur, kur tik galima, reiktų takus tiesti toliau nuo tokių pagrindinių gatvių, o ten kur siauria ir nėra vietos, atskirti normaliomis tvorelėmis. Dabar labai keistai atrodo šaligatviai tokiose gatvėse kaip GV.
                                    Geriau jau dviratininkams turėti dviračių taką šalia gatves (na, kad ir atskirtą taip, kaip rekonstruotame Molėtų plente ties Rieše), negu važiuoti eisme judria gatve gatve. Taip, jei yra galimybė, reikia šaligatvius/takus statyti toliau nuo gatvės, bet jei užstatymas neleidžia, geriau jau šaligatvis netoli gatvės, nei jokio šaligatvio. Miestas negali priklausyti vien tik automobilių vairuotojams
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                      Geriau jau dviratininkams turėti dviračių taką šalia gatves (na, kad ir atskirtą taip, kaip rekonstruotame Molėtų plente ties Rieše), negu važiuoti eisme judria gatve gatve.
                                      Kalbant apie šitą "dvirtakį", tai jo projektuotojams reiktų apsilankyti atitinkamose įstaigose iš trijų raidžių. Su eismu toje vietoje yra daug kartų geriau važiuoti nei "dvirtakiu". Plotis toks, kad dviem dviračiams prasilenkti nėra patogu. Ką jau kalbėti apie mamų su vežimėliais/vaikais aplenkimą. Be to smėlis/akmenys/stiklai nušluojami kokį kartą per metus. Pavasarį kone smėlio kopos būna suneštos nuo kelio. Atkarpa tarp Riešės sankryžos ir BP degalinės išvis baisi abiejose pusėse.

                                      Kita vertus atkarpa nuo Mokslininkų iki Skersinės ir iki degalinės priešingoje vienoje kelio pusėje super

                                      Comment


                                        Po milijonierių antausio Šimašius vėl ėmėsi kirvio

                                        Šiuo metu dviračių takas jau baigiamas tiesti. Tačiau DELFI žurnalistai užfiksavo, kad prie naujojo tako ir vėl užimta aukso vertės valstybinė žemė.

                                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=76839097
                                        Apgailėtina.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Po milijonierių antausio Šimašius vėl ėmėsi kirvio


                                          Apgailėtina.
                                          Bet tai jeigu niekam netrukdo, tai kam pjauti? Aš suprantu, kad jeigu jau būtų aišku, kas ten bus, tada ir reiktų pjauti. O šiaip dekoratyvinių medžių mieste per daug niekada nebūna, tai čia nežinau, ar labai protinga buvo šiuos medžius pjauti... Taip, gal ir pasodinta be leidimo, bet galima tai interpretuoti kaip dvejopa nauda - tiek miestui gerai gražius krūmus turėti prie naujo tako, tiek ir namo savininkas patenkintas, o dabar krūmai išpjauti, o Savivaldybė dar kol kas ir pati nežino, ar kažką ten darys. Su jos tempais, tai 2035 metais nebent ten kažko sulaukti bus galima.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X