Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Sankryža yra, kur gatvės susikerta, ar ne?
Ar visgi turėjai omeny Laisvės pr./Ateities ir Baltrušaičio sanktyžą?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tarsi tavo pasiūlytas variantas kažkuo labai skiriasi. Teršiam dabar forumą šūdo lygio diskusijomis apie tai ar gatvių susikirtimas yra sankryža ar ne. Geriau tą laiką skirtum Narbuto viaduko pasiūlymų peržiūrai ir komentarams.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tiesiog pataisiau tamstos parašytą netikslumą. Atsiprašau, jei dėl to supykote. Tiesiog kitą kartą pasistenkite rašyti aiškiau ir tokių nesusikalbėjimų pavyks išvengti. Ačiū.
EDIT: Tiesiog vengdamas pripažinti gerą dviračių tiesimo pavyzdį prisikabinai prie orinės nesusijusios problemos ir dar iš to diskusiją sugebėjai išvartyt. Sveikinu. Tuo tarpu po kelių dienų vėl kritikuosi, kad nesugebama nutiesti normalaus dviračių tako.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNepaisant krūvos Šimašiaus trūkumų, jam valdant dviračių takų ko gero bus nutiesta daugiau nei per visų ankstesnių merų kadencijas kartu sudėjus. Tai prieš kritikuojant dėl smulkmenų pirmiau reikėtų suskaičiuoti kilometrus.
Šiaip ne kilometrai svarbu, o reali nauda ir tinkamumas naudoti pagal paskirtį. Kas iš to, jei ten yra takas, kuris netinka dviračiams važiuoti?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTarsi tavo pasiūlytas variantas kažkuo labai skiriasi. Teršiam dabar forumą šūdo lygio diskusijomis apie tai ar gatvių susikirtimas yra sankryža ar ne. Geriau tą laiką skirtum Narbuto viaduko pasiūlymų peržiūrai ir komentarams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąMan tai geriau takas su trūkumais nei jokio tako - ir jei kažkur ne taip pasisuka ar užsibaigia, tai nesureikšminu. Zuoko dėl dviračių takų tai niekas nekritikavo, nes jis jų netiesė . Tai nereikia norėti, kad iš karto viskas būtų kaip Amsterdame.
Jei nėra tako, gali be problemų važiuoti važiuojamąja kelio dalimi. Jei šalia nutiestas takas, kuriuo praktiškai neįmanoma važiuoti (90% dviračių takų Lietuvoje), kyla potencialios konfliktinės situacijos su policija, kuri dažnai nepagrįstai reikalauja važiuoti dviračių taku.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąJei nėra tako, gali be problemų važiuoti važiuojamąja kelio dalimi. Jei šalia nutiestas takas, kuriuo praktiškai neįmanoma važiuoti (90% dviračių takų Lietuvoje), kyla potencialios konfliktinės situacijos su policija, kuri dažnai nepagrįstai reikalauja važiuoti dviračių taku.
Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta
- 1 patinka
Comment
-
Seniau nebuvo išimties, kad galima, jei "važiuoti negalima". Dabar tako gerumas priklauso nuo savo pačio arba advokato liežuvio miklumo. Manau neblogas kompromisas. Iš principo taisyklė, kad jei yra dvirtakis - juo reikia ir naudotis - nėra blogai.
Aišku geriausia būtų jei visi dvirtakiai būtų tvarkingi tiek būklės, tiek dizaino prasme...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąJei nėra tako, gali be problemų važiuoti važiuojamąja kelio dalimi. Jei šalia nutiestas takas, kuriuo praktiškai neįmanoma važiuoti (90% dviračių takų Lietuvoje), kyla potencialios konfliktinės situacijos su policija, kuri dažnai nepagrįstai reikalauja važiuoti dviračių taku.
Comment
-
Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
<...> Ar ką nors iš jūsų yra realiai sustabdę, važiuojant dviračiu?
Šią vasarą partrenkiau pėsčiąją, kuri pasišalino, bet ją su jos draugais pagavo pareigūnai. Pasiteiravus, paaiškėjo, kad bylą dar tiria, nors praėjo jau beveik pusė metų. Žodžiu, dviratis policijai naujiena visais aspektais.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
Baikit gi jau su ta policija Literaliai jos gi kuo toliau, tuo labiau neegzistuoja. Išskyrus gal tradicinius savatgalio reidus su delfi. Ar ką nors iš jūsų yra realiai sustabdę, važiuojant dviračiu?If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPavyzdys, kaip daromi net nauji (šitas įrengtas berods 2015 gale. #Šimašeu) dviračių takai. Konkreti vieta Žalgirio/Linkmenų g. sankryža
Parašė John Rodyti pranešimą
Žodžiu čia ne mero darbas, nes jis turi daug darbų ir nu negi jis čia dabar ką nors peržiūrės ir išvis ko čia kabinėjatės. Šimašiau, čia tu?Paskutinis taisė Ginthus; 2017.12.04, 07:25.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąMan tai geriau takas su trūkumais nei jokio tako - ir jei kažkur ne taip pasisuka ar užsibaigia, tai nesureikšminu. Zuoko dėl dviračių takų tai niekas nekritikavo, nes jis jų netiesė . Tai nereikia norėti, kad iš karto viskas būtų kaip Amsterdame.
Pabandykit dviračiu pavažinėti kad ir Lydos pl. - gausit Darvino prizą.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Na vat jums ir pavyzdys, kuo blogai asfaltuotas takas miesto centre: tik pora metų praėjo (ar tirai jau praėjo?), o jau išpjauta kabeliui pratiesti. Idėjo gražiai atgal tą patį asfaltą, nes užlopyti raudonai be šansų suorganizuoti. Net siūlių neužtepė, tad po kokių metų vanduo išgrauž ir bus duobė.
O kabelį pravesti galima ir nepjaunant asfalto: pragręžti pro apačią. Taip tiesia kabelius pro automobilių kelius neardant kelio.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Na štai - turim pirmą dviratininką, kregždę, kuris ne Kalvarijų g. nori juostos, o normalios dviračių magistralės, kuri NESUTAMPA su automobilių keliu. Sveikintina.
Comment
Comment