Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Vieną vertus tako atitraukimas nuo gatvės logiškas - konfliktas su tikrai intensyviu viešojo transporto keleivių srautu stotelėje. Kitą vertus - Žolyno gatve nėra galimybės dviračiu važiuoti šaligatviais, tad nelabai vertinga daryti jungtis su Žolyno gatve perėjomis, pasisakyčiau už jungtį per sankryžą. Laisvalaikio dviratininkai galės persivest dviratį pėsčiomis esant reikalui.
    Žiūrint iš Žolyno pusės - taip. Bet niekas nedraudžia ir dabar apvažiuoti visą eilę (kas, tiesa, Žolyno gatvėje problematiška) ir pravažiuoti per sankryžą tiesiai. Iš upės pusės tiesiai pravažiuoti gatve be šansų. Niekas nesitiki dviračio, norinčio važiuoti tiesiai. Didelė dalis srauto suka iš Žolyno link centro ir žiūri į pėsčiųjų perėją, o ne išvažiavimą iš kiemo. Daug paprasčiau pasinaudoti perėja kurioje nors pusėje.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Jie padarys normaliai užapvalintus posūkius - viskas tvarkoj. Šiaip ar taip prie stotelės visai sveika pristabdyti.
      Tai vat, kad posūkiai tokie, jog ir nulipus nuo dviračio sunku prastumti, telpant į ribas Tad vietoje saugaus pravažiavimo kontroliuojamoje erdvėje, dauguma tiesiog nepaisys žymėjimo ir važiuos tiesiai. Na tikiuosi ten negalutinis variantas, nes vizualizacija tai kaip ir skiriasi kažkiek.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Tai vat, kad posūkiai tokie, jog ir nulipus nuo dviračio sunku prastumti, telpant į ribas Tad vietoje saugaus pravažiavimo kontroliuojamoje erdvėje, dauguma tiesiog nepaisys žymėjimo ir važiuos tiesiai. Na tikiuosi ten negalutinis variantas, nes vizualizacija tai kaip ir skiriasi kažkiek.
        Toje schemoje kažkokie užapvalinimai lyg ir yra? Iš vaizdo nepanašu į 90 laipsnių statų kampą.

        Comment


          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

          Manau, tai ir yra didžiausia bėda, kad dviračiai yra priskiriami rekreacijai, poilsiui. Vienoje kategorijo su baidarėmis ar slidininkais.
          Kai tuo tarpu turėtų būti kuriama infrastruktūra dviračiams, kaip realiai alternatyvai automobiliui ir viešajam transportui.
          dviračiui turi sutapti pradinis ir galinis taškas, o ne maršrutas su mašina!!!

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą


            Kita labai reikalinga dviračių jungtis - tarp Žirmūnų dvirtakio palei Nerį ir Kalvarijų/Jeruzalės dvirtakio prie seminarijos. Trūksta labai nedaug, kad būtų geras susisiekimas iš centro/Žirmūnų/Antakalnio į Jeruzalę/Santariškes/Bajorus/Riomerio universitetą ir toliau. Kiek matau yra nemažai važinėjančių per Kalvarijų kryžių kelią. Bet prastesniu oru miško keliukai ir grįstas status nusileidimas yra.. įdomu
            Na štai - turim pirmą dviratininką, kregždę, kuris ne Kalvarijų g. nori juostos, o normalios dviračių magistralės, kuri NESUTAMPA su automobilių keliu. Sveikintina.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Antakalnio g. yra C kategorijos gatvė, joje gali būti ne daugiau 4 eismo juostų (tą nustato STR). Negana to, ji nėra koks nors aplinkkelis. O tu kalbi apie aplinkkelius, kurie skirti nuimti transportui nuo centrinio miesto.
              .
              Antakalnio g. draudžiamas sunkvežimių eismas.

              Iš kitos pusės - jūsų mėtymas - "tegu Žirmūnai pasiima mašinas" yra negražus. Ten blogesni žmonės gyvena? Ar kaip?

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                dviračiui turi sutapti pradinis ir galinis taškas, o ne maršrutas su mašina!!!
                Jeigu dviratis = transporto priemonė, tai galutinių taškų yra belenkiek.

                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Antakalnio g. draudžiamas sunkvežimių eismas.

                Iš kitos pusės - jūsų mėtymas - "tegu Žirmūnai pasiima mašinas" yra negražus. Ten blogesni žmonės gyvena? Ar kaip?
                Tai buvo mano atsakymas pasiūlymui dviratininkams iš Antakalnio į centrą važiuoti pro Žirmūnus. Bet šiaip tai Žirmūnų g. mažiau apstatyta, o ir kategorijos aukštesnės.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Tai buvo mano atsakymas pasiūlymui dviratininkams iš Antakalnio į centrą važiuoti pro Žirmūnus. Bet šiaip tai Žirmūnų g. mažiau apstatyta, o ir kategorijos aukštesnės.
                  Taip, Žirmūnų dalis gera. Visgi ten kelios vietos yra, kur turi būti atsargus - prie Irkluotojų (susiaurėjimas, stulpas), po tiltu (ten toks išlenkimas nenatūralus), prie Dokumentų centro su vaikų vežimėliais tenka stumdytis. Naujai darė pakrantę ir pridarė. Kodėl dviratis turi viršum važiuoti? Prie Mindaugo tilto ir Žaliojo reikia gan ilgai stovėti.

                  Tai užuot sutvarkę šitą, jie nuties dar vieną magistralę su trūkumais - apie stoteles net nebuvau pagalvojęs. Kur Šilo stotelę link centro padės?

                  Comment


                    Kas čia per pareiškimai "užuot sutvarkę šitą, jie nuties dar vieną magistralę su trūkumais"? Tai labai gerai, kad nuties. O šios trūkumus prašome registruoti/pranešti kur reikia.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                      Taip, Žirmūnų dalis gera. Visgi ten kelios vietos yra, kur turi būti atsargus - prie Irkluotojų (susiaurėjimas, stulpas), po tiltu (ten toks išlenkimas nenatūralus), prie Dokumentų centro su vaikų vežimėliais tenka stumdytis. Naujai darė pakrantę ir pridarė. Kodėl dviratis turi viršum važiuoti? Prie Mindaugo tilto ir Žaliojo reikia gan ilgai stovėti.

                      Tai užuot sutvarkę šitą, jie nuties dar vieną magistralę su trūkumais - apie stoteles net nebuvau pagalvojęs. Kur Šilo stotelę link centro padės?
                      Sprendimų, kaip apeiti stotelę, yra labai daug galimų. Nuo paprasčiausių apėjimų (kaip dabar Laisvės pr. daroma) iki įdomesnių, kai stotelė tampa "salele", kuriuos galima rasti kitose šalyse. Aišku, labai tikėtina, kad bus išspręsta paprastai, nes pas mus projektuotojai nedirba savo darbo normaliai. Bet tai jokiu būdu nėra pretekstas neturėti to tako. Juoba, kad kaip minėjau, dviračių takai turi būti visose didesnėse gatvėse.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                        Na štai - turim pirmą dviratininką, kregždę, kuris ne Kalvarijų g. nori juostos, o normalios dviračių magistralės, kuri NESUTAMPA su automobilių keliu. Sveikintina.
                        Kalvarijų gatvėje juostos irgi reikia. Nes iš Ozo į Konstitucijos prospektą palei Nerį nevažiuos. Bet iš Jeruzalės ir pan į senamiestį, antakalnį ar saulėtekį Neries dvirtakis greičiausias kelias. Su sąlyga, kad nebaisu nusileist per kryžių kelią.

                        Comment


                          Pavyzdys, kaip daromi net nauji (šitas įrengtas berods 2015 gale. #Šimašeu) dviračių takai. Konkreti vieta Žalgirio/Linkmenų g. sankryža

                          Paskutinis taisė John; 2017.12.03, 00:40.

                          Comment


                            Tai viskas OK, Šimašius dabar geresnius takus ir daro.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Tai viskas OK, Šimašius dabar geresnius takus ir daro.
                              Tai šitą irgi Šimašius darė

                              O kur tie "geresni" pavyzdžiai, kur tokiose sankryžose padaryta gerai?

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Tai šitą irgi Šimašius darė

                                O kur tie "geresni" pavyzdžiai, kur tokiose sankryžose padaryta gerai?
                                Šimašius jo nedarė.

                                Geras pavyzdys (nors netobulas) yra Laisvės pr. tiesiamas takas. Deja, bet pilnai įrengta kol kas yra tik sankryža su Ateities g., kitos lauks kitų metų.

                                EDIT: Jaučiamas kardinalus pokytis projektų ruošime ir apimtyje. Dabar bene kiekvienas dviračių klausimas išdiskutuojamas su dviratininkų bendruomene - anksčiau to visai nebuvo, taip pat bent dalinai (kol kas) įsiklausoma į rekomendacijas. To pasekoje greitai išvysim visai gerus dviračių infrastruktūros pavyzdžius: Narbuto g., Narbuto viadukas, Kernavės g. ir pan.
                                Paskutinis taisė Creatium; 2017.12.03, 11:44.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Šimašius jo nedarė.

                                  Geras pavyzdys (nors netobulas) yra Laisvės pr. tiesiamas takas. Deja, bet pilnai įrengta kol kas yra tik sankryža su Ateities g., kitos lauks kitų metų.

                                  EDIT: Jaučiamas kardinalus pokytis projektų ruošime ir apimtyje. Dabar bene kiekvienas dviračių klausimas išdiskutuojamas su dviratininkų bendruomene - anksčiau to visai nebuvo, taip pat bent dalinai (kol kas) įsiklausoma į rekomendacijas. To pasekoje greitai išvysim visai gerus dviračių infrastruktūros pavyzdžius: Narbuto g., Narbuto viadukas, Kernavės g. ir pan.
                                  Šimašius meru tapo 2015 Balandį. Takas nutiestas kažkada 2015 gale. Taigi darė Šimašius. Suprantu, kad projektavo ne jis, bet jis turėjo visišką prerogatyvą viską ištaisyti.

                                  Ir ką turi omeny sakydamas "sankryža su Ateities g."? Laisvės pr. ir Ateities g. yra ta pati gatvė skirtingais vardais. Sankryžos jos neturi.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Šimašius meru tapo 2015 Balandį. Takas nutiestas kažkada 2015 gale. Taigi darė Šimašius. Suprantu, kad projektavo ne jis, bet jis turėjo visišką prerogatyvą viską ištaisyti.

                                    Ir ką turi omeny sakydamas "sankryža su Ateities g."? Laisvės pr. ir Ateities g. yra ta pati gatvė skirtingais vardais. Sankryžos jos neturi.
                                    Viduryje darbų, įvykus konkursams, keisti projekto nelabai pavyktų. Čia šiaip, kad nebereikėtų toliau tęsti kvailos diskusijos kas ką tiesė. Darbai buvo vykdomi pagal kreivai paruoštą projektą ir tiek. Kaltinti reikia projektuotojus, o ne merą.

                                    Laisvės pr. ir Ateities g. yra dvi skirtingos gatvės - kitaip turėtų tą patį pavadinimą. Nesuprantu ko tu čia nesupranti? Jeigu sankryžoje viena atkarpa vadinasi Laisvės pr., o kita - Ateities g., tai čia ir yra Laisvės pr./Ateities g. sankryža. Prisikabinai lygioje vietoje. Geriau jau būtum sukritikavęs ten nutiestą dviračių taką.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Viduryje darbų, įvykus konkursams, keisti projekto nelabai pavyktų.
                                      Nepamenu ar buvo tekę girdėti apie įgyvendintą projektą, kurio eigoje nebūtų vykdomi kažkokie pakeitimai.

                                      Darbai buvo vykdomi pagal kreivai paruoštą projektą ir tiek. Kaltinti reikia projektuotojus, o ne merą.
                                      Projektuotojai visada turi užsakovą, kuris prieš pateikiant galutinį projektą turi patvirtinti to projekto sprendinius. T.y. užsakovas (statytojas) reguliuoja projektavimo procesą ir jo rezultatą. Jeigu statytojas nevykdo savo funkcijos, tai kaltas tikrai ne projektuotojas.[/QUOTE]

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Nepamenu ar buvo tekę girdėti apie įgyvendintą projektą, kurio eigoje nebūtų vykdomi kažkokie pakeitimai.


                                        Projektuotojai visada turi užsakovą, kuris prieš pateikiant galutinį projektą turi patvirtinti to projekto sprendinius. T.y. užsakovas (statytojas) reguliuoja projektavimo procesą ir jo rezultatą. Jeigu statytojas nevykdo savo funkcijos, tai kaltas tikrai ne projektuotojas.

                                        Pritariu. Bet reikia mokėti pažvelgti į situaciją objektyviai. Naujai vadovauti atėjęs žmogus tikrai nesiims peržiūrinėti rekonstrukcijos projektų, juoba, kai tai nėra jo darbo specifika ir jis galbūt nenusimano apie tai. Todėl tą turi daryti paskirti žmonės. Jeigu iki tol savivaldybėje (iki šiol, beje) dirba tie patys žmonės, tai naujas vadovaujantis pirma turi išsiaiškinti kas su jais negerai, o tada imtis veiksmų juos pakeisti, o tada paskirti naujiems žmonėms imtis atsakingų veiksmų. Čia yra elementari darbo logika. Meras taip turi pakankamai klausimų pirmuosius darbo mėnesius, tad tikrai nereikia dėti vilčių, kad jis imtųsi peržiūrinėti techninius statybų projektus.

                                        Vietoje kritikavimo jau atliktų darbų, geriau reikėtų imtis veiksmų, kad tokie dalykai nebesikartotų ir, kad būtų pakeisti klaidas eilę metų iš eilės darantys žmonės savivaldybėje. Va čia jau tikrai galima kritikuoti merą ir jo administraciją už mažą veiksnumą.
                                        Paskutinis taisė Creatium; 2017.12.03, 13:19.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Viduryje darbų, įvykus konkursams, keisti projekto nelabai pavyktų. Čia šiaip, kad nebereikėtų toliau tęsti kvailos diskusijos kas ką tiesė. Darbai buvo vykdomi pagal kreivai paruoštą projektą ir tiek. Kaltinti reikia projektuotojus, o ne merą.

                                          Laisvės pr. ir Ateities g. yra dvi skirtingos gatvės - kitaip turėtų tą patį pavadinimą. Nesuprantu ko tu čia nesupranti? Jeigu sankryžoje viena atkarpa vadinasi Laisvės pr., o kita - Ateities g., tai čia ir yra Laisvės pr./Ateities g. sankryža. Prisikabinai lygioje vietoje. Geriau jau būtum sukritikavęs ten nutiestą dviračių taką.
                                          Sankryža yra, kur gatvės susikerta, ar ne?
                                          Ar visgi turėjai omeny Laisvės pr./Ateities ir Baltrušaičio sanktyžą?
                                          Paskutinis taisė John; 2017.12.03, 13:28.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X