Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Sunku būtų dviračius iškrapštyti iš apačios. Palei upę galima numinti nuo Žirmūnų iki Vingio parko be šviesoforų ir gatvių kirtimo. Seniau kažkiek atbaidydavo armatūra. Nežinau kokiais būdais mane atprantintų vietoj važiuoti ne palei upę, o taku viršuje.
Dviratininkų santykis su pėsčiaisiais atskiras klausimas. Bet ta pati problema ar važiuojant dvirtakiu, ar Neries krantine... Išskyrus teisinę dalį, kad dvirtakyje teoriškai dviratininkas teisus. Bet realiai pėstiesiems tai mažai rūpi
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąOficialiai gal ir nėra, bet realiai tai yra .
Krantinėje juosta arčiau upės išskirta kitokiomis plytelėmis. Kokiu tikslu? Būtų normaliai sužymėta, tilptų visi. Dabar tai judresnėse vietose dviratininkiai vingiuoja tarp žmonių.
Važinėti nereikia drausti, bet tai nėra dviračių takas. Jis bus viršutinėje dalyje, prie kito transporto. Atsakant į tavo klausimą ar nėra perteklinis, tai tikrai nėra, nes dviračių tako apskritai nėra.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąMan pirmą kartą važiuojant nauja krantine tai intuityviai atrodė, kad ta dalis arčiau upės skirta dviračiams. Prie upės yra netgi juosta su tokiais rumbeliais. Ką ji duoda pėstiesiems? O užvažiavus dviračiu įspėja, kad tuoj įlėksi į upę .
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNėra ant krantinės jokių kelio ženklų .
Comment
-
Džiaugiuosi bent kad nėra ženklo su raudonai perbrauktu dviračiu . Realiai ten puikiai telpa visi, o kai bus atnaujinta krantinė ir kitoje pusėje, tai to ploto bus daugiau nei juo besinaudojančių. Ir dabar dešinėje pusėje judriau tik kai kur. Pvz., krantinė nuo Edukologijos univ. Vingio parko link gana tuštoka.
Comment
-
Šiaip, teisybės dėlei reikėtų ir dviratininkus į dvi kategorijas skirstyti - vieni yra "recreational" dviratininkai, visokie oranžiniai, šeimos su vaikais, paspirtukininkus irgi galima ten pat priskirti, žodžiu visi lėtai važiuojantys, dažnai stojantys ančių pamaitint ar pasifotografuot ir pan. Tokie krantinėje netrukdo ir netgi, sakyčiau, turėtų ten važiuoti. Kita kategorija yra savo spalvotom timpom apstempę "sportininkai", kuriems neduok dieve, pėdos kraštu užminsi ant šventojo dviračių tako. Va dėl šitų bepročių ir reikalingi atskiri, aiškiai sužymėti dviračių takai. Ir net ne dėl jų gerovės, o dėl pėsčiųjų, kuriems anie labiausiai mėgsta knist smegenis.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąŠiaip, teisybės dėlei reikėtų ir dviratininkus į dvi kategorijas skirstyti - vieni yra "recreational" dviratininkai, visokie oranžiniai, šeimos su vaikais, paspirtukininkus irgi galima ten pat priskirti, žodžiu visi lėtai važiuojantys, dažnai stojantys ančių pamaitint ar pasifotografuot ir pan. Tokie krantinėje netrukdo ir netgi, sakyčiau, turėtų ten važiuoti. Kita kategorija yra savo spalvotom timpom apstempę "sportininkai", kuriems neduok dieve, pėdos kraštu užminsi ant šventojo dviračių tako. Va dėl šitų bepročių ir reikalingi atskiri, aiškiai sužymėti dviračių takai. Ir net ne dėl jų gerovės, o dėl pėsčiųjų, kuriems anie labiausiai mėgsta knist smegenis.
Comment
-
Andrius Jakučiūnas: Kokios dviračių infrastruktūros mums reikia
Duoda pylos dviračių takų projektuotojams (dviračių takai labiau atlieka rekreacinę, o ne susisiekimo funkciją, nes važiuoti iš A į B jais nėra patogu).
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...kia-500-861186
- 1 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAndrius Jakučiūnas: Kokios dviračių infrastruktūros mums reikia
Duoda pylos dviračių takų projektuotojams (dviračių takai labiau atlieka rekreacinę, o ne susisiekimo funkciją, nes važiuoti iš A į B jais nėra patogu).
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...kia-500-861186
atskirtas stulpeliais. Gerai tai ar blogai - sunku spręsti, jeigu ne viena kuriozinė situacija, iliustravusi košmarišką atvejį Vilniaus gatvėje, kur maža dalis kelio taip pat yra padalinta ir stulpeliais atskirtas dviračių takas. O situacija tokia: Liejyklos gatve atvažiavęs turistinis autobusas, bandė įsukti į Vilniaus gatvę. Bandymas truko apie 15 min. ir nežinau kuo baigėsi, nes įsukti tokiam daiktui į tokią susiaurintą gatvelę yra didelis iššūkis. Įsivaizduokite kokios susidarė spūstis per tą manevravimo laiką. Išvada paprasta, kad norint turėti pilnavertę dviračių infrastruktūrą, reikės atimti dalį kelio, dalį ir taip siaurų ar nepatogių šaligatvių. Vokiečių gatvėje pėsčiųjų sąskaita atskirtas dviračių takas. Kaip žinia, ten yra labai dideli pėsčiųjų srautai, tad nei dviratininkai, nei pestieji ten neįsitenka. Analogiška situacija kaip Nidoje, kas būna, tas žino.Paskutinis taisė Robyla; 2017.10.04, 09:39.
Comment
-
Na, galiu pasakyti, kad Londonas, su savo nepalyginamai didesniais tiek pėsčiųjų, tiek automobilių srautais sugebėjo per maždaug 10 metų sukurti tikrai gerą infrastruktūrą dviračiams. Aš 26 km iš savo priemestinio kaimo į Londono centrą nuvažiuodavau per 50minučių, su automobiliu važiuočiau turbūt 1,5 valandos. Tiesa, kad išvystyti tokią dviračių infrastruktūrą buvo mesti dideli resursai ir piniginės lėšos.
Manau ir Vilnius, tikrai galėtų tapti patraukliu dviratininkams miestu, tuo labiau kad atstumai yra idealūs važinėjimui dviračiu.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Kitaip ir negali būti, arba gali, tik bus analogiškas atvejis kaip dabar padarė dviračių juostą važiuojamojoje dalyje Islandijos gatvėje. Ir taip buvusi siaura gatvė padalinta per pusę, dviračių takas
atskirtas stulpeliais. Gerai tai ar blogai - sunku spręsti, jeigu ne viena kuriozinė situacija, iliustravusi košmarišką atvejį Vilniaus gatvėje, kur maža dalis kelio taip pat yra padalinta ir stulpeliais atskirtas dviračių takas. O situacija tokia: Liejyklos gatve atvažiavęs turistinis autobusas, bandė įsukti į Vilniaus gatvę. Bandymas truko apie 15 min. ir nežinau kuo baigėsi, nes įsukti tokiam daiktui į tokią susiaurintą gatvelę yra didelis iššūkis. Įsivaizduokite kokios susidarė spūstis per tą manevravimo laiką. Išvada paprasta, kad norint turėti pilnavertę dviračių infrastruktūrą, reikės atimti dalį kelio, dalį ir taip siaurų ar nepatogių šaligatvių. Vokiečių gatvėje pėsčiųjų sąskaita atskirtas dviračių takas. Kaip žinia, ten yra labai dideli pėsčiųjų srautai, tad nei dviratininkai, nei pestieji ten neįsitenka. Analogiška situacija kaip Nidoje, kas būna, tas žino.Paskutinis taisė Lettered; 2017.10.04, 09:56.
Comment
Comment