1,5+2,5=4 m, tai trūksta 70-60 cm. Tad nieko gero. Nors Antonas rašė, jog kažkur turės ne pagal STR siaurėti pločiai, bet atrodo ten kur tie kiti laiptai (su metaliniais tūrėklais), o čia gal būtų galima tuos laiptus toliau link parkingo pastumti.
1,5+2,5=4 m, tai trūksta 70-60 cm. Tad nieko gero. Nors Antonas rašė, jog kažkur turės ne pagal STR siaurėti pločiai, bet atrodo ten kur tie kiti laiptai (su metaliniais tūrėklais), o čia gal būtų galima tuos laiptus toliau link parkingo pastumti.
OMG, mano matematika....
Reikėtų įdėti į Vilniaus dviračių kuriozų grupę Facebook'e ir paklausti Antono. Ten toliau esantį parkingą, pagal schemą, turėtų siaurinti. Tai irgi įdomu ar pavyks.
"Labas, ten, deja, siaurėja takas - dviračiams 2m, pėstiesiems 1,5 m. Su sienelėm sudėtinga, nes ten ir tinklų yra (toliau matosi skydinė), ir sienelė, kad atlaikytų viską, turės būti pakankamai sudėtinga, kitoje pusėje - nesiplėtėm dėl medžių. Tačiau pėsčiųjų čia eina tikrai nedaug, tad manau, kad visi išsiteks. Be to, tikslas yra turėti taką abipus Laisvės pr., tad tikiuosi, kad taip ir atsitiks."
Toliau parkingo sąskaita nėra kur plėstis - per vidurį tako (kažkieno) būtų ventiliacijos šachtų vamzdžiai.
Parkingas siaurinamas (bent jau pagal brėžinį) lyg tai 2,5 metro ar pan. Tai dabartinio šaligatvio vietoje tampa dviračių takas, o arčiau parkingo - pėsčiųjų. Tarp pėsčiųjų ir dviračių eina žalia juosta, kurioje telpa tie vamzdžiai ir esantys stulpai...
Pastarojo pranešimo schema pateikta ties Laisvės pr. 82, tuo tarpu aptarinėjama vieta užfiksuota nuotraukoje yra Laisvės pr. 88. Panašu, kad viskas daroma pagal schemą, o toje vietoje šaligatvis buvo 8 plytelių pločio (pagal Google street view) – dabar praplatino viena plytele daugiau. Parkingą siaurins tik ties 82 numerio pastatu, o šachtos atsidurs tarp dvirtakio ir šaligatvio, viskas pagal schemą.
Pastarojo pranešimo schema pateikta ties Laisvės pr. 82, tuo tarpu aptarinėjama vieta užfiksuota nuotraukoje yra Laisvės pr. 88. Panašu, kad viskas daroma pagal schemą, o toje vietoje šaligatvis buvo 8 plytelių pločio (pagal Google street view) – dabar praplatino viena plytele daugiau. Parkingą siaurins tik ties 82 numerio pastatu, o šachtos atsidurs tarp dvirtakio ir šaligatvio, viskas pagal schemą.
Tai taip. Mettal juk parašė, kad toliau siaurint parkingo negalima, nes yra šachtos. Tai aš paaiškinau, kad šachtos bus tarp pėsčiųjų ir dvirtakio.
Tiesiamas dviračių takas nuo Karoliniškių poliklinikos link Pašilaičių:
Viskas ok, išskyrus tą vingį. Žadėjo perdaryt, kol kas veiksmų nėra. Tikiuosi nesupyksi, tavo šitą foto įmečiau į FB grupę apie dviračių takus ir užklausiau Antono. Turėtų greitai approovint postą: https://www.facebook.com/groups/737959679561074/
Aišku naivu buvo tikėtis, kad kas nors kada nors pagaliau pataisys tą nesamoningą įvažiavimą į aikštelę. Bet vis dar tikiuosi nors dviratininkams pastatys greičio ribojimo tvoreles, kad nešokteltų vėl statistika pervažiuotų dviračių.
Sitas ivaziavimas yra nesaugus ir masinoms. Man isukant is kelio neuztenka posukio kampo, atsiremiu i stulpeli. Suku vaira iki galo, atsiremiu i stulpeli, duodu atgal (i pirma juosta kelio su VT), ir tik tuomet per antra bandyma imanoma isukt i aikstele. Masina lengvoji, net ne dzipas. Absurdas.
Comment