Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Smagu matyt naujai tiesiamus takus. Tuo tarpu prieš porą dienų partrenkęs pėsčiąjį, kuris išsitėškė ant asfalto, registravau problemą: http://www.vilnius.lt/index.php?3783838768

    Policininkas minėjo, jog įrengti tvorą-atitvarą labai brangu ir nieks neįrengs. Įdomu kiek iš tiesų realu tikėtis, jog įrengs...
    Ne policininkui spręsti brangu tai ar ne. Prie Europos šita problema yra žymiai aktualesnė, bet ten nieko nedaroma.
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Be abejo, manau reikia tik sukurti precedentą, todėl net džiaugiuosi, jog įvyko toks įvykis, kurį oficialiai pavyko registruoti. Įtariu, jog nėra nei vieno panašaus atitvaro, nebent prie Rimi žalgirio g., bet ten, jei gerai pamenu, tik dėl aukščių skirtumų atskirti dviračiai nuo automobilių aikštelės.

      P. S. Trys pėstieji (40–50-mečiai) bandė ramiai pasišalint, o policija turėjo jų kiemuose ieškot, bet vis tik rado.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Smagu matyt naujai tiesiamus takus. Tuo tarpu prieš porą dienų partrenkęs pėsčiąjį, kuris išsitėškė ant asfalto, registravau problemą: http://www.vilnius.lt/index.php?3783838768

        Policininkas minėjo, jog įrengti tvorą-atitvarą labai brangu ir nieks neįrengs. Įdomu kiek iš tiesų realu tikėtis, jog įrengs...
        Panašiai yra ir kitur ir net nepatekus į incidentą aišku, kad taip yra blogai ir tik laiko klausimas, kol kas nors bus rimčiau sužalotas. Tai yra ne pinigų, o elementaraus aplaidumo problema.

        Prisiminkim atvejį Narbuto g. prieš kelis metus, kai dėl savivaldybės aplaidumo žuvo dviratininkas. Tas atvejis tikriausiai irgi buvo iš serijos "niekas čia nedarys" ir "nu kam čia reikia, ir taip gerai". Kai žuvo žmogus, tada visgi sutvarkė probleminę vietą.

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Smagu matyt naujai tiesiamus takus. Tuo tarpu prieš porą dienų partrenkęs pėsčiąjį, kuris išsitėškė ant asfalto, registravau problemą: http://www.vilnius.lt/index.php?3783838768

          Policininkas minėjo, jog įrengti tvorą-atitvarą labai brangu ir nieks neįrengs. Įdomu kiek iš tiesų realu tikėtis, jog įrengs...
          Pagal vidutinio samdomo darbuotojo atlyginimo vertinimo skalę - gal ir brangu. Kokie 30 Eur už metrą elementarios pėsčiųjų tvorelės. Na nebent ten kokio nerūdijančio plieno norėsit, tai tuomet bus brangiau. Na ir horizontaliam ženklinimui dar porą šimtų eurų damest reiktų. Čia spaust prie sienos reikia seniūniją. Jei tokia problema jiems neiškeliama, tai dar šimtą metų jos net nepastebės.
          Paskutinis taisė Ginthus; 2017.07.24, 07:21.

          Comment


            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            "Šimašeus" dviračių takas bendram darbų vaizdui susidaryti









            Abu takai trumpam išsikirs. Link centro:



            O čia link Vingio parko:



            Artėjant link krantinės Žvėryne. Čia toks darbu plotas, kad susidaro įspūdis jog tiesiama kažkokia gatvė, o ne takai







            O čia ties, berods, vaikų darželiu. Dingo ir senoji jo tvora:





            Tai tiek šiam kartui
            Bus berods 3 ar tai 3,5 metro pločio takas.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Bus berods 3 ar tai 3,5 metro pločio takas.
              Pats dviračių takas iki 3m, bet daug kur šalia jo bus ir pėsčiųjų šaligatvis.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Panašiai yra ir kitur ir net nepatekus į incidentą aišku, kad taip yra blogai ir tik laiko klausimas, kol kas nors bus rimčiau sužalotas. Tai yra ne pinigų, o elementaraus aplaidumo problema.

                Prisiminkim atvejį Narbuto g. prieš kelis metus, kai dėl savivaldybės aplaidumo žuvo dviratininkas. Tas atvejis tikriausiai irgi buvo iš serijos "niekas čia nedarys" ir "nu kam čia reikia, ir taip gerai". Kai žuvo žmogus, tada visgi sutvarkė probleminę vietą.
                Tu čia apie tą atvejį Narbuto g. kur laiptai? Jei sutvarkymu laikote ženklo pastatymą ir kelių stulpelių įrengimą, tai čia yra nulis. Man išvis nesuprantama sovietinių laikų mada daryt kažkokius laiptus tokiose vietose. Dėl grožio? Reljefo nelygumams tipo kompensuot? Ten be problemų galėjo tiesiai tas šaligatvis būti nutiestas kaip ir pati Narbuto g.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė SPX Rodyti pranešimą

                  Tu čia apie tą atvejį Narbuto g. kur laiptai? Jei sutvarkymu laikote ženklo pastatymą ir kelių stulpelių įrengimą, tai čia yra nulis. Man išvis nesuprantama sovietinių laikų mada daryt kažkokius laiptus tokiose vietose. Dėl grožio? Reljefo nelygumams tipo kompensuot? Ten be problemų galėjo tiesiai tas šaligatvis būti nutiestas kaip ir pati Narbuto g.
                  Matomai viršijo takams rekomenduojamą 5% išilginį nuolydį, todėl ir įdėjo laiptus. O kai "konvertavo" į pėsčiųjų - dviračių taką, tai jau niekas nerūpėjo apart linijos nubrėžimo. Savotiškas kuriozas, kaip projektuotojai stropiai laikydavosi bendro išilginio nuolydžio, tačiau rampas darydavo bilekaip. Ai nėr čia ko visokioms mamoms su vežimėliais bei dviračiais duotis.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2017.07.24, 09:35.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Pagal vidutinio samdomo darbuotojo atlyginimo vertinimo skalę - gal ir brangu. Kokie 30 Eur už metrą elementarios pėsčiųjų tvorelės. Na nebent ten kokio nerūdijančio plieno norėsit, tai tuomet bus brangiau. Na ir horizontaliam ženklinimui dar porą šimtų eurų damest reiktų. Čia spaust prie sienos reikia seniūniją. Jei tokia problema jiems neiškeliama, tai dar šimtą metų jos net nepastebės.
                    Aš vakar užregistravau šitą problemą prie Europos "miesto problemose". Būtų gerai kad kiti tokias problemas ten užregistruotų.
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Siandien buvo postas Dviraciu taku kuriozu grupeje Facebuke: Naujas dviračių takas Kareivių gatvėje (kurio nera), ir apskritai apie tai, kad Kareiviu gatves rekonstrukcija neatitinka jokiems STR reikalavimams, paskaitykite.

                      Comment


                        Parašė SPX Rodyti pranešimą

                        Tu čia apie tą atvejį Narbuto g. kur laiptai? Jei sutvarkymu laikote ženklo pastatymą ir kelių stulpelių įrengimą, tai čia yra nulis. Man išvis nesuprantama sovietinių laikų mada daryt kažkokius laiptus tokiose vietose. Dėl grožio? Reljefo nelygumams tipo kompensuot? Ten be problemų galėjo tiesiai tas šaligatvis būti nutiestas kaip ir pati Narbuto g.
                        Tai nėra nulis. Stulpeliai tam dviratininkui būtų išgelbėję gyvybę, nes jie atkreipia dėmesį prieš kliūtį. Bet dėl laiptų visiškai sutinku. Apskritai sovietai nemėgo nuolydžių, tinkamų vežimėliams, neįgaliesiems, dviratininkams. Dar blogiau yra tai, kad praėjus 27 metams, niekaip neusgebam to ištaisyti.

                        Comment


                          5% nuolydis... kas cia per nesamone... tai sudedam laiptus Basanaviciaus gatveje, Gedimino kalne, Seskines kalne kur nors per viduri nusileidimo ivarom, apskritai centre viska aplaiptinam, juk tikrai nuolydziai didesni. Reikejo istiesint saligatvi ir viskas, butu kainave turbut dar pigiau nei salia daryt apvaziavima dviraciams. Sodinciau tokius taisytojus...

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                            5% nuolydis... kas cia per nesamone... tai sudedam laiptus Basanaviciaus gatveje, Gedimino kalne, Seskines kalne kur nors per viduri nusileidimo ivarom, apskritai centre viska aplaiptinam, juk tikrai nuolydziai didesni. Reikejo istiesint saligatvi ir viskas, butu kainave turbut dar pigiau nei salia daryt apvaziavima dviraciams. Sodinciau tokius taisytojus...
                            Taip yra todėl, kad tuo užsiima specelystai, kuria labai gerai žino Sovietinius normatyvus (ir skaito juos originalo kalba), atmintinai žino taisyklės ir nuostatas, kurios galioja nuo pat 1950. Viskas padaryta tiksliai pagal visus galiojančius reikalavimus ir ko tu čia išvis klausinėji tokių dalykų.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Be abejo, manau reikia tik sukurti precedentą, todėl net džiaugiuosi, jog įvyko toks įvykis, kurį oficialiai pavyko registruoti. Įtariu, jog nėra nei vieno panašaus atitvaro, nebent prie Rimi žalgirio g., bet ten, jei gerai pamenu, tik dėl aukščių skirtumų atskirti dviračiai nuo automobilių aikštelės.
                              Šiandien pastebėjau, kad vis tik buvo tokia praktika įrengti atitvarus tarp stotelės paviljono ir dviračių tako, tik dabar tvora pasikeitus ir yra labai estetiška (gal net kaip senamiesty arba labai panaši): https://www.google.lt/maps/@54.73188...7i13312!8i6656

                              Reiškias nieko stebuklingo su Spirit neprašom. Gavęs atsakymą iš savivaldybės – pasidalinsiu.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Nežinau kiek čia įtakojo problemos aprašymas tarp miesto problemų, bet kažkas juda dėl Europos stotelės atitverimo:

                                https://www.facebook.com/cycle4vilni...type=3&theater
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Dar vienas naujas dviračių takas. Nuo Šilo tilto iki VGTU Licėjaus: https://www.facebook.com/cycle4vilni...17462511992664

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    Šiandien pastebėjau, kad vis tik buvo tokia praktika įrengti atitvarus tarp stotelės paviljono ir dviračių tako, tik dabar tvora pasikeitus ir yra labai estetiška (gal net kaip senamiesty arba labai panaši): https://www.google.lt/maps/@54.73188...7i13312!8i6656

                                    Reiškias nieko stebuklingo su Spirit neprašom. Gavęs atsakymą iš savivaldybės – pasidalinsiu.
                                    Atsakė visa savaite anksčiau nei termino pabaiga dėl Ateities g. 48 Kaimelio st.:
                                    "Laba diena,
                                    Dėkojame, už pranešimą ir probleminės vietos detalizavimą.
                                    Informuojame, kad atsižvelgiant į pateiktos problemos rimtumą, ruošiama stotelės atitvėrimo nuo dviračių tako schema, įrengiant pėsčiųjų atitvarus abipus stotelės. Suderinus rengiamą schemą su saugaus eismo komisija, bus atiduota rangovui įgyvendinti.
                                    Geros dienos."
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Comment




                                        Ačiū už nuotraukas. Kaip suprantu dviračių takas bus iš smulkių trinkelių kad kuo daugiau sudūrimų išgyventų kiekvienas mielas ratlankis.Nes kaip gi kitaip, padaryti žmoniškai nepasivarginta. O šiaip įdomu, gal kas supranta, kiek tas rudas asfaltas brangesnis?
                                        Paskutinis taisė evvt; 2017.08.08, 22:56.

                                        Comment


                                          Pagal naujas taisykles dviračių takai turi būti tik iš raudono asfalto. Trinkelės (ir tai turėtų būti raudonos) tik tada, kai asfaltas negalimas dėl visokių komunikacijų po apačia. Reikėtų pasiskųsti savivaldybei feisbuke, ten kiek žinau dviračių atstovai gana aktyvūs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X