Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Praeitą sav. jau medžius vietom pjovė. Bet bus gana netrumpas takas. Tiesa, man kolega įrodinėja, kad ten tie bruzgynai, apie kuriuos aiškina 15min. yra sovietų laikais tiestas, bet apleistas takas. Vietomis neva galima net bortelius pamatyti. O to tako pradžia ties pakabinamu Žvėryno tiltu. nežinau kiek tame tiesos, kažkaip niekada nesu to pastebėjęs.
    Paskutinis taisė SPX; 2017.07.11, 16:24.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Cycle4Vilnius (administruoja savivaldybė) puslapis FB paskelbė, kad prasidėjo dviračių tako palei Laisvės pr. (~6 km) tiesimo darbai: https://www.facebook.com/cycle4vilni...10243972714518


      Click image for larger version

Name:	19942993_310243629381219_2319092675849971464_o.jpg
Views:	80
Size:	502,4 kB
ID:	1573228

      Comment


        Tako brėžinys: https://www.dropbox.com/s/5mvezkrr4e...20pr..pdf?dl=0

        Comment


          Atrodo palyginus neblogai. Na kažkas pasiginčytų dėl 2,5 metrų pločio dviračių tako. O aš pasidžiaugčiau, kad bus sutvarkytas įsukimas į Karoliniškių poliklinikos parkingą, didžiojoje atkarpos dalyje įrengiamas 2,25 metrų pločio pėsčiųjų takas, nuo stotelių įrengiami atitvėrimai, kad žmonės neitų ant dvirtakio. Dvirtakis vienoje vietoje - 3,5 metrų pločio, keista, kad toliau tokio netęsia (ar bent 3 m). Didžiojoje dalyje - dviračių takas atskirtas nuo pėsčiųjų veja arba įrengiamas skirtingame aukštyje nei pėsčiųjų takas.

          Tobulintų vietų tikrai yra (vienas pagrindinių dalykų - kodėl ties įvažiavimais į kiemus/parkingus negali dviračių tako įrengti viename lygyje, jo nenuleidžiant. Taip, to nedaryti yra pigiau, bet... Kodėl...).

          O darbų apimtis nusimato nemaža. Net sunku patikėti tikrai šiemet pabaigs...? Į statitstiką geras gabalas sutvarkyto dvirtakio/pėsčiųjų takų įsiskaitys

          Comment


            Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

            Atrodo palyginus neblogai. Na kažkas pasiginčytų dėl 2,5 metrų pločio dviračių tako. O aš pasidžiaugčiau, kad bus sutvarkytas įsukimas į Karoliniškių poliklinikos parkingą, didžiojoje atkarpos dalyje įrengiamas 2,25 metrų pločio pėsčiųjų takas, nuo stotelių įrengiami atitvėrimai, kad žmonės neitų ant dvirtakio. Dvirtakis vienoje vietoje - 3,5 metrų pločio, keista, kad toliau tokio netęsia (ar bent 3 m). Didžiojoje dalyje - dviračių takas atskirtas nuo pėsčiųjų veja arba įrengiamas skirtingame aukštyje nei pėsčiųjų takas.

            Tobulintų vietų tikrai yra (vienas pagrindinių dalykų - kodėl ties įvažiavimais į kiemus/parkingus negali dviračių tako įrengti viename lygyje, jo nenuleidžiant. Taip, to nedaryti yra pigiau, bet... Kodėl...).

            O darbų apimtis nusimato nemaža. Net sunku patikėti tikrai šiemet pabaigs...? Į statitstiką geras gabalas sutvarkyto dvirtakio/pėsčiųjų takų įsiskaitys
            Iš "brėžinio" panašu, kad šitos kuriozinės vietos ties Pilaitės pr. / Laisvės pr. sankirta: https://goo.gl/maps/WCirdutM3qJ2 neketinama spręsti nei šiuo, nei "Narbuto g." projektu. Glumina

            Comment


              Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

              Atrodo palyginus neblogai. Na kažkas pasiginčytų dėl 2,5 metrų pločio dviračių tako. O aš pasidžiaugčiau, kad bus sutvarkytas įsukimas į Karoliniškių poliklinikos parkingą, didžiojoje atkarpos dalyje įrengiamas 2,25 metrų pločio pėsčiųjų takas, nuo stotelių įrengiami atitvėrimai, kad žmonės neitų ant dvirtakio. Dvirtakis vienoje vietoje - 3,5 metrų pločio, keista, kad toliau tokio netęsia (ar bent 3 m). Didžiojoje dalyje - dviračių takas atskirtas nuo pėsčiųjų veja arba įrengiamas skirtingame aukštyje nei pėsčiųjų takas.

              Tobulintų vietų tikrai yra (vienas pagrindinių dalykų - kodėl ties įvažiavimais į kiemus/parkingus negali dviračių tako įrengti viename lygyje, jo nenuleidžiant. Taip, to nedaryti yra pigiau, bet... Kodėl...).

              O darbų apimtis nusimato nemaža. Net sunku patikėti tikrai šiemet pabaigs...? Į statitstiką geras gabalas sutvarkyto dvirtakio/pėsčiųjų takų įsiskaitys
              Pagal tvarką, tai turbūt kad kitų metų pradžioje baigs (nebent žiema bus labai labai vėlyva): https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0

              Comment


                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                Iš "brėžinio" panašu, kad šitos kuriozinės vietos ties Pilaitės pr. / Laisvės pr. sankirta: https://goo.gl/maps/WCirdutM3qJ2 neketinama spręsti nei šiuo, nei "Narbuto g." projektu. Glumina
                Brėžinyje nurodyta, kad bus sprendžiama kartu su Pilaitės pr./ Narbuto g. projektu. Tai nurodyta, matyt, ne veltui (nepaisant to, kad pradiniame Pilaitės pr./ Narbuto g. dvirtakyje ši vieta nebuvo įtraukta). Tad kai bus projektas Pilaitės pr./ Narbuto g. dviratakio pamatysime kaip bus

                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Pagal tvarką, tai turbūt kad kitų metų pradžioje baigs (nebent žiema bus labai labai vėlyva): https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0
                Kažkaip buvo įsiminę, jog baigs metų pabaigoje... Šiuo metu suplanuotus terminus dalis darbų lenkia (darbai prasidėjo 2 sav. ankščiau nei planuota; Saulėtekyje numatyta baigti tiesti dviračių taką gruodžio mėn, nors panašu, kad iki rudens jis bus nutiestas; Pieninės/ Saltoniškių g. dviračių takai turėjo būti nutiesti iki gruodžio pabaigos, o jau yra pabaigti). Na aišku, dar priklausomai nuo orų, galima tikėtis kitą sezoną pradėti su nauju dviračių taku palei Laisvės pr.

                Apskritai pagal planą, iki 2018 m sezono pradžios turėtų būti nutiesta kiek daugiau nei 15 km dviračių takų.
                Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2017.07.12, 16:56.

                Comment


                  /\ Palei Laisvės pr. žadėjo pradėti tiesti berods gegužės gale, po to terminą nukėlė iki liepos galo.

                  Comment


                    Kaunas geresniu keliu nuėjo dėl dviračių takų http://auto.lrytas.lt/saugus eismas/2017/06/30/news/kaune-zalia-sviesa-dviraciams-automobiliu-greitis-mazes-iki-30-km-val-1821594/, ten žaliosios dviračių juostos važiuojamojoje kelio dalyje. Privalumai: nėra susikirtimų su pėsčiųjų takais, nereikia sulėtinti prie įvažiavimų į kiemus ir prie sankryžų, nėra stotelių, stulpų ir kitų kliūčių. Laisvės take žinoma nedaug įvažiavimų i kiemus, bus skirtingi takų lygiai pažiūrėsim kas gausis. Tik įdomu kaip spręs tas vietas kur dėl tako reikės mažinti automobilių stovėjimo aikšteles pvz. prie kūbo, norfos ar neprasidės teismai kaip konstitucijos prospekte.

                    Comment


                      Parašė Miestai Rodyti pranešimą
                      Kaunas geresniu keliu nuėjo dėl dviračių takų http://auto.lrytas.lt/saugus eismas/2017/06/30/news/kaune-zalia-sviesa-dviraciams-automobiliu-greitis-mazes-iki-30-km-val-1821594/, ten žaliosios dviračių juostos važiuojamojoje kelio dalyje. Privalumai: nėra susikirtimų su pėsčiųjų takais, nereikia sulėtinti prie įvažiavimų į kiemus ir prie sankryžų, nėra stotelių, stulpų ir kitų kliūčių. Laisvės take žinoma nedaug įvažiavimų i kiemus, bus skirtingi takų lygiai pažiūrėsim kas gausis. Tik įdomu kaip spręs tas vietas kur dėl tako reikės mažinti automobilių stovėjimo aikšteles pvz. prie kūbo, norfos ar neprasidės teismai kaip konstitucijos prospekte.
                      Toks sprendimas yra gerai ir blogai tuo pačiu metu.

                      Gerai, kai:
                      - mažos reikmės gatvė;
                      - gatvė yra pakankamo pločio normaliam dviračių takui (min. 2 metrai vienpusis);
                      - galima kontroliuoti taisyklių laikymąsi (pvz., kad nebūtų parkuojama ant tako);

                      Blogai, kai:
                      - yra didelio intensyvumo gatvė;
                      - gatvės plotis nėra pakankamas;
                      - daug kam kilo klausimas dėl dangos slidumo (viename straipsnyje jau teko ir skaityti gyventojų atsiliepimus, kad danga labai slydi);
                      - nelygi kelio danga;
                      - toks takas nėra atskirtas nuo srauto (jeigu jis yra kiek intensyvesnis);

                      Taip, kad čia sulyginai truputį skirtingus dalykus. Palei Laisvės pr. toks takas jokiu būdu neveiktų, todėl yra geresnis sprendimas asfaltuoti normalų taką. Kitur irgi panašiai. Palei Upės g. ant kelio braižyt galima, bet tada reikės naikinti parkingo vietas. Nelogiška, kai šalia šaligatvių yra krūva vietos dviračių takui. Senvagės dviračių tako atveju atskiras takas bus pravestas ne tik palei gatvę, tačiau ir pro rekreacines zonas, t.y. dviratininkai neturės kvėpuoti prastu oru važiuodami. Ir t.t.

                      Comment


                        Dar įdomu kodėl visuose sankryžose projektuojami takai per gatvę yra visomis kryptimis, negi planuojama ir kitoje laisvės prospekto pusėje dviračio takas, jai ne tai ką pravažiuoji sankryžą o ten tako nėra.

                        Comment


                          Blogai, kai:
                          - yra didelio intensyvumo gatvė;
                          - gatvės plotis nėra pakankamas;
                          - daug kam kilo klausimas dėl dangos slidumo (viename straipsnyje jau teko ir skaityti gyventojų atsiliepimus, kad danga labai slydi);
                          - nelygi kelio danga;
                          - toks takas nėra atskirtas nuo srauto (jeigu jis yra kiek intensyvesnis);

                          - kodėl blogai didelio intensyvumo gatvėje?
                          - laisvės prospekte gali praplėsti skiremosios juostos sąskaita
                          - yra dažū kurie neslidūs
                          - išlyginti danga nėra problema
                          -nuo srauto galima atskirti atitvarais ar kitomis priemonėmis.
                          Toks takas kuris suprojektuotas laives prospekte netinka kaip susisiekimo priemonė. Prie autobuso stotelės , prie sankryžos stabdyk pėstieji. Prie išvažiavimų ir sankryžų stabdyk tavęs gali nepastebėti automobilis, geriau važiuoti keliu.

                          Comment


                            Parašė Miestai Rodyti pranešimą
                            Dar įdomu kodėl visuose sankryžose projektuojami takai per gatvę yra visomis kryptimis, negi planuojama ir kitoje laisvės prospekto pusėje dviračio takas, jai ne tai ką pravažiuoji sankryžą o ten tako nėra.
                            Taip. Man Fb po vienu komentaru buvo atsakyta, kad ateityje toks pat takas atsiras ir kitoje Laisvės pr. pusėje.

                            Parašė Miestai Rodyti pranešimą
                            Blogai, kai:
                            - yra didelio intensyvumo gatvė;
                            - gatvės plotis nėra pakankamas;
                            - daug kam kilo klausimas dėl dangos slidumo (viename straipsnyje jau teko ir skaityti gyventojų atsiliepimus, kad danga labai slydi);
                            - nelygi kelio danga;
                            - toks takas nėra atskirtas nuo srauto (jeigu jis yra kiek intensyvesnis);

                            - kodėl blogai didelio intensyvumo gatvėje?
                            - laisvės prospekte gali praplėsti skiremosios juostos sąskaita
                            - yra dažū kurie neslidūs
                            - išlyginti danga nėra problema
                            -nuo srauto galima atskirti atitvarais ar kitomis priemonėmis.
                            Toks takas kuris suprojektuotas laives prospekte netinka kaip susisiekimo priemonė. Prie autobuso stotelės , prie sankryžos stabdyk pėstieji. Prie išvažiavimų ir sankryžų stabdyk tavęs gali nepastebėti automobilis, geriau važiuoti keliu.
                            Aukšto intensyvumo (čia įskaitant ir greitį) gatvėje atsiranda didelis pavojus dviratininkams dėl greičių skirtumų. Taip, galima montuoti atitvarus, bet tada smarkiai išauga reikalingas plotis (~20 cm nuo atitvaro iki naudojamo dviračių tako + bent metras iki važiuojančių automobilių). Galima platinti ir lyginti gatves, tačiau turbūt gaunasi panašus asfalto poreikis, kaip klojant greta pėsčiųjų. Dar pridėk, kad gatvėse reikėtų keisti vandens surinkimo principą, nes dabar dauguma grotelių yra gatvių kraštuose. Taip pat klausimas kaip reikėtų spręsti lietaus ir sniego taškymo problemą šlapiuoju metų laiku, arti automobilių važiuojantys dviratininkai pastoviai būtų šlapi dėl iš po ratų besitaškančių purvų.

                            Kitas dalykas, dėl ko yra pavojus - tai sankryžos. Vairuotojas, darydamas dešinį posūkį turi labai didelę problemą pamatyti atvažiuojantį dviratininką. Tokią situaciją galima išgyventi važiuojant Gedimino pr., kur ne kartą teko matyti kaip automobiliai padaro posūkį dviratininkui prieš pat nosį. Olandijoje taikoma praktika, kad automobilių ir dviratininkų/pėsčiųjų susikirtimas turi būti kuo arčiau 90 laipsnių kampo. Todėl perėjos ir pervažos yra atitraukiamos nuo sankryžų gilyn, kad automobilio vairuotojas matytų atvažiuojantį dviratininką (vėl gi - greičių skirtumai) per priekinį/šoninį langą, o ne per mažą veidrodėlį.

                            Taip pat kyla klausimas kaip spręsti kairiųjų dviratininkų posūkių problemą sankryžose?

                            Dėl tako Laisvės pr. sunku tvirtai pasakyti. Didžiojoje dalyje vietų jis bus fiziškai atskirtas nuo pėsčiųjų srauto (žoles gabalu arba aukščių skirtumu), todėl bėdų neturėtų būti. Ties stotelėmis bus susikirtimas su pėsčiaisiais, taip. Tačiau reikia turėti omenyje, kad susisiekimo atžvilgiu niekas dviračiais nelaksto 30+ km greičiu. Minėti susikirtimai su pėsčiaisiais yra gerokai mažesnė problema dėl mažesnio greičių skirtumo, negu susikirtimai su automobilių srautu.

                            Minėta problema su išvažiavimais ar sankryžomis yra analogiška problemoms, kurios gali atsirasti važiuojant ir keliu. Ties stotelėmis būtų didelė problema viešojo transporto ir dviratininkų susikirtimas dėl mano jau minėtų greičių skirtumų ir mažų veidrodėlių faktoriaus.

                            Beje, dažai anksčiau ar vėliau nusitrins. Klausimas tada ar geriau kas keli metai iš naujo dažyti ar dėti jau dažytą asfaltą. Pastaruoju atveju vėl gi, nesigaus net finansiniai sutaupymai tiesiant taką ant kelio.

                            Tad tik pasikartosiu, jog Kauno sprendimas tinkamas mažo greičio (ne veltui turbūt greitį riboja iki 30 km/h) ir mažo intensyvumo gatvėse. Aukšto eismo ir greičio gatvėse tokie takeliai turėtų daugiau potencialios žalos, negu naudos dviratininkams.

                            P.S. Na ir dar kartą paminėsiu, kad šalia pėsčiųjų takų einantis dviračių takas turi galimybę būti nukreiptas dar giliau nuo automobilių eismo (pvz. Laisvės pr. vietomis), šito privalumo ant kelio nesukursi.
                            Paskutinis taisė Creatium; 2017.07.13, 23:58.

                            Comment


                              Buvau Vingio parke ant dienu, visgi nueme ta nesamoninga pertvara, dabar geras platus praejimas-pravaziavimas!

                              Comment


                                Naujas takas verkiuose Žaliųjų ežerų g.









                                Deja, takas greitai susiaurėja ir visai baigiasi.



                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Naujas takas verkiuose Žaliųjų ežerų g.









                                  Deja, takas greitai susiaurėja ir visai baigiasi.



                                  O! Kokioje čia vietoje? Nieko nieko, patyliukais ir visai neblogas takas gavosi (na, jo atkarpa).

                                  Comment


                                    Balsiuose.

                                    Comment


                                      "Šimašeus" dviračių takas bendram darbų vaizdui susidaryti









                                      Abu takai trumpam išsikirs. Link centro:



                                      O čia link Vingio parko:



                                      Artėjant link krantinės Žvėryne. Čia toks darbu plotas, kad susidaro įspūdis jog tiesiama kažkokia gatvė, o ne takai







                                      O čia ties, berods, vaikų darželiu. Dingo ir senoji jo tvora:





                                      Tai tiek šiam kartui
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Click image for larger version

Name:	IMG_1884.JPG
Views:	58
Size:	351,1 kB
ID:	1574846
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Smagu matyt naujai tiesiamus takus. Tuo tarpu prieš porą dienų partrenkęs pėsčiąjį, kuris išsitėškė ant asfalto, registravau problemą: http://www.vilnius.lt/index.php?3783838768

                                          Policininkas minėjo, jog įrengti tvorą-atitvarą labai brangu ir nieks neįrengs. Įdomu kiek iš tiesų realu tikėtis, jog įrengs...
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X