Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Politika man nerūpi (o tai dar netyčia apkaltinsiu ką nors protekcionizmu). Diskutuoju grynai iš techninės pusės. Jei yra numatyta išimtis kloti trinkeles inžinerinių tinklų vietoje, tai matyt ne iš prišto laužta ir taip reikia. O mieste tų inžinerinių tinklų knibždėte knibžda. Be to trinkelės verčia važiuoti lėčiau, kai asfaltas leidžia užsimiršti ir išvystyti žymiai didesnius greičius. Bendrose judėjimo zonose su pėsčiaisiais bei prie sankryžų tai tik didina nelaimių riziką. Tuo tarpu savivaldybė visvien varo savo piarą su asfaltu.
    Inzineriniai tiklai eina ir po gatvemis bet kazkodel reikalavimu gatves vietomis isgrysti trinkelemis nera. PAsirodo dviratininkus galima pastumdyti bet automobilistu ne.

    Comment


      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
      Inzineriniai tiklai eina ir po gatvemis bet kazkodel reikalavimu gatves vietomis isgrysti trinkelemis nera. PAsirodo dviratininkus galima pastumdyti bet automobilistu ne.
      Po gatvėmis tinklai paprastai klojami apsauginiuose dėkluose, tad prireikus gaslima tiesiog prakišti naujus kabelius (arba prastumti naujus dėklus uždaru būdu) net nestabdant eismo. Papasokosiu kaip bus su spalvotaisiais dviračių takais. Kažkam prireiks prasitiesti kabelį. Perkas taką pusmetrio pločio tranšėja. Po to ims ieškoti, kas gali atstatyti asfaltą. O jo išviso bus vienas kvadratas. Tai yra apie centnerį asfalto. Asfaltas primenu ne juodas. Negali tiesiog iš bendro srauto atpilti ir nudažyti. Reikia gaminti atskirą spalvotą partiją. Partiją centneriui asfalto? Žinot kokia bus savikaina? Vien linijos paleidimas kainuoja šimtus eurų. Tad lauks, kol susikaups kelios dešimtys tokių tranšėjų. Dviratininkai tuomet gerą pusmetį keiksnos savivaldybę, kad niekaip nesutvarko tų duobių. Vat tuomet galėsim forume padiskutuot kas ką ir dėl ko stumdo.

      Comment


        Kalbant apie Vilniaus dviračių takus, tai kelios atkarpos iš trinkelių čia mažiausia problema, žinant, kokia apskritai takų būklė ir iš vis, kiek jų tik tėra.
        Flickr

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Po gatvėmis tinklai paprastai klojami apsauginiuose dėkluose, tad prireikus gaslima tiesiog prakišti naujus kabelius (arba prastumti naujus dėklus uždaru būdu) net nestabdant eismo. Papasokosiu kaip bus su spalvotaisiais dviračių takais. Kažkam prireiks prasitiesti kabelį. Perkas taką pusmetrio pločio tranšėja. Po to ims ieškoti, kas gali atstatyti asfaltą. O jo išviso bus vienas kvadratas. Tai yra apie centnerį asfalto. Asfaltas primenu ne juodas. Negali tiesiog iš bendro srauto atpilti ir nudažyti. Reikia gaminti atskirą spalvotą partiją. Partiją centneriui asfalto? Žinot kokia bus savikaina? Vien linijos paleidimas kainuoja šimtus eurų. Tad lauks, kol susikaups kelios dešimtys tokių tranšėjų. Dviratininkai tuomet gerą pusmetį keiksnos savivaldybę, kad niekaip nesutvarko tų duobių. Vat tuomet galėsim forume padiskutuot kas ką ir dėl ko stumdo.
          Projektavimo sąlygų problema. Alternatyvos konfliktinėms vietoms:
          • Uždrausti projektuoti dviračių takus išilgai inžinerinių tinklų apsaugos zonų / sankirtose leisti trinkelių dangą
          • Inžinerinių tinklų apsaugos zonų ribose leisti projektuoti juodo asfalto takų atkarpas paliekant specialų žymėjimą

          Comment


            Parašė vėkas Rodyti pranešimą
            Projektavimo sąlygų problema. Alternatyvos konfliktinėms vietoms:
            • Uždrausti projektuoti dviračių takus išilgai inžinerinių tinklų apsaugos zonų / sankirtose leisti trinkelių dangą
            • Inžinerinių tinklų apsaugos zonų ribose leisti projektuoti juodo asfalto takų atkarpas paliekant specialų žymėjimą
            Tokiu atveju mieste takai atrodytų kaip velykiniai margučiai

            Comment


              Saulėtekio al. ir Laisvės pr. dviračių takų įgyvendinamas jau nusikėlė keliais mėnesiai į priekį (Saulėtekio iki birželio mėn., Laisvės iki liepos galo) pasak šio sąrašo: https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Saulėtekio al. ir Laisvės pr. dviračių takų įgyvendinamas jau nusikėlė keliais mėnesiai į priekį (Saulėtekio iki birželio mėn., Laisvės iki liepos galo) pasak šio sąrašo: https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0
                O nuo kur iki kur eis Laisvės pr. dviračių takas? Juk ne per visą prospektą, taip?
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  O nuo kur iki kur eis Laisvės pr. dviračių takas? Juk ne per visą prospektą, taip?
                  Tai parašyta dokumente: nuo SODRA iki Ateities g. 2/3 ilgio.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Tai parašyta dokumente: nuo SODRA iki Ateities g. 2/3 ilgio.
                    Net nesitiki, kad taip gerai Bus naujas maršrutas pasivažinėjimui. Ačiū.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Nėra ko čia taip džiaugtis: bus tiesiama be techninio projekto, tai dar neaišku kas ten gausis.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Daugiau laiko praleisi stovėdamas prie šviesoforo, nei važiuodamas Laisvės pr.

                        Comment


                          Dviračiu iš Pilaitės į Vilniaus centrą: dantys sveiki, bet akys ant kaktos iššoka
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Planai iš straipsnio:
                            A.Nikitinas: 2020 m. dviračių takai bus sujungti į tinklą

                            Į dviračių ir pėsčiųjų takus dešimtmečius nebuvo investuojama – linijų braižymas ant šaligatvio nėra investicija, ir turime tokią situaciją, kai pasakyti, jog turime gerą infrastruktūrą galėtų nebent tas, kuris jos nematė. Patys dviratininkai dviračių takus vertina 2,3 balo iš 5. Siekiame, kad šis balas per artimiausius dvejus metus ženkliai paaugtų, o dviračiai taptų ne tik sporto ar laisvalaikio priemone, bet ir naudojama kasdieniam susisiekimui.

                            Todėl pirmiausia koncentruojamės į tai, kad fragmentiški dviračių takai – kai kurie jų yra geros kokybės – būtų tarpusavyje sujungti, o kur įmanoma – būtų atnaujinti ir esami takai. Vien per šiuos metus bus nutiesta ir atnaujinta 12 km dviračių takų.

                            Palei Laisvės prospektą (nuo „Sodros“ iki Ateities g.) bus nutiestas beveik 6 km asfaltuotas dviračių takas ir suremontuotas greta besidriekiantis šaligatvis. Naujas, beveik kilometro ilgio dviračių takas atsiras ir Saulėtekio alėjoje (nuo Nemenčinės pl. iki Šatrijos Raganos g.) – čia taip pat bus sutvarkyti kelis dešimtmečius remonto nematę šaligatviai. Nauji, daugiau nei 2 km ilgio dviračių ir pėsčiųjų takai palei Neries krantinę taps jungtimi tarp Vingio parko ir Geležinio Vilko tiltų – tai bus pirmasis žingsnis atnaujinant dviračių ir pėsčiųjų takus palei abiejų Neries krantinių viršutines terasas – likę darbai suplanuoti kitų metų pavasariui.

                            Gera žinia Antakalnio rajono gyventojams – P.Vileišio g. (nuo Šilo tilto iki Antakalnio g. 120) bus nutiestas daugiau kaip kilometro ilgio takas, sujungsiantis Šilo tiltą su trasa, einančia link Antakalnio žiedo. Oslo gatvėje atsiras daugiau kaip pusantro kilometro ilgio dviračių takai, sujungsiantys ties Gariūnų tiltu nutrūkstančius takus su Erfurto ir Gudelių gatvėmis. Naujai tiesiamoje Santaros gatvėje Santariškėse nusidrieks dviračių takas – tai bus Molėtų pl. ir Santariškių g. jungtis.

                            Šiemet taip pat bus baigtas projektuoti daugiau kaip 5 km kokybiškas dviračių takas palei T.Narbuto g., sujungsiantis Pilaitę su Konstitucijos prospektu.

                            Taip pat projektuojama Ukmergės g. esančio tako rekonstrukcija bei keliasdešimt kilometrų skirtingų trūkstamų dviračių infrastruktūros atkarpų: Verkiuose, Žvėryne, Balsiuose, Lazdynuose ties Oslo gatve, Trakų kryptimi. Pasitelkiant ES lėšas bus įrengiami takai Naujamiestyje, Šnipiškėse, Žirmūnuose – šie projektai bus pradėti įgyvendinti kitąmet. Iš viso kitais metais planuojama pradėti tiesti daugiau kaip 20 km naujų dviračių takų.

                            Kol projektuojami ir tiesiami nauji takai, sprendžiamos ir pavienės problemos, su kuriomis susiduria dviratininkai: nuleidžiami borteliai, remontuojama takų danga, peržiūrimos esamos dviračių juostos šaligatviuose ir, kur įmanoma, jos nutrinamos arba perbraižomos, kad nesusikirstų su pėsčiųjų srautu.

                            Mūsų tikslas – kad jau 2020 metais Vilniuje esantys dviračių takai būtų sujungti į vieningą tinklą, ir kad jie būtų kokybiški bei tinkami komfortiškam važiavimui. Be to, artimiausias takas nebus nutolęs daugiau kaip kilometrą nuo vilniečių gyvenamosios zonos.

                            Comment


                              Preliminarus P. Vileišio g. projektas:



                              Olandiškas gatvės variantas: dviračių pirmenybė su galimybe važiuoti automobiliui minimaliu greičiu.

                              Cycle4Vilnius

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Preliminarus P. Vileišio g. projektas:

                                Atvaizdas


                                Olandiškas gatvės variantas: dviračių pirmenybė su galimybe važiuoti automobiliui minimaliu greičiu.

                                Cycle4Vilnius
                                Būtų nuostabu, bet ne visur tilps šaligatvis. Kitą vertus toje gatvėje ir šiuo metu situacija nėra labai bloga. Gal būt pakaktų griežtesnės "Gyvenamosios zonos" reikalavimų kontrolės?

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                  Būtų nuostabu, bet ne visur tilps šaligatvis. Kitą vertus toje gatvėje ir šiuo metu situacija nėra labai bloga. Gal būt pakaktų griežtesnės "Gyvenamosios zonos" reikalavimų kontrolės?
                                  Reiktų uždaryti jungtį su Kosčiuškos gatve, nes dabar šita gatvė tranzitinė ir pakankamai intensyvi, nebus saugu dviratininkams net ir pristačius greitį mažinančių ženklų.
                                  Dar įdomu, kaip tilps 2 eismo juostos su plačia skiriamąją ir plačiu šaligatviu, kai dabar vien 2 siauros eismo juostos kai kur vos telpa, nors net nėra šaligatvio.

                                  https://www.google.lt/maps/@54.69859...7i13312!8i6656
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2017.05.25, 14:40.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Reiktų uždaryti jungtį su Kosčiuškos gatve, nes dabar šita gatvė tranzitinė ir pakankamai intensyvi, nebus saugu dviratininkams net ir pristačius greitį mažinančių ženklų.
                                    Greitį mažinančių ženklų nereikia, jau įrengti ženklai "gyvenamoji zona". Reikia policijos kontrolės - veiksmingai priminti vairuotojams koks greičio apribojimas tokioje zonoje galioja.

                                    Comment


                                      Čia yra schema su pjūviais, galit matyt, kad telpa viskas visur:
                                      https://scontent.fvno2-1.fna.fbcdn.n...e9&oe=59BF0F62 (tik klaidingi skaičiai dvirtakių pločiui ir skiriamosios juostos pločiui pjūviuose).

                                      Raudona spalva nėra eismo juostos, tai yra dviračių takai. Teoriškai du automobiliai prasilenkti galės, bet tik su sąlyga, kad tuo metu nebus dviratininkų abejose pusėse. Čia Olandiškas pavyzdys:



                                      arba: https://upload.wikimedia.org/wikiped...weg_Oudorp.jpg

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Čia yra schema su pjūviais, galit matyt, kad telpa viskas visur:
                                        https://scontent.fvno2-1.fna.fbcdn.n...e9&oe=59BF0F62 (tik klaidingi skaičiai dvirtakių pločiui ir skiriamosios juostos pločiui pjūviuose).

                                        Raudona spalva nėra eismo juostos, tai yra dviračių takai. Teoriškai du automobiliai prasilenkti galės, bet tik su sąlyga, kad tuo metu nebus dviratininkų abejose pusėse. Čia Olandiškas pavyzdys:

                                        Atvaizdas


                                        arba: https://upload.wikimedia.org/wikiped...weg_Oudorp.jpg
                                        Tada tuo labiau reikia naikinti tranzitinį srautą Vileišio gatve, kai rytais visi iš Antakalnio ja varo į centrą, o vakare grįžta.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Tada tuo labiau reikia naikinti tranzitinį srautą Vileišio gatve, kai rytais visi iš Antakalnio ja varo į centrą, o vakare grįžta.
                                          Tai tam ir daromas projektas. Jį įgyvendinus mašina turės dalinai važiuoti per dviračių taką, dalinai ant plytelėmis išklotos skiriamosios juostos. Tai bus nepatogu vairuotojams, ypač kai bus dviratininkų (nes aplenkti bus beveik neįmanoma).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X