Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai projektų ruošimui finansų irgi reikia.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Tai projektų ruošimui finansų irgi reikia.
      Akivaizdu. Bet jeigu savivaldybė negeba per du metus rasti keliasdešimties tūkstančių eurų ar mažiau (o gal daugiau, nežinau kiek tai kainuoja?), tai keistokai atrodo...

      Jau nekalbant apie tai, kad pinigai išmušinėjami be projektų (taip išeina).

      Comment


        Mano supratimu tai kaip tik gerai, kad projektai ruošiami tik tada, kada juos realiai įgyvendinti galima. Projektų ruošimas taip pat pinigus kainuoja ir turbūt ne tokius jau mažus, ypač jeigu projektas daromas kokybiškai, su visokiomis vietos studijomis, srautų analizėmis ir pan. Padarius projektą ir jį padėjus į stalčių penkiems metams, o dar blogiau 10-čiai, man kažkaip atrodo vos ne visus juos po to reikėtų koreguoti ir taisyti.
        Per tiek laiko gali:
        • Pasikeisti technologijos
        • Pasikeisti aplinka (pvz. šalia atsiranda prekybcentris, nauja gatvė ar koks kitas objektas, įtakojantis ne tik tiesiamo tako poziciją, bet ir srautus).
        • Pasikeisti standartai (pvz. standartinis dviračių tako plotis)
        • Kita

        Jeigu prieš tai buvo priruošta visam miestui dviračių takų projektų, kuriuose buvo numatytos naudoti plytelės, tai juos visus vos ne į šiukšlinę galima mesti, nes niekas plytelių dviračių takuose kloti nebeleidžia. Seno projekto redagavimas, o dar blogiau naujo darymas, kai senasis tiesiog nebetinka, kainuoja papildomus pinigus. Taigi permokama du kartus - kai išleisti pinigai projektams neduoda jokios naudos, nes pastarieji padedami į stalčius ir kai po to juos reikia koreguoti ar naujus daryti. Dėl to man rodos būtų geriau, kad ruoštų tik tuos projektus, kuriuos tikrai žino, kad įgyvendins. Tebūnie tas įgyvendinimas numatytas kad ir po trijų metų, bet ne tokiu principu, kad paruošiamas projektas 'nes galbūt kažkada jo prireiks'.

        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Akivaizdu. Bet jeigu savivaldybė negeba per du metus rasti keliasdešimties tūkstančių eurų ar mažiau (o gal daugiau, nežinau kiek tai kainuoja?), tai keistokai atrodo...
        Nežinau kurio projekto ruošimui savivaldybė nesugeba rasti pinigų, kaip tik atrodo kad ruošia naujus projektus, juk tu pats numetei linką su planuojamais naujais takais. Be to kaip suprantu ruošiamas projektas ir dviračių tako per Šnipiškes palei Geležinio vilko gatvę.
        Paskutinis taisė Eidvis; 2016.12.23, 14:43.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Akivaizdu. Bet jeigu savivaldybė negeba per du metus rasti keliasdešimties tūkstančių eurų ar mažiau (o gal daugiau, nežinau kiek tai kainuoja?), tai keistokai atrodo...

          Jau nekalbant apie tai, kad pinigai išmušinėjami be projektų (taip išeina).
          Būtų norėję, būtų senai pradėję takus tiesti, tam nereikia daug lėšų pakloti asfalto gabaliuką ant pievos. Krantines norėjo, tai labai greitai rekonstravo.
          Flickr

          Comment


            Na, gal tada nereikia ir pykti labai ant ankstesnės valdžios, kad neva nieko nedarė, tik projektų visokių priruošė. To dėka dabartinė valdžia nuo pat pradžių galėjo bent kažkokius projektus įgyvendint. O tai dabar bene du metai praėjo, o per trečius pradedame ruošti naujus projektus, per ketvirtus gal pradėsim įgyvendint.

            Comment


              Aš ant senosios valdžios tikrai nepykstų dėl tų projektų parengimo, kurie šiuo metu yra įgyvendinami. Toks procesas ir turi būti: paruošiamas projektas ir po to jis įgyvendinamas, nesvarbu kas valdžioje bebūtų. Man tik nepatinka tie ruošiami projektai, kurie ruošiami jų sandėliavimui stalčiuje. Ir po Šimašiaus inauguracijos praėjo ne beveik du metai, o beveik pusantrų (metai ir 7 mėn).
              Projektų pačią pirmą dieną ruošti tikriausiai irgi negalėjo, pirmiausiai turėjo atlikti studijas, kurie projektai yra patys reikalingiausi. Tik tai išstudijavę ir atrinkę reikalingiausius projektus, galėjo pradėti ir jų projektavimą. Taip jau yra, kad nauji projektai sunkiai gimsta per tiek laiko, tačiau tai natūralus procesas ir nieko čia nepakeisi, dėl to Šimašius ir įgyvendina tuos senuosius Zuoko projektus ir tai tikrai nėra blogai nei kad įgyvendina, nei kad jie buvo paruošti. Blogai kai būna paruošti ir neįgyvendinami.

              Comment


                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                Prikiši netgi Gedimino prospektą, nors pirmą kartą per daugiau nei 10 metų ten buvo gerinama dviračių infrastruktūra - praplatinti dviračių takai.
                <..>
                Nebuvo dar Vilniuje tokių metų, kad dviračių transporto infrastruktūros srityje būtų buvę nuveikta tiek daug darbų, Zuokas turbūt per 4 metus nieko panašaus nesugebėjo padaryti, kiek čia per metus. Ir tai dar ne viskas, kaip suprantu 2017-ieji dviračių infrastruktūros plėtrai bus dar geresni.
                Kai žmogus gavęs valdžią 100 dienų nieko nepadaro, tai negaila. Reikia susivokti, susidėlioti prioritetus. Bet per 2 metus "tik krantinė" - tai čia idėjų badas ir negalia.

                Žadėjo Cyclocity išplėsti ? Nepavyko. Tada žadėjo antrą sistemą, kad konkuruotų. Vėl nepavyko. Pasirodo ne viskas paprasta.

                Per du metus sugalvojo, kad reikia "darnaus judrumo plano". Tą planą turėjo parengti prieš ateidamas į valdžią, kad tapęs meru įgyvendintų. O ne paskelbti 2016 m. gale "kad kurs planą" ir "įsisavins lėšas".

                Kitos konkretybės:
                Gedimino pr. - praplatinti takai lėmė nesąmones. Prasidėjo situacija, kai važiuoji dviračiu normaliai, o visokie "elementai" atvažiuoja priešpriešais. Nes jiems platus dviračių takas yra dvipusis. Tai vienoje gatvėje turime 6 eismo kryptis. Centre 2 automobiliams, tada iš kraštų po dvi dviračiams.

                Toliau. Jei žmogus gyvena Gurių soduose, ar Balsiuose, jis į darbą nevažiuos 15 km ir geriausiu dviračių taku. Dauguma darbo vietų neturi dušų, persirengimo kambarių. Bet pastatyti dviračių depą ties pirma Greitojo stotele (ar traukinio) merui į galvą neateina. Tie ilgi dviračių takai gerai ar savaitgalį, ar sportininkams. Tegu tiesia iki Pabradės, Trakų. Bet kamščių nesumažins. Balsių mokykla, su dviračių depu, parodo, kad galima priversti iki svarbių objektų atvykti dviračiu, jei yra sąlygos jį pastatyti.

                Mane gąsdina, kad nieko ir nebus nuveikta, nes mero ambicija "pradėti tiesti". Parašytų "2017-2018 m. nutiesime 10 km dviračių takų" - būtų konkretus baigtinis rezultatas. O dabar net nėra ambicijos turėti rezultatą.

                PS
                Zuoko neteisinu.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Kitos konkretybės:
                  Gedimino pr. - praplatinti takai lėmė nesąmones. Prasidėjo situacija, kai važiuoji dviračiu normaliai, o visokie "elementai" atvažiuoja priešpriešais. Nes jiems platus dviračių takas yra dvipusis. Tai vienoje gatvėje turime 6 eismo kryptis. Centre 2 automobiliams, tada iš kraštų po dvi dviračiams.

                  Toliau. Jei žmogus gyvena Gurių soduose, ar Balsiuose, jis į darbą nevažiuos 15 km ir geriausiu dviračių taku. Dauguma darbo vietų neturi dušų, persirengimo kambarių. Bet pastatyti dviračių depą ties pirma Greitojo stotele (ar traukinio) merui į galvą neateina.
                  Na visų pirma ne merui ir turi ateiti į galvą, o savivaldybės darbuotojams.
                  Siūlyčiau visa šita nusiųsti jiems. Žinau, kad feisbuke jie bendrauja (kiek pamenu, berods Anton Nikitin), tai ir siųskite savo pasiūlymus jiems.

                  Comment


                    Man apskritai nesuvokiama, kodėl didžiausiame ir turtingiausiame šalies mieste dviračių takų tiek mažai ir tokie blogi, juolab abu paskutiniai merai buvo "dviratininkai". Vilniui toli ne tik iki skandinavų miestų, bet ir iki Klaipėdos, Druskininkų, dabar ir Kauno, bei krūvos mažų miestelių.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.23, 16:04.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Man apskritai nesuvokiama, kodėl didžiausiame ir turtingiausiame šalies mieste dviračių takų tiek mažai ir tokie blogi, juolab abu paskutiniai merai buvo "dviratininkai". Vilniui toli ne tik iki skandinavų miestų, bet ir iki Klaipėdos, Druskininkų, dabar ir Kauno, bei krūvos mažų miestelių.
                      Vienas meras buvo riedininkas, kitas - pėsčiasis. Vienas gyveno Užupyje, kitas Katedros a. Tai vat tarpas tarp Katedros a. ir savivaldybės prižiūrimas. Ir dviračių takas atsirado prie Energetikos muziejaus, ir Mindaugo tiltas

                      Skamba graudžiai, bet aš kitų priežasčių nesugalvoju. Kai bus meras iš Miškonys, tada ten atsiras 4 juostos ir takas bus normalus.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Na visų pirma ne merui ir turi ateiti į galvą, o savivaldybės darbuotojams.
                        Siūlyčiau visa šita nusiųsti jiems. Žinau, kad feisbuke jie bendrauja (kiek pamenu, berods Anton Nikitin), tai ir siųskite savo pasiūlymus jiems.
                        Nesutinku. Paleido kažkokį (net ne savo) apps kur dviratininkai žymi keliones ir žiūri kur srautai. Tam net meru nereikia būti. Čia nieko nekainuojanti idėja.

                        Pasiūlymų esu rašęs. Atsakymai - "Asignavimai skirti Vilniaus Vakarinio aplinkkelio infrastruktūrai, todėl X skirti nenumatoma". Ten pasidarė šiukšlynas, o nebe pasiūlymai kaip buvo prieš 4 metus. Yra 5 tipiniai atsakymai, vieną iš jų įkelia tau saviv. darbuotojas. Net ne į temą.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Kai žmogus gavęs valdžią 100 dienų nieko nepadaro, tai negaila. Reikia susivokti, susidėlioti prioritetus. Bet per 2 metus "tik krantinė" - tai čia idėjų badas ir negalia.
                          Ne 'tik krantinė', o 'net krantinė', tokio dydžio projektų iš savivaldybės lėšų net neaišku ar apskritai Vilniuje per 26 metus buvo, gal tik Gedimino prospektas, nors įtariu kad ir tas pats galėjo kokią dotaciją iš valstybės gauti. Aš žinoma galėčiau pradėti vardinti visokius naujai išklotus šaligatvius, suremontuotas gatves ir daugiabučių kiemus. Bet kas iš to? Vistiek bus galima surasti šimtus smulkmenų prie ko galima prisikabinti ir iš tų smulkmenų pasidaryti išvadas, kad 'niekas nėra daroma, idėjų badas, o skelbiami planai apie planuojamus naujus dviračių takus tikrai nebus įgyvendinti'. O kas jeigu bus? Ar tai pakeis nuomonę? Greičiau ne, nes prie ko prikibti visą laiką bus galima rasti, ypač kai darbai yra vykdomi, o ne vizualizacijose be konkrečių įgyvendinimo datų. Ir Šimašius tikrai nėra stebuklas, visada galima geriau, tačiau esmė ta, kad yra trigubai geriau nei prieš tai buvo. Jeigu atsiras koks naujas meras, kuris ir už Šimašių trigubai geresnis būtų - bus labai super, tik aš kol kas tokių potencialių žmonių nematau, dėl to belieka džiaugtis tuo, ką turim ir suprasti, kad gali būti žymiai žymiai blogiau. Bet čia jau krypstam į off-topicą, tai siūlau baigt
                          Paskutinis taisė Eidvis; 2016.12.23, 16:58.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Man apskritai nesuvokiama, kodėl didžiausiame ir turtingiausiame šalies mieste dviračių takų tiek mažai ir tokie blogi, juolab abu paskutiniai merai buvo "dviratininkai". Vilniui toli ne tik iki skandinavų miestų, bet ir iki Klaipėdos, Druskininkų, dabar ir Kauno, bei krūvos mažų miestelių.
                            Viename biedniausiu Lietuvos miestu.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Nesutinku.
                              Su kuo?
                              Paleido kažkokį (net ne savo) apps kur dviratininkai žymi keliones ir žiūri kur srautai. Tam net meru nereikia būti. Čia nieko nekainuojanti idėja.
                              Jei anksčiau to nebuvo, o dabar paleido, tai puiku.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą

                                Jei anksčiau to nebuvo, o dabar paleido, tai puiku.
                                Tai, kad apps paleisti - nebūtina būti valdžioje.

                                Vakaruose, iki valdžios yra pažadai, tyrimai, komunikacija. Kai jau gauni valdžią - įgyvendini, sprendi problemas įgyvendinime.

                                Pas mus pačios moderniausios partijos atstovas tesugeba valdžioje užsiimti tyrimais. Nu ištirs per 2018 metus. Bet pala, o tai kas įgyvendins po tyrimų tas idėjas? Sekanti valdžia?

                                Valstiečiai laimės Vilnių jei ir toliau taip

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  Ne 'tik krantinė', o 'net krantinė', tokio dydžio projektų iš savivaldybės lėšų net neaišku ar apskritai Vilniuje per 26 metus buvo, gal tik Gedimino prospektas
                                  Jums čia, kokia ten krantinė, 25penkmečio projektas? 5 perkirstos atkarpos? Juokauje? Jei gyvenate Petro Povilo ž., o dirbate "verslo trikampyje", tai po rekonstrukcijos jums nieko negeriau.

                                  Beje finale na ką turime? Turime 4 dviračių takus palei Nerį, tokios pusinės kokybės užuot vieną gerą būtų padarę, tranzitinį. Gal net su pralaidomis, tuneliais ir viadukais. Nes su dvirka nesunku upės pusę pakeisti, jei žinai, kad dėl to išloši laiko prasme.

                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  Aš žinoma galėčiau pradėti vardinti visokius naujai išklotus šaligatvius, suremontuotas gatves ir daugiabučių kiemus. Bet kas iš to? Vistiek bus galima surasti šimtus smulkmenų prie ko galima prisikabinti
                                  Niekas ir nesiruošia kabintis. Kiemų nevardinkite. Kiemus remontavo Žirmūnuose, kai ten vyko rinkimai, ir dėka tų remontų liberalas laimėjo. Bet čia dviračių tema. Ir dviračiuose jokio proveržio neįvyko per metus ir, mano skaičiavimu, 8 su trupučiu mėnesių.

                                  Į kitas temas net nenoriu plėstis. Kiemus remontavo, kur bendrapartietis laimėjo rinkimus, tiesiog tikslingai ten. VVT krachas, 70 kmh gatvėje važiuojama 35 kmh nes kitaip "bauda už viršytą grafiką". Nebetęskime.

                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  'niekas nėra daroma, idėjų badas, o skelbiami planai apie planuojamus naujus dviračių takus tikrai nebus įgyvendinti'. O kas jeigu bus? Ar tai pakeis nuomonę?
                                  Ar jūs lietuvių kalbą suprantate? Ar kur nors ją išmokote netyčia? Žada "pradėti tiesti", ne "nutiesti", ne "užbaigti", o "pradėti tiesti". Girto statybininko 10 metrų asfalto ant 10 cm sniego 2018 gruodį vistiek skaitysis "pradėta tiesti". Nes paklojai biškį asfalto, nu tai pradžia. Šitas meras net bijo pažadėti "nutiesime", "padarysime". Ar jūs jaučiate pulsą? Ketvirtas žmogus Lietuvoje (po Prezidento, Premjero) kažką veblena "pradėsime", "galvosime". Epic fail.

                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  Bet čia jau krypstam į off-topicą, tai siūlau baigt
                                  Nesiūlau. Dviračių takai apverktinos būklės, prie jų ir grįžkime.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Ar jūs lietuvių kalbą suprantate? Ar kur nors ją išmokote netyčia? Žada "pradėti tiesti", ne "nutiesti", ne "užbaigti", o "pradėti tiesti". Girto statybininko 10 metrų asfalto ant 10 cm sniego 2018 gruodį vistiek skaitysis "pradėta tiesti".
                                    Kur ir kada čia taip buvo?
                                    O šiaip savo paverkšlenimams kokia prasta valdžia gal susiraskite tinkamesnę temą.
                                    Paskutinis taisė digital; 2016.12.24, 19:57.

                                    Comment


                                      Vilniaus meras R.Šimašius irgi dairosi į ateitį: „Nutiesus aplinkkelį, savivaldybės darbai čia nesibaigia: reikės dar nutiesti nuvažiavimą nuo Girulių viaduko, įrengti palei aplinkkelį pėsčiųjų ir dviračių takus,
                                      Kas čia????

                                      Pėstieji aplink nevaikšto.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Kas čia????

                                        Pėstieji aplink nevaikšto.
                                        Na jei bus tiesiamas dviračių takas, tai, spėju, šalia nuties ir šaligatvį.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Vilniaus vakarinis aplinkkelis: metų projektas su trūkumais

                                          http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ais-221-730574
                                          reikės dar nutiesti nuvažiavimą nuo Girulių viaduko
                                          Apie kokį nuvažiavimą kalbama?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X