Taip, bet abiem atvejais tunelis yra kelis kartus trumpesnis, nei Lasivės prosp. asfalto plotis. Bet nesispjaudant tulžim apie politikų kiaušus, kur reiktų kasti šitą ilgą, platų, tolygų nusileidimą? Dar nesugadinant pėsčiųjų ir dviračių eismo, pvz., iš Narbuto į Laisvės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Vykdomas J. Tumo-Vaižganto - Goštauto g. projektas, dviračių takas sujungs Lukiškių aikštę su Baltuoju tiltu (https://citify.eu/lt/j-tumo-vaizgant...io-16-osios-g/). Kažkaip nesitikėjau, kad įgyvendins šį projektą, maniau tiesiog perdės plyteles kaip atsitiko prie Flow.
Nuotraukose matosi gatvės seurinimas. Atsiras daugiau vietos pėstiesiems ir dviratininkams šioje vietoje, dviračių takas tik 2.5 m, bet kaip suprantu daugiau netelpa nekertant medžių. Įdomu, kiek skirsis įgyvendinimas nuo to, kas yra projekte.
- 13 patinka
Comment
-
Pagal brėžinius nepanašu, kad kažkas siaurinama. Važiuojamoji dalis skerspjūvyje pažymėta kaip "esama".
Man tik labai norėtųsi sužinoti kada mieste baigsis ta kakofonija su šaligatvių dangų raštais, medžiagiškumu. Dabar kiekvienas vystytojas prie savo pastato pasidaro šaligatvį koks jam gražesnis ir patrauklesnis, taip nesukuriant bendro gatvės vaizdo, nes kelių šimtų metrų gatvės atkarpoje būna dangos keičiasi net kelis kartus.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąMan tik labai norėtųsi sužinoti kada mieste baigsis ta kakofonija su šaligatvių dangų raštais, medžiagiškumu. Dabar kiekvienas vystytojas prie savo pastato pasidaro šaligatvį koks jam gražesnis ir patrauklesnis, taip nesukuriant bendro gatvės vaizdo, nes kelių šimtų metrų gatvės atkarpoje būna dangos keičiasi net kelis kartus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPala, čia irgi sudėtos šaligatvyje tos "sendintos" trinkelės?
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąTaip, bet abiem atvejais tunelis yra kelis kartus trumpesnis, nei Lasivės prosp. asfalto plotis. Bet nesispjaudant tulžim apie politikų kiaušus, kur reiktų kasti šitą ilgą, platų, tolygų nusileidimą? Dar nesugadinant pėsčiųjų ir dviračių eismo, pvz., iš Narbuto į Laisvės.
Comment
-
Būtume Paryžius, tai galėtume tokį šaut:
oranžinė – požeminis tunelis;
punktyrai – "irgi žemiau jūros lygio", bet viršuj atvira, kad būtų šviesu ir pigiau statyt (nereiktų dirbtinės ventiliacijos ir elektrinio apšvietimo), pėstieji neįkris, nes ten nėra šaligatvių, tai nereiktų atitvarų net.
Visur esami takai išliktų, tik pasislinktų nuo nuvažiavimų į tunelius pradžios. Susikirtime po estakada spėju reiktų žieduko saugumui nuo didelio greičio, nes ilgoje atkarpoje jokių pristabdymų nebūtų. Pagrindiniai srautai nuo Pilaitės ir Spaudos rūmų į Narbuto g.
Atrodytų absurdas, panašiai ir yra, bet kita vertus, Savanorių pr. žiede ten bent 4 sluoksniai su tais pačiais "tuneliais" pėstiesiems, tik tiek, kad su laiptais...
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 9 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBūtume Paryžius, tai galėtume tokį šaut:
oranžinė – požeminis tunelis;
punktyrai – "irgi žemiau jūros lygio", bet viršuj atvira, kad būtų šviesu ir pigiau statyt (nereiktų dirbtinės ventiliacijos ir elektrinio apšvietimo), pėstieji neįkris, nes ten nėra šaligatvių, tai nereiktų atitvarų net.
Atrodytų absurdas, panašiai ir yra, bet kita vertus, Savanorių pr. žiede ten bent 4 sluoksniai su tais pačiais "tuneliais" pėstiesiems, tik tiek, kad su laiptais...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąTaip, bet abiem atvejais tunelis yra kelis kartus trumpesnis, nei Lasivės prosp. asfalto plotis. Bet nesispjaudant tulžim apie politikų kiaušus, kur reiktų kasti šitą ilgą, platų, tolygų nusileidimą? Dar nesugadinant pėsčiųjų ir dviračių eismo, pvz., iš Narbuto į Laisvės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąNesuprantu kokia prasmė raginti užsiimti tokia beprasme veikla.
Comment
-
O, tai kiek kainuotų? Su komunikacijų iškėlimu?
Povandeninis parkingas su bulvaru už 50 mln. € (vien 4 000 vietų dviračių parkingas 25 mln. €) per 8 m. nuo planavimo arba per 2 m. grynų statybų:
Pateikiami skaičiai tikslūs antrame video
Pasitaisau dėl "žieduko" susikirtime – ten reiktų dviratiniu viaduku sujungti persikertančias dviratininkų trajektorijas, tada nereiks stabdyt ir nebus įmanomos avarijos. Dėl nuolydžių, tai į visas 3 puses palei gatves yra neribotas ilgis nuokalnėms. Beje, tokių ilgų gal ir nereiktų, nes Gariūnuose 90° pasisukimai praktiškai numetant greitį iki nulio. NL turi skaičiavimus darant tunelius, kad nusileidimas tave tuo pačiu "kick'ina" į viršų įkalnėn. Nebent dėl šito mūsų mazgo ilgio būtų prarastas "momentas", tai tada reiktų ilgesnių atkarpų nuolydžiams. Beje, labai svarbu ir gerai, kad Narbuto g. ir Pilaitės pr. ties abiejų nupieštų tuneliukų pradžiomis reljefas kyla link sankryžos centro, t. y. pradėjus tunelius – realiai "ne pilną" nuleidimą reiktų daryti. Čia gaunasi iš dalies, kaip Miglos g. dvirtakio situacija, kai darant tunelį per Ozo g. reiktų tiesiog labiau išlaikyti esamą reljefą, nei jį keisti. Tik ties Spaudos rūmų nuovaža – jau pilna plokštuma ten.
Pasiūlymas greičiau žalius šviesoforus įjungt dviratistams nėra realus – ryte trūlai ir taip nelegaliai užkirtinėja stovinčias / sukančias 2 mašinų juostas sankryžoj link centro. Ten dviratis yra svečias, o ne mašinos. Čia, kaip The Katy Freeway pasiūlyt perėją (kad ir reguliuojamą ). Visiškai visada ten per raudoną važiuoju. Labiau skubant nuo Spaudos rūmų link centro, reikia nusukti paskutiniam įvažiavime ties Spaudos rūmais į Laisvės pr., lįst tarp stovinčių mašinų, lėtai artėt ir žiūrėt kairėn ir šaut per raudoną, per mašinų kelią. Šitą mazgą gelbėja tik tai, kad per raudoną važiuojant vienu metu reikia dairytis tik į vieną pusę, nesvarbu kuria kryptimi, kad ir kiek daug juostų būtų.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąO, tai kiek kainuotų? Su komunikacijų iškėlimu?
Dėl nuolydžių, tai į visas 3 puses palei gatves yra neribotas ilgis nuokalnėms.
Laikausi nuomonės, kad geriau daugiau pačių takų nutiest, tei brangiai spręst vieną taškinę problemą megapeojektu.
- 1 patinka
Comment
-
↑ Visi pritariam ir aš. Visgi kažkada ateity, išvysčius takus tikrai būtų realus sprendimas. Tikrai ne kosmosas, kaip tas parkingas po vandeniu... Dar tik patikslinu: pažiūrėjau Narbuto g. tas aukštėjimas link estakados ne ten kur nupiešiau, bet žymiai arčiau Narbuto VT stotelės. Na bet ne esmė... Nuo Pilaitės, tai nuolat kyla reljefas.
Dar iš "megaprojektų" reiktų Savanorių pr. žiedo visas tas 5 požemines pėsčiųjų perėjas ir pėsčųjų viadukus jų centre su keliais laiptukais pritaikyt dviračiams be laiptų ir išplatint. Irgi įmanoma ir ne kosmosas. Gaivint gi tą Panerių (Vilkpėdės) rajoną nori, tai va tetul pritaiko gyvenimui... Ruošiasi naują dvirtakį ten tiest nuleidžiant iki upės po auto tiltu ir vėl kelt aukštyn iki Akropolio II. Jau prieš PP aišku, kad ten nelegalus nuolydis. Skatina jie dviratizmą, matai...
EDIT: ai, tai jau suprojektavo pernai taką "Everestą" Eigulių g. Keista, kad šoninei skiriamąjai žaliai juostai skirta 30 cm mažiau nei STR. Kaip taip nutiko?..
Paskutinis taisė dondc; 2024.10.31, 14:10.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPasitaisau dėl "žieduko" susikirtime – ten reiktų dviratiniu viaduku sujungti persikertančias dviratininkų trajektorijas, tada nereiks stabdyt ir nebus įmanomos avarijos. Dėl nuolydžių, tai į visas 3 puses
Beje, tokių ilgų gal ir nereiktų, nes Gariūnuose 90° pasisukimai praktiškai numetant greitį iki nulio. NL turi skaičiavimus darant tunelius, kad nusileidimas tave tuo pačiu "kick'ina" į viršų įkalnėn.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąAbiem.
- 5 patinka
Comment
-
KEdas taip priešiškai pasisako, dėl begalinio nusivylimo per daug metų ir jis nesitiki, kad net avarines duobes kas nors teiksis laiku užtaisynėti. Tad ką čia apie tokias investicijas... Galima suprast.
Dėl krypties į pietus, į Koralus, tai laisvai galima nupiešti dar vieną tuneliuką esamame piešinuke – prasidėtų po auto estakada ir taip pat įstrižai išlystų į Laisvės pr. pietus. Ten irgi esamas takas eina tiesiai palei gatvę, tai užvažiavimui pajungti ilgis neribotas. Visgi yra esami strautai ir tikrai didesnis srautas nuo Spaudos rūmų ir Pilaitės, nei Koralų. Į Koralų gilumą aš net dabar važiuoju nuo Narbuto stotelės užkylant esamu pandusu ir toliau Šimulionio g. Pvz. taip važiuoju pakilus Narbuto kalnu ir sugalvojus į Koralų Lidl kruasaną paimt.
Dėl gradientų ir "kick'erių", tai pats vėliau supratau, kad per ilgi tie atstumai. Visgi, tai niekuo neblogiau, nes įgavus įprasto greičio plokštuma – nėra bėda įrengti staigesnį užkylimą išlendant iš tuneliuko, nes jau turį įgijęs greičio (paprasto, ne sportinio, ir to pakanka). Net STR leidžia viršyti tuos %, jei užkylimas labai trumpas.
Pro tip: kruasaną įsidėjus į popierinį maišelį, galima uždėjus ant dviračio rankenos apvynioti 2 kartus aplink ją ir taip transportuotis namo!
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Matai, pusės ten keturios. Iš Narbuto gali norėtis važiuot tiek į Laisvės pr. abi puses, tiek toliau į Pilaitės. Jei rampa bus viena abiem kryptim, teks kažkam sukt bereikalingas kilpas.
Ar ne tamsta čia kovojai prieš STR pažeidžiančius gradientus >4%? Bijau, tokiais linksmaisiais kalneliais čia prasisukt nepavyks, tarp nusileidimo ir pakilimo bus šimtas metrų, o ne vienetai.
Nuo tunelio galo iki gatvės ten 35 m. Gatvė dar kiek žemesnė, bet pas mus ir Pilaitės pr. žemėja nuo sankryžos, tai sakykim tas ant to. Dėl visa ko galim apvalint iki 50 m. Atskiro tuneliuko į pietų pusę Laisvės pr. net nereiktų. Išlindimas būtų dar prieš stotelę, beveik kaip dabar, o šviesoforas neužlaikytų niekada. Beje būtų gerai ir esamą pandusą ties Narbuto st. (prie dviračių-pėsčiųjų viaduko) rekonsruot į platesnį ir panaikint vieną apsisukimą.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
Comment