Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Ozo g. dviračių takas ties PC Akropolis viaduko išvažiavimu. Laužytų kampų zigzagas su švelniai iškilia pervaža. Ties įvažiavimu (be foto) liko tiesi pervaža.

    Click image for larger version

Name:	20241012_155315.jpg
Views:	1080
Size:	1,05 MB
ID:	2158413
    Bortai sudėti, kaip ir priklauso sovietmečio standartams.

    Comment


      Teoriškai galima pranešt dėl naujo stulpo neatitinkančio STR apsaugos zonos. Spėju ir bortą, per kurį pakilęs dvirtakis palei gatvę, irgi gali būti pritemptas. Senas vaizdas: https://www.google.lt/maps/@54.71303...oASAFQAw%3D%3D

      Jei tikslingai neskriaustų dviratistų, tai takas pilnai galėjo likti tiesus, nes prieš kalniuką mašinos teoriškai turi stipriai pristabdyt. Dabar net trikampiukų "nėra vietos" nupiešt, o prieš perėją beveik niekada nepiešia.
      Paskutinis taisė dondc; 2024.10.13, 16:32.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        mano nuomone padare geriau nei buvo(saugumo prasme). Bet taip antro stulpo nereikia .
        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


        - George W. Bush President of the USA

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Ozo g. dviračių takas ties PC Akropolis viaduko išvažiavimu. Laužytų kampų zigzagas su švelniai iškilia pervaža. Ties įvažiavimu (be foto) liko tiesi pervaža.
          Papildau
          Click image for larger version

Name:	20241013_161403.jpg
Views:	938
Size:	1,73 MB
ID:	2158579
          Click image for larger version

Name:	20241013_161316.jpg
Views:	950
Size:	2,50 MB
ID:	2158578

          Link Akropolio takai eina tiesiai:
          Click image for larger version

Name:	20241013_161254.jpg
Views:	965
Size:	2,79 MB
ID:	2158577

          Iš esmės grįžta 10 metų atgal. Labai prastai.
          Skersiniai bordiūrai, tako spalva nutrūksta, kelio ženklai neišlaiko apsaugos zonų, takas ptitrauktas prie važiuojamosios dalies, neregių vedimas padarytas dėl padarymo

          Comment


            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
            mano nuomone padare geriau nei buvo(saugumo prasme). Bet taip antro stulpo nereikia .
            Nesutinku. Net trikampiukų nebeliko. Dabar dažnas vairuotojas traktuos, kad čia ne pagrindiniu keliu minančius reik praleist, o paprasta pervaža per jungiamąjį keliuką ir nieko praleidinėt nereikia. Konfliktai garantuoti

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Nesutinku. Net trikampiukų nebeliko. Dabar dažnas vairuotojas traktuos, kad čia ne pagrindiniu keliu minančius reik praleist, o paprasta pervaža per jungiamąjį keliuką ir nieko praleidinėt nereikia. Konfliktai garantuoti
              Nors padaryta prastai, bet visgi sutinku su Desadu, kad yra geriau, nei buvo. Pats ten dažnai važiuoju ir važinėdavau anksčiau ir dabar tikrai ten važiuoju ramiau ir saugiau. Jau vien dėl kalniukų, kurie priverčia vairuotojus sulėtinti, nes anksčiau dažnas taip ir varydavo 70km/h į/iš posūkio. Plius, pėsčiųjų perėjos ženklai visgi kažkiek padeda, nes anksčiau ten viskas atrodė kaip autostrados išsukimas/įsukimas. "Geriau, nei buvo", deja, yra Vilniaus standartu tapęs įvertinimas daugeliui VMS įgyvendinamų projektų, kai reikia pasiekti ypač žemai esančia kartelę.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Nors padaryta prastai, bet visgi sutinku su Desadu, kad yra geriau, nei buvo. Pats ten dažnai važiuoju ir važinėdavau anksčiau ir dabar tikrai ten važiuoju ramiau ir saugiau. Jau vien dėl kalniukų, kurie priverčia vairuotojus sulėtinti, nes anksčiau dažnas taip ir varydavo 70km/h į/iš posūkio. Plius, pėsčiųjų perėjos ženklai visgi kažkiek padeda, nes anksčiau ten viskas atrodė kaip autostrados išsukimas/įsukimas. "Geriau, nei buvo", deja, yra Vilniaus standartu tapęs įvertinimas daugeliui VMS įgyvendinamų projektų, kai reikia pasiekti ypač žemai esančia kartelę.
                va va, vien tik todel kad iskelta pereja nors siek tiek ir pavingiuota jau GERAI, ko truksta musu platumom tai kryptinio apsvietimo (i abi puses), dar labiau pagerintu sauguma.
                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                - George W. Bush President of the USA

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Ozo g. dviračių takas ties PC Akropolis viaduko išvažiavimu. Laužytų kampų zigzagas su švelniai iškilia pervaža. Ties įvažiavimu (be foto) liko tiesi pervaža.

                  Click image for larger version

Name:	20241012_155315.jpg
Views:	1080
Size:	1,05 MB
ID:	2158413
                  Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?
                    o nezinojai kad daugiau yra geriau?
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Papildyčiau, kad tikslingiau buvo kreivinti tą kitą pervažą, nes ten mašinistams matomumas prastas – atvažiuoja dideliu greičiu B kat. gatve, o per petį atgal žiūrėti labai nepatogu. Būtų iškreivinimas, tai pasisuktų su visa mašina statmenai ir nereiktų tiek kaklo persukinėt. Tą kurią dabar iškreivino, ten ir anksčiau matomumas buvo geras visais kampais, nes nusileisdamas link pagrindinio automobilistas vis tiek žūrės kairėn dėl kitų mašinų, tuo pačiu matytų ir dviratininikus "iš galo" (kairės) atvažiuojant. Aišku, nekreivino antros pervažos, nes "brangu šlaitą pertvarkyt".
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?
                        Matomai pagal šitą pritaikė, bet gavosi perteklius:

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	774
Size:	40,5 kB
ID:	2158813

                        Comment


                          Nėra pas mus retas sprendinys dryžuotas stulpas, o ne skarda? Edit: Pasižvalgius streetview panašu, kad tendencingai nukreipiamieji ženklai salelėse taip keičiami - nebuvau atkreipęs dėmesio.

                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                          Link Akropolio takai eina tiesiai:
                          Click image for larger version  Name:	20241013_161254.jpg Views:	301 Size:	2,79 MB ID:	2158577
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241014_194656_Maps.jpg Views:	0 Size:	72,4 kB ID:	2159058
                          Paskutinis taisė Riedis; 2024.10.14, 20:04.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Ateities/Baltupio sankryža. Kiek jau laiko čia taip? 2024 Gegužės Street view jau buvo. Visą vasarą laukė ir gal ant žiemos pradės kažką krapštyti?
                            Jau pabaigta:

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140552.jpg
Views:	540
Size:	2,00 MB
ID:	2159444 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140610.jpg
Views:	538
Size:	1,61 MB
ID:	2159440 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140621.jpg
Views:	548
Size:	1,66 MB
ID:	2159438 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140627.jpg
Views:	538
Size:	2,14 MB
ID:	2159439 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140630.jpg
Views:	546
Size:	2,54 MB
ID:	2159441 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140658.jpg
Views:	536
Size:	2,91 MB
ID:	2159443 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140709.jpg
Views:	538
Size:	2,39 MB
ID:	2159442

                            Comment


                              Labai gaila, kad nauji raudoni dviraciu takai po keleriu metu tampa pilki nublukusia spalva, lyg jiems butu kokie 20 metu.

                              Comment


                                Pradedu suprast gudrią VMS strategiją. Pradedi ir palieki pusei metų. Krūvos purvo, išvartyti bordiūrai, visi pakraupę, žiema artėja. Ir staiga, bac ir užbaigi! Palengvėjimas, palyginus kaip buvo tai tiesiog Olandija! Na kas dabar priekaištaus dėl stulpo šaligatvyje ar kokių plytelių nutrupėjusiais kraštais! Džiaugsmas ir progresas!

                                Comment


                                  Nu tikrai, kaip šauniai pastebėta!

                                  Comment


                                    Projektas dar Šimašiaus laikų? Nėra bordiūro ties sankryža.

                                    Comment


                                      „Puikiai“ išlaikytos vertikalios apsaugos zonos.
                                      Click image for larger version

Name:	2024-10-15_23-03.png
Views:	496
Size:	434,2 kB
ID:	2159511

                                      Comment


                                        Ponai sofos urbanistai, man čia stovint po dušu ar panašiai kilo toks klausimas: kaip geriausia būtų leisti dviratininkams kirsti Laisvės prospektą mazge su Narbuto g. ir Pilaitės prospektu, kad nereiktų laukt šviesoforo? Ar tai būtų tunelis po Laisvės prospektu? Gal viadukas virš Laisvės, bet palendantis po automobilių viaduku? Vargu ar tam pakaks aukščio, ir taip girti kranistai kliudė viaduką lyg net porą kartų. Pasvajokim!

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2024-10-30 15-08-33.png
Views:	277
Size:	1,09 MB
ID:	2162477

                                        Comment




                                          Viskas įmanoma ir lengvai įgyvendinama, svarbu politikai turėtų kiaušus

                                          Click image for larger version

Name:	underpass-passage-tunnel-underground-subway-architecture-street-construction-bike.jpg
Views:	250
Size:	96,1 kB
ID:	2162480

                                          Click image for larger version

Name:	underpass.jpg
Views:	251
Size:	341,6 kB
ID:	2162479

                                          Comment

                                          Working...
                                          X