Parašė Riedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Teoriškai galima pranešt dėl naujo stulpo neatitinkančio STR apsaugos zonos. Spėju ir bortą, per kurį pakilęs dvirtakis palei gatvę, irgi gali būti pritemptas. Senas vaizdas: https://www.google.lt/maps/@54.71303...oASAFQAw%3D%3D
Jei tikslingai neskriaustų dviratistų, tai takas pilnai galėjo likti tiesus, nes prieš kalniuką mašinos teoriškai turi stipriai pristabdyt. Dabar net trikampiukų "nėra vietos" nupiešt, o prieš perėją beveik niekada nepiešia.Paskutinis taisė dondc; 2024.10.13, 16:32.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąOzo g. dviračių takas ties PC Akropolis viaduko išvažiavimu. Laužytų kampų zigzagas su švelniai iškilia pervaža. Ties įvažiavimu (be foto) liko tiesi pervaža.
Link Akropolio takai eina tiesiai:
Iš esmės grįžta 10 metų atgal. Labai prastai.
Skersiniai bordiūrai, tako spalva nutrūksta, kelio ženklai neišlaiko apsaugos zonų, takas ptitrauktas prie važiuojamosios dalies, neregių vedimas padarytas dėl padarymo
- 8 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąmano nuomone padare geriau nei buvo(saugumo prasme). Bet taip antro stulpo nereikia .
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nesutinku. Net trikampiukų nebeliko. Dabar dažnas vairuotojas traktuos, kad čia ne pagrindiniu keliu minančius reik praleist, o paprasta pervaža per jungiamąjį keliuką ir nieko praleidinėt nereikia. Konfliktai garantuoti
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nors padaryta prastai, bet visgi sutinku su Desadu, kad yra geriau, nei buvo. Pats ten dažnai važiuoju ir važinėdavau anksčiau ir dabar tikrai ten važiuoju ramiau ir saugiau. Jau vien dėl kalniukų, kurie priverčia vairuotojus sulėtinti, nes anksčiau dažnas taip ir varydavo 70km/h į/iš posūkio. Plius, pėsčiųjų perėjos ženklai visgi kažkiek padeda, nes anksčiau ten viskas atrodė kaip autostrados išsukimas/įsukimas. "Geriau, nei buvo", deja, yra Vilniaus standartu tapęs įvertinimas daugeliui VMS įgyvendinamų projektų, kai reikia pasiekti ypač žemai esančia kartelę."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Papildyčiau, kad tikslingiau buvo kreivinti tą kitą pervažą, nes ten mašinistams matomumas prastas – atvažiuoja dideliu greičiu B kat. gatve, o per petį atgal žiūrėti labai nepatogu. Būtų iškreivinimas, tai pasisuktų su visa mašina statmenai ir nereiktų tiek kaklo persukinėt. Tą kurią dabar iškreivino, ten ir anksčiau matomumas buvo geras visais kampais, nes nusileisdamas link pagrindinio automobilistas vis tiek žūrės kairėn dėl kitų mašinų, tuo pačiu matytų ir dviratininikus "iš galo" (kairės) atvažiuojant. Aišku, nekreivino antros pervažos, nes "brangu šlaitą pertvarkyt".♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?
- 1 patinka
Comment
-
Nėra pas mus retas sprendinys dryžuotas stulpas, o ne skarda? Edit: Pasižvalgius streetview panašu, kad tendencingai nukreipiamieji ženklai salelėse taip keičiami - nebuvau atkreipęs dėmesio.
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Link Akropolio takai eina tiesiai:
Paskutinis taisė Riedis; 2024.10.14, 20:04.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAteities/Baltupio sankryža. Kiek jau laiko čia taip? 2024 Gegužės Street view jau buvo. Visą vasarą laukė ir gal ant žiemos pradės kažką krapštyti?
- 12 patinka
Comment
-
Pradedu suprast gudrią VMS strategiją. Pradedi ir palieki pusei metų. Krūvos purvo, išvartyti bordiūrai, visi pakraupę, žiema artėja. Ir staiga, bac ir užbaigi! Palengvėjimas, palyginus kaip buvo tai tiesiog Olandija! Na kas dabar priekaištaus dėl stulpo šaligatvyje ar kokių plytelių nutrupėjusiais kraštais! Džiaugsmas ir progresas!
- 1 patinka
Comment
-
Ponai sofos urbanistai, man čia stovint po dušu ar panašiai kilo toks klausimas: kaip geriausia būtų leisti dviratininkams kirsti Laisvės prospektą mazge su Narbuto g. ir Pilaitės prospektu, kad nereiktų laukt šviesoforo? Ar tai būtų tunelis po Laisvės prospektu? Gal viadukas virš Laisvės, bet palendantis po automobilių viaduku? Vargu ar tam pakaks aukščio, ir taip girti kranistai kliudė viaduką lyg net porą kartų. Pasvajokim!
- 1 patinka
Comment
Comment