Vilniuje baigiamas tiesti beveik 1 km ilgio raudono asfalto dviračių takas nuo Smalinės g. iki Senosios Pilaitės kelio su Pilaitės pr. sankryžos. Šis takas leis dviratininkams keliauti iš Pilaitės į Senamiestį ir atvirkščiai.
Nieko nesuprantu. Tai raudonas jis ar ne raudonas? Fotkėse klotas juodas asfaltas, o po to kas? Nudažė? Ar klojo dar vieną sluoksnį? Kažkaip neekonomiškai skamba.
Nieko nesuprantu. Tai raudonas jis ar ne raudonas? Fotkėse klotas juodas asfaltas, o po to kas? Nudažė? Ar klojo dar vieną sluoksnį? Kažkaip neekonomiškai skamba.
Raudonas. Nuotraukose matyt nėra paskutinio sluoksnio raudonos spalvos.
Raudonas. Nuotraukose matyt nėra paskutinio sluoksnio raudonos spalvos.
Gal kas matėt, kas darė ir kaip darė? Ar bent iš arti apžiūrėjot, kaip ten iš tikro padaryta: dažais, gumine danga ar vistik spalvotu asfaltu.
Šiaip anksčiau niekas daugiau kaip vieno sluoksnio neklodavo dviračių takams. Jei vien dėl spalvos kloti keliais sluoksniais, tuomet labai neūkiškai gaunasi.
T. Narbuto gatvėje įrengti įspėjamieji ženklai apie pavojingus dviračiams laiptus. Nors ir įrengta nuovaža, teko girdėti keletą atvejų apie laiptų nepastebėjusius ir nuo jų nukritusius dviratininkus.
1. Laiptai ir šalia esanti nuovaža:
2. Naujai įrengti stulpeliai:
3. Įrengti kelio ženklai, įspėjantys apie pavojų:
4. Žiūrint iš toliau nuo dviračių tako, viršutinį ženklą užstoja reklamos stendas, tačiau įspėjimas matomas:
Projekte nurodyta, kad dviračių takas bus smulkiomis trinkelėmis, o šaligatviai plytelėmis. Kažin, negalima bent atvirkščiai padaryti, vis mažiau kratytų...
Ir iš viso, gal kas žinote, koks čia normatyvinis dokumentas nurodo, kad dviračių takus reikia kloti smulkiomis trinkelėmis.
Projekte nurodyta, kad dviračių takas bus smulkiomis trinkelėmis, o šaligatviai plytelėmis. Kažin, negalima bent atvirkščiai padaryti, vis mažiau kratytų...
Ir iš viso, gal kas žinote, koks čia normatyvinis dokumentas nurodo, kad dviračių takus reikia kloti smulkiomis trinkelėmis.
Nėra jokio tą nurodančio dokumento. Tiesiog užsakovai važinėja tik savo prabangiom mašinom ir jiems visiškai dzin kad pigiausios trinkelės yra debilizmas.
Projekte nurodyta, kad dviračių takas bus smulkiomis trinkelėmis, o šaligatviai plytelėmis. Kažin, negalima bent atvirkščiai padaryti, vis mažiau kratytų...
Ir iš viso, gal kas žinote, koks čia normatyvinis dokumentas nurodo, kad dviračių takus reikia kloti smulkiomis trinkelėmis.
Asfaltas geriausia.
Kita medalio pusė. Jei jau dviratis gyvenimo dalis, tai į dviratį gerą investuoti vieną kartą reikėtų. Su dviračiu iš "Maximos" už 399lt stebuklų tikėtis ant bet kokių dangų labai naivu. Padoresnį ATB dviratį geresnio gamintojo praminkit ir po to tokį pigų ant tos pačios dangos, važiavimo kokybė labai skiriasi.
Tai vat būtent, projektuotojai turbūt tik ir galvoja, jog visi važinės miesto gatvėm ATB. O turėtų orientuotis į plentinukus...
Nu aš nesutikčiau. Padorus ATB kaip tik miestiečiams ir miestui. Tai, jei jau mėgstam važinėti, investuojam į miestui skirtus dviračius. Ir čia ne Lietuvos problema. Yra pilna pasaulyje tų trinkelėmis klotų takų. Tik žmonių požiūris ir investicijos į transporto priemonę skiriasi, nei čia.
Nu aš nesutikčiau. Padorus ATB kaip tik miestiečiams ir miestui. Tai, jei jau mėgstam važinėti, investuojam į miestui skirtus dviračius. Ir čia ne Lietuvos problema. Yra pilna pasaulyje tų trinkelėmis klotų takų. Tik žmonių požiūris ir investicijos į transporto priemonę skiriasi, nei čia.
Tai kad ir trinkelėmis galima nukloti normalų taką, tik kad pas mus kloja trinkelėm betkokiom.
O su tavo požiūriu tai nesutikčiau, kaip palyginimui sakyti pirkt mersą ar kokį kitą limuzinų klasės auto ir nejausi duobėtų ir nelygių gatvių. Ne visiem reikalingas tas ATB. Kaip ir ne kiekvienam plentinukas reikalingas, bet visgi ir su miesto dviračiu važiuodamas jautiesi lyg tarka važiuodamas, tai tikrai nenormalu.
Tai kad ir trinkelėmis galima nukloti normalų taką, tik kad pas mus kloja trinkelėm betkokiom.
O su tavo požiūriu tai nesutikčiau, kaip palyginimui sakyti pirkt mersą ar kokį kitą limuzinų klasės auto ir nejausi duobėtų ir nelygių gatvių. Ne visiem reikalingas tas ATB. Kaip ir ne kiekvienam plentinukas reikalingas, bet visgi ir su miesto dviračiu važiuodamas jautiesi lyg tarka važiuodamas, tai tikrai nenormalu.
Stereotipai apie mersus čia ne į temą. Geriausiai važinėti su offroad'ui skirtais 4x4, o ne limuzinais per duobes. Ir ne prabangoj čia esmė
ATB skirtumą duoda gana pakenčiamą, kitaip nesakyčiau, jei nebūčiau bandęs . Ir gana padorų galima už 1000-1400lt. nusipirkti. O ir problema man yra ne lygūs trinkelių takai labiau, o seni ištrupėję šaligatviai su pažymėtais takais. Bet seni kreivi šaligatviai tai pat nepatogūs ir pėstiems, ir mamoms su vežimėliais, ir neįgaliesiems... Kaip išvis kažkada šovė mintis nupaišyti takus ant tų sutraiškytų ir medžių šaknų iškraipytų šaligatvių...
Zuokas viename komentare FB rašė, kad nuo šiol visi nauji dviračių takai bus tiesiami tik raudono asfalto. Tiesa, naujų projektų nauji takai. Seni projektai (tame tarpe ir šis) nebus dėl to keičiami ir bus klojama tokia danga, kokia jau numatyta.
Sutik, kad ne kiekvienas ir 1000 litų gali skirti dviračiui, o ir pats takas turi būti pritaikytas dviračiams o ne kažkokiai dviračių rūšiai. O šiaip viskas čia aišku, geriau jau tokie takai, nei jokių, bet mane tai piktina tas pasiteisinimas, neva tokius kloja dėl patogumo jei reikės raustis ir vamzdžius taisyti. Juk ir durnam aišku, kad dėl biednumo taip daro, tai jau verčiau taip ir sakytų, nes dabar susidaro ispūdis, kad galim daryti gerą, bet darom blogą, kad pigiau vamzdį būtų sutaisyti. Aš pats jau verčiau važiuočiau palopytu asfaltuotu taku nei tom trinkelėm.
Na, aš nežinau 1000lt čia gana dar nebrangus dviratis. Mano kolegos ir pažįstami, kurie mėgsta dviračius ir kol sezonai leidžia jais važinėti, nusipirkę daug brangesnius, nei 1000lt Bet važinėti pigiu dviračiu už 300lt ir po to keiktis ne vien dėl trinkelių, bet ir pačio dviračio kokybės irgi nėra labai jau gerai...
Trinkelių ir asfalto kaina, manau, panaši. Tik asfalto klojimo technologijos labai viską pabrangina.
Nu gerą devetą dviratį gali ir už panašią kaina nupirkti, bet ne apie dviračių kainas kalbame, o kad tokie takai tikrai ne pats geriausias variantas, geresnis nebent už tavo minėtas baltas juostas ant tarybinio šaligatvio.
Comment