Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ateities g.:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20240411_145430.jpg
Views:	1573
Size:	3,70 MB
ID:	2124004 Click image for larger version

Name:	IMG_20240411_145535.jpg
Views:	1566
Size:	3,35 MB
ID:	2124005 Click image for larger version

Name:	IMG_20240411_145541.jpg
Views:	1565
Size:	3,08 MB
ID:	2124006

    Comment


      Vėl prasukau pro Trakų Vokės taką. Fermentų gatvė yra kažkokia Olandija! Nenutrūkstanti tako danga, nuskvembti bortai, su taku sutapdinti įvažiavimai, geležinkelio pervaža su stabdymo tvorelėm, bet pravažiuojama nenulipant!




      Prie tvenkinių pabaigta akmens dulkių danga:






      E. Andre gatvė:


      Prie Stasylų g. aišku, kad bus žvyrkelis. Išlyginta, sutankinta geltono žvyro danga:






      Stasylų g.


      Prie Stasylų g. prasideda raudonas kilimas:






      Už perėjos prasideda trinkelės, bet labai lygios, važiuot malonu:




      Perėjoj rudas asfaltas nenutrūksta!




      Tada šitas grožis eina iki pat žiedo, kur susilieja su Kirtimų g. taku:


      Comment


        O yra žinoma, kodėl būtent tie 350 metrų Graičiūno gatvėje padaryti iš trinkelių dangos?

        Comment


          Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
          O yra žinoma, kodėl būtent tie 350 metrų Graičiūno gatvėje padaryti iš trinkelių dangos?
          dazniausiai del komunikaciju
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Na paskutinėse 2 ir 3-oje foto vienas lygis neišlaikomas. Ties pervaža traktorius panašu nepravažiuos, tai žiemą bus sniegas. Kiek girdėjau ten traukiniai niekada nevažiuoja ir šiaip ten bėgiai sklype baigiasi.

            EDIT: paskutinėj foto šoninė juosta pagal STR turi būti min. 1 m pločio. Tarp gatvės ir dvirtakio 0,605 m (0,15+0,375+0,08), t. y. pagal KET gaunasi, jog praktiškai važiuoji "prieš mašinų eismą" ir pažeidi taisykles, nes nepakankamai atskirta (ne pagal STR).

            Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
            O yra žinoma, kodėl būtent tie 350 metrų Graičiūno gatvėje padaryti iš trinkelių dangos?
            Man atrodo teisinosi tuo, kad rekreacinis takas. Suprask "įdomiau" ir "ne greičiui (ne plentininkams)" skirta.
            Paskutinis taisė dondc; 2024.04.16, 08:45.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Paribio g.
              Click image for larger version

Name:	P40410-171725.jpg
Views:	1165
Size:	1,65 MB
ID:	2124505 Click image for larger version

Name:	P40410-171732.jpg
Views:	1159
Size:	1,55 MB
ID:	2124503 Click image for larger version

Name:	P40410-171737.jpg
Views:	1182
Size:	1,44 MB
ID:	2124502 Click image for larger version

Name:	P40410-171742.jpg
Views:	1162
Size:	1,65 MB
ID:	2124504 Click image for larger version

Name:	P40410-171747.jpg
Views:	2141
Size:	1,65 MB
ID:	2124508 Click image for larger version

Name:	P40410-171750.jpg
Views:	1165
Size:	1,74 MB
ID:	2124506 Click image for larger version

Name:	P40410-171805.jpg
Views:	1159
Size:	1,55 MB
ID:	2124507

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Ties pervaža traktorius panašu nepravažiuos, tai žiemą bus sniegas. Kiek girdėjau ten traukiniai niekada nevažiuoja ir šiaip ten bėgiai sklype baigiasi.
                O ir rodos ir vėl užmiršo, kad skersai kelio statomi užtvarai turi gerai matytis, kad nekeltų pavojaus esant blogam matomumui. Amnezijų miestas kažkoks.

                Comment


                  Dar anksti teisti, nes dar stato kitose atkarpose. Visgi didelis pliusas, kad ten tikras dviračių tako kelio ženklas, t. y. bus galima legaliai nors ir ant 50 km/h pro pėstyjį pravažiuot šalia, bet ta ženklo konstrukcija labai gremėzdika. Tokia stovi Molėtų plente prie naujojo mėlyno pėsčiųjų viaduko prie Raudondvario, tai pora laipsnių palinkęs žemyn ir super netvarkginai dėl to atrodo. Jei kas nors paprikolins ir prisitraukimą sugalvos padaryt? Nulinks, nieks netvarkys, o žioplesnis dviratininkas su galva dar užkabins.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                    Click image for larger version  Name:	P40410-171747.jpg Views:	221 Size:	1,65 MB ID:	2124508
                    Šiame apekse reikėjo neįrengti parkingo ir dar po gerus 5 m į abi puses pasodinti kietą gyvatvorę, kad žmogus išėjęs iš pastato dviratininkams "nematomos zonos" neitu stačiai iškart iki savo automobilio. Žr. kur laiptai prie žmogaus ir dar blogesnė vieta už žmogaus, kur stogelis, nes reakcijos laikas dar mažesnis dėl mažesnio atstumo važuojant Šeškinės link.

                    Dalis furomiečių sakytų, kad nereikia "lakstyt ir žiūrėt", bet nafik nervuotis kievieną kartą, net važiuojant naktį ir bijot, kad gali susidurt? Yra ir taip kur dėt nervus.

                    P. S. El. skydinė ir kai kurie inžineriniai stulpeliai per arti ne pagal STR, nėra dviračių borto. Beje, Helsinkio g. suplanuoto dvirtakio atsisakė, kur fūrų eismą patys skaičiavo (C kat.), bet čia Paribio g. dvirtakio reikia D kat. gatvėj ir tikrai ne tranzitinėje gatvėje.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                      Paribio g.
                      Click image for larger version

Name:	P40410-171747.jpg
Views:	2141
Size:	1,65 MB
ID:	2124508
                      Niekaip nesuprantu kam šitas dviračių takas reikalingas. Atrodo, kaip perteklinė infrastruktūra. Dažnai ta gatve važinėju, eismo nėra tiek daug, kad reikėtų atskiro tako. Užtektų KET ženklo "Dviračių gatvė". Pėstiesiams nepalikta vietos, lips ant dviračių tako ir bus konfliktai. Gyventojai išėję iš laiptinės turės dairytis į dešinę ar kas neatvažiuoja, plius vaikai, augintiniai.

                      Taip pat nėra jokių dviračių stovų nei prie įėjimo, nei prie gatvės.

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Na paskutinėse 2 ir 3-oje foto vienas lygis neišlaikomas. Ties pervaža traktorius panašu nepravažiuos, tai žiemą bus sniegas.
                        Jeigu naudotu tinkamą techniką o ne sivietinius agrikultūrinius traktorius tai tada nuvalytų.

                        Comment


                          Paneriškių g. (man irgi šita gatvė girdima pirmą kartą ) t.y. prie Gariūnų turgaus esantis naujas dviračių takas. Tiksliau, trumpa dviračių tako atkarpa.



                          Dviračių tako "pradžia", žiūrint iš Rytinio galo


                          Takas ties naujuoju žiedu, kurio statybai taip priešinosi gariūnščikai


                          Standartai neblogi


                          Takas į Vakarų pusę, palei Paneriškių g. paraleliai kairėje esančiam Gariūnų g. takui. Netrukus galėsime grįžti į Gariūnų g. taką ir tęsti kelionę link Vokės dvaro, Lentvario, Trakų ar kur bekeliautų dauguma dviratininkų šiuo taku. Nes yra normalus sujungimas tarp šių, vos keliolikos metrų atstumu vienas nuo kito esančių, takų... ar ne? Ar ne?


                          Savaime suprantama, kad jokio sujungimo nėra, nes kas gi galėtų VMS pagalvoti, kad šiame dviračių tako gale kas nors norėtų nusukti į kairėje esantį Gariūnų g. dvriačių taką. Teko važiuoti tiesiog automobilių užvaža, nes ten ir šaligatvio nėra. Puikus pavyzdys, kai kažkas daroma kaip ir visai neblogai, su visai neblogu standartu, bet visiškai ignoruojamas kontekstas ir poreikis kaip nors integruoti ir sujungti dviračių taką su UŽ KELIOLIKOS METRŲ esančiu kitu dviračių taku. Tiesiog apgailėtina.
                          Paskutinis taisė John; 2024.04.21, 01:43.

                          Comment


                            Kitas to paties maršruto takas, jau matytas alga poste, bet aš visvien pridėsiu savo įspūdžius

                            Važiuojant iš Kirtimų g. dviračių/pėsčiųjų tako į Fermentų g. Štai taip atrodo Kirtimų g. ir naujojo Fermentų g. takų sujungimas. Net ir absoliučiai lygioje vietoje sugeba sufakapinti dalykus, kurių, sakytum, iš principo sufakapinti kaip ir nelabai įmanoma. Eilinis pavyzdys, kai visiškai ignoruojamas kontekstas ir viskas, kas yra net vieną metrą "už projekto ribos". Eilinis atvejis, kai krachoborinis sovietikų mentalitetas ima viršų prieš sveiką protą


                            Pats takas kaip ir neblogas, nors akivaizdu, kad darbų kokybė nu tokia, kaip čia pasakius, nevisiškai reprezentacinė. Visgi aksfaltas pakankamai lygus, nors ir ne toks lygus kaip kai kuriuose geriau pavykusiuose takuose


                            Fermentų g., važiuojant link Graičiūno g.




                            Geležinkelio pervaža, kuri kažkodėl apstatyta tvoromis ir padaryta bbž kaip. Kodėl? Bbž




                            Kas patiko, tai tokios gembės su dviračių tako ženklais. Man patinka ir norėčiau matyti taip visur. Tiesiog kažkaip labiau atkreipiu dėmesį į ženklą




                            Comment


                              Graičiūno g. takas iš trinkelių. Trinkelės ne tos paprastos, bet lygios, kuriomis važiuoti maloniau. Tik darbų kokybė kelia klausimų. Na kaip ir beveik visur kitur Vilniuje, kažkaip nelygiai suklota viskas atrodo


                              Vaizdas atgal link Fermentų g.


                              Takas palei Abiejų Tautų Respublikos privažiuojamąją gatvę. Aplinkui tik pievos ir krūmai


                              Nu dar tokių vaizdų yra


                              Stasylų g. atskiro tako nebėra, bet galima rinktis tarp aksfaltuotos važiuojamosios dalies ir plataus šaligatvio iš tų pagerintų lygių trinkelių


                              Ir tada BUM, žvyrkelis. Jep, 2024 Lietuvoje yra statomi ir rekonstruojami fakin žvyrkeliai


                              Artėjant prie kabančio Vokės tilto, yra trumpa va tokio tako atkarpa. Atrodo labai gražiai


                              Pravažiavus kabantį tiltą, va toks gražus akmens dulkių (?) takas pro dvaro parką. Dviračiu važiuoti ok, vaikščioti turbūt irgi labai gerai. Labai pakeitė aplinkos percepciją iš apleistos ir tik vietinių lankomos dykynės, į kažką, kur norisi būti. Kas kelias minutes pravažiuoja traukiniai


                              All in all, važiavimas iš Vilniaus į Lentvarį ženkliai pagerėjo, lyginant su pernai vasara, tai labai rekomenduoju išbandyti, kas dar nebandė


                              Paskutinis taisė John; 2024.04.21, 01:41.

                              Comment


                                Nu ir pabaigai, naujas ~1km ilgio pėsčiųjų/dviračių takas Lentvaryje. Klevų al. nuo geležinkelio link dvaro. Takas yra shared ir tikrai nepretenduoja į naujų takų standartus Vilniuje, bet aksfaltas lygus, o pats takas pakankamai platus, kad užtektų vietos tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Kas yra važiavęs šita gatve per Lentvarį anksčiau ir dabar, turėtų gerai suprasti ant kiek geriau ir saugiau dabar ten važiuoti dviračiu

                                Comment


                                  Prieš ir po: https://www.google.lt/maps/@54.62686...8192?entry=ttu
                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot (18).png
Views:	581
Size:	1,83 MB
ID:	2125543

                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Važiuojant iš Kirtimų g. dviračių/pėsčiųjų tako į Fermentų g.
                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot (17).png
Views:	573
Size:	2,44 MB
ID:	2125544
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Viskas, ką reikėjo padaryti, tai tiesiog pratęsti dviračių taką greta perėjos į kitą pusę, įrengiant pervažą, maždaug taip:


                                    Dabar gi visiškai lygioj vietoj programuojama konfliktinė situacija, kai važiuoti dviračiu per perėją kaip ir nelegalu, bet akivaizdu, kad absoliučiai visi dviratininkai ta perėja važiuos.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Šiandien 10:

                                      Click image for larger version Name:	IMG_20240328_185543.jpg Views:	0 Size:	2,81 MB ID:	2120631

                                      Prie Mados kol kas tik 1 dviratis, bet manau greitai ir čia bus pilnas:

                                      Click image for larger version Name:	IMG_20240328_190608.jpg Views:	0 Size:	2,91 MB ID:	2120632
                                      Prie Viršuliškių g. 57 beveik pilna:

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20240421_165008.jpg
Views:	553
Size:	2,41 MB
ID:	2125595

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        krachoborinis sovietikų mentalitetas
                                        Jei jau neapsieini be ruskų slovečkų, tai bent nedarkyk: кроха + брать = крохобор. Jei rašai fonetiškai, tai pirmų dviejų skemenų balsiai vienodi, arba abu "a", arba abu "o". Beje, sovietinis mentalitetas nepasižymėjo ypatingu skūpumu, kaip tik viešas gėris buvo žarstomas netaupant.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          Jei jau neapsieini be ruskų slovečkų, tai bent nedarkyk: кроха + брать = крохобор. Jei rašai fonetiškai, tai pirmų dviejų skemenų balsiai vienodi, arba abu "a", arba abu "o". Beje, sovietinis mentalitetas nepasižymėjo ypatingu skūpumu, kaip tik viešas gėris buvo žarstomas netaupant.
                                          Aš rašau taip, nes man taip patinka, o ne todėl, kad tai fonetiškai ar dar kaip nors teisinga.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X