Ateities g.:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Vėl prasukau pro Trakų Vokės taką. Fermentų gatvė yra kažkokia Olandija! Nenutrūkstanti tako danga, nuskvembti bortai, su taku sutapdinti įvažiavimai, geležinkelio pervaža su stabdymo tvorelėm, bet pravažiuojama nenulipant!
Prie tvenkinių pabaigta akmens dulkių danga:
E. Andre gatvė:
Prie Stasylų g. aišku, kad bus žvyrkelis. Išlyginta, sutankinta geltono žvyro danga:
Stasylų g.
Prie Stasylų g. prasideda raudonas kilimas:
Už perėjos prasideda trinkelės, bet labai lygios, važiuot malonu:
Perėjoj rudas asfaltas nenutrūksta!
Tada šitas grožis eina iki pat žiedo, kur susilieja su Kirtimų g. taku:
- 25 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąO yra žinoma, kodėl būtent tie 350 metrų Graičiūno gatvėje padaryti iš trinkelių dangos?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Na paskutinėse 2 ir 3-oje foto vienas lygis neišlaikomas. Ties pervaža traktorius panašu nepravažiuos, tai žiemą bus sniegas. Kiek girdėjau ten traukiniai niekada nevažiuoja ir šiaip ten bėgiai sklype baigiasi.
EDIT: paskutinėj foto šoninė juosta pagal STR turi būti min. 1 m pločio. Tarp gatvės ir dvirtakio 0,605 m (0,15+0,375+0,08), t. y. pagal KET gaunasi, jog praktiškai važiuoji "prieš mašinų eismą" ir pažeidi taisykles, nes nepakankamai atskirta (ne pagal STR).
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąO yra žinoma, kodėl būtent tie 350 metrų Graičiūno gatvėje padaryti iš trinkelių dangos?Paskutinis taisė dondc; 2024.04.16, 08:45.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTies pervaža traktorius panašu nepravažiuos, tai žiemą bus sniegas. Kiek girdėjau ten traukiniai niekada nevažiuoja ir šiaip ten bėgiai sklype baigiasi.
- 2 patinka
Comment
-
Dar anksti teisti, nes dar stato kitose atkarpose. Visgi didelis pliusas, kad ten tikras dviračių tako kelio ženklas, t. y. bus galima legaliai nors ir ant 50 km/h pro pėstyjį pravažiuot šalia, bet ta ženklo konstrukcija labai gremėzdika. Tokia stovi Molėtų plente prie naujojo mėlyno pėsčiųjų viaduko prie Raudondvario, tai pora laipsnių palinkęs žemyn ir super netvarkginai dėl to atrodo. Jei kas nors paprikolins ir prisitraukimą sugalvos padaryt? Nulinks, nieks netvarkys, o žioplesnis dviratininkas su galva dar užkabins.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimą
Dalis furomiečių sakytų, kad nereikia "lakstyt ir žiūrėt", bet nafik nervuotis kievieną kartą, net važiuojant naktį ir bijot, kad gali susidurt? Yra ir taip kur dėt nervus.
P. S. El. skydinė ir kai kurie inžineriniai stulpeliai per arti ne pagal STR, nėra dviračių borto. Beje, Helsinkio g. suplanuoto dvirtakio atsisakė, kur fūrų eismą patys skaičiavo (C kat.), bet čia Paribio g. dvirtakio reikia D kat. gatvėj ir tikrai ne tranzitinėje gatvėje.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąParibio g.
Taip pat nėra jokių dviračių stovų nei prie įėjimo, nei prie gatvės.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNa paskutinėse 2 ir 3-oje foto vienas lygis neišlaikomas. Ties pervaža traktorius panašu nepravažiuos, tai žiemą bus sniegas.
Comment
-
Paneriškių g. (man irgi šita gatvė girdima pirmą kartą ) t.y. prie Gariūnų turgaus esantis naujas dviračių takas. Tiksliau, trumpa dviračių tako atkarpa.
Dviračių tako "pradžia", žiūrint iš Rytinio galo
Takas ties naujuoju žiedu, kurio statybai taip priešinosi gariūnščikai
Standartai neblogi
Takas į Vakarų pusę, palei Paneriškių g. paraleliai kairėje esančiam Gariūnų g. takui. Netrukus galėsime grįžti į Gariūnų g. taką ir tęsti kelionę link Vokės dvaro, Lentvario, Trakų ar kur bekeliautų dauguma dviratininkų šiuo taku. Nes yra normalus sujungimas tarp šių, vos keliolikos metrų atstumu vienas nuo kito esančių, takų... ar ne? Ar ne?
Savaime suprantama, kad jokio sujungimo nėra, nes kas gi galėtų VMS pagalvoti, kad šiame dviračių tako gale kas nors norėtų nusukti į kairėje esantį Gariūnų g. dvriačių taką. Teko važiuoti tiesiog automobilių užvaža, nes ten ir šaligatvio nėra. Puikus pavyzdys, kai kažkas daroma kaip ir visai neblogai, su visai neblogu standartu, bet visiškai ignoruojamas kontekstas ir poreikis kaip nors integruoti ir sujungti dviračių taką su UŽ KELIOLIKOS METRŲ esančiu kitu dviračių taku. Tiesiog apgailėtina.
Paskutinis taisė John; 2024.04.21, 01:43.
- 8 patinka
Comment
-
Kitas to paties maršruto takas, jau matytas alga poste, bet aš visvien pridėsiu savo įspūdžius
Važiuojant iš Kirtimų g. dviračių/pėsčiųjų tako į Fermentų g. Štai taip atrodo Kirtimų g. ir naujojo Fermentų g. takų sujungimas. Net ir absoliučiai lygioje vietoje sugeba sufakapinti dalykus, kurių, sakytum, iš principo sufakapinti kaip ir nelabai įmanoma. Eilinis pavyzdys, kai visiškai ignoruojamas kontekstas ir viskas, kas yra net vieną metrą "už projekto ribos". Eilinis atvejis, kai krachoborinis sovietikų mentalitetas ima viršų prieš sveiką protą
Pats takas kaip ir neblogas, nors akivaizdu, kad darbų kokybė nu tokia, kaip čia pasakius, nevisiškai reprezentacinė. Visgi aksfaltas pakankamai lygus, nors ir ne toks lygus kaip kai kuriuose geriau pavykusiuose takuose
Fermentų g., važiuojant link Graičiūno g.
Geležinkelio pervaža, kuri kažkodėl apstatyta tvoromis ir padaryta bbž kaip. Kodėl? Bbž
Kas patiko, tai tokios gembės su dviračių tako ženklais. Man patinka ir norėčiau matyti taip visur. Tiesiog kažkaip labiau atkreipiu dėmesį į ženklą
- 10 patinka
Comment
-
Graičiūno g. takas iš trinkelių. Trinkelės ne tos paprastos, bet lygios, kuriomis važiuoti maloniau. Tik darbų kokybė kelia klausimų. Na kaip ir beveik visur kitur Vilniuje, kažkaip nelygiai suklota viskas atrodo
Vaizdas atgal link Fermentų g.
Takas palei Abiejų Tautų Respublikos privažiuojamąją gatvę. Aplinkui tik pievos ir krūmai
Nu dar tokių vaizdų yra
Stasylų g. atskiro tako nebėra, bet galima rinktis tarp aksfaltuotos važiuojamosios dalies ir plataus šaligatvio iš tų pagerintų lygių trinkelių
Ir tada BUM, žvyrkelis. Jep, 2024 Lietuvoje yra statomi ir rekonstruojami fakin žvyrkeliai
Artėjant prie kabančio Vokės tilto, yra trumpa va tokio tako atkarpa. Atrodo labai gražiai
Pravažiavus kabantį tiltą, va toks gražus akmens dulkių (?) takas pro dvaro parką. Dviračiu važiuoti ok, vaikščioti turbūt irgi labai gerai. Labai pakeitė aplinkos percepciją iš apleistos ir tik vietinių lankomos dykynės, į kažką, kur norisi būti. Kas kelias minutes pravažiuoja traukiniai
All in all, važiavimas iš Vilniaus į Lentvarį ženkliai pagerėjo, lyginant su pernai vasara, tai labai rekomenduoju išbandyti, kas dar nebandė
Paskutinis taisė John; 2024.04.21, 01:41.
- 9 patinka
Comment
-
Nu ir pabaigai, naujas ~1km ilgio pėsčiųjų/dviračių takas Lentvaryje. Klevų al. nuo geležinkelio link dvaro. Takas yra shared ir tikrai nepretenduoja į naujų takų standartus Vilniuje, bet aksfaltas lygus, o pats takas pakankamai platus, kad užtektų vietos tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Kas yra važiavęs šita gatve per Lentvarį anksčiau ir dabar, turėtų gerai suprasti ant kiek geriau ir saugiau dabar ten važiuoti dviračiu
- 7 patinka
Comment
-
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Viskas, ką reikėjo padaryti, tai tiesiog pratęsti dviračių taką greta perėjos į kitą pusę, įrengiant pervažą, maždaug taip:
Dabar gi visiškai lygioj vietoj programuojama konfliktinė situacija, kai važiuoti dviračiu per perėją kaip ir nelegalu, bet akivaizdu, kad absoliučiai visi dviratininkai ta perėja važiuos.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąŠiandien 10:
Prie Mados kol kas tik 1 dviratis, bet manau greitai ir čia bus pilnas:
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąkrachoborinis sovietikų mentalitetas
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Jei jau neapsieini be ruskų slovečkų, tai bent nedarkyk: кроха + брать = крохобор. Jei rašai fonetiškai, tai pirmų dviejų skemenų balsiai vienodi, arba abu "a", arba abu "o". Beje, sovietinis mentalitetas nepasižymėjo ypatingu skūpumu, kaip tik viešas gėris buvo žarstomas netaupant.
Comment
Comment