Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Realiai, tai tik politinis klausimas, ko laikytis ir ko ne. Poderskis buvo parašęs ir leidęs suprast, kad galimai galima tą DJMP išmesti į šiukšledėžę, dar kartą cituoju, ką rašiau:

    Pažymėtina, kad vadovaujantis VMS administracijos direktoriaus 2021-03-01 išaiškinimu (Reg. Nr. A97-2380/21(3.3.2.13K-AD24) (kopija pridedama) Darnaus judumo mieste planas (toliau – DJMP) yra tik rekomendacinio pobūdžio neįpareigojantis dokumentas.
    Aišku, mes bandom vadovautis tuo DJMP ir sveiku protu, bet tos esamos juostos nėra šventos, kaip ir teisiškai gali juostas daryti likusioje Sėlių g., nors geriausias variantas perkelti VT įvažą su stotele ir tiesti izoliuotą taką. Būtų legalu ir protinga. Problema, kad VMS su JUDU tuo DJMP pamojuoja, tik kai reikia atsirašyti, kad nieko nedaryti, o jiems apeliuojant, kad infra turi būti tik 2030 m., yra nelogiška, nes 2030 m. jau turi būti pasiekti išsikelti mobilumo pasiskirstę srautai tarp mašinų / VT / dviračių ir pėsčiųjų eismo. Šiaip jie jau prapylė kelis metus nieko įpatingai daug nenuveikę, infra turėjo jau dabar būti fiziškai arba rastis dabar. Turi praeiti laiko, kol žmogui pasibaigs jo mašinos TA, VMS pagrąsins ją nutempti iš viešų kelių, mašina suges nepataisomai, jis ją sudaužys ir pan. ir tik tada praėjus porai metų ir svarstant ar pirkti naują mašiną ar rinktis patobulėjusį VT ir / ar dviračių takus susisiekimui.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Kalbant apie Žvėryną - siūlyčiau mažinti tranzitinį automibilių eismą ir daryt patogesnį pravažiavimą VT ir dviračiams. Ir gatves (pagrindines Kęstučio, Vytauto, Sėlių ir smulkesnes) tvarkyt tik su normaliais projektais, o ne perasfaltuojant esamą plotą ir vietom sukišant granitinius bordiurus.

      Comment


        Parašė shimon Rodyti pranešimą
        Kalbant apie Žvėryną - siūlyčiau mažinti tranzitinį automibilių eismą ir daryt patogesnį pravažiavimą VT ir dviračiams. Ir gatves (pagrindines Kęstučio, Vytauto, Sėlių ir smulkesnes) tvarkyt tik su normaliais projektais, o ne perasfaltuojant esamą plotą ir vietom sukišant granitinius bordiurus.
        Tai čia jau reikia tiesiai į poną Benkunską kreiptis, vargu ar mes galim tikėtis ko kito iki dabartinės kadencijos pabaigos.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Vikingų / Žirnių g. bus kalniukai. Gal bus. https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/330402

          Kol neatvers nematymo zonos ar nepamatysiu sustojusios mašinos prieš šviesoforą, tai vis tiek bijosiu naudotis nematydamas mašinos. 2017 ir 2019 m. buvo po sužeistąjį. Neaišku ar su dviračiais: https://maps.vilnius.lt/transportas?...dark&identify=
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Dar tik pridėsiu, kad vietose, kur nėra pirmumo ir nėra matomumo, tai dedamas STOP ženklas. Aišku, ten dviratininkų santykis 1 prie 1 000 mašinų turbūt, tai nesinorėtų stabdyti eismo taip, bet jei nenori pertiest tako viršuj, kas kainuoja daug, bet nestato ir paprasto šviesoforo tik keliom sekundėm pristabdant tik pagal iškvietimą, tai be STOP ženklo ten nebus saugu.

            Lavoriškės (prie Baltarusijos): https://www.google.lt/maps/@54.71102...8192?entry=ttu
            Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	1032
Size:	1,89 MB
ID:	2093846

            Žvėynas, Latvių g.: https://www.google.lt/maps/@54.69488...8192?entry=ttu
            Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	1031
Size:	1,87 MB
ID:	2093847

            Žvėrynas, M. Miskevičiaus g., kur net neužstoja jokie aklini pastatai, o tarp medžių galima pražiūrėt: https://www.google.lt/maps/@54.69006...8192?entry=ttu
            Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	1024
Size:	1,96 MB
ID:	2093848
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Dėl Helsinkio g. 4-ojo ir paskutiniojo projekto PP:
              Atsakome į Jūsų pateiktus klausimus/pasiūlymus:
              1. Jūsų siūlomas variantas būtų puikus, esant didesniam atstumui tarp raudonjųjų linijų. Vadovaujamės išduotomis prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygomis, kuriose rašoma įrengti viešo tarnsporto įvažas ir bendrą pėsčiųjų - dviračių taką.
              2. Iš Buivydiškių pusės iki viaduko dviračių esimas organizuojamas bendru pėsčiųjų – dviračių taku. Už viaduko išlaikysime tęstinumą ir projektuosime bendrą pėsčiųjų – dviračių taką, todėl užvažiavimas nuo gatvės pusės nėra reikalingas.
              3. Dangos tipas bus derinamas us Užsakovu techninio projekto rengimo metu.
              4. Gatvių STR 11 lentelė nurodo, kad C kategorijos gatvėse viešojo transporto eismas galimas bendrame sraute su stotelėmis įvažose.
              5. Tarp sklypų 16 m, todėl šiuo metu Talino g. nėra galimybės įrengti įvažos.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Žodžiu, "eikite jūs n....". Patys pridirbo bendrą taką, tai dabar tai, matot, argumentas toliau daryti blogai.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Dėl Helsinkio g. 4-ojo ir paskutiniojo projekto PP:
                  Eiliniai atsirašinėjimai, kad nieko nedaryti. Nes akivaizdu, kad tektų pradėt viską nuo pradžių nuo užduoties formavimo. Nu nėra taip, kad visur atstumas tarp sklypų per mažas. Jis kinta abiejose gatvėse ir tikrai atrastų tinkamą vietą toms įvažoms. Bet klasikinis "už projekto ribų"

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Dėl Helsinkio g. 4-ojo ir paskutiniojo projekto PP:
                    Įdomu, o nieko neatsakė, kodėl stotelės įvaža, jei jau būtina ją įrengti, taip keistai atitraukta nuo sankryžos dėl ko padidėja atstumas iki stotelės ir niekam nuo to nėra patogiau?

                    Comment


                      Atrodo gyvai buvo sakius, kad liepė VMS suprojektuot todėl ir daro čia projekto ribose. Link pačios sankryžos, turbūt, nestumia, nes gal saugiau atitraukti, kad nesimaišytų tie autobusai sukant kitam transportui sankryžoje.

                      Įdomu, kad Šiaurinė g. per visą miestą skirstoma į 2 projektus, kai šita Helsinkio suprojektuota 4-iais. Vidury laukų, kur tik laukinis žvyrkėlis buvo. Svarstau ar metro projektuotų kas 200 m atskirais projektais: kas antrame būtų bėgiai, kas antrame ne.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        K. Kalinausko g. prie zakso 1,5 metų dviračių takas. Rezultatas to, kad buvo leista važinėti automobiliais ant jo:

                        Click image for larger version

Name:	20231208_140925.jpg
Views:	478
Size:	1,98 MB
ID:	2095449

                        Comment


                          Kodėl viso to ploto priešais zaksą tiesiog neišasfaltavo, tai nesuprantu. Jei jau leidžiam ten važiuoti ir statyti, tai kurių galų kloti plyteles? /s
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                            K. Kalinausko g. prie zakso 1,5 metų dviračių takas. Rezultatas to, kad buvo leista važinėti automobiliais ant jo:
                            Man kilo mintis ar nėra čia labiau rezultatas sniego valymo TIK su traktoriais. Nes aplink šitą vietą ir šaligatvio plytelės iškilnotos, kas beje dabar masiška situacija bent visam centriuke.

                            Comment


                              Parašė rmss Rodyti pranešimą

                              Man kilo mintis ar nėra čia labiau rezultatas sniego valymo TIK su traktoriais. Nes aplink šitą vietą ir šaligatvio plytelės iškilnotos, kas beje dabar masiška situacija bent visam centriuke.
                              Taip, irgi eidamas nustebau, nes iki visai neseniai nebuvo plytelių išjudinimo. Bet ko norėti, idiotai kitaip nemoka gyventi, tik amžinoje kiaulidėje. Ir šituo nieko nesiskiriame nuo kacapų, viską kas padaroma gerai greitai patys su*isame ir vėl gyvename sau įprastoje būsenoje ir bumbame, kodėl blogai.

                              Comment


                                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                Man kilo mintis ar nėra čia labiau rezultatas sniego valymo TIK su traktoriais. Nes aplink šitą vietą ir šaligatvio plytelės iškilnotos, kas beje dabar masiška situacija bent visam centriuke.
                                Kuo valo šaligatvį Arsenalo g. upės pusėje?

                                Comment


                                  Bandžiau ieškot šioje temoje, bet spėju atsakymo į šį klausimą joje nėra, nes tema sukurta bent keliais metai po, bet klausimas būtų toks - o kur yra the OG pirmasis Vilniaus "oficialus dvirtakis"?

                                  Biškį patikslinsiu kriterijus: ne nupaišytas ant šaligatvio, o specialiai suprojektuotas atskiras dvirtakis. Ar tai kitos spalvos trinkelių, ar tai asfalto, ar kitokių trinkelių, nesvarbu, bet būtent suprojektuotas kaip dvirtakis. Nesvarbu kad ir vos 100 ar 200 metrų, bet įdomu kur ir kada buvo padarytas pirmasis žingsnis.

                                  Comment


                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                    Bandžiau ieškot šioje temoje, bet spėju atsakymo į šį klausimą joje nėra, nes tema sukurta bent keliais metai po, bet klausimas būtų toks - o kur yra the OG pirmasis Vilniaus "oficialus dvirtakis"?

                                    Biškį patikslinsiu kriterijus: ne nupaišytas ant šaligatvio, o specialiai suprojektuotas atskiras dvirtakis. Ar tai kitos spalvos trinkelių, ar tai asfalto, ar kitokių trinkelių, nesvarbu, bet būtent suprojektuotas kaip dvirtakis. Nesvarbu kad ir vos 100 ar 200 metrų, bet įdomu kur ir kada buvo padarytas pirmasis žingsnis.
                                    Manau net nežinant būtų galima susiaurinti iki gana nedidelio skaičiaus kandidatų, o po to jau išsiaiškinti, kuriais metais buvo pastatytas. Man pirmas į galvą ateina S.Stanevičiaus g. dviratkis, nes toje gatvėje kadaise gyvenau. Pastatytas kartu su Fabijoniškėmis kažkada tarp 1988-1990. Tai pradedant nuo šitos datos galim ieškoti, ar buvo kas nors senesnio.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Pastatytas kartu su Fabijoniškėmis kažkada tarp 1988-1990. Tai pradedant nuo šitos datos galim ieškoti, ar buvo kas nors senesnio.
                                      Rimtai? Aš tai galvojau labiau apie kokius 2000-2005 ir miesto centrą... Na ta prasme apie "pirmąją europizacijos bangą", Zuoką ir t.t.

                                      Comment


                                        Pašilaičių žiedinėse gatvėse asfaltuoti takai atsirado apie 1986-1987

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                          Bandžiau ieškot šioje temoje, bet spėju atsakymo į šį klausimą joje nėra, nes tema sukurta bent keliais metai po, bet klausimas būtų toks - o kur yra the OG pirmasis Vilniaus "oficialus dvirtakis"?

                                          Biškį patikslinsiu kriterijus: ne nupaišytas ant šaligatvio, o specialiai suprojektuotas atskiras dvirtakis. Ar tai kitos spalvos trinkelių, ar tai asfalto, ar kitokių trinkelių, nesvarbu, bet būtent suprojektuotas kaip dvirtakis. Nesvarbu kad ir vos 100 ar 200 metrų, bet įdomu kur ir kada buvo padarytas pirmasis žingsnis.
                                          Jei skaitosi priemiesčiai - turbūt dvirtakis šalia Nemenčinės plento bus seniausias.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X