Realiai, tai tik politinis klausimas, ko laikytis ir ko ne. Poderskis buvo parašęs ir leidęs suprast, kad galimai galima tą DJMP išmesti į šiukšledėžę, dar kartą cituoju, ką rašiau:
Aišku, mes bandom vadovautis tuo DJMP ir sveiku protu, bet tos esamos juostos nėra šventos, kaip ir teisiškai gali juostas daryti likusioje Sėlių g., nors geriausias variantas perkelti VT įvažą su stotele ir tiesti izoliuotą taką. Būtų legalu ir protinga. Problema, kad VMS su JUDU tuo DJMP pamojuoja, tik kai reikia atsirašyti, kad nieko nedaryti, o jiems apeliuojant, kad infra turi būti tik 2030 m., yra nelogiška, nes 2030 m. jau turi būti pasiekti išsikelti mobilumo pasiskirstę srautai tarp mašinų / VT / dviračių ir pėsčiųjų eismo. Šiaip jie jau prapylė kelis metus nieko įpatingai daug nenuveikę, infra turėjo jau dabar būti fiziškai arba rastis dabar. Turi praeiti laiko, kol žmogui pasibaigs jo mašinos TA, VMS pagrąsins ją nutempti iš viešų kelių, mašina suges nepataisomai, jis ją sudaužys ir pan. ir tik tada praėjus porai metų ir svarstant ar pirkti naują mašiną ar rinktis patobulėjusį VT ir / ar dviračių takus susisiekimui.
Pažymėtina, kad vadovaujantis VMS administracijos direktoriaus 2021-03-01 išaiškinimu (Reg. Nr. A97-2380/21(3.3.2.13K-AD24) (kopija pridedama) Darnaus judumo mieste planas (toliau – DJMP) yra tik rekomendacinio pobūdžio neįpareigojantis dokumentas.
Comment