Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Planuojama antra diskusija dėl dviračių tako Antakalnyje iki Saulėtekio alėjos: Kviečiame į antrąjį susitikimą dėl Antakalnyje projektuojamo dviračių tako - ID Vilnius

    Iš brėžinių:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-11-26 225056.png Views:	0 Size:	818,6 kB ID:	2092835Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-11-26 224900.png Views:	0 Size:	887,0 kB ID:	2092836
    • Takas iki Nemenčinės plento 2.5m, toliau iki Saulėtekio 3.5 m. Pats takas atrodo turėtų būti neblogas
    • Bent keliose vietose numatyti žolės plotai, kurie garantuotai virs purvynais (stotelės, perėjos), tad reiktų ten daugiau kietųjų dangų.
    • Panašu, kad A juostų ar kitų važiuojamosios dalies pakeitimų taip ir nenumatoma.
    • Nenaikinama ir Nemenčinės pl. stotelės įvaža, o galėtų, nes dabar pėstieji ir dviratininkai spaudžiami į šoną.
    • Apsisukimas nuo Lizdeikos g. taip ir lieka random 9.6 m vienos juostos pločio, kai galbūt kažkiek dar praplatinus jei reikia būtų galima padaryti atskirą apsisukimo juostą, skirtą VT.
    • Nemenčinės pl. 2 juostų važiuojamoji dalies palei būsimą dviračių taką lieka 7.56 m pločio, kai galėtų būti 6.75 m pločio (3.5 m + 3.25 m) taip beveik metru atitraukiant važiuojamąją dalį nuo dviračių tako. Tada galima ir normalesnę želdinių juostą padaryti mažinant perteklinio asfalto kiekį bei padaryti minimą malonesnį.
    • Gaila, jei VT iš Antakalnio žiedo ir toliau negalės tiesiai išvažiuoti į Nemenčinės pl.
    Paskutinis taisė Bluefox; 2023.11.26, 23:10.

    Comment


      A juosta ten tikrai reikalinga, kadangi dažnai stovi priemiestiniai autobusai. Visgi kodėl jie negalėtų stovėti Antakalnio žiede, kuriame dabar sustoja tik 3, 4 troleibusai ir keli autobusų maršrutai? Tokio masto transporto žiedų (galutinių stotelių) su keliomis įlipimo vietomis Vilniuje apskritai maža. Klausimas, ar netrukdys tie mūriniai paviljonai.

      Mano nuomone taip pat 6aligatvis tarp Saulėtėkio al. ir sankryžos prie IKI perteklinis, ten užtektų bendro pėsčiųjų/dviračių tako, kadangi tų pėsčiųjų nėra daug. Panašiai kaip nuo Valakampių tilto palei Kareivių g.
      Apskritai, atvažiavus nuo Valakampių tilto reikia laužyti galvą, kaip pravažiuoti link Saulėtėkio. Palei O. Milašiaus g. šaligatvis tik iki archyvo; alternatyva yra Žalakevičiaus g., bet norint patekti iki jos reikia užlipti stačiais laiptais. Nors Žalakevičiaus g. yra gyvenamoji zona, ten yra kažkokie pseudo dviračių takai. Važiuojant palei LIzdeikos g. nėra jokio tako.

      Realiai visoje toje teritorijoje reikalingi nauji takai, naujos perėjos., takas jungiantis Nemenčinės pl. (ties stotele), palei planuojamos P+R pietinį kraštą ir palei Lizdeikos g. išvis yra kažkoks greitkelis, vedantis į niekur, kurio viena juosta nuolatos apstatyta mašinomis ar autobusais, ypač upės pusėje.
      Paskutinis taisė Zefyras; 2023.11.27, 00:56.

      Comment


        Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
        • Takas iki Nemenčinės plento 2.5m, toliau iki Saulėtekio 3.5 m. Pats takas atrodo turėtų būti neblogas
        • Bent keliose vietose numatyti žolės plotai, kurie garantuotai virs purvynais (stotelės, perėjos), tad reiktų ten daugiau kietųjų dangų.
        • Panašu, kad A juostų ar kitų važiuojamosios dalies pakeitimų taip ir nenumatoma.
        • Nenaikinama ir Nemenčinės pl. stotelės įvaža, o galėtų, nes dabar pėstieji ir dviratininkai spaudžiami į šoną.
        • Apsisukimas nuo Lizdeikos g. taip ir lieka random 9.6 m vienos juostos pločio, kai galbūt kažkiek dar praplatinus jei reikia būtų galima padaryti atskirą apsisukimo juostą, skirtą VT.
        • Nemenčinės pl. 2 juostų važiuojamoji dalies palei būsimą dviračių taką lieka 7.56 m pločio, kai galėtų būti 6.75 m pločio (3.5 m + 3.25 m) taip beveik metru atitraukiant važiuojamąją dalį nuo dviračių tako. Tada galima ir normalesnę želdinių juostą padaryti mažinant perteklinio asfalto kiekį bei padaryti minimą malonesnį.
        • Gaila, jei VT iš Antakalnio žiedo ir toliau negalės tiesiai išvažiuoti į Nemenčinės pl.
        Labai geri pastebėjimai. Dar pridėčiau, kad Antakalnio stotelę reiktų pritraukti arčiau prie šviesoforo – dabartinėje vietoje ji iš tų laikų, kai nebuvo VT į Saulėtekį ir studentai eidavo pėsčiomis iki universiteto per Žirgo g.

        O pats žiedas ir visa Lizdeikos g. yra kažkoks nuo sovietmečio likęs nesusipratimas. Gal taip buvo padaryta planuojant ateityje statyti Antakalnio aplinkkelį palei Nerį ir jį jungti prie Antaklanio žiedo – nežinau. Bet nepanašu, kad ten kažkam rūpėtų tą teritoriją iš esmės tvarkyti. Kažkada teko matyti žiedo rekonstrukcijos planą, kuriame panaikinamas vienas pravažiavimas po tuo viaduku, paliekamas tik vienas, kartu su viešuoju transportu. Bet dabar nebežinau, kur jį rasti.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Mano pastebėjimas, kad projektuoja labai ilgą atkarpą, bet ji prasideda niekur ir paliekami dviračių takai nesujugti.

          Nuo P. Vileišio g. tako iki projektuojamo tako yra 180 metrų gabaliukas:

          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	818
Size:	97,0 kB
ID:	2092875

          Comment


            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
            Mano pastebėjimas, kad projektuoja labai ilgą atkarpą, bet ji prasideda niekur ir paliekami dviračių takai nesujugti.

            Nuo P. Vileišio g. tako iki projektuojamo tako yra 180 metrų gabaliukas:
            Takas rytinėje Antakalnio g. pusėje baigiasi ties sankryža su M. K. Oginskio g. Dviračių takai paliekami nesujungti, bet gabaliukas gal tik 18m, o ne 180m.

            Comment


              Parašė rPn Rodyti pranešimą

              Takas rytinėje Antakalnio g. pusėje baigiasi ties sankryža su M. K. Oginskio g. Dviračių takai paliekami nesujungti, bet gabaliukas gal tik 18m, o ne 180m.
              Teisingai. Ačiū už patikslinimą.
              Tai čia dar mažesnis gabaliukas ir tai nesugeba sujungti

              Comment


                Ką tik baigėsi viešas svarstymas Helsinkio g. Pripažino, kad rengiant seną projektą kitai gatvės daliai buvo nurodyta, kad ten tik D kat., todėl dvirtakio atskiro nedarė. Pamelavo, kad ta gatvė nevisada buvo C kat., nors patikinau, jog jie klysta, nes tikrai žinau, jog jų pačių VMS žemėlapis rodė C kat. Rodė ir dar anksčiau nei rengtas projektas.

                Su džiaugsmu pranešė, kad nuardys esamą raudoną asfaltą per aplinkkelį, padarys plyteles, o ne pilką asfaltą, nes taip fainiau. Pamelavo, kad betoninės plytelės mažiau slidžios nei asfaltas. Pasakė, kad dviračiams nedraus važiuoti gatve, bet įrengs dviračių ir pėsčiųjų kelio ženklus. Net kelis kart keitė nuomonę, kad tai įrengs, tai neįrengs. Posūkyje plytelių plotas siaurėja, tai pasakė, kad dviračiams jau ten eismas toliau nenumatomas. Pasakius, kad nėra tokio kelio ženklo skelbiančio apie bendro tako pabaigą atsakė, kad įrengs pėsčiųjų tako ženklą už posūkio į Talino g., kuris ir draus dviračiams siaurą šaligatvio dalį naudot.

                Pasirodo VT įvažos privalo būti C kat. Lol, prie "MADOS" įvažos tai nėra, nors vietos pilna. Pasakiau, kad būtų tada atskiras dviračių takas, kaip ir buvo numatyta statant viaduką per aplinkkelį, tai atsakė, kad ji (Žydronė iš Vilniaus plano) labiau pėsčioji ir nors KET leistų eiti dviračių taku, bet pėstiesiems nesmagu, kai pro juos legaliai nestabdant galėtų važiuoti dviračiai. Pereiti į kitą gatvės pusę nepatogu. Nors eismo srautai numatomi 6 pėstieji per valandą versus 70 dviratininkų.

                Juokingiausia, kad viską būtų galima idealiai padaryti, pagal mano siūlytą atskirų takų profilį, bet pasakė, kad į raudonas gatvės ribas patenka esami sklypai, VMS jų neišpirko, tai daro viską suspaustai. Šaunu.

                Bent pavyko po daug chat'o įtikinti, jog DJMP nenumato mieste bendro tako tipo infrastruktūros. Prieš tai gynėsi, bet finiše pritarė, kad nenumato. Visgi akivaizdu nieko nekeis.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Vilniaus planas "at their finest"
                  Daro patys nesuprasdami, ką daro

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Pasirodo VT įvažos privalo būti C kat.

                    Nors eismo srautai numatomi 6 pėstieji per valandą versus 70 dviratininkų.
                    Tai o nerengti VT sustojimo ten kur jis realiai niekam nereikalingas - ne variantas?
                    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.11.28, 18:08.

                    Comment


                      Pakalbėjus čia forume, dar raštu iš anksto mail'u siunčiau papildomų siūlymų: neįrengt vienos įvažos, o jei niekaip nesutinka jos atsisakyti, tai permest stoteles į Talino g. šalia. Argumentavau dar, kad arčiau esamos žmonių koncentracijos ir didesni eismo srautai. Atsakydami kažką numykė, bet esmė buvo, kad "už projekto ribų".

                      Finiše jie tapo kiek pasimetę, tai dar po pristatymo išsiunčiau el. laišką, kad neapsimestų, kad "apsigynė" ir / ar nesuprato ko noriu konkrečiai. Pridėjau VMS admin. dyriką (Bužinską) ir naująją vyr. architekte. Juokingiausia, kad jau turim variantą Santaros g., kai vienoje gatvės pusėje šaligatvis, o kitoje tikras dviračių takas. Nepatiko jiem šitas pavyzdys. Geriausia jos frazė, kad ji nors ir gavo prognozuojamus dviratininkų srautus iš "Judu", bet ji netiki, kad bus 70 dviratininkų srautas. Be tako tikrai nebus.

                      Suprantu, kad bandote stengtis kiek įmanoma padaryti geriau, bet esate įsprausta į kampą, todėl prašau dėl anksčiau įvykusio projektinio nesusipratimo tiesiant ankstesnę gatvės dalį, dabar bandyti ištaisyti padėtį taip: viską suprojektuoti pagal mano siūlytą skersinį profilį, pietinėje kelio dalyje statybos darbus vykdyti tik dviračių tako apimtyje, o pievute atskirtą šaligatvį įrengti kiek vėliau ateityje, kai bus išpirkti įsiterpę sklypai ir galėsite išnaudoti visą raudonųjų gatvės ribų plotį. Tegu VMS patys nusprendžia ar jiems verta išpirkti sklypus dėl 6 pėsčiųjų per valandą ir statyti atskirą pėsčiųjų taką ateityje. Viską padarius tinkamai dabar ir ateityje rekonstravus esamą šaligatvį – šaligatvis būtų nutraukiamas tik ties esamu raudonu asfaltu per viaduką. Maža bėda, kai „Judu“ pateikė 70 dviratininkų per valandą srautą.

                      Aš tikrai dar Jumis visais tikiu. Patikėkit, neprašausit. „Susisiekimo paslaugos“ kaip tik dabar „cv on line“ ieško judumo eksperto, matyt užpakaliai svyla, nes net nesišviečia pasiekti bent artimų iškeltų planų pagal DJMP ir 2030 m. pasiekti 7,5 % eismą dviračiais.
                      Prie popcorn'ų:
                      • Viršūluose svarstys dviračių stovų įrengimą prie pat daugiabučių: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/331302
                      • Kęstučio g. galėtų naikinti dviračių juostas įrengiant A juostą, bet reikia paliepimo iš VMS, tai parašiau VMS'ui atskiru raštu. https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/330896
                      • Nors net ir tik Sėlių g.nors nėra ten dviračių juostų ir yra laisvo ploto, bet va patys neįrenginės A juostos, nes dar ne 2030 m. https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/330882
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Pakalbėjus čia forume, dar raštu iš anksto mail'u siunčiau papildomų siūlymų: neįrengt vienos įvažos, o jei niekaip nesutinka jos atsisakyti, tai permest stoteles į Talino g. šalia. Argumentavau dar, kad arčiau esamos žmonių koncentracijos ir didesni eismo srautai. Atsakydami kažką numykė, bet esmė buvo, kad "už projekto ribų".

                        Finiše jie tapo kiek pasimetę, tai dar po pristatymo išsiunčiau el. laišką, kad neapsimestų, kad "apsigynė" ir / ar nesuprato ko noriu konkrečiai. Pridėjau VMS admin. dyriką (Bužinską) ir naująją vyr. architekte. Juokingiausia, kad jau turim variantą Santaros g., kai vienoje gatvės pusėje šaligatvis, o kitoje tikras dviračių takas. Nepatiko jiem šitas pavyzdys. Geriausia jos frazė, kad ji nors ir gavo prognozuojamus dviratininkų srautus iš "Judu", bet ji netiki, kad bus 70 dviratininkų srautas. Be tako tikrai nebus.



                        Prie popcorn'ų:
                        • Viršūluose svarstys dviračių stovų įrengimą prie pat daugiabučių: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/331302
                        • Kęstučio g. galėtų naikinti dviračių juostas įrengiant A juostą, bet reikia paliepimo iš VMS, tai parašiau VMS'ui atskiru raštu. https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/330896
                        • Nors net ir tik Sėlių g.nors nėra ten dviračių juostų ir yra laisvo ploto, bet va patys neįrenginės A juostos, nes dar ne 2030 m. https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/330882
                        Bet jūs suprantate, kad siūlant įrengti dviračių saugyklas bromose, reikėtų gauti abiejų daugiabučių namų gyventojų daugumos sutikimus? Pirma, tikimybė, kad pavyks tai padaryti yra menka. Antra, VMS administracijos darbuotojas tai suvokdamas neturės jokios motyvacijos tai daryti.

                        Comment


                          Na siūlyti Kęstučio g. naikinti dviračių juostas tai tikrai prasta idėja. Kaip tik tai pavyzdys, kad net ir gatvėse, kur nėra pakankamai vietos atskiram dviračių takui, galima pritaikyti infrastruktūrą dviračiams. Aišku, visada būčiau už fizinį atskyrimą, bet žiemos metu supranti kad niekas nesivargins atskirai valyti dviračių juostų per didelius snygius. Ir ne, važiuoti Birutės g. nėra alternatyva.

                          Comment


                            I feel you, ir suprantu, kad nesinori atsisakyti juostų, kurios mane patį labai džiugino. Gatvėje visur įrengti dviračių stovai. Visgi viena kryptimi, kur būtų ta "A" juosta, būtų beveik nemažiau komfortiška važiuoti praktiškai tuščia ta juosta. Sniego bent žiemą nebūtų, nes dabartinių dviračių juostų praeitais metais nevalė nei karto. Birutės g. nusukant nuo T. Narbuto g. ir pavažiavus trumpu miško taku prasideda kiemų asfaltu. Trajektorija visiškai tiesi, asfaltą pakeičia gruntinis takas prieš Rusijos ambasadą, nuo kurios Birutės g. ženklas 30 km/h, o iš šono jungiasi gyvenamoji zona. Realiai viena pavojinga vieta nereguliuojama sankryža su Latvių g., kur daug skersinio mašinų eismo ir blogas matomumas. Už kurios vėl 30 km/h iki raudono dvirtakio nuo Vingio parko. Pavažiavus dvirtakiu ir nesukant link upės, commute'indavau tiesiai, kur greitis kyla iki 50 km/h, bet gatvės lygiai tokios pat, rajono giluma, kur buvau gal tik 2 kartus sutikęs važiuojančią mašiną, o norint į Senamiestį ir pasirinkus važiuoti pro čia, nusukant kairėn, Mickevičiaus g. ženklas 30 km/h, D kat. kur niekas niekada neturėtų tiesti dviračių tako, nors atkarpa, kaip Eurovelo 11 planuota.

                            Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	443
Size:	2,06 MB
ID:	2093166
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	422
Size:	1,68 MB
ID:	2093167
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	431
Size:	2,54 MB
ID:	2093168
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot (4).png
Views:	430
Size:	1,90 MB
ID:	2093169
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot (5).png
Views:	430
Size:	1,73 MB
ID:	2093170
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot (6).png
Views:	431
Size:	1,79 MB
ID:	2093171

                            Birutės g. galima patobulint tuos 2 gruntinius pravažiavimus. Nuo Latvių g. iki D. Poškos g. (trumpa atkarpa) praplatint šaligatvį, padaryti vienkryptį mašinų eismą, įkalnėn padaryti vienkryptį dviračių taką atskirtą sudvigubinta bortų išilgine salele, kad nebūtų spaudimo ir baisu minti lėtai įkalnėn, kai iš galo mašina važiuoja, o ten dar ir siaura. Tiesiog yra normalios alternatyvos dviračiams, o VT nėra.

                            Click image for larger version

Name:	Screenshot (7).png
Views:	440
Size:	2,21 MB
ID:	2093172

                            Dėl dviračių juostų, tokius argumentus buvau siuntęs VMS'ui:

                            Pažymėtina, kad vadovaujantis VMS administracijos direktoriaus 2021-03-01 išaiškinimu (Reg. Nr. A97-2380/21(3.3.2.13K-AD24) (kopija pridedama) Darnaus judumo mieste planas (toliau – DJMP) yra tik rekomendacinio pobūdžio neįpareigojantis dokumentas, todėl DJMP neužkerta kelio įrengti trečiojo viešojo transporto eismo juostų plėtros etapo sprendinių anksčiau nei bus įgyvendinti pirmieji du.
                            Pateiktame atsakyme teigiama, jog dviračių juostos yra saugios ir patogios bei tinkamos tranzitui, prieštaraudamas teigiu, kad nesaugios, nes:
                            • 2018 m. įrengtos dviračių juostos nėra saugios, kadangi DJMP atsiradęs 2019 m. draudžia įrengti dviračių juostas gatvėse, kuriose organizuojamas viešojo transporto eismas, o Vilniaus miesto savivladybė pasirašė, jog pritaria DJMP dokumentacijai, vadinasi sutinka, kad tokio tipo infrastruktūra negali būti įrengiama tokiomis sąlygomis, kokiomis buvo įrengtos dviračių juostos Kęstučio g. remonto būdu be projekto, tik rengiant schemą.
                            • Esamos dviračių juostos neatitinka statybos techninio reglamento (toliau – STR), nes dviračių juostos susiaurinamos sankryžų pradžioje, o ten plotis per mažas bei nėra reikalaujamos vertikalios apsaugos zonos nuo vertikalių kliūčių, šiuo atveju borto dešinėje (aukštesnis nei 7 cm) ir važiuojančio motorinio transporto kairėje.
                            Nepatogios, nes:
                            • esamos dviračių juostos ne tik keičia savo plotį ir tampa neprognozuojamos keičiant trajektoriją važiuojant vienam dviratininkui apvažiuojant kitą, bet už sankryžų visiškai nutrūksta, t. y. dviratininkų ir motorizuoto transporto trajektorijos ir bendroji padėtis kelyje susikerta, bet abu bendroje važiuojamojoje dalyje neįsitenka, nes per siaura, kol vėl neatsiranda dviračių juostos tęsinys. Tai kelia ne tik nesaugumo jausmą, dėl ko šios juotos nėra populiaros ir nemaža dalis dviratininkų renkasi važiavimą šaligatviu, bet visiškai kas kartą kelia psichologinį spaudimą ir stresą, nežinant ar pavyks pakankamai saugiai sutilpti vienoje važiuojajamojoje dalyje su greičiau važiuojančiu motorizuotu ransportu artėjančiu iš už nugaros.
                            • Kęstučio g. važiuoja 7 maršruto troleibusai – savo dažniu tai didžiausio intensyvumo maršrutas mieste. Dviratininkas privalo stoti prieš sustojusias viešojo transporto priemones stotelėse, nes viešasis transportas prisispaudžia prie bordiūro, taip nutraukdamas dviratininkų eismą, todėl dviratininkams arba nėra patogu laukti už sustojusio troleibuso, arba dviratininkai renkasi nesaugų būdą išvažiuoti į motorinio transporto bendro eismo važiuojamąją dalį, taip apvažiuodami sustojusius troleibusus, bet taip pat keldami pavojų sau dėl iš už nugaros važiuojančio kito motorinio transporto. Taip gali tekti grumtis ties kiekviena stotele, nes tas pats apvažiuotas troleibusas vėliau gali apvažiuoti tą patį dviratininką vėl sustodamas taip pat kitoje stotelėje.

                            Tranzitui nėra tinkama, nes:
                            • dviračių juostos nutrūksta, todėl tranzitas nėra evektyvus ir fiziškai užtikrintas, o dviratininkų tranzitas stabdomas ties stotelėmis.
                            • Net esant šioms dviračių juostoms, pagrindinis dviratininkų tranzitas vyksta Birutės g. į kurią patenkama iš T. Narbuto g. dviračių tako per trumpą miško atkarpą taip „nukertant kampą“ sumažinant bendrą kelionės atstumą, taip dar sumažinamas kontaktas su motoriniu transportu, o tai yra dviratininkų prioritetas renkantis maršrutus bei nuo Vingio parko tilto prieigų pietų kryptimi prasideda dviračių takas. Tęsiant tranzitą senamiesčio link, logiškiausia pasirinkti D kategorijos A. Mickevičiaus g. link Žvėryno tilto. Minėta gatvė yra žemiauios kategorijos, joje faktiškai beveik nevyksta automobilių eismas, pagal DJMP tokios kategorijos gatvėse atskira dviračių infrastuktūra (takai, juostos) neįrengiama, todėl net nesant dedikuotos atskiros važiuojamosios dalies dviratininkams – tiek šiaurinėje Birutės g. dalyje iki Vingio parko tilto prieigų, tiek A. Mickevičiaus g. gali būti traktuotinos, kaip saugi bendra infrastruktūra dviratininkams.
                            • Antra realiai naudojama opcija dviratininkų tranzitui yra Sėlių g. iki prisijungimo prie Upės g. Sėlių g. tarp Kęstučio ir Saltoniškių g. yra D kategorijos, kur atskira dviračių infrastruktūra irgi nėra įrengtina pagal DJMP, sankryžose su minėtomis gatvėmis ši gatvė yra, kaip šalutinis kelias, kuriame yra iškili transporto greitį mažinanti trapecija, gatvė siaura, todėl dėl visų išvardintų priežasčių bendras trasporto eismo srautas ir greitis yra mažas, todėl nepavojingas. Sėlių g. atkarpa yra trumpa, o nuo Upės g. prasideda dviračių takai tiek šiaurės, tiek pietų kryptimis, todėl tai pagrindinė dviratininkų tranzito ašis vykstant į senamiestį.

                            Baigiamasis žodis

                            <...> Metus laiko kasdien darbo dienomis naudojausi rytinio ir vakarinio piko metu Kęstučio g. ir Sėlių g. Dviračių juostos nebuvo nei karto valytos nuo užsnigto sniego. Visiškai nei karto. Suledėjusi sniego pluta buvo nukasta tik ties sankryža, kur kadaise buvo Swedbank‘as, vien dėl automobilių parkavimo šalia. Likusioje Kęstučio g. per visą jos ilgį buvo laukta kol nutirps sniegas savaime. Tai vyko praėjusią žiemą, kai buvo labai didelis snygis. Pavasariui atėjus kas antras dviratininkas naudojosi šaligatviais, nes į gatvę – į tas dviračių juostas važiuoti sezono pradžioje dar nedrąsu. Vėliau dviratinikų padaugėja, bet daugiau sportininkų arba fiziškai stiprių, kurie matosi važiuotų ir be dviračių juostų bendroje gatvėje. Pats prieš kelis metus dirbau Žvėryno pačiuose pietuose, naudodavausi Birutės g., o prireikus važiuoti link senamiesčio tranzitui visada naudodavau Sėlių g. iki Upės g. dviračių takų.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                              Bet jūs suprantate, kad siūlant įrengti dviračių saugyklas bromose, reikėtų gauti abiejų daugiabučių namų gyventojų daugumos sutikimus? Pirma, tikimybė, kad pavyks tai padaryti yra menka. Antra, VMS administracijos darbuotojas tai suvokdamas neturės jokios motyvacijos tai daryti.
                              Viename atokiame brome – su panoraminiu vaizdu nuo šlaito – benamis įsirengęs suoliuką, ant kurio miega. Gal tik alkoholikas. Pranešimo foto, po balkonu prirakintas dviratis. Ne mano. Tiesiog vieta niekaip nepanaudota, įdomu koks argumentas nesutikti su parkingo įrengimu. VMS dar galėtų tuo pačiu grafičius nuvalyt ir nuplaut sienas.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Suprantu, kad Birutės g. malonesnė alternatyva, ir jei važiuočiau tranzitu, tai gal per daug nebūtų skirtumo, bet Kęstučio g. yra pagrindinė Žvėryno gatvė su visomis institucijomis ir prekybos vietomis, tai viską iš ten išimti kaip tik atimtų paskatas važiuoti dviračiu. Vistiek bus žmonių, kurie težino tik šitą gatvę ir bandys kažkaip ja važiuoti.

                                Comment


                                  Įdomus momentas, kad atstumas visais trimis tranzitiniais atvejais visiškai lygus. Google neleidžia rinktis marštruto per tą miškelį, bet atimti ten reikia apie 200 m. Visur gautųsi 2,1 km, bet Birutės g. būtų tik 1 šviesoforas ir beveik nebūtų mašinų bei stabdymų dėl stojančio VT. Per Sėlių g. didžiausias blogis ta nepatogi sankryža Kęstučio/Sėlių g. EDIT: Dėl DJMP įgyvendinimo 2030 m.: Kęstučio g. numatyta ir dviračių infra ir VT juostos. Gaunasi, kad tada turėtų naikinti mašinų eismą bent viena kryptimi, o tai reikštų mašinų tranzito nukreipimą kita, pvz. Vytauto g. Tai prieštarauja Bendrajam planui, kad D kat. gatve negalimas mašinų tranzitas. Šachas ir matas. Arba reikia atsisakyti dviračių juostų arba nebus normalaus VT eismo. Mašinų niekas nedraus, nes irgi nėra kaip.

                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot (10).png Views:	0 Size:	1,78 MB ID:	2093212 Click image for larger version  Name:	Screenshot (9).png Views:	0 Size:	2,00 MB ID:	2093213 Click image for larger version  Name:	Screenshot (8).png Views:	0 Size:	2,03 MB ID:	2093214
                                  Paskutinis taisė dondc; 2023.11.29, 14:29.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Sakyčiau, kad geresnis VT pralaidumas turėtų turėti prioritetą prieš dviratininkus. O situacija su VT vakarinio piko metu tai žiauri. Taip, norėtųsi ten dviračio juostų, bet gatvė tiesiog per siaura viskam sutalpinti. Nebent padaryti uždrausti automobilių eismą viena Kęstučio g. puse, kaip kad yra Pylimo g. Tada taip, bet toks sprendimas būtų jau labai radikalus.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Kai važiuoju dviračiu į centrą, tai pirmyn pro Kęstučio g., kai atgal - palei upę, bet ties bažnyčia nusuku link Narbuto g. Palei upę nepalyginamai maloniau važiuot, bet kaip ir rašot, yra labai sunku kirsti sankryžą su Kęstučio g. Turint omenyje, kad Sėlių g. apskritai nėra jokių takų sužymėtų...

                                      Aš turiu vilties, kad su Sėlių g. planuojamais dideliais projektais (pvz., Iki rekonstrukcija) bus pertvarkyta ir gatvė.

                                      Comment


                                        Dar pataisiau pranešimą, dėl nelabai realaus mašinų draudimo Kęstučio g. Vieną juostą paliekant, tada reiktų per Panoramos žiedą nukreiptį į kitą pusę. Tada tikrai būtų "automobilistų genocidas".

                                        Tą nepatogią sankryžą įveiktų dvirtakio tiesimas šiaurine sankrižos puse. Nereiktų stot net atsiradus šviesoforui ir būtų saugu. Dėl siaurumo, turbūt VT stotelę reiktų perkelt link autobusų žiedo, ir viską pastumt į žiedą perprojektuojant už daug €€€.

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (11).png
Views:	376
Size:	1,56 MB
ID:	2093224
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Jei Darnaus judumo planas neleidžia dviračių juostų gatvėje, tai tik dar viena priežastis kažko nedaryti ir klausimas, ar ne per daug optimistinis toks planas? Vakarų Europoje didžioji dauguma pagrindinių gatvių yra po vieną juostą automobiliams, o viduryje važiuoja tramvajus. Tai dviračiams ten tos vietos mažai, bet bent jau sugeba įkišti po juostą, nors ji ir siaura, ir tenka apvažinėti stoteles. O kur dar parkavimo vietos, kurių Kęstučio g. ačiū dievui nėra. Ta pati situacija Liepkalnio g.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X