Nebūtina visos įstaigos išformuoti. Pakaktų iš darbo išmesti Židronę ir dar kelis dinozaurus. Bėda, kad nei išmes, nei išmokys, nes užsakovams tinka bet kas. Svarbu, kad projektų pavadinimai būtų tinkami, o turinys jiems nerūpi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Šįryt teko prasibėgt per tą pagrindinį Koralų taką tarp I. Šimulionio ir Latvių g. Gal prieš metus buvo tvarkytas takas, bet vėl išplovė, tai užbėrė kažkokios pusiau betoinės šalsvai pilkos akmenuotos masės. Praeitą sav. dar nebuvo. Smulkesnis "smėliukas" susitrombavo, yra palaidų didesnių akmenų. Šiam momentui gerai. Siūlau stebėt ir kitiem, jei ką reiktų prašyt tokio dalyko ir dviračių ir pėsčiųjų žvyrkelio serpantininiame take į Oslo g. Oficialiai tikrai nesiūliau, bet lyg ir viešai apie tokią "betoninę masę" rašiau kažkur čia ar FB. Didžiausia rizika, kad prasiplaus aplink susibetonavimo luitus, o ten prasiplovus aplink galima kalt su padanga skaudžiai. Geriausia būtų, kad nesukibtų pilnai į luitą, o būtų tokia, kaip standi, bet dar per jėgą nesunkiai lūžtanti masė, jei tektų kalt padanga stipriau. Spėju gali tekti kelis kartus taip špakliuot ant viršaus, bet takas įgautų ilgaamžiškumą vėliau.
P. S. Nepamenu ar dalintasi, bet ten jau nusileidus Koralų nuokalnėj, kur daug kas skūsdavosi stačiu šoniniu nuolydžiu ties pora medžių, labai neblogai nukasta ir suplokštinta. Su dvirka bent nusileist geras takas. Commute'int su reikalais / darbu, per daug prakaito įkalnėn.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
10:43 kairėje yra matomas pakilimas ir vėliau laiptai tiesiai į Šv. Petro ir Povilo stotelę. Trūksta sujungimo trinkelėmis su pėsčiųjų takų dešinėje, nes tikrai tai visai patogi ir reikalinga jungtis, jau dabar ten yra šiek tiek išmindžiota.
11:04 kairėje baigiasi šaligatvis ir yra nuleistas bordiūras pereiti į taką dešinėje. Bet šioje vietoje nepertraukta akmenų danga, tad bus bereikalingai bus apsunkintas judėjimas sunkiau judantiems, su vežimėliais ir t.t. Ypač kuomet bus slidi danga ir ateityje išsijudins akmenys ir bus dar nelygesnis paviršius.
Reikės parašyti, gal dar galės atkreipti dėmesį ir kažkiek pataisyti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė bardakas Rodyti pranešimąKažkaip nujaučiu, kad tas parkingas gatvėje visiškai užstatant vieną juostą (nors ir legaliai) bus paliktas likimo valiai. Su laiku plėsis taip keldamas konfliktines ir avarines situacijas.
Comment
-
Ankstesniuose pranešimuose buvo minėta, kad dar nebuvo jokių ženklų, tai tikrai tada buvo legalu parkuot. Dabar yra ženklas "zona stovėti draudžiama", ji gali galiot nors ir 100 km, o sankrižos draudimo nepanaikina, čia kaip su parkingu visame Žvėryne, Birutės g. su milijonu sankryžų, net kalbinau darbuotoją-baudėją. Zona galioja kol nebus privažiuota iki ženklo "zonos pabaiga". Ties kiekvienu išsukimu iš gatvės yra toks ženklas "zonos pabaiga".
Žodžiu, galit jau kviest F16:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 15 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąČia gal reikia eskaluot tiesiai Benkunskui, kad tvarkytų šitą reikalą, nes čia vienintelė dviračių gatvė Vilniuj ir blogo PR'o savivaldybė tikrai nenorės.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNiekaip nesuprantu su savo nebaigtu neakivaizdiniu humanitariniu išsilavinimu, kokio bb reikėjo ten tokią gatvę daryt? Kodėl negalima buvo tiesiog 2 juostų + dviračių takas?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNiekaip nesuprantu su savo nebaigtu neakivaizdiniu humanitariniu išsilavinimu, kokio bb reikėjo ten tokią gatvę daryt? Kodėl negalima buvo tiesiog 2 juostų + dviračių takas?
Finale turėsime eilinį nesusipratimą.
- 1 patinka
Comment
-
Gaima pranešti tiek 112, tiek tiesiogiai kelių policijai, tiek savivaldybės viešosios tvarkos skyriui. Nepranešiau ir nepranešiu. Ten Kaid video nuotraukos. Jei tvarkyt iš esmės, tai reiktų rekonstruoti įrengiant kažkiek tų parkingo vietų, kaip NL: žr. šį pranešimą.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Stovint zonos pabaigos ženklams ties kiekvienu išsukimu, ten turbūt labiau toks ignoravimas nei nesupratimas aplinkos. Tie "ženklai" "ženkluose", toks truputį sviestas sviestuotas gausis. Jei bijos parkuot, kai ženklas bus prieš nosį, tai nebebijos, kur toliau, kur dar neparkuoja. Tada reiks štampuot visur, kas nei atrodys gerai, nei VMS norės statyt.
Buvo šovus mintis punktyrus suženklint ant asfalto, bet ženklint tik ten kur dabar parkuoja irgi ne variantas, tai reiktų tada per visą gatvę tą daryt. Vizualiai irgi būtų šlykščiau, bet kita vertus kokiam UK juk visos gatvės turi linijas palei bortus, tad gal čia irgi būtų dar ne taip blogai, būtų išimtis. Gal net nereiktų derinti naujų ženklinimo schemų, nes punktyrai būtų tik pagalbinis indikatorius prie jau esamo ir patvirtinto ženklo.
Pavyzdyje buvo originaliai abejose pusėse kelio ženklai, bet realybėj kairėj savavališkai nuimtas ir ten parkuojasi mašinos ant punkyrų. Vileišio g. bortų dažyti aišku nereiktų!
https://www.google.lt/maps/@54.71851...8192?entry=ttu
Visgi labiausiai patiko MartynasT siūlymas Benkunskui enforsinti policininkus, kad jie enforsintų protokolais.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąJie turi racijos: bendrai paėmus, gatvėse galima palikti automobilius, jei jie netrukdo eismui. Kai atšilus orams ten judės minios dviratininkų ir besivaikštančių, bus galima drąsiai teigti, kad trukdo eismui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Siūlote nekreipti dėmesio į pagal projektą sustatytus stovėti draudžiančius zonos ženklus? Gal galite pridėti sąrašą į kokius dar įstatymus/taisykles galima nekreipti dėmesio?
Comment
Comment