Man vienas didžiausių P. Vileišio g. dviračių tako trūkumų, kad jame trūksta jungčių su kitomis gatvėmis. Naujai statomoje atkarpoje nebus nusileidimo į tiltą ties Žirmūnų tiltu, todėl nebus patogaus būdo patekti į taką nuo Olandų g. Taip pat labai kliūna, kad statant taką nebuvo numatyta jokia jungtis su Antakalnio g. ties Žolyno g. ir dabar yra tik išmintas takelis. Jokios nuorodos, kad čia reikėtų išsukti į Žolyno g. ar Anatakalnio polikliniką taip nėra:
Kaip tik dabar buvo pristatytas projektas, kad šioje vietoje ir kitoje naujai statomo P. Vileišio g. 27A pastato bus įrengti pėsčiųjų takai, kurie sujungs daugiabučius su P. Vileišio dviračių taku:
Tad teikiau siūlymą išspręsti ši jungties trūkumą ir padarytą dviračiams patogią jungtį tarp Antakalnio g. ir P. Vileišio g. Atsakė:
Visų pirma labiausiai gaila, kad plane tokia jungtis net nėra numatyta. Dviračių takas su Antakalniu jungiasi ties Šilo tiltu bei M. K. Oginskio g., t.y. per 1.5 km tarpą, tada takas patogus dviračių tranzitui, bet ne nemažai daliai Antakalnio. Šilto tiltas kaip tik yra per vidurį šių vietų ir jungtis čia gerokai pagerintų Antakalnio gyventojų ir traukos taškų bei rajonų, į kuriuos patenkama nuo Šilo g. pasiekiamumą dviračiu. Atrodo tarsi į dviratį vis dar nežiūrima kaip į pilnavertę susisiekimo priemonę, nors ir sąlygos pagerinti infrastruktūrą šioje vietoje labai geros.
Taip pat atrodo suprato, jog taką siūlau įrengti šiaurinėje naujo projekto pusėje, kai tuo tarpu kalbėjau būtent apie pietinę pusę, kur tarpas tarp pastatų didesnis ir numatomas 2.25 m šaligatvis su laiptais. Spėju oficialiai čia būtų per didelis nuolydis lygiam takui, bet bent kažkoks nusileidimas šalia laiptų būtų geriau nei ilgam įamžinant nepravažiuojamą vietą dviračiams. Pabandysiu pakartotinai pateikti pasiūlymą, gal atsižvelgs.
Na bent jau gal atsiras nuorodos P. Vileišio take į Žolyno g. ir Antakalnio polikliniką.
Kaip tik dabar buvo pristatytas projektas, kad šioje vietoje ir kitoje naujai statomo P. Vileišio g. 27A pastato bus įrengti pėsčiųjų takai, kurie sujungs daugiabučius su P. Vileišio dviračių taku:
Tad teikiau siūlymą išspręsti ši jungties trūkumą ir padarytą dviračiams patogią jungtį tarp Antakalnio g. ir P. Vileišio g. Atsakė:
Vadovaujantis Vilniaus miesto dviračių takų specialiuoju planu, patvirtintu 2014-07-11 (dok. Reg. Nr. T00072197) dviračių tako jungtis tarp Žolyno g. ir P. Vileičio g. nėra numatyta. Vadovaujantis statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ 176 p. reikalavimais bendro pėsčiųjų dviračių tako minimalus plotis turi būti 2,50 m. Deja dėl esamo užstatymo tokio pločio užtikrinti projektuojamoje teritorijoje nėra galimybės. Siauriausioje vietoje yra įrengiamas 1,50 m pločio pėsčiųjų takas.
Dėl ženklų įrengimo P. Vileišio g. taku, nurodančius, kad reikia išsukti norint patekti į Žolyno gatvę, bus sprendžiama Techninio projekto metu derinant sprendinius su Vilniaus miesto savivaldybės administracija.
Dėl ženklų įrengimo P. Vileišio g. taku, nurodančius, kad reikia išsukti norint patekti į Žolyno gatvę, bus sprendžiama Techninio projekto metu derinant sprendinius su Vilniaus miesto savivaldybės administracija.
Taip pat atrodo suprato, jog taką siūlau įrengti šiaurinėje naujo projekto pusėje, kai tuo tarpu kalbėjau būtent apie pietinę pusę, kur tarpas tarp pastatų didesnis ir numatomas 2.25 m šaligatvis su laiptais. Spėju oficialiai čia būtų per didelis nuolydis lygiam takui, bet bent kažkoks nusileidimas šalia laiptų būtų geriau nei ilgam įamžinant nepravažiuojamą vietą dviračiams. Pabandysiu pakartotinai pateikti pasiūlymą, gal atsižvelgs.
Na bent jau gal atsiras nuorodos P. Vileišio take į Žolyno g. ir Antakalnio polikliniką.
Comment