Ar galima nesutikti su atsakymu į pasiūlymą teiktą per projektinių pasiūlymų pristatymą ir prašyti peržiūrėti sprendimą?
Drujos g. 2 (Drujos g. 2, 2 etapas - planuojamas - Citify) projektiu bus pratęsiamas Drujos g. dviračių takas nuo Manufaktūrų g. į kalną iki Neste degalinės. Takas pagal siūlomą projektą eis aplink naujai įrengiamą žiedinę sankryžą. Pagal tokį projektą dviračiu teoriškai reikės apvažiuoti žiedą norint kilti į Drujos g. kalną link Stoties. Sutvarkius ateityje šią įkalnę (dabar įkalnėje laiptai, reikia važiuoti gatve arba vingiuoti per Subačiaus g.) tai galėtų tapti gana tiesiu ir patogiu keliu dviračiu vykti į Stotį iš šios miesto pusės. Todėl pasiūliau dviračių pervažą įrengti paraleliai Drujos g. šalia planuojamos perėjos.
Pasiūlymas buvo atmestas motyvuojant taip:
Kažkaip abejoju, kad pasiūlymą nuspręs peržiūrėti, ta norėtųsi papildomai užklausti pateikiant argumentus, kodėl toks pakeitimas reikalingas. Keistai atrodo savivaldybės motyvacija taip organizuoti eismą "dėl saugumo". Šiek tiek ironiška, kai 6-8 eismo juostų gatvėje esančioje beveik Vilniaus centre ir kertančioje naujai atgimstančią miesto dalį beveik nelieka vietos kitiems eismo dalyviams nei automobiliams.
Susiaurinius eismo juostas iki 3.25 m link gatvės vidurio (dabartiniai juostos pločiai varijuoja nuo maždaug 3.5 m iki 4.5 m) atsirastų daugiau saugumo ir nebereikėtų dviratininkų perkelti kažkur toli. Taip pat būtų labai tikslinga įrengti iškilią perėją, bet kuriuo atveju atvažiuojant prie žiedo greitį reikės mažinti. Jei tokių gatvių kaip Ozo ir Geležinio Vilko sankirtoje buvo įrengtos iškilios perėjos, klausimas, kodėl čia negali būti padaryta tas pats.
Drujos g. 2 (Drujos g. 2, 2 etapas - planuojamas - Citify) projektiu bus pratęsiamas Drujos g. dviračių takas nuo Manufaktūrų g. į kalną iki Neste degalinės. Takas pagal siūlomą projektą eis aplink naujai įrengiamą žiedinę sankryžą. Pagal tokį projektą dviračiu teoriškai reikės apvažiuoti žiedą norint kilti į Drujos g. kalną link Stoties. Sutvarkius ateityje šią įkalnę (dabar įkalnėje laiptai, reikia važiuoti gatve arba vingiuoti per Subačiaus g.) tai galėtų tapti gana tiesiu ir patogiu keliu dviračiu vykti į Stotį iš šios miesto pusės. Todėl pasiūliau dviračių pervažą įrengti paraleliai Drujos g. šalia planuojamos perėjos.
Pasiūlymas buvo atmestas motyvuojant taip:
"Informuojame, kad Jūsų siūlomas sprendinys jau buvo pristatytas Vilniaus miesto savivaldybės administracijai. Tačiau administracija dėl dviratininkų saugumo nusprendė ir nurodė dviračių takų perėjas perkelti per mažesnio intensyvumo gatveles, taip kaip numatyta paviešintuose Projektiniuose pasiūlymuose. Tikimės, kad į Jūsų pasiūlymą Vilniaus miesto savivaldybės administracija atkreips dėmesį gavusi šių Projektinių pasiūlymų viešinimo ataskaitą. Jeigu Vilniaus miesto savivaldybės administracija pakeis savo poziciją, mes pakoreguosime Projektinių pasiūlymų sprendinius dėl dviračių takų trasų."
Susiaurinius eismo juostas iki 3.25 m link gatvės vidurio (dabartiniai juostos pločiai varijuoja nuo maždaug 3.5 m iki 4.5 m) atsirastų daugiau saugumo ir nebereikėtų dviratininkų perkelti kažkur toli. Taip pat būtų labai tikslinga įrengti iškilią perėją, bet kuriuo atveju atvažiuojant prie žiedo greitį reikės mažinti. Jei tokių gatvių kaip Ozo ir Geležinio Vilko sankirtoje buvo įrengtos iškilios perėjos, klausimas, kodėl čia negali būti padaryta tas pats.
Comment