Parašė Obi-Wan Kenobi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąO koks tikslas? Iš Ikea nieko neparsivešį dviračiu. Kada nors padarys. Bet yra kitų prioritetų šiuo metu.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
O koks tikslas? Iš Ikea nieko neparsivešį dviračiu. Kada nors padarys. Bet yra kitų prioritetų šiuo metu.
Su tokiu ir šaldytuvą parsiveši. Gerėjant infrastruktūrai, tik laiko kalusimas, kada tokius VIlniuje pastoviai matysime, o jų ir dabar jau yra.
Siūlau, akm įdomu čia geras video apie juos:
https://www.youtube.com/watch?v=rQhz...l=NotJustBikes
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dviračių tako plotis 2.50m. Rimtai?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
O koks tikslas? Iš Ikea nieko neparsivešį dviračiu. Kada nors padarys. Bet yra kitų prioritetų šiuo metu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Kodėl neparsiveši nieko?
Su tokiu ir šaldytuvą parsiveši. Gerėjant infrastruktūrai, tik laiko kalusimas, kada tokius VIlniuje pastoviai matysime, o jų ir dabar jau yra.
Siūlau, akm įdomu čia geras video apie juos:
https://www.youtube.com/watch?v=rQhz...l=NotJustBikes
- 10 patinka
Comment
-
Turiu liudijimą iš užsieniečių, kurie važiavo dviračiu Žvėryno gatvėmis ir susilaukė pypsenimų iš vairuotojų. Važiavimas gatve Vilniuje kartu su eismo srautu labai neįprastas palyginus su miestais pvz. Vidurio Europoje. Vilniuje gatvėmis galbūt adekvatu važiuoti ten, kur tėra viena juosta ir nėra vietos atskiram dviračių takui - pagrinde vietose kur yra perimetrinis užstatymas ar tikrai siauros gatvės. Pvz. Žvėryne, Naujininkuose, Naujamiestyje, Senamiestyje, dalyje Antakalnio.
- 1 patinka
Comment
-
Aš važinėjau daugely Europos šalių, sakyčiau Šveicarijoj vairuotojai dviratininkus lenkia nagliau, nei Lietuvoj. Ispanijoj tekę gaut ne vien pypsenimų, bet ir būt apšauktam pro langą. Kiek internete prisiskaitau apie vairuotojų priešiškumą dviratininkams JAV ir JK, pas mus dar atrodo visai gerai. Žodžiu, kad koks nors neurotikas kažkokius svečius Žvėryne apipypino, didelių išvadų nedaryčiau.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąAš važinėjau daugely Europos šalių, sakyčiau Šveicarijoj vairuotojai dviratininkus lenkia nagliau, nei Lietuvoj. Ispanijoj tekę gaut ne vien pypsenimų, bet ir būt apšauktam pro langą. Kiek internete prisiskaitau apie vairuotojų priešiškumą dviratininkams JAV ir JK, pas mus dar atrodo visai gerai. Žodžiu, kad koks nors neurotikas kažkokius svečius Žvėryne apipypino, didelių išvadų nedaryčiau.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
JK, bent Londone, dviratininkai važiuojamojoje dalyje yra traktuojami kur kas pagarbiau, nei Vilniuje. Važinėjau dviračiu Londone kasdieniniais reikalais ~5 metus, išskirtinai tik važiuojamąja gatvės dalimi (šaligatviais važiuoti ten nepriimtina), bet Vilniuje to daryti nė už ką nedrįsčiau absoliučioje daugumoje gatvių. JK apskritai yra viena geriausiai ir saugiausiai vairuojančių tautų ir tas aiškiai atsispindi jų eismo nelaimių statistikoje, iki kurios mums dar reiks labai ilgai eiti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąO paprastieji remontai juda toliau nepaisant visko
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Dariaus ir Girėno g. dviračių takas
Reziumė prieš nuotraukas - vingiuotas, pavingiuotas, pasukiotas ir dar visai kitaip išprievartautas dviračių tako ruožas.
Labai laukiu dienos, kai kažkas supras, kad tai yra miestas, kuriame projektuojami susisiekimo komunikacijų statiniai ir reikia tiesių, patogių ir saugiai įveikiamų takų, o ne, kur kiekvieną, atsiprašant, šūdą apvažiuoji...
1. Sankryža su Kaminkėlio g. Šioje vietoje pakeitė neteisingai sudėtus bordiūrus
2. Įvažiavimas į Lidl. Nuo skaldos per visą vasarą susigadino trineklių paviršius, tapo su mini duobutėm ir nuskilimais.
3. Sankryža su Kapsų g. (visoje darbų riboje stulpai ir juodi ir cinkuoti palikti)
4.
5. Pagal projektą, šioje vietoje takas turėjo eiti gan tiesia trajektorija, bet kažkuriuo momentu nusprendė, kad reikia rekreacinio tako, kur kiekvieną retai sutinkamą liepą reik apvažiuoti
6. Šalia esantį esamą taką, net nesivargino sutvarkyti, palaidojo ir didelius bortus
7. Vingiai primena lenktynių trasą kokioje Austrijoje
8.
9.
10. Šis troleibusas žalios pasukti į dešinę laukė 3 minutes (pagal nuotraukų fikaciją)
11. Čia labai viskas bus įstrižai, atrodo, kad 2 projektai nesuvesti, bet ne čia vienas
12.
13. Šioje vietoje buvo numatytas "važiojamosios dalies platinimas", bet kadangi platinimas buvo numatytas A juostai, tai geriau neplatinti, autobusai gali ir pasirikiuoti kas 50 metrų
14.
15. Čia visiems sėkmės palinkėsiu neperkaitinti stabdžių ir išimti vingius, nepartrenkus automobilio
16.
17. Sankryža su Pelesos g.
18.
19.
20.
21. Geležinkelio g. projektio apimtyje sutvarkyta atkarpa, matosi dangų (ne)lygumas
Paskutinis taisė Kaid; 2022.10.08, 12:14.
- 12 patinka
Comment
-
Tiesą sakant, p*zda. Po krūvos tikrai gerų dvirtakių, kaip kad Žalgirio, Žirmūnų trikampyje ir taip toliau, šitas atrodo kaip grįžimas į 2015, kai tik susižinojome apie olandų standartus, bet ne iki galo žinojome, kas tai yra ir su kuo tai valgoma.
Labiausiai liūdina, kad neliks gero gabalo A juostos (yra kitoje temoje nuotrauka).
Labai tikiuosi, kad Narbuto dviračių take tokių nesąmonių nepridarys, nors jau labai jaučiasi, kad Šimašius 3ą kartą nekanditatuos.
- 4 patinka
Comment
-
Nu jo, vietomis tai matosi, kad padaryta daug kompromisų. Bus įdomu išbandyt, kai jau asfaltas atsiras.
--
Va šita nuotrauka yra labai įdomi. Gatvė siaurinta, kad tilptų dviračių takas (čia aš palaikau - tikrai gerai, kad nešalino visos tos medžių eilės tam, kad gatvė išliktų 5 juostų). Bet tuo pačiu matome, kad gatvė susiaurinta ne tiek, kokio pločio reikėtų 4 juostoms.
Greitas faktų patikrinimas. 3D.vilnius.lt pamatavau buvusį gatvės plotį - 18,5 nuo borto iki borto, tai po 3,7 metrus 5 juostoms. Tada įsijungiau techninio projekto uždėjimą ir vėl pamatavau. Gatvės plotis po siaurinimo - 16,4 nuo borto iki borto, tai po 3,28 metrus 5 juostoms. Žodžiu tilps ten A juosta miesto kryptimi be problemų. Gatvė yra C kategorijos, taigi juostų pločiai po 3 metrus. 4 juostos x 3 m = 12. 16,4 - 12 = 4,4 m autobusų juostai. Atimt dar galima dvigubos ištisinės juostos kokių 30 cm. Žodžiu viskas ten bus ok.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTiesą sakant, p*zda. Po krūvos tikrai gerų dvirtakių, kaip kad Žalgirio, Žirmūnų trikampyje ir taip toliau, šitas atrodo kaip grįžimas į 2015, kai tik susižinojome apie olandų standartus, bet ne iki galo žinojome, kas tai yra ir su kuo tai valgoma.
Labiausiai liūdina, kad neliks gero gabalo A juostos (yra kitoje temoje nuotrauka).
Labai tikiuosi, kad Narbuto dviračių take tokių nesąmonių nepridarys, nors jau labai jaučiasi, kad Šimašius 3ą kartą nekanditatuos.
Ir šiaip, jei sąžiningai, manęs dvirtakio vingiai nenervina, jie nebent paspirtukininkams su nuimtais greičių limitais skraidyt trukdo.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąDariaus ir Girėno g. dviračių takas
Reziumė prieš nuotraukas - vingiuotas, pavingiuotas, pasukiotas ir dar visai kitaip išprievartautas dviračių tako ruožas.
Labai laukiu dienos, kai kažkas supras, kad tai yra miestas, kuriame projektuojami susisiekimo komunikacijų statiniai ir reikia tiesių, patogių ir saugiai įveikiamų takų, o ne, kur kiekvieną, atsiprašant, šūdą apvažiuoji...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTiesą sakant, p*zda. Po krūvos tikrai gerų dvirtakių, kaip kad Žalgirio, Žirmūnų trikampyje ir taip toliau, šitas atrodo kaip grįžimas į 2015, kai tik susižinojome apie olandų standartus, bet ne iki galo žinojome, kas tai yra ir su kuo tai valgoma.
Labiausiai liūdina, kad neliks gero gabalo A juostos (yra kitoje temoje nuotrauka).
Labai tikiuosi, kad Narbuto dviračių take tokių nesąmonių nepridarys, nors jau labai jaučiasi, kad Šimašius 3ą kartą nekanditatuos.
Tau maloniau dviraciu vaziuot visiskai nuobodziu tiesiu dvirtakiu ar siek tiek pavingiuojanciu?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
kazkoks proto uztemimas... tu visai i viska utilitariskai ziuri? gamtoj nera tiesiu liniju, ir dvirtakis turi pavingiuot tiek pres perejas tiek aplenkiant naturalias kliutis.
Tau maloniau dviraciu vaziuot visiskai nuobodziu tiesiu dvirtakiu ar siek tiek pavingiuojanciu?
Dėl A juostos (to @Creatium), tai ant kalno gal A juosta ir liks, bet kodėl tada jos nebus tarp Kapsų ir Brolių gatvių? Vietos ten jau nėra, įvažos kontūrai irgi tą aiškiai įrodo.
Rodos, viešai įvardijama, kad gyventojai turi atsisakyti automobilių, bet realiai ir pasitvirtina visokių neišsilavinusių maršiečių komentarai, kad miestas tampa tinkamu tik bevaikiams hipsteriams ant paspirtukų. Just saying, 3G čia važiuoja iš Oro uosto, bet net ir tokiame koridoriuje sugebėta viską suknisti.
- 6 patinka
Comment
Comment