Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kalvarijų g. ir Jeruzalės g. dviračių takas

    1. Įvažiavimas į IKI parduotuvę ir turgelį

    2. Dviračių tako plotis 3,50 m​

    3. Kiek toliau dviračiš takas persimeta į kairę pusę​

    4. Ties Kalvarijos st.​

    5. Sankryža ties seminarija​

    6. ​

    7.

    Comment


      L. Giros dviračių takas

      Iš esmės labai gerai įrengtas, asfaltas vienas lygiausių. Bet, kaip visada, lieka neišspręstos sankryžos, nėra jokio tęstinumo, per perėjas turi nulipinėti arba pažeidinėti taisykles, sugebama nutiesti tik tiesias atkarpas.

      1. Sankryža su Ateities g. ir S. Stanevičiaus g.


      2. Neaišku, kodėl nepratęsė per beržinėlį

      3.

      4. Vis dar kažkas naudojasi netinkamu dviračio simbolio šablonu, nors tiek pranešimų ir taisymų daryta...

      5. Galėjo juodą asfaltą irgi pratęsti ištisai per įvažiavimus

      6.

      7. P. Žadeikos st.

      8. P. Žadeikos g. sankryža

      9.

      10.

      11. St. Fabijoniškių žiedas

      12. Gedvydžių g. sankryža

      13. Tik ties viena Perėja pratęstas takas, ties L. Giros g. 96

      14.

      15. Tradiciškai "baigiasi niekur"

      Paskutinis taisė Kaid; 2022.07.11, 10:29.

      Comment


        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
        L. Giros dviračių takas
        2. Neaišku, kodėl nepratęsė per beržinėlį
        Pačio tako nepratęsė arčiau gatvės, nes, panašu, trūksta pločio tarp beržų ir nusukimo juostos. Neperasfaltavo esamo tako, nes, tikėtina, galimai ateityje rekonstruojant sankryžą galėtų keistis tako konfigūracija bendrai. VMS rekomendacijos sako, kad didžiausias dėmesys kaip tik skiriamas sankryžoms, tai čia rekonstuojant, dar neseniai perdarius takus kitapus sankryžos, tikrai galėjo išgimdyti nenutrūkstamą pervažą. Realiai keturšalė labai ilgų takų sankirta būtų gavusis, t. y. svarbu buvo taip nepalikti nepabaigta. Beje naujas ženklo stulpas ne toje tako pusėje.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą

          Pačio tako nepratęsė arčiau gatvės, nes, panašu, trūksta pločio tarp beržų ir nusukimo juostos. Neperasfaltavo esamo tako, nes, tikėtina, galimai ateityje rekonstruojant sankryžą galėtų keistis tako konfigūracija bendrai. VMS rekomendacijos sako, kad didžiausias dėmesys kaip tik skiriamas sankryžoms, tai čia rekonstuojant, dar neseniai perdarius takus kitapus sankryžos, tikrai galėjo išgimdyti nenutrūkstamą pervažą. Realiai keturšalė labai ilgų takų sankirta būtų gavusis, t. y. svarbu buvo taip nepalikti nepabaigta. Beje naujas ženklo stulpas ne toje tako pusėje.
          Kaip matome, sankryžų sutvarkymo prioritetas - paskutinėje vietoje.
          Ženklą aš reportinau per tvarkaumiestą, beje tai vienintelis ženklas ir tai nesugebėjo teisingai įrengti.

          Comment


            Naujininkų - IKEA'os trasoje kol kas be asfalto. Tik atkreipiau dėmesį į du stulpus: juodą ir pilką
            Šiaip viską suprantu - "gatvių standartas" ir pan., tik neatrodo labai praktiška šviežią pilką stulpą keisti nauju juodu.
            Nors jei kalbam apie tą patį "gatvių standartą", man kažkaip prie Ozo vakar pasirodė, kad stulpai lyg naujai sumontuoti, bet nėra juodi, o kažkokio tamsesnio 50 shades of gray atspalvio. Tai jei jau ten tvarko VT juostas pagal kokį tais projektą, tai gal ir stulpų spalvą galėtų priderinti?
            Click image for larger version

Name:	20220710_131153.jpg
Views:	1073
Size:	118,1 kB
ID:	1979043

            Comment


              Nu bet bl#t bl#t nesikeikus. Beveik nauji stulpai keičiami SU VISKUO - naujais pamatais, panašu, kad ir naują kabelį tiesė. Jei jau aktualu įvaizdis, galėjo tiesiog esamą stulpą iškelt iš pamato ir įdėt naują. Bet ne, geriau viską per naujo perdaryt, kai pilna gatvių ir atkarpų neturinčių jokio apšvietimo..

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                Nu bet bl#t bl#t nesikeikus. Beveik nauji stulpai keičiami SU VISKUO - naujais pamatais, panašu, kad ir naują kabelį tiesė. Jei jau aktualu įvaizdis, galėjo tiesiog esamą stulpą iškelt iš pamato ir įdėt naują. Bet ne, geriau viską per naujo perdaryt, kai pilna gatvių ir atkarpų neturinčių jokio apšvietimo..
                Nemanot, kad galėjo būt tam gera priežastis? Negi tiesiog neūkiškumas ar korupcija?

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  Nu bet bl#t bl#t nesikeikus. Beveik nauji stulpai keičiami SU VISKUO - naujais pamatais, panašu, kad ir naują kabelį tiesė. Jei jau aktualu įvaizdis, galėjo tiesiog esamą stulpą iškelt iš pamato ir įdėt naują. Bet ne, geriau viską per naujo perdaryt, kai pilna gatvių ir atkarpų neturinčių jokio apšvietimo..
                  nu tai senu neismes gi, kazkur kitur bus perstatyti... kokioj industrinej zonoj.
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                    nu tai senu neismes gi, kazkur kitur bus perstatyti... kokioj industrinej zonoj.
                    Pamatą irgi?

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Pamatą irgi?
                      kodel gi ne?
                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                      - George W. Bush President of the USA

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                        Nemanot, kad galėjo būt tam gera priežastis? Negi tiesiog neūkiškumas ar korupcija?
                        Pasvarstykite patys, kokio galėtų būti visiško (ne tik stulpais, bet ir su pamatais ir kabeliais) keitimo priežastys:

                        1. Kažkur pažeistas kabelis arba jis blogos kokybės. Bet: šviesos degė? Reiškia kabelis nepažeistas. Jeigu kabelis blogos kokybės, ar būtina keisti stulpus ir pamatus? Nebūtina. Galiausiai, jeigu kabelis blogos kokybės, kas tai yra? Neūkiškumas perkant patį pigiausią variantą.

                        2. Pamatai padaryti iš blogos kokybės medžiagų arba pažeidus statybos technologiją. Vėlgi, ką tai reiškia? Teisingai, neūkiškumas perkant pigiausią daiktą. Taip pat, kabelių tam keisti nereikia.

                        3. Projektuotojas nenuvažiavo gyvai į vietą, o tinklų brėžiniuose dėl n+1 priežasties apšvietimas nebuvo pažymėtas (tokių atvejų išties pasitaiko). Kas tai yra? Teisingai, neūkiškumas, nes gavosi, kad apšvietimas ten numatytas iš naujo.

                        4. Kažkas turi stulpų verslą ir reikia remti savus. Kas tai yra? Teisingai, neūkiškumas IR korupcija.

                        Kaip sakoma, rinkitės dūšiai mieliausią variantą.

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                          Nemanot, kad galėjo būt tam gera priežastis? Negi tiesiog neūkiškumas ar korupcija?
                          Kalbant apie apšvietimo stulpus ties dviračių takais, tai jau bene 3 metus neveikia "nauji" šviestuvai atkarpoje ties Edukologijos žiedu. Pranešus per tvarkaumiesta.lt arba paskambinus į Vilniaus apšvietimą, pasako, kad jiems ten kažkas "nepriklauso". Paskambinus į VMS, prašo pranešti Vilniaus apšvietimui arba per tvarkaumiesta.lt. Paaiškinus, kad tai jau buvo padaryta mažiausiai 50 kartų, pasimeta ir nežino, ką sakyti ir ką daryti. Žodžiu, nauji stulpai iš šviestuvai už keliasdešimt tūkstančių yra, jie neveikia, VMS nežino, kas už juos atsakingas (nors pinigus už jų įrengimą sumokėjo VMS) ir jokios išeities ar sprendimo nėra. Kaip tai vadinti? Kokios gali būti geros priežastys tokiems dalykams?

                          Comment


                            Paupio takas. Valakampiuose. Nelabai jį įmanoma rast, nes nuorodos nuo Antakalnio pusės ant viaduko virš O. Milašiaus g. parodo kryptį, bet už sankryžos jokio ženklo nėra.

                            Nuo O. Milašiaus g. iki I-ojo Valakampių paplūdimio.
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	641
Size:	1,25 MB
ID:	1980005
                            https://www.streetskins.eu/vilnius-c...y-road-surface

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220715_174903.jpg
Views:	629
Size:	1,72 MB
ID:	1980006

                            Šios įvadinės atkarpėlės vaizdas atgal su apaugusiu ženklu:

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220715_174713.jpg
Views:	625
Size:	1,52 MB
ID:	1980007

                            Mašininė atkarpėlė:

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220715_174553.jpg
Views:	629
Size:	1,67 MB
ID:	1980008

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220715_174600.jpg
Views:	625
Size:	1,65 MB
ID:	1980017

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220715_174437.jpg
Views:	636
Size:	1,77 MB
ID:	1980009

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220715_174234.jpg
Views:	626
Size:	1,85 MB
ID:	1980010

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220715_174100.jpg
Views:	628
Size:	1,30 MB
ID:	1980011

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220715_173946.jpg
Views:	626
Size:	1,14 MB
ID:	1980012

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220715_173841.jpg
Views:	640
Size:	1,79 MB
ID:	1980013

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220715_173826.jpg
Views:	624
Size:	1,20 MB
ID:	1980014

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220715_173757.jpg
Views:	623
Size:	1,33 MB
ID:	1980016

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220715_173728.jpg
Views:	624
Size:	1,53 MB
ID:	1980015

                            P. S. Ne per seniausiai buvo bandymas naikinti dviračių taką Žirmūnų g. tarp Lukšio g. ir Minties g. Mechaniškai nutrynė dviračių simbolius, bet ištisinę ryškią paliko. Ženklą nukabino tik iš vienos pusės.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą

                              Galiu tik pasidžiaugti, kad atsakingi valdininkai mąsto kaip aš, o ne kaip tu. Gariūnų gatvėj yra dvirtakiai, bet tik todėl, kad žemyn upe kitas tiltas tik prie Vievio, o aukštyn – tik Lazdynų. Ukmergės g. kalne (tarp Ozo ir Paribio g.) nieko nėra, tik griovys su eismu ir tarša, o alternatyvos aiškios ir funkcionalios. Tiesą sakant, manau, kad ir Narbuto g. taką galėtų įrengti per miškelį, būtų daug maloniau, ypač jei dar atsirastų kažkokia 2 lygių perėja ties Sėlių g. galu.
                              Albertui ir jam pritariantiems dėl dviračių trasų parinkimo ne pro šalį būtų perskaityti Vilniaus miesto dviračių takų spec. plano ir Vilniaus miesto bendrojo plano iki 2030 reglamentus. Ten gana aiškiai parašyta, kad dviračių trasų nereikia projektuoti tik palei A kategorijos gatves. Visur kitur pasiekiamumas dviračiu turi būti patogesnis nei automobiliu.

                              Vilniaus miesto bendrasis planas:
                              128. Visos B ir C magistralinės gatvės planuojamos su dviračių – pėsčiųjų takais. Techniniai trasų parametrai parenkami pagal planuojamus pėsčiųjų bei dviratininkų srautus.
                              139. Visose rekonstruojamose ir naujai tiesiamose gatvėse (išskyrus A kategorijos) turi būti numatyta galimybė saugiai važiuoti dviračiu.
                              Vilniaus miesto dviračių takų spec. planas:
                              13. Šiame plane esantys sprendiniai neužkerta kelio kurti susisiekimui dviračiais reikiamą infrastruktūrą ir kitose miesto vietose. Visose rekonstruojamose ir naujai tiesiamose gatvėse (išskyrus A kategorijos) turi būti numatyta galimybė saugiai važiuoti dviračiu

                              Comment


                                Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                Albertui ir jam pritariantiems dėl dviračių trasų parinkimo ne pro šalį būtų perskaityti Vilniaus miesto dviračių takų spec. plano ir Vilniaus miesto bendrojo plano iki 2030 reglamentus. Ten gana aiškiai parašyta, kad dviračių trasų nereikia projektuoti tik palei A kategorijos gatves. Visur kitur pasiekiamumas dviračiu turi būti patogesnis nei automobiliu.
                                Šiandien myniau nauju Stepono Batoro g. taku ir galvojau, kad jei gyvenčiau Naujojoj Vilnioj, o dirbčiau, tarkim, Užupy, nenorėčiau palei tą B kategorijos gatvę kasdien minti į darbą. Plieninis barjeras ir pora metrų nuo triukšmingo 70-80 km/h eismo. Man Naujosios Vilnios pasiekiamumas dviračiu būtų patogesnis, jei galima būtų važiuoti toliau nuo automobilių eismo, pvz. palei upės slėnį pro Belmontą.

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                                  Šiandien myniau nauju Stepono Batoro g. taku ir galvojau, kad jei gyvenčiau Naujojoj Vilnioj, o dirbčiau, tarkim, Užupy, nenorėčiau palei tą B kategorijos gatvę kasdien minti į darbą. Plieninis barjeras ir pora metrų nuo triukšmingo 70-80 km/h eismo. Man Naujosios Vilnios pasiekiamumas dviračiu būtų patogesnis, jei galima būtų važiuoti toliau nuo automobilių eismo, pvz. palei upės slėnį pro Belmontą.
                                  Nes Batoro gatvė tik formaliai yra B kategorijos. Realiai ji yra net ne miesto gatvė, o užmiesčio autostrada, tad laikytina A kat.
                                  Man gerokai pikta, kad dvirtakis į Naująją Vilnią buvo realizuotas per negyvenamas teritorijas palei greitkelį, o ne per Rokantiškių sodus ar pro Nausėdos namą.
                                  Bet čia ne apie tai kalba, nes Ukmergės gatvė yra sugadinta B kategorijos plentgatvė (stroad) ir dvirtakiai palei ją reikalo tikrai nepagadintų.

                                  Comment


                                    Vileišio g. žiūrint nuo Lietuvių kalbos instituto link centro:
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20220717_204910.jpg
Views:	418
Size:	1,77 MB
ID:	1980259

                                    Comment


                                      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                      Bet čia ne apie tai kalba, nes Ukmergės gatvė yra sugadinta B kategorijos plentgatvė (stroad) ir dvirtakiai palei ją reikalo tikrai nepagadintų.
                                      Perspektyvoj, valio, tegu būna dvirtakiai palei visas gatves, išskyrus A kategoriją. Bet nuo intensyvaus eismo atskirti, tačiau praktiški maršrutai (Kaip Vileišio g. vietoj Antakalnio g., arba tas Šeškinės kiemų/Miglos g. maršrutas vietoj Ukmergės g., arba Kernavės g. vietoj Geležinio Vilko) man atrodo svarbesni. Kiek girdėjau, Olandijoj naudojamas panašus principas, kur skirtingos lygiagrečios gatvės paskiriamos automobilių ir dviračių tinklų atraminėmis. Jei labai norisi, palei judrias gatves yra dvirtakiai, tačiau yra ir malonesnių alternatyvų.

                                      Comment


                                        Gali būti palei B kategorijos gatves ir išimtiniais atvejais net palei A kategorijos gatves (pvz. tiltas per Nerį), bet kiek įmanoma turi būti alternatyva C kategorijos gatve.

                                        Batoro g. matyčiau kaip tokį pigų sprendimą "geriau negu nieko", o ateičiai prioritetas turėtų būti teikiamas tiems patiems Rokantiškių sodams ar kitoms ramesnėms vietoms.

                                        Tą gatvę per brangu bus padaryta europietiška A kategorijos gatve be apsisukimų ir pėsčiųjų perėjų, tai reikės galvot kaip tą gatvę paverst labiau humaniška B kategorijos gatve, tai reikės pėsčiųjų ir dviračių tako atskyrimo, daugiau šviesoforų (irgi ne bet kaip sureguliuotų), siauresnių juostų, gatvės dizaino atitinkantį daugmaž 50 km/h greitį, kurį viršyti būtų nesaugu.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.18, 03:22.

                                        Comment


                                          T. Narbuto g. dviračių tako projektas.
                                          Laisvės pr. - Pilaitės pr. - T. Narbuto g. sankryža

                                          1.

                                          2.

                                          3.

                                          4.

                                          5.

                                          6.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X