Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nežinau ar draudžia ar ne, čia viskas yra gandų lygyje. Bet pastebėk, kad kitokių dviračių nuomos sprendimų Vilniuje nėra, yra tik paspirtukai, nors Kaune juos nuomoja Citybee, Bolt (elektrinius).
Dviračių stotelių įrengimas (bent toks kaip Vln) irgi kosmosą kainuoja (gal 20k viena stotelė).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąRado "sprendimą" Verkių g. Jau matau kaip 2km važiuos paskui dviračius Šioks toks teigiamas aspektas - aišku kur tikrai nebedarys dvirtakių. dondc
https://bit.ly/vilniausdviraciugatves
Šaltinis:
English
Specifically, CROW suggests that all the following conditions should be met in order to designate a bicycle street:- maximum travelled speed is 30 km/h (the default condition for all residential streets in the Netherlands)
- at least 1,000 bicycles per 24-hour period (equal to about two bicycles per minute in the busiest hour)
- Volume of bicycles should exceed volume of motor vehicles
- No more than 2,500 cars per 24-hour period
Lietuvių
CROW siūlo, kad būtų laikomasi šių sąlygų, kad būtų galima projektuoti dviračių gatvę:
1. Didžiausias važiavimo greitis yra 30 km/h (numatytoji sąlyga visoms gyvenamosioms gatvėms Nyderlanduose)
2. Ne mažiau kaip 1000 dviračių per 24 valandas (lygus maždaug dviems dviračiams per minutę aktyviausią valandą)
3. Dviračių tūris turi viršyti motorinių transporto priemonių tūrį
4. Ne daugiau kaip 2500 automobilių per parą
- 5 patinka
Comment
-
Aišku ironizavau Verkių atkarpą tuo atveju jei tik pastatytų ženklą dviračių gatvė - ir dabar ten 30, tai iš vis nieks nesikeičia. Noriu pamatyti kaip atrodys Kojelavičiaus g. Gal 1 dvipusės eismo juostos gatvė su dviračių juostom šonuose ir būtų gan adekvatus sprendimas Verkių g. - lenktų atsitraukę bent per juostą - ten realiai problematiška viena atkarpa per vidurį - siauroka nemaža įkalnė. Vidutinio greičio matuoklio tikrai nestatys. Kitose lygiose vietose ir dabar dažniausiai ne bėda minti kartu su srautu - aišku to nedariau piko metu, kas gal kiek pakeistų nuomonę.
Comment
-
Pilaitės pr. - Papilėnų g. vietoj Papilėnų gatvės uždarymo gausim dviračio greičio mažinimo priemonę (pakraupau pagalvojęs apie Tvorelistaną), bet bent jau bus pirmoji olandiška priemonė. Argumentas privažiavimui naudotis C kategorijos gatvėmis neišgirstas. Bet gal žmonės naudosis nauju viaduku ir bus mažas srautas, bet modeliavimas rodo, kad eismas bus panašus kaip dabar (nors liks tik dešinysis posūkis)
Dabar reik atsargiai naudoti argumentą "dviratininkų nesimato", nes gausim kalnelius.Paskutinis taisė Riedis; 2022.06.10, 14:06.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPilaitės pr. - Papilėnų g. vietoj Papilėnų gatvės uždarymo gausim dviračio greičio mažinimo priemonę (pakraupau pagalvojęs apie Tvorelistaną), bet bent jau bus pirmoji olandiška priemonė. Argumentas privažiavimui naudotis C kategorijos gatvėmis neišgirstas. Bet gal žmonės naudosis nauju viaduku ir bus mažas srautas, bet modeliavimas rodo, kad eismas bus panašus kaip dabar (nors liks tik dešinysis posūkis)
Dabar reik atsargiai naudoti argumentą "dviratininkų nesimato", nes gausim kalnelius.
Tie kalneliai skirti prilėtinti dėl iš požeminės perėjos ateinančių pėsčiųjų, kuriuos užstoją sienelės.Paskutinis taisė Kaid; 2022.06.10, 14:24.
- 1 patinka
Comment
-
Algirdo g. dviračių takas. Darbai atrodo pilnai baigti.
https://citify.eu/lt/algirdo-g-dviraciu-takas/
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
O jūs skaitėte atsakymą?
Tie kalneliai skirti prilėtinti dėl iš požeminės perėjos ateinančių pėsčiųjų, kuriuos užstoją sienelės.
Klausimas
<...> Jūsų siūlomas dešinys posūkis iš Pilaitės pr. į Papilėnų g. potencialiai bus pavojingas, nes organizuojamas iš būsimos A juostos, taip pat jis numatomas itin plataus spindulio. Šioje vietoje taip pat yra pavojus pėstiesiems ir dviratininkams dėl esamų išlipimų iš požeminės perėjos, kurie užstoja vaizdą vairuotojams. Dėl šios priežasties šiuo metu dešinys posūkis yra panaikintas, sustatyti apsauginiai barjerai. Todėl siūlau atsisakyti dešinio posūkio šioje vietoje.
Atsakymas
Įvažiavimas iš Pilaitės prospekto į Papilėnų gatvę dešiniuoju posūkiu yra numatomas Smalinės gatvės projekte. Užtikrinant pėsčiųjų bei dviratininkų eismo saugumą projektinių pasiūlymų derinimo metu su statytoju buvo nuspręsta įvažiavimą kiek įmanoma atitraukti nuo požeminės perėjos (kad būtų užtikrintas matomumas), jį iškelti į gatvę kertančių takų aukštį ir dešiniojo posūkio spindulys parinktas minimalus pagal B kategorijos reikalavimus. Be to dviračių take numatomos greičio mažinimo priemonės. <...>Paskutinis taisė Riedis; 2022.06.10, 17:14.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAlgirdo g. dviračių takas. Darbai atrodo pilnai baigti.
Minusas su paraleliniu parkavimu. Kai kur reikėtų atitvarų automobiliams, nes dabar yra pavojinga tiek važiuojantiems dviračiu gauti iš durelių, tiek išlipantiems būti partrenktiems dviračio.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimąMinusas su paraleliniu parkavimu. Kai kur reikėtų atitvarų automobiliams, nes dabar yra pavojinga tiek važiuojantiems dviračiu gauti iš durelių, tiek išlipantiems būti partrenktiems dviračio.
Pilaitės pr. ten numatyta suprojektuoti vandens nuvedimą iš tų įdubų?
Lyg nieks neminėjo (įdomu kodėl? ) Vileišio g. sužymėta. Centro link yra 2 apylankos ženklai, o kelias mašinoms užtvertas poroje kitų vietų (dvirkai paliktas tarpas). Pilnai perkasta atkarpoje už Žirmūnų tilto iki Sluškų rūmų, per bortą tenka šokt ant žvyrkeliuko pievoje. Būtų užsienis – tai būtų pastatytas laikinas tramplynas užšokt ant borto.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAlgirdo g. dviračių takas. Darbai atrodo pilnai baigti.
https://citify.eu/lt/algirdo-g-dviraciu-takas/
- 6 patinka
Comment
-
Ten yra atskyrimas fizinis nuo gatvės. Bet kadangi jis su įvažiavimo bortais, visi ant jo stato. Tas pats kitose vietose. Savivaldybei reikės kažką daryt, geriausiai - užsodinti krūmais ar medžiais.
Beje, dalyje gatvės tokie fiziniai atskyrimai yra betoninės dangos, o kitoje dalyje (arčiau Tautos namų) - jau su žole. Matyt eigoje pakeitė projektą ir atsisakė trinkelių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
nelabai suprantu kas cia, parkavimo vieta i kuria netelpa masina pagal ploti, ar kas ten per erdve ant kurios audi stovi?
Šiaip įdomu kur bus parkingo vietos nupieštos, nes gatvė turėtų tapti vienpuse su viena juosta atiduota parkingui. Kai atsiras vietos, ant to fizinio atskyrimo turėtų nebestatyt. Nebent nupieš vietas kitoje pusėje ir tada visi statys abiejose gatvės pusėse. Reikėtų kuo greičiau išspręsti civilizuotai nes tuoj Cyber City atsidarys ir daug naujų parkuotojų atsiras.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTen yra atskyrimas fizinis nuo gatvės. Bet kadangi jis su įvažiavimo bortais, visi ant jo stato. Tas pats kitose vietose. Savivaldybei reikės kažką daryt, geriausiai - užsodinti krūmais ar medžiais.
- 10 patinka
Comment
-
Kadangi VMS'as lyg ir paskaito forumą, tai pasakysiu nuo savęs: toliau nuotraukoje matosi bent 3 įvažiavimai kas kelis metrus, tai ten medžių nereikia. Tarp pirmojo ir sekančio įvažiavimo (ten kur paspirtukininkas foto) stovi 9 mašinos, tai reiktų medžius sodinti nebent per ilgį trijų mašinų (per vidurį), o ties kiekvienu įvažiavimu trijų mašinų atkarpoje reiktų betoninių / granitinių / akmeninių sferų, kad nei mašinos parkuotųsi, nei matomumas prastintų saugų eismą. Jei užsodins krūmais, tai iš šio 3 m pločio tako liks geriausiu atveju minimaliam takui taikomi 2,5 m. Jau ir taip magistralinis takas neatitinka DJMP magistraliniam takui kaliamų pločio reikalavimų.
Vakar pravažiavau P. Vileičio g. esančiu tuo plačiu 3,5 m raudonu taku – kaip ir buvo galima tikėtis krūmų nieks negini, tai jau dabar atminustuoti galima kokius 0,75 m. Įdomu ką ten Konstitucijos pr. užsodino nelegaliai, jei minkšti augalai / aukštos žolės, tai nieko tokio prabraukus pedalu, bet jei bus irgi standžios aukštų krūmų šakos, tai ne kažką.
Beje, FB mūsų vyr. miesto inžinierius žadėjo per 0,5 m iškasti gyvatvorę palei Šimulionio g. Per 3 m. pažadas liko pažadu (o gal prieš kelias dienas iškasė?):
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Papildau: matosi, jog mašinos Algirdo g. net ne pilnai telpa ant tos šoninės juostos, t. y. ji kokio 1,9 m pločio.
STR:
44. Minimalus šoninės skiriamosios juostos plotis atsižvelgiant į įrenginius joje:
44.1. Apželdinimas medžiais ir krūmais – 2,30 m;
44.2. Apšvietimo stulpai, kelio ženklų atramos, tvorelės, veja – 1,00 m.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.413395/asr♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Dėl Šimulionio g. dar: ten ne tik gyvatvorę reiktų nukast per pusmetrį, bet dar ir bortus panaikinti, nes STR bortus irgi liepia traukti per pusmetrį. Kadangi bortų ribos Vilniuje yra itin šventa ir jie dažniausiai nestumdomi, tai reiktų juos išvis demontuot ir kelkraštį daryti sustiprintą, kaip užmiesčio keliuose arba Nemenčinės pl. dvirtakyje – pratęsti skalda, kuri vėliau apauga žole. Per tą gyvatvorės nukastą pusmetrį – paskutiniuosiuose 20 cm – galima suformuoti natūralų drenažo griovelį.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
Comment