Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Truputį toliau negu bus A juosta, gatvės danga kaip suprantu bus atnaujinta (paklotas kažkoks tylus asfaltas). Bet kam tie lopai dedami dabar - man irgi neaišku, matyt kažkoks technologinis procesas. Tie lopai, beje, tiesiog dedami kaip sluoksnis ant viršaus, t.y. nelygu su esamu sluoksniu. Gal čia panašu, kaip kitur kur remontuoja gatves - pirma sudeda lopus, po to nufrezuoja viską lygiai ir tada kloja naują dangą?
    Išliginamasis sluoksnis tiesiog.

    Comment


      Gal buvo jau forume, tai atsiprašau, bet gal kas ką žino naujesnio. Ar toje atkarpoje nesiruošia nutiesti dvirtakio? Absoliučiai nesuprantama, kodėl taip dabar yra.

      Click image for larger version

Name:	InkedScreenshot 2022-06-09 142809_LI.jpg
Views:	1022
Size:	152,6 kB
ID:	1973482

      Comment


        Yra taip, nes paliko vietos dabar jau turbūt ne būsimam, o tiesiog galimam viadukui virš Šiaurinės gatvės, kas lyg ir yra logiška, bet žinant VMS projektavimo ir statybos tempus visiškai nepraktiška ir nepatogu.

        VMS žemėlapyje nurodyta, kad ši atkarpa bus padaryta 2024 m.

        Comment


          Abejoju, nes atkarpa per ilga viadukui. Dvirtakio nėra ir ten, kur iš abiejų gatvės pusių stovi daugiaaukščiai

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Nežinau ar draudžia ar ne, čia viskas yra gandų lygyje. Bet pastebėk, kad kitokių dviračių nuomos sprendimų Vilniuje nėra, yra tik paspirtukai, nors Kaune juos nuomoja Citybee, Bolt (elektrinius).
            Tai joks naujas žaidėjas negalėtų konkuruoti su kaina, nes Vilnius atsirinkęs CycloCity (JCDecaux), Kaunas man rodos panašiai atsirinkęs CityBee dviračius (kur per reklamos plotą ar kitaip dengia dalį sąnaudų).
            Dviračių stotelių įrengimas (bent toks kaip Vln) irgi kosmosą kainuoja (gal 20k viena stotelė).

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Rado "sprendimą" Verkių g. Jau matau kaip 2km važiuos paskui dviračius Šioks toks teigiamas aspektas - aišku kur tikrai nebedarys dvirtakių. dondc
              https://bit.ly/vilniausdviraciugatves
              Click image for larger version Name:	Screenshot_20220601-151928_Chrome.jpg Views:	1 Size:	42,4 kB ID:	1971915
              Radau pagal ką olandai projekuoja dviračių gatves. Dabar kai projektiniuose pasiūlymuose ar kituose situacijose savivaldybė siūlys dviračių gatvę, būtų gerai, kad pateiktų duomenis apie pravažiuojančius dviračius.

              Šaltinis:

              English
              Specifically, CROW suggests that all the following conditions should be met in order to designate a bicycle street:
              • maximum travelled speed is 30 km/h (the default condition for all residential streets in the Netherlands)
              • at least 1,000 bicycles per 24-hour period (equal to about two bicycles per minute in the busiest hour)
              • Volume of bicycles should exceed volume of motor vehicles
              • No more than 2,500 cars per 24-hour period

              Lietuvių
              CROW siūlo, kad būtų laikomasi šių sąlygų, kad būtų galima projektuoti dviračių gatvę:
              1. Didžiausias važiavimo greitis yra 30 km/h (numatytoji sąlyga visoms gyvenamosioms gatvėms Nyderlanduose)
              2. Ne mažiau kaip 1000 dviračių per 24 valandas (lygus maždaug dviems dviračiams per minutę aktyviausią valandą)
              3. Dviračių tūris turi viršyti motorinių transporto priemonių tūrį
              4. Ne daugiau kaip 2500 automobilių per parą

              Comment


                Aišku ironizavau Verkių atkarpą tuo atveju jei tik pastatytų ženklą dviračių gatvė - ir dabar ten 30, tai iš vis nieks nesikeičia. Noriu pamatyti kaip atrodys Kojelavičiaus g. Gal 1 dvipusės eismo juostos gatvė su dviračių juostom šonuose ir būtų gan adekvatus sprendimas Verkių g. - lenktų atsitraukę bent per juostą - ten realiai problematiška viena atkarpa per vidurį - siauroka nemaža įkalnė. Vidutinio greičio matuoklio tikrai nestatys. Kitose lygiose vietose ir dabar dažniausiai ne bėda minti kartu su srautu - aišku to nedariau piko metu, kas gal kiek pakeistų nuomonę.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Pilaitės pr. - Papilėnų g. vietoj Papilėnų gatvės uždarymo gausim dviračio greičio mažinimo priemonę (pakraupau pagalvojęs apie Tvorelistaną), bet bent jau bus pirmoji olandiška priemonė. Argumentas privažiavimui naudotis C kategorijos gatvėmis neišgirstas. Bet gal žmonės naudosis nauju viaduku ir bus mažas srautas, bet modeliavimas rodo, kad eismas bus panašus kaip dabar (nors liks tik dešinysis posūkis)

                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20220610-135310_Adobe Acrobat.jpg Views:	0 Size:	134,0 kB ID:	1973702

                  Dabar reik atsargiai naudoti argumentą "dviratininkų nesimato", nes gausim kalnelius.
                  Paskutinis taisė Riedis; 2022.06.10, 14:06.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                    Pilaitės pr. - Papilėnų g. vietoj Papilėnų gatvės uždarymo gausim dviračio greičio mažinimo priemonę (pakraupau pagalvojęs apie Tvorelistaną), bet bent jau bus pirmoji olandiška priemonė. Argumentas privažiavimui naudotis C kategorijos gatvėmis neišgirstas. Bet gal žmonės naudosis nauju viaduku ir bus mažas srautas, bet modeliavimas rodo, kad eismas bus panašus kaip dabar (nors liks tik dešinysis posūkis)

                    Click image for larger version Name:	Screenshot_20220610-135310_Adobe Acrobat.jpg Views:	0 Size:	134,0 kB ID:	1973702

                    Dabar reik atsargiai naudoti argumentą "dviratininkų nesimato", nes gausim kalnelius.
                    O jūs skaitėte atsakymą?
                    Tie kalneliai skirti prilėtinti dėl iš požeminės perėjos ateinančių pėsčiųjų, kuriuos užstoją sienelės.
                    Paskutinis taisė Kaid; 2022.06.10, 14:24.

                    Comment


                      Algirdo g. dviračių takas. Darbai atrodo pilnai baigti.











                      https://citify.eu/lt/algirdo-g-dviraciu-takas/

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                        O jūs skaitėte atsakymą?
                        Tie kalneliai skirti prilėtinti dėl iš požeminės perėjos ateinančių pėsčiųjų, kuriuos užstoją sienelės.
                        Matyt turiu teksto suvokimo problemų - parodykit kur klausime ir atsakyme kalbama apie požeminės perėjos pėsčiųjų saugumą dviračių, o ne automobilių atžvilgiu. Jeigu čia Jūsų interpretacijos tai taip ir rašykit.

                        Klausimas
                        <...> Jūsų siūlomas dešinys posūkis iš Pilaitės pr. į Papilėnų g. potencialiai bus pavojingas, nes organizuojamas iš būsimos A juostos, taip pat jis numatomas itin plataus spindulio. Šioje vietoje taip pat yra pavojus pėstiesiems ir dviratininkams dėl esamų išlipimų iš požeminės perėjos, kurie užstoja vaizdą vairuotojams. Dėl šios priežasties šiuo metu dešinys posūkis yra panaikintas, sustatyti apsauginiai barjerai. Todėl siūlau atsisakyti dešinio posūkio šioje vietoje.

                        Atsakymas
                        Įvažiavimas iš Pilaitės prospekto į Papilėnų gatvę dešiniuoju posūkiu yra numatomas Smalinės gatvės projekte. Užtikrinant pėsčiųjų bei dviratininkų eismo saugumą projektinių pasiūlymų derinimo metu su statytoju buvo nuspręsta įvažiavimą kiek įmanoma atitraukti nuo požeminės perėjos (kad būtų užtikrintas matomumas), jį iškelti į gatvę kertančių takų aukštį ir dešiniojo posūkio spindulys parinktas minimalus pagal B kategorijos reikalavimus. Be to dviračių take numatomos greičio mažinimo priemonės. <...>
                        Paskutinis taisė Riedis; 2022.06.10, 17:14.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Algirdo g. dviračių takas. Darbai atrodo pilnai baigti.
                          Praėjau kažkurią dieną pro Algirdo g., tai bendrai vaizdas neblogas. Turiu pripažinti, gatvė atrodo labai jauki ir, manau, ilgainiui pasidarys labai geidžiama vieta gyvenimui.

                          Minusas su paraleliniu parkavimu. Kai kur reikėtų atitvarų automobiliams, nes dabar yra pavojinga tiek važiuojantiems dviračiu gauti iš durelių, tiek išlipantiems būti partrenktiems dviračio.

                          Comment


                            Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
                            Minusas su paraleliniu parkavimu. Kai kur reikėtų atitvarų automobiliams, nes dabar yra pavojinga tiek važiuojantiems dviračiu gauti iš durelių, tiek išlipantiems būti partrenktiems dviračio.
                            Pagal KET, autovairuotojas prieš atidarydamas duris privalo įsitikinti, jog tą daryti saugu. Aišku, net neabejoju, kad 100 % vairuotojų to nežino. Taip jau gaunas, kai pastatyta ne pagal STR saugos zona (0,75 m).

                            Pilaitės pr. ten numatyta suprojektuoti vandens nuvedimą iš tų įdubų?

                            Lyg nieks neminėjo (įdomu kodėl? ) Vileišio g. sužymėta. Centro link yra 2 apylankos ženklai, o kelias mašinoms užtvertas poroje kitų vietų (dvirkai paliktas tarpas). Pilnai perkasta atkarpoje už Žirmūnų tilto iki Sluškų rūmų, per bortą tenka šokt ant žvyrkeliuko pievoje. Būtų užsienis – tai būtų pastatytas laikinas tramplynas užšokt ant borto.

                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Algirdo g. dviračių takas. Darbai atrodo pilnai baigti.



                              https://citify.eu/lt/algirdo-g-dviraciu-takas/
                              nelabai suprantu kas cia, parkavimo vieta i kuria netelpa masina pagal ploti, ar kas ten per erdve ant kurios audi stovi?

                              Comment


                                Ten yra atskyrimas fizinis nuo gatvės. Bet kadangi jis su įvažiavimo bortais, visi ant jo stato. Tas pats kitose vietose. Savivaldybei reikės kažką daryt, geriausiai - užsodinti krūmais ar medžiais.

                                Beje, dalyje gatvės tokie fiziniai atskyrimai yra betoninės dangos, o kitoje dalyje (arčiau Tautos namų) - jau su žole. Matyt eigoje pakeitė projektą ir atsisakė trinkelių.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                  nelabai suprantu kas cia, parkavimo vieta i kuria netelpa masina pagal ploti, ar kas ten per erdve ant kurios audi stovi?
                                  Ten yra ženklai sudėti “Sustoti draudžiama”, kurie yra visų ignoruojami. Tiesa, pagal skundus Naujamiesčio FB grupėje, bent kartą buvo atvažiavę VMS pareigūnai ir išrašė baudų. Aš pora kartų fotografavau į Tvarkau Vilnių, bet atsibodo, tai fotografuoju dabar tik kai įžūliai įstrižai kampu išsikišus į taką pastato.

                                  Šiaip įdomu kur bus parkingo vietos nupieštos, nes gatvė turėtų tapti vienpuse su viena juosta atiduota parkingui. Kai atsiras vietos, ant to fizinio atskyrimo turėtų nebestatyt. Nebent nupieš vietas kitoje pusėje ir tada visi statys abiejose gatvės pusėse. Reikėtų kuo greičiau išspręsti civilizuotai nes tuoj Cyber City atsidarys ir daug naujų parkuotojų atsiras.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Ten yra atskyrimas fizinis nuo gatvės. Bet kadangi jis su įvažiavimo bortais, visi ant jo stato. Tas pats kitose vietose. Savivaldybei reikės kažką daryt, geriausiai - užsodinti krūmais ar medžiais.
                                    Čia labai gerai apibendrina Vilniaus plano veiklą: suprojektavo, pastatė, o dabar reikia "kažką daryt" ir griaut ką tik atliktus darbus, kad turėt normalų rezultatą.

                                    Comment


                                      Kadangi VMS'as lyg ir paskaito forumą, tai pasakysiu nuo savęs: toliau nuotraukoje matosi bent 3 įvažiavimai kas kelis metrus, tai ten medžių nereikia. Tarp pirmojo ir sekančio įvažiavimo (ten kur paspirtukininkas foto) stovi 9 mašinos, tai reiktų medžius sodinti nebent per ilgį trijų mašinų (per vidurį), o ties kiekvienu įvažiavimu trijų mašinų atkarpoje reiktų betoninių / granitinių / akmeninių sferų, kad nei mašinos parkuotųsi, nei matomumas prastintų saugų eismą. Jei užsodins krūmais, tai iš šio 3 m pločio tako liks geriausiu atveju minimaliam takui taikomi 2,5 m. Jau ir taip magistralinis takas neatitinka DJMP magistraliniam takui kaliamų pločio reikalavimų.

                                      Vakar pravažiavau P. Vileičio g. esančiu tuo plačiu 3,5 m raudonu taku – kaip ir buvo galima tikėtis krūmų nieks negini, tai jau dabar atminustuoti galima kokius 0,75 m. Įdomu ką ten Konstitucijos pr. užsodino nelegaliai, jei minkšti augalai / aukštos žolės, tai nieko tokio prabraukus pedalu, bet jei bus irgi standžios aukštų krūmų šakos, tai ne kažką.

                                      Beje, FB mūsų vyr. miesto inžinierius žadėjo per 0,5 m iškasti gyvatvorę palei Šimulionio g. Per 3 m. pažadas liko pažadu (o gal prieš kelias dienas iškasė?):

                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	668
Size:	224,2 kB
ID:	1973831
                                      Click image for larger version

Name:	118730552_10208128763134033_8937647611243288569_n.jpg
Views:	670
Size:	707,3 kB
ID:	1973830

                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Papildau: matosi, jog mašinos Algirdo g. net ne pilnai telpa ant tos šoninės juostos, t. y. ji kokio 1,9 m pločio.

                                        STR:
                                        44. Minimalus šoninės skiriamosios juostos plotis atsižvelgiant į įrenginius joje:
                                        44.1. Apželdinimas medžiais ir krūmais – 2,30 m;
                                        44.2. Apšvietimo stulpai, kelio ženklų atramos, tvorelės, veja – 1,00 m.
                                        https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.413395/asr
                                        Vadinasi ten galima įrengti nebent sferas. Lupt trinkeles, kad pasėti veją nelabai racionalu ir nuo parkingo vis tiek reiktų sferų, aplink kurias būtų labai nepatogu šienauti.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Dėl Šimulionio g. dar: ten ne tik gyvatvorę reiktų nukast per pusmetrį, bet dar ir bortus panaikinti, nes STR bortus irgi liepia traukti per pusmetrį. Kadangi bortų ribos Vilniuje yra itin šventa ir jie dažniausiai nestumdomi, tai reiktų juos išvis demontuot ir kelkraštį daryti sustiprintą, kaip užmiesčio keliuose arba Nemenčinės pl. dvirtakyje – pratęsti skalda, kuri vėliau apauga žole. Per tą gyvatvorės nukastą pusmetrį – paskutiniuosiuose 20 cm – galima suformuoti natūralų drenažo griovelį.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X