Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    O kas čia per šedevras Naujininkuose? Kažkaip niekur neužkliuvo, kad kitoje nuo Lidl gatvės pusėje atsiras kažkas panašaus į dviračių taką. Yra ten seno dvirtakio užuominos nusukant į Tūkstantmaečio g., tai gal kažkoks įdomus tęsinys atsiras...
    Man atrodo buvo to tiesiamo dviračių tako projekto dalis, kad kitoje pusėje nuties bendrą taką.

    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Ar aš teisingai kažkur užmačiau - šio dviračių tako darbų pabaiga numatoma 2023 III ketvirtis? Reikia daugiau nei metų laiko nutiesti dviračių takui tokioj gana prioritetinėj vietoj?
    Čia bus, ko gero, antra ilgiausia dviračių tako atkarpa pagal naujus standartus, viso kiek daugiau nei 3 km. Dar ir viešojo transporto juosta, kelių šimtų metrų atkarpoje visą Narbuto g. važiuojamąją dalį stums į šoną. Tad darbų visai nemažai šiaip. Laisvės pr. dviračių taką (apie 4km) tiesė irgi daugiau mažiau per kelis metus (pradėjo vienais, baigė kitais), o ten buvo mažiau kardinalių pokyčių.

    Comment


      „Ką tu man padarysi?“ – paklausė jis ir pradėjo važiuoti pirmyn. Kaip tik tuo metu jis užvažiavo ant elektrinio paspirtuko ir pradūrė automobilio galinę padangą.
      Čia toks instant karma

      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

      Lenkimas traktuojamas tada, kai išvažiuoji į priešpriešinę juostą. Realiai dviratis, paspirtukas ar motociklas gali apvažiuoti dviratį, neišvažiavęs į priešpriešinę juostą.
      Automobilis paspirtuką irgi gali apvažiuoti neišvažiavęs į priešpriešinę juostą.
      Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

      Pritariu, bet, deja, Lietuvoje kol kas kitokia praktika taisyklių kūrime. Policija užsiiminėja dviratininkų, paspirtukininkų, netgi pėsčiųjų reidais (sega atšvaitus, auklėja, įspėja dėl ėjimo ne per perėją ir pan.). Remiamasi visokiais semantiniais argumentais, neva, „pėsčiųjų“ perėja negalima naudotis nepėstiems (taigi reikia vestis dviratį). Kita vertus, gal ir gerai, kad yra tokių spragų KET: gal labiau pradės vadovautis sveiku protu ir iš tikrųjų vis labiau taps reikšmingas veiksnys „kiek tu esi pavojingas kitiems“ ir iš to seks daug daugiau įsipareigojimų, kuriuos mažiau pavojingi galės daugiau mažiau ignoruoti.
      Na jau ką bet paspirtukininkus tikrai riekėtu reiduoti nes tie važiuoja lyk tai būtų paskutinė jų gyvenimo diena ir nesilaiko jokių rašytinių ar sveiko proto taisyklių. O pėsčiojo avarija su paspirtuku tikrai nėra maloni (lūžusi koja, o paspirtukas tiesiog nusijuokė ir nuvažiavo).
      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Sorry už mano tamsumą - bet vykti dviračiu į oro uostą?

      Ta prasme, jeigu dirbi VNO ar šalia - ok, viskas suprantama ir gana geras būdas keliauti, bet jeigu skrendi kaip keleivis - tai nebent grįžti tą pačią dieną (=skrendi į konferenciją/verslo reikalais), na nes neįsivaizduoju žmogaus tempiančio lagaminą dviračiu
      Jeigu konferencija poros dienų tai aš skrendu su carry-on dydžio kuprine ir bagažo nenaudoju. Tokiu atveju atvykti dviračiu tikrai būtų įmanoma.

      Comment


        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
        O kas čia per šedevras Naujininkuose? Kažkaip niekur neužkliuvo, kad kitoje nuo Lidl gatvės pusėje atsiras kažkas panašaus į dviračių taką. Yra ten seno dvirtakio užuominos nusukant į Tūkstantmaečio g., tai gal kažkoks įdomus tęsinys atsiras...

        Click image for larger version  Name:	20220606_193324.jpg Views:	70 Size:	2,00 MB ID:	1972965

        Platiną sankasą būsimam bedram takui, o per duobę, matyt, technika privažiuoja.

        Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	68,5 kB ID:	1973015

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Sorry už mano tamsumą - bet vykti dviračiu į oro uostą?

          Ta prasme, jeigu dirbi VNO ar šalia - ok, viskas suprantama ir gana geras būdas keliauti, bet jeigu skrendi kaip keleivis - tai nebent grįžti tą pačią dieną (=skrendi į konferenciją/verslo reikalais), na nes neįsivaizduoju žmogaus tempiančio lagaminą dviračiu
          Tiems, kas dirba, kas keliauja su mažai bagažo (aš šiandien, pavyzdžiui) ir t. t. Nu kaip ir visur kitur žmonės važinėja dviračiais.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Tiems, kas dirba, kas keliauja su mažai bagažo (aš šiandien, pavyzdžiui) ir t. t. Nu kaip ir visur kitur žmonės važinėja dviračiais.
            Šiaip man asmeniškai labai trūskta dviračių nuomosprie Oro uosto, kaip centre . Man dažnai grįžus vėlai nesinori, nei autobusų, nei taksi n auduotis, nes netoli, bet per toli eiti peščiomis. Su malonumu pasiimčiau oranžinį dviratį iki namų.
            Paskutinis taisė Resutas; 2022.06.07, 13:03.

            Comment


              Parašė Resutas Rodyti pranešimą

              Šiaip man asmeniškai labai trūskta dviračių nuomos, kaip center prie Oro uosto. Man dažnai grįžus vėlai nesinori, nei autobusų, nei taksi n auduotis, nes netoli, bet per toli eiti peščiomis. Su malonumu pasiimčiau oranžinį dviratį iki namų.
              Remigijus nenorėjo plėtoti Artūro projekto : ( todėl nuo 2013 m. neplėtojamas stotelių tinklas ir dviračių kiekis

              Comment


                Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                Remigijus nenorėjo plėtoti Artūro projekto : ( todėl nuo 2013 m. neplėtojamas stotelių tinklas ir dviračių kiekis
                Tiesa sakant, oranziniu dviraciu sistema yra labai neefktyvi ir apsenusi palyginus su paspirtuku nuoma. Kazkur listi, registruotis, ieskoti parkingo, bazės kur turiu tiek visko pildytis... ir dar kainodara labai paini... Gerai butu tas pats, kaip su paspirtukais ir viskas...

                Comment


                  Ir kas čia gero - visas miestas belekaip nustatytas tais paspirtukais.

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                    Ir kas čia gero - visas miestas belekaip nustatytas tais paspirtukais.
                    Kaip tik norėjau tai paminėti. Bet čia gana lengvai išsprendžiama problema tiesiog numatant kompaktiškas mini zonas, kuriose galima paspirtukus palikti. Reiktų minimalių investicijų, žinoma. Tiesiog VMS dėl apsileidimo ir/arba nekompetencijos nesugeba tokios tvarkos įvesti. Kaip, beje, ir su Bolt taksiorais, kur dėl jokios kontrolės nebuvimo dirba visokie maniakai ir psichopatai, kurie kelia sąmyšį gatvėse ir terorizuoja tiek savo keleivius, tiek kitus eismo dalyvius.

                    Comment


                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                      Ir kas čia gero - visas miestas belekaip nustatytas tais paspirtukais.
                      Na čia aišku kitas ekstremumą turim. Reikia tarpinio varianto, kad nebelekur, bet ir ne taip, kaip dbara, kad tavo amršrutas dvigubinasi, nesi turi nueiti pesciomis iki pasiemimo tasko, nuvaziioti iki kito, o nuo velgi pesciomis nueiti kur reikia. Tokiua atveju gali tiesiog nueiti, nesutaupai nieko. Turetu buti rekomenduojamos parkingo vietos (gal suteikiant nuolaida parkuoajntis kur rekomenduojama), viskas tvarkomą per appsą.

                      Comment


                        Tai 2013 metais buvo inovatyvu, kai užsiregini ir su kortele važinėji, iki šiandien niekas nepakitę. Didelė tikimybė, kad iki 2027 metų ir liks tokia sistema, nes sutartis su JCD iki 2027 ir dabartinė valdžia nieko jokių investicijų. Šiai dienai reikėtų, kad pačioje stotelėje galėtum užsiregistruoti arba su mob. programele ir apmokėti banko kortele. Ir faktas reikia plataus tinklo ir didelio kiekio dviračių.
                        Dviračiai bent jau mieste tvarkingai sustatyti ir rasi visąlaik toje pačioje vietoje.

                        Comment


                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                          Dviračiai bent jau mieste tvarkingai sustatyti ir rasi visąlaik toje pačioje vietoje.
                          CycloCity "miestą" supranta yra pagal XIX a. sąvoką, kai Žvėrynas, Naujamiestis ir Šnipiškės buvo užmiestis :-)

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Sorry už mano tamsumą - bet vykti dviračiu į oro uostą?

                            Ta prasme, jeigu dirbi VNO ar šalia - ok, viskas suprantama ir gana geras būdas keliauti, bet jeigu skrendi kaip keleivis - tai nebent grįžti tą pačią dieną (=skrendi į konferenciją/verslo reikalais), na nes neįsivaizduoju žmogaus tempiančio lagaminą dviračiu
                            I Lietuva neskrenda daug tradiciniu avialiniju, dauguma skrydziu pigiomis avialinijomis, kurios leidzia tik kuprine su savim, tad daug zmoniu taip skraido, tad nebutu dideles problemos nuvaziuot su dviraciu

                            Comment


                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                              Tai 2013 metais buvo inovatyvu, kai užsiregini ir su kortele važinėji, iki šiandien niekas nepakitę. Didelė tikimybė, kad iki 2027 metų ir liks tokia sistema, nes sutartis su JCD iki 2027 ir dabartinė valdžia nieko jokių investicijų. Šiai dienai reikėtų, kad pačioje stotelėje galėtum užsiregistruoti arba su mob. programele ir apmokėti banko kortele. Ir faktas reikia plataus tinklo ir didelio kiekio dviračių.
                              Dviračiai bent jau mieste tvarkingai sustatyti ir rasi visąlaik toje pačioje vietoje.
                              Galima viską su programėle pasidaryt dabar. UX nelabai patogus, užtrunka laiko viską suvesti dėl 50 ct vienkartinio važiavimo, bet jei sezono narystę apmoki telefone, tai tada paskui vieno mygtuko paspaudimas telefone atsirakinti dviratį. Vienkartiniai bilietai irgi kaip narystė padaryta - realiai sumoki 50 ct už 30 min narystę.

                              Comment


                                Stebuklas: prasidėjo Narbuto dviračių tako statybos darbai

                                Prie Laisvės/Pilaitės/Narbuto sankryžos uždaryta kairioji juosta, pradėjo nukasinėti žemės sluoksnį, gabaliukais pakeistas asfaltas (ryte to dar nebuvo).

                                Comment


                                  Vaizdinis įrodymas:

                                  Comment


                                    Ir dar kažkiek įrodymų:

                                    T. Narbuto g. dviračių takas ir viešojo transporto juosta











                                    https://citify.eu/t-narbuto-g-dvirac...sporto-juosta/

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                      Remigijus nenorėjo plėtoti Artūro projekto : ( todėl nuo 2013 m. neplėtojamas stotelių tinklas ir dviračių kiekis
                                      Melas - kiekvienais metais iki pandemijos sistema plėtėsi. Paskutinį kartą berods iki Žirmūnų pradžios.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Melas - kiekvienais metais iki pandemijos sistema plėtėsi. Paskutinį kartą berods iki Žirmūnų pradžios.
                                        Nežinau apie kurią būtent Žirmūnų pradžią kalbame, bet tiek prie Minsko IKI, tiek prie Minties gatvės, tiek Šiaurės miestelyje dviračių stotelė buvo dar nuo 2014/2015.

                                        Comment


                                          Tada gal ne iki pradžios, o Šiaurės miestelio. Ten tikrai nebuvo 2015 metais.
                                          Edit: vis tik pamelavau, Šiaurės miestelyje jau buvo 2015 - https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=67587728
                                          Paskutinis taisė digital; 2022.06.07, 19:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X