Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manau kiekvienam skirtingai.
    Bet iš pateiktos foto matosi, kad mygtukas yra prieš šviesoforą.

    Algirdo g. mygtukai ir šviesoforai sukabinti ant tos pačios atramos.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	75,0 kB ID:	1970526

    Comment


      Algirdo g. nepatogu, nes sunku matyti dvriačių šviesoforą palietus sensorių. Tai nėra didelė problema, nes šviesoforas dubliuojasi su kitoje gatvės pusėje esančiu pėsčiųjų šviesaforu.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Algirdo g. nepatogu, nes sunku matyti dvriačių šviesoforą palietus sensorių. Tai nėra didelė problema, nes šviesoforas dubliuojasi su kitoje gatvės pusėje esančiu pėsčiųjų šviesaforu.
        Tai iš to kyla klausimas, kam tada tie dviračių šviesoforai, jei negalima naudotis jais/neatlieka fukcijos ir didina statybos kainą?

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

          Tai iš to kyla klausimas, kam tada tie dviračių šviesoforai, jei negalima naudotis jais/neatlieka fukcijos ir didina statybos kainą?
          Pasukt kampu nesunku.

          Comment


            Parašė Kaid Rodyti pranešimą

            Tai iš to kyla klausimas, kam tada tie dviračių šviesoforai, jei negalima naudotis jais/neatlieka fukcijos ir didina statybos kainą?
            Principe tai tam pat, kaip ir kitur. Tiesiog papildomas šviesoforas. UK, pavyzdžiui, kitoje sankryžos pusėje visuomet būna dubliuojantys šviesoforai mašinoms, nors pas mus nebūna. Konkrečiai Algirdo g., mano nuomone, buvo galima apsieiti ir be tų mažiukų dvriačių šviesaforų, nes nėra jokios problemos su pėsčiųjų šviesoforu, prie kurio buvo galima pridėti dviračių šviesą, kaip daroma kitur Vilniuje.
            Na bet atrodo kiečiau, panašiau į NL, kas gerai įvaizdžio ir estetikos požiūriu.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Principe tai tam pat, kaip ir kitur. Tiesiog papildomas šviesoforas. UK, pavyzdžiui, kitoje sankryžos pusėje visuomet būna dubliuojantys šviesoforai mašinoms, nors pas mus nebūna. Konkrečiai Algirdo g., mano nuomone, buvo galima apsieiti ir be tų mažiukų dvriačių šviesaforų, nes nėra jokios problemos su pėsčiųjų šviesoforu, prie kurio buvo galima pridėti dviračių šviesą, kaip daroma kitur Vilniuje.
              Na bet atrodo kiečiau, panašiau į NL, kas gerai įvaizdžio ir estetikos požiūriu.
              Kad estetiškiau sutinku, bet turi būti ir funkcionalu, ir ekonomiškai pagrįsta, kadangi naudojamos valstybės lėšos.

              Comment


                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                Kad estetiškiau sutinku, bet turi būti ir funkcionalu, ir ekonomiškai pagrįsta, kadangi naudojamos valstybės lėšos.
                Nežinau, bet gal ne viskas matuojama tiesioginiu efektui. Tokios nedidelės detalės gali daryti važiavimą dviračiu patrauklesnį, o nuo to išlošia daug kas (mažėja automobilių, mažesnė tarša ir t.t.)

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Kaip čia taip, toks modernus projektas, o apsaugos zona kokia? Panašu į standartinę 0,5 m, kai ties tokiu parkingo būdu privalo būti 0,75 m.

                  Click image for larger version

Name:	Untitled-1.png
Views:	1368
Size:	624,1 kB
ID:	1968385

                  Click image for larger version

Name:	Apsaugos_zonos.jpg
Views:	1293
Size:	42,2 kB
ID:	1968386
                  Ai buvau šitą nuėjęs išmatuoti, tai tiksliai 50cm palikta apsaugos zona.
                  Įkėliau į Tvarkau Vilnių, gavau tokį atsakymą:


                  Laba diena,

                  Dėkojame už Jūsų pranešimą. Informuojame, kad toks sprendinys buvo pasirinktas bei suderintas projektavimo stadijoje, atsižvelgiant į tai, jog gatvės plotis yra super ribotas bei siekiant užtikrinti saugų ir patogų judėjimą visiems, buvo pasirinktas kompromisinis sprendinys - 50 cm vertikali apsaugos zona.

                  Ačiū, kad esate pastabus ir prisidedate prie miesto infrastruktūros gerinimo.

                  Geros dienos.
                  https://tvarkaumiesta.lt/problem/247647

                  Comment



                    atsižvelgiant į tai, jog gatvės plotis yra super ribotas
                    STR šiai administracijai kaip supermenui kriptonitas
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Jei gatvės plotis ribotas tegu panaikina parkingo juostą ir užteks ploto apsaugos zonai.

                      Comment


                        Nepasirodė niekam, kad Algirdo takas turi problemų su asfalto lygumu? Gal ne visose atkarpose, bet 100% artėjant link Basanavičiaus g.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Nepasirodė niekam, kad Algirdo takas turi problemų su asfalto lygumu? Gal ne visose atkarpose, bet 100% artėjant link Basanavičiaus g.
                          Kitoje temoje (pėsčiųjų takai) įdėjau foto iš dviračių tako Algirdo g. atkarpoje. Taip, labai nelygu. Gal tai turėjo įtakos, jog pirmas sluoksnis seniai buvo paklotas, o raudonas asfaltas su pavelavimu.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Nepasirodė niekam, kad Algirdo takas turi problemų su asfalto lygumu? Gal ne visose atkarpose, bet 100% artėjant link Basanavičiaus g.
                            Turi problemų. Geležinkelio-Panerių atkarpoje balos susidaro vidury tako lyjant.

                            Comment


                              Forume kažkas buvo įkėlęs Pelėsos g. siaurinimo siūlymą „Tvarkau mieste“, prašant nutiesti dviračių juostas. Jų atsakyme rašyta, jog negali juostų įrengti, nes nėra reikalaujamos 0,5 m apsaugos zonos nuo lygiagrečiai statomų mašinų. Išvada: jie net nesuvokia tos paprastutės lentelės, kuri rodyta milijonus kartų (pristatymuose, el. laiškuose, FB). Atsakymas, jog tikslingai padarė „saugiai“ – nesilaikydami miniamlių saugumo reikavimų – tiesiog absurdo viršūnė. Dar pvz. dvidurės mašinos durų ilgis pusantro karto ilgesnis nei to BMW nuotraukoje.

                              Kai tvirtino „Anrekos“ stulpą šaligatvio viduryje, irgi turbūt buvo super siaura, bet padarė vis tiek super gerai. Beje, reikia prašyti, kad ne statybos broką taisytų (nes teoriškai, jo čia tiesiogiai nėra), bet projektinį broką:
                              Prašau Jūsų kreiptis dėl projektinio ir / ar statybos broko.
                              https://tvarkaumiesta.lt/problem/245573
                              Click image for larger version  Name:	20220504_1651659739_1145035601_20220504_1.jpg Views:	0 Size:	141,3 kB ID:	1970773
                              Edit: jau išnagrinėjo.
                              Paskutinis taisė dondc; 2022.05.27, 14:41.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Baigtas įrengti 1,1 km dviračių ir pėsčiųjų takas Šnipiškėse
                                https://madeinvilnius.lt/transportas...rAcke52X6bZshA
                                Yra nuotraukų.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Paaiškėjo, kur per šiuos metus bus nutiesti dviračių takai (sąrašas)
                                  https://madeinvilnius.lt/transportas...rjC6ajgv2Lgehs

                                  Šitą jau kelinti metai iš eilės žada. Buvo numatyta dviračių takų timelineŽirmūnų g. nuo Kareivių g. iki LIDL.

                                  Blogiausia padėtis ties stotele, prieš ją darbai ir bus baigti – Kalvarijų g. (nuo Braškių g. iki Didlaukio g.)

                                  Remontavo 2018 m., dabar ten pilna rekonstrukcija be projektų ir su to atsiradusiomis klaidomis – L. Giros g., dviračių tako ir šaligatvio remontas

                                  Po GV viaduku nelįs, nes yra atskiras projektas trūkstamai atkarpai po viaduku kartu su ilgesniu ruožu Baltupio g. – Ateities g. dviračių tako remontas nuo Kalvarijų g. iki G. Vilko g.

                                  Vadinasi paliks tuos 90° užsisukimus ties fontanu, nors vietos ten pilna – Didžiosios g. dviračių juostų atnaujinimas

                                  Fotografuosim neleaglų nuolydį take – Dviračių tako statybos Gulbinų, Žaliųjų Ežerų ir Europos parko gatvių atkarpose

                                  Jei remontas, o apie PP žinių nebuvo, tai perasfaltuos šaligatvį, gausis nelegalus nuolydis, turbūt takas bendras (priešaraujama DJMP), nors galima padaryti pigiai ir legaliai pravedant atskirą taką po viaduku – Laisvės pr. (nuo Architektų g. iki K.Jelskio) remontas

                                  10-ies objektų sąraše, pretenzijų turėtina 7-iuose. Čia nekalbant, jog prie asmens duomenų centro, kur tik buvo sukeltas papildomas included demand baigus projektus Olimpiečių g., Žirmūnų trikampy ir jungtyje nuo jo link upės – neištesėti pažadai ir planai nutiesti jau suprojektuotą, perprojektuotą ir galutinai pakeistą sprendinį neįgyvendinti projekto, bet tiesiog nugriauti tvorą:

                                  Click image for larger version  Name:	A.jpg Views:	0 Size:	384,8 kB ID:	1970963
                                  Paskutinis taisė dondc; 2022.05.28, 12:37.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Daug įdomiau, kodėl toje lentelėje nėra Narbuto tako. Pasaka be galo.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Click image for larger version Name:	A.jpg Views:	0 Size:	384,8 kB ID:	1970963
                                      Kaip tik naujienos - bus sprendžiamas šis briedas - atkarpos nebuvimas. Tik ar šaligatvis nenumatomas per siauras?..

                                      Sporto paskirties pastato adresu, Žirmūnų g. 1H Vilniuje, statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

                                      https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/

                                      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	127,3 kB ID:	1970968
                                      Paskutinis taisė spekas; 2022.05.28, 13:14.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Daug įdomiau, kodėl toje lentelėje nėra Narbuto tako. Pasaka be galo.
                                        Turbūt, jau skaito, kaip baigtą:

                                        Jau vasarą planuojama pabaigti magistralinių dviračių takų, sujungsiančių urbanizuotas teritorijas su miesto centru (Algirdo g., Dariaus ir Girėno g., T. Narbuto g. ir kt.) darbus.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                          Kaip tik naujienos - bus sprendžiamas šis briedas - atkarpos nebuvimas. Tik ar šaligatvis nenumatomas per siauras?..
                                          Įdomu, nes jau senių seniausiai yra projektas. Neįvykdžius pažadų nutiesti – skelbta, jog jis koreguojamas. Kitais metais vėl pažadėjus nutiesti, bet nenutiesus – pažadėta tiesiog tvorą demontuoti ir netiesti tako. Kol kas viskas savo vietoj. Tvora irgi.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X