OK, sutinku, gal mano klaidingas įspūdis, gal pakeisiu nuomonę. Esu open-minded
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Pavasarinė naujesnių dvirtakių apžvalga 8x greičiu (Fabijoniškės - Naujininkai - Karoliniškės).
Dalis mintų takų įgavo kitą žavesį su bepradedančiais žaliuoti sodinukais ir aiškiai pasijuto skirtumas, kai yra nors kokie želdiniai ar žolė skiriantys nuo gatvės.
Iš naujesnių takų ir ramaus eismo gatvių matosi:
Ozo g. ties viaduku
Žalgirio g.
Minties g.
Žirmūnų g.
Olimpiečių g.
Algirdo g. (intensyvios statybos - kliūčių ruožas)
Šaltkalvių g.
Naujininkų tunelis
Gerosios Vilties g.
Kol susidoros youtube - be garso
- 16 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPavasarinė naujesnių dvirtakių apžvalga 8x greičiu (Fabijoniškės - Naujininkai - Karoliniškės).
Dalis mintų takų įgavo kitą žavesį su bepradedančiais žaliuoti sodinukais ir aiškiai pasijuto skirtumas, kai yra nors kokie želdiniai ar žolė skiriantys nuo gatvės.
Iš naujesnių takų ir ramaus eismo gatvių matosi:
Ozo g. ties viaduku
Žalgirio g.
Minties g.
Žirmūnų g.
Olimpiečių g.
Algirdo g. (intensyvios statybos - kliūčių ruožas)
Šaltkalvių g.
Naujininkų tunelis
Gerosios Vilties g.
Kol susidoros youtube - be garso
Ties santuokų rūmais, tai du savaitgalius fotografavau pažeidėjus, bet dar taip įžūliai nemačiau, labai liūdna.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiaip matosi kaip pasikeitė takų tiesimo principai per keletą metų. Architektų g. ir ką tik nutiestas Oslo g. Atskyrimai, apšvietimas, apželdinimas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiaip matosi kaip pasikeitė takų tiesimo principai per keletą metų. Architektų g. ir ką tik nutiestas Oslo g. Atskyrimai, apšvietimas, apželdinimas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPavasarinė naujesnių dvirtakių apžvalga 8x greičiu (Fabijoniškės - Naujininkai - Karoliniškės).
Dalis mintų takų įgavo kitą žavesį su bepradedančiais žaliuoti sodinukais ir aiškiai pasijuto skirtumas, kai yra nors kokie želdiniai ar žolė skiriantys nuo gatvės.
Iš naujesnių takų ir ramaus eismo gatvių matosi:
Ozo g. ties viaduku
Žalgirio g.
Minties g.
Žirmūnų g.
Olimpiečių g.
Algirdo g. (intensyvios statybos - kliūčių ruožas)
Šaltkalvių g.
Naujininkų tunelis
Gerosios Vilties g.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Svarbiausia - tvoreles nudažai RAL9004 ir jos jau niekam nebekliūna ...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tiesa, kas čia per mada užėjo stulpus dažyti juodai? Ne tamsia, kaip Kaune, o tūpai juoda spalva apdažinėta
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Toks naujas standartas. Šiaip geras sprendimas.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bet tai spalva neturėjo būti tamsiai pilka?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu gatvių standarto lankstinukuose taip ir parašyta - juoda.
RAL Colour 9004 Signal black
https://www.paintcolourchart.com/ral...ssic/9004.html
Pilkšvai juoda, o radikaliai juoda - RAL9005.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Parašyta "RAL 9004 MATT". Meras, kiek atmenu, ištarė su kažkokiu priešorgazminiu jauduliu ...
RAL Colour 9004 Signal black
https://www.paintcolourchart.com/ral...ssic/9004.html
Pilkšvai juoda, o radikaliai juoda - RAL9005.
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu gatvių standarto lankstinukuose taip ir parašyta - juoda.Paskutinis taisė Ginthus; 2022.05.15, 12:32.
Comment
-
Būtų įdomu išgirsti dondc, Kristisz ir kitų nuomonę dėl poros dalykų, kurie mane nejuokais pradeda erzinti Vilniuje iš dvriačių takų naudotojo perspektyvos:
1. Išvažiavimai/įvažiavimai į degalines, daugiabučių kiemus, prekybos centrų parkingus ir panašias vietas, kuriuos kerta dviračių takas. Nuolat kyla pavojingos situacijos, kai auto vairuotojai visiškai nesidairydami pilnu greičiu šauna į/iš tokius įvažiavimus ir dėmesį sukoncentruoja nebent į kitas mašinas, kurios galėtų sutrukdyti jų manevravimą. Konkrečių vietų payzdžiai: Saltoniškių g. įvažiavimas į Panoramos parkingą, Žirmūnų g. nuokalnė nuo Lidl link Šilo tilto, kur yra keli įvažiavimai į daugiabučių kiemus, Geležinio Vilko g. įvažiavimas+išvažiavimas iš Circle K ir daug daug kitų. Kol kas nėra jokių papildomų saugumo priemonių tokiems vairuotojams, kaip kad papildomi kelio ženklai ar horizontalus ženklinimas, kas yra gana įprastą, pavyzdžiui, NL. Labai reikšminga dalis vairuotojų ne tik nepastabūs, bet realiai galvoja, kad jie turi važiavimo pirmenybę tokiose situacijose ir, imho, papildomas ženklinimas turėtų tokių vairuotojų žinias pagerinti.
2. Šviesoforai be apsaugoto pėsčiųjų/dviratininkų ciklo. Pavyzdžiai: Geležinio/Ukmergės g. sankryža, Saulėtekio al./Nemenčinės pl. sankryža ir daug daug kitų sankryžų. Pats žinau bent kelias bjaurias sankryžas, kur nuolat kyla pavojingos situacijos ar maži incidentai, kai auto vairuotojai ignoruoja viską aplinkui ir laikosi principo, kad jie visada turi visišką pirmenybę prieš pėsčiuosius/dviratininkus. Kartais ir dviratininkai lekia kaip akis išdegę ir nesidairo išvis į nieką, įskaitant tuos pačius pėsčiuosius ar kitus dviratininkus. Ypač galioja paspirtukistams ir Wolt'istams su elektriniais dviračiais. Klausimas: kodėl Vilniuje vengiama praktika tokiose pavojingose ir konfliktiškose vietose įrenginėti izoliuotą žalios šviesos ciklą? Pavyzdžiui, UK pėstiesiems žalias šviesoforas yra visada izoliuotas ir žalia reiškia, kad niekad nebus jokio konflikto. Ar būtų labai didelė problema taip įrengti bent jau kai kuriuos šviesoforus Vilniuje, kur kyla realūs konfliktai tarp eismo dalyvių?Paskutinis taisė John; 2022.05.17, 00:07.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPavasarinė naujesnių dvirtakių apžvalga 8x greičiu (Fabijoniškės - Naujininkai - Karoliniškės).
Dalis mintų takų įgavo kitą žavesį su bepradedančiais žaliuoti sodinukais ir aiškiai pasijuto skirtumas, kai yra nors kokie želdiniai ar žolė skiriantys nuo gatvės.
Iš naujesnių takų ir ramaus eismo gatvių matosi:
Ozo g. ties viaduku
Žalgirio g.
Minties g.
Žirmūnų g.
Olimpiečių g.
Algirdo g. (intensyvios statybos - kliūčių ruožas)
Šaltkalvių g.
Naujininkų tunelis
Gerosios Vilties g.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBūtų įdomu išgirsti dondc, Kristisz ir kitų nuomonę dėl poros dalykų, kurie mane nejuokais pradeda erzinti Vilniuje iš dvriačių takų naudotojo perspektyvos:
1. Išvažiavimai/įvažiavimai į degalines, daugiabučių kiemus, prekybos centrų parkingus ir panašias vietas, kuriuos kerta dviračių takas. Nuolat kyla pavojingos situacijos, kai auto vairuotojai visiškai nesidairydami pilnu greičiu šauna į/iš tokius įvažiavimus ir dėmesį sukoncentruoja nebent į kitas mašinas, kurios galėtų sutrukdyti jų manevravimą. Konkrečių vietų payzdžiai: Saltoniškių g. įvažiavimas į Panoramos parkingą, Žirmūnų g. nuokalnė nuo Lidl link Šilo tilto, kur yra keli įvažiavimai į daugiabučių kiemus, Geležinio Vilko g. įvažiavimas+išvažiavimas iš Circle K ir daug daug kitų. Kol kas nėra jokių papildomų saugumo priemonių tokiems vairuotojams, kaip kad papildomi kelio ženklai ar horizontalus ženklinimas, kas yra gana įprastą, pavyzdžiui, NL. Labai reikšminga dalis vairuotojų ne tik nepastabūs, bet realiai galvoja, kad jie turi važiavimo pirmenybę tokiose situacijose ir, imho, papildomas ženklinimas turėtų tokių vairuotojų žinias pagerinti.
2. Šviesoforai be apsaugoto pėsčiųjų/dviratininkų ciklo. Pavyzdžiai: Geležinio/Ukmergės g. sankryža, Saulėtekio al./Nemenčinės pl. sankryža ir daug daug kitų sankryžų. Pats žinau bent kelias bjaurias sankryžas, kur nuolat kyla pavojingos situacijos ar maži incidentai, kai auto vairuotojai ignoruoja viską aplinkui ir laikosi principo, kad jie visada turi visišką pirmenybę prieš pėsčiuosius/dviratininkus. Kartais ir dviratininkai lekia kaip akis išdegę ir nesidairo išvis į nieką, įskaitant tuos pačius pėsčiuosius ar kitus dviratininkus. Ypač galioja paspirtukistams ir Wolt'istams su elektriniais dviračiais. Klausimas: kodėl Vilniuje vengiama praktika tokiose pavojingose ir konfliktiškose vietose įrenginėti izoliuotą žalios šviesos ciklą? Pavyzdžiui, UK pėstiesiems žalias šviesoforas yra visada izoliuotas ir žalia reiškia, kad niekad nebus jokio konflikto. Ar būtų labai didelė problema taip įrengti bent jau kai kuriuos šviesoforus Vilniuje, kur kyla realūs konfliktai tarp eismo dalyvių?
2. spec sviesoforai duodantys pirmas 10 sek dviratininkams o po to masinoms."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą1. Išvažiavimai/įvažiavimai į degalines, daugiabučių kiemus, prekybos centrų parkingus ir panašias vietas, kuriuos kerta dviračių takas. Nuolat kyla pavojingos situacijos, kai auto vairuotojai visiškai nesidairydami pilnu greičiu šauna į/iš tokius įvažiavimus ir dėmesį sukoncentruoja nebent į kitas mašinas, kurios galėtų sutrukdyti jų manevravimą.
Parašė John Rodyti pranešimą2. Šviesoforai be apsaugoto pėsčiųjų/dviratininkų ciklo. Pavyzdžiai: Geležinio/Ukmergės g. sankryža, Saulėtekio al./Nemenčinės pl. sankryža ir daug daug kitų sankryžų. Pats žinau bent kelias bjaurias sankryžas, kur nuolat kyla pavojingos situacijos ar maži incidentai, kai auto vairuotojai ignoruoja viską aplinkui ir laikosi principo, kad jie visada turi visišką pirmenybę prieš pėsčiuosius/dviratininkus.
Comment
Comment