Pavasarinė naujesnių dvirtakių apžvalga 8x greičiu (Fabijoniškės - Naujininkai - Karoliniškės).
Dalis mintų takų įgavo kitą žavesį su bepradedančiais žaliuoti sodinukais ir aiškiai pasijuto skirtumas, kai yra nors kokie želdiniai ar žolė skiriantys nuo gatvės.
Iš naujesnių takų ir ramaus eismo gatvių matosi:
Ozo g. ties viaduku
Žalgirio g.
Minties g.
Žirmūnų g.
Olimpiečių g.
Algirdo g. (intensyvios statybos - kliūčių ruožas)
Šaltkalvių g.
Naujininkų tunelis
Gerosios Vilties g.
Pavasarinė naujesnių dvirtakių apžvalga 8x greičiu (Fabijoniškės - Naujininkai - Karoliniškės).
Dalis mintų takų įgavo kitą žavesį su bepradedančiais žaliuoti sodinukais ir aiškiai pasijuto skirtumas, kai yra nors kokie želdiniai ar žolė skiriantys nuo gatvės.
Iš naujesnių takų ir ramaus eismo gatvių matosi:
Ozo g. ties viaduku
Žalgirio g.
Minties g.
Žirmūnų g.
Olimpiečių g.
Algirdo g. (intensyvios statybos - kliūčių ruožas)
Šaltkalvių g.
Naujininkų tunelis
Gerosios Vilties g.
Kol susidoros youtube - be garso
Ačiū už video.
Ties santuokų rūmais, tai du savaitgalius fotografavau pažeidėjus, bet dar taip įžūliai nemačiau, labai liūdna.
Pavasarinė naujesnių dvirtakių apžvalga 8x greičiu (Fabijoniškės - Naujininkai - Karoliniškės).
Dalis mintų takų įgavo kitą žavesį su bepradedančiais žaliuoti sodinukais ir aiškiai pasijuto skirtumas, kai yra nors kokie želdiniai ar žolė skiriantys nuo gatvės.
Iš naujesnių takų ir ramaus eismo gatvių matosi:
Ozo g. ties viaduku
Žalgirio g.
Minties g.
Žirmūnų g.
Olimpiečių g.
Algirdo g. (intensyvios statybos - kliūčių ruožas)
Šaltkalvių g.
Naujininkų tunelis
Gerosios Vilties g.
Šaltkalvių gatvės remonto darbai dar nėra užbaigti (nors ir vyksta jau 3 metus).
Nu gatvių standarto lankstinukuose taip ir parašyta - juoda.
Pamenu, kad Kauno pavyzdys pasirodė teigiamas, todėl nuspręsta taip padaryti ir Vilniuje. Kurioje grandinės vietoje kažkam šovė į galvą ne remtis patikrintu pavyzdžiu, o nueiti savo asobu keliu pasirenkant visai kitą spalvą?
Būtų įdomu išgirsti dondc, Kristisz ir kitų nuomonę dėl poros dalykų, kurie mane nejuokais pradeda erzinti Vilniuje iš dvriačių takų naudotojo perspektyvos:
1. Išvažiavimai/įvažiavimai į degalines, daugiabučių kiemus, prekybos centrų parkingus ir panašias vietas, kuriuos kerta dviračių takas. Nuolat kyla pavojingos situacijos, kai auto vairuotojai visiškai nesidairydami pilnu greičiu šauna į/iš tokius įvažiavimus ir dėmesį sukoncentruoja nebent į kitas mašinas, kurios galėtų sutrukdyti jų manevravimą. Konkrečių vietų payzdžiai: Saltoniškių g. įvažiavimas į Panoramos parkingą, Žirmūnų g. nuokalnė nuo Lidl link Šilo tilto, kur yra keli įvažiavimai į daugiabučių kiemus, Geležinio Vilko g. įvažiavimas+išvažiavimas iš Circle K ir daug daug kitų. Kol kas nėra jokių papildomų saugumo priemonių tokiems vairuotojams, kaip kad papildomi kelio ženklai ar horizontalus ženklinimas, kas yra gana įprastą, pavyzdžiui, NL. Labai reikšminga dalis vairuotojų ne tik nepastabūs, bet realiai galvoja, kad jie turi važiavimo pirmenybę tokiose situacijose ir, imho, papildomas ženklinimas turėtų tokių vairuotojų žinias pagerinti.
2. Šviesoforai be apsaugoto pėsčiųjų/dviratininkų ciklo. Pavyzdžiai: Geležinio/Ukmergės g. sankryža, Saulėtekio al./Nemenčinės pl. sankryža ir daug daug kitų sankryžų. Pats žinau bent kelias bjaurias sankryžas, kur nuolat kyla pavojingos situacijos ar maži incidentai, kai auto vairuotojai ignoruoja viską aplinkui ir laikosi principo, kad jie visada turi visišką pirmenybę prieš pėsčiuosius/dviratininkus. Kartais ir dviratininkai lekia kaip akis išdegę ir nesidairo išvis į nieką, įskaitant tuos pačius pėsčiuosius ar kitus dviratininkus. Ypač galioja paspirtukistams ir Wolt'istams su elektriniais dviračiais. Klausimas: kodėl Vilniuje vengiama praktika tokiose pavojingose ir konfliktiškose vietose įrenginėti izoliuotą žalios šviesos ciklą? Pavyzdžiui, UK pėstiesiems žalias šviesoforas yra visada izoliuotas ir žalia reiškia, kad niekad nebus jokio konflikto. Ar būtų labai didelė problema taip įrengti bent jau kai kuriuos šviesoforus Vilniuje, kur kyla realūs konfliktai tarp eismo dalyvių?
Pavasarinė naujesnių dvirtakių apžvalga 8x greičiu (Fabijoniškės - Naujininkai - Karoliniškės).
Dalis mintų takų įgavo kitą žavesį su bepradedančiais žaliuoti sodinukais ir aiškiai pasijuto skirtumas, kai yra nors kokie želdiniai ar žolė skiriantys nuo gatvės.
Iš naujesnių takų ir ramaus eismo gatvių matosi:
Ozo g. ties viaduku
Žalgirio g.
Minties g.
Žirmūnų g.
Olimpiečių g.
Algirdo g. (intensyvios statybos - kliūčių ruožas)
Šaltkalvių g.
Naujininkų tunelis
Gerosios Vilties g.
Būtų įdomu išgirsti dondc, Kristisz ir kitų nuomonę dėl poros dalykų, kurie mane nejuokais pradeda erzinti Vilniuje iš dvriačių takų naudotojo perspektyvos:
1. Išvažiavimai/įvažiavimai į degalines, daugiabučių kiemus, prekybos centrų parkingus ir panašias vietas, kuriuos kerta dviračių takas. Nuolat kyla pavojingos situacijos, kai auto vairuotojai visiškai nesidairydami pilnu greičiu šauna į/iš tokius įvažiavimus ir dėmesį sukoncentruoja nebent į kitas mašinas, kurios galėtų sutrukdyti jų manevravimą. Konkrečių vietų payzdžiai: Saltoniškių g. įvažiavimas į Panoramos parkingą, Žirmūnų g. nuokalnė nuo Lidl link Šilo tilto, kur yra keli įvažiavimai į daugiabučių kiemus, Geležinio Vilko g. įvažiavimas+išvažiavimas iš Circle K ir daug daug kitų. Kol kas nėra jokių papildomų saugumo priemonių tokiems vairuotojams, kaip kad papildomi kelio ženklai ar horizontalus ženklinimas, kas yra gana įprastą, pavyzdžiui, NL. Labai reikšminga dalis vairuotojų ne tik nepastabūs, bet realiai galvoja, kad jie turi važiavimo pirmenybę tokiose situacijose ir, imho, papildomas ženklinimas turėtų tokių vairuotojų žinias pagerinti.
2. Šviesoforai be apsaugoto pėsčiųjų/dviratininkų ciklo. Pavyzdžiai: Geležinio/Ukmergės g. sankryža, Saulėtekio al./Nemenčinės pl. sankryža ir daug daug kitų sankryžų. Pats žinau bent kelias bjaurias sankryžas, kur nuolat kyla pavojingos situacijos ar maži incidentai, kai auto vairuotojai ignoruoja viską aplinkui ir laikosi principo, kad jie visada turi visišką pirmenybę prieš pėsčiuosius/dviratininkus. Kartais ir dviratininkai lekia kaip akis išdegę ir nesidairo išvis į nieką, įskaitant tuos pačius pėsčiuosius ar kitus dviratininkus. Ypač galioja paspirtukistams ir Wolt'istams su elektriniais dviračiais. Klausimas: kodėl Vilniuje vengiama praktika tokiose pavojingose ir konfliktiškose vietose įrenginėti izoliuotą žalios šviesos ciklą? Pavyzdžiui, UK pėstiesiems žalias šviesoforas yra visada izoliuotas ir žalia reiškia, kad niekad nebus jokio konflikto. Ar būtų labai didelė problema taip įrengti bent jau kai kuriuos šviesoforus Vilniuje, kur kyla realūs konfliktai tarp eismo dalyvių?
1. iskilios ivazos dviraciams ir pestiesiems su atitinkamais posukiu kampais
2. spec sviesoforai duodantys pirmas 10 sek dviratininkams o po to masinoms.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
1. Išvažiavimai/įvažiavimai į degalines, daugiabučių kiemus, prekybos centrų parkingus ir panašias vietas, kuriuos kerta dviračių takas. Nuolat kyla pavojingos situacijos, kai auto vairuotojai visiškai nesidairydami pilnu greičiu šauna į/iš tokius įvažiavimus ir dėmesį sukoncentruoja nebent į kitas mašinas, kurios galėtų sutrukdyti jų manevravimą.
Na, matyt nerealu yra tikėtis, kad vairuotojai pradės laikytis KET, todėl paprasčiausias ir patikimiausias variantas būtų pastatyti ženklą duoti kelią dviračių tako pusėje. Tokioje vietoje greitai artėjantis automobilis yra gerai prognozuojamas, yra aišku, kad jis nestos praleisti. Man asmeniškai labiau pavojingos atrodo iškeltos pervažos, nes tokiose vietose nežinai kodėl vairuotojas stabdo: ar praleisti, ar dėl bordiūro. Todėl prieš tokias pervažas sutoju visiškai ir tik įsitikinęs, kad vairuotojas sustojo praleisti, pajudu.
2. Šviesoforai be apsaugoto pėsčiųjų/dviratininkų ciklo. Pavyzdžiai: Geležinio/Ukmergės g. sankryža, Saulėtekio al./Nemenčinės pl. sankryža ir daug daug kitų sankryžų. Pats žinau bent kelias bjaurias sankryžas, kur nuolat kyla pavojingos situacijos ar maži incidentai, kai auto vairuotojai ignoruoja viską aplinkui ir laikosi principo, kad jie visada turi visišką pirmenybę prieš pėsčiuosius/dviratininkus.
Tiesiog elgiuosi, tarsi neturėčiau primenybės. Labiausiai tikėtina, kad sukantis vairuotojas manęs nepamatys.
Comment