Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąČia propaguotojai klysta. Tiesiog reikia viską taip kompaktizuoti, kad 5 minutės pesčiom - ir tu jau darbe, 3 minutės - jau parduotuvėje. Kojos turi būti pagrindinis transportas, kojos.
Del atstumu tarp namu ir darbo pritariu ir abiem rankom uz. Bet kol kas zmones nesupranta, kad jie patys renkasi darba, bet ne darbas renkasi juos.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBe automobiliu siuolaikinis pasaulys negali isgyventi, be dviraciu - gyvens be problemu. Dviratis yra pramoga/sportas, o uz sita reikia moketi.
Tikrai neverta investuoti į dviračių takus, nes už poros dešimtmečių dviratininkai galės važinėtis ištuštėjusiais automobiliniais keliais...
Comment
-
Parašė ratSėkmės brendant per lietaus balas ir klampojant per sniego pusnis.
O dėl pigu - brangu: ne taip brangiai ta automobilio eksploatacija kainuoja.Paskutinis taisė Aleksio; 2013.09.19, 20:40.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSekmės tempiant dviratį į penktą aukštą (lauke juk jo nepaliksi), o ir dviratininkauti žiemą nelabai malonu. Taip kad iki 5-6 km tik pesčiomis. Nereikia Vilniui šitų takelių - aš pats sekmingai be dviračio susitvarkau.
O dėl pigu - brangu: ne taip brangiai ta automobilio eksploatacija kainuoja.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSekmės tempiant dviratį į penktą aukštą (lauke juk jo nepaliksi), o ir dviratininkauti žiemą nelabai malonu. Taip kad iki 5-6 km tik pesčiomis. Nereikia Vilniui šitų takelių - aš pats sekmingai be dviračio susitvarkau.
O dėl pigu - brangu: ne taip brangiai ta automobilio eksploatacija kainuoja.
Matyt 5kg jums toks milziniskas svoris ir nepakeliama nasta... Dabar nesistebiu kodel jus renkates automobili ir pasisakot pries dviracius ir tuo paciu pries sporta
Na, jei jau tamsta sekmingai susitvarko be dviracio, tai tuomet ju tikrai nereikia Vilniui ir tuo labiau Lietuvai. Nera cia ko. Ir isvis draust reiketu tuos dviratininkus... Tik gamta tersia ir dviracius i penkta auskta nesioja. Betvarke kazkokia...
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąJei tau nereikia, nereiškia, kad "nereikia Vilniui".
Parašė -XXX- Rodyti pranešimąJus kada nors bandet pakelti dvirati? Ar bent jau vaziavote juo?
Parašė -XXX- Rodyti pranešimąMatyt 5kg jums toks milziniskas svoris ir nepakeliama nasta... Dabar nesistebiu kodel jus renkates automobili ir pasisakot pries dviracius ir tuo paciu pries sporta
Parašė -XXX- Rodyti pranešimąIr isvis draust reiketu tuos dviratininkus...Paskutinis taisė Aleksio; 2013.09.21, 11:51.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, nereikia. Vilnius ne toks didelis miestas, kad brangiau būtų nuvažiuoti automobiliu.
Sovietmečiu -sulankstomas "Minskas" paliko "gerus" prisiminimus. Plius vietos balkone užima daug.
Taip, aš net krepšinio čempionato nežiuriu.
Taip, nes jie nemoka mokesčių už benziną.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, nes jie nemoka mokesčių už benziną.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, nereikia. Vilnius ne toks didelis miestas, kad brangiau būtų nuvažiuoti automobiliu.
Antra, tai didelė dalis dviratininkų turi ir automobilį, taip kad nejuokink su savo mokeščiais už benziną, yra tik skirtumas, kad į parduotuvę, ar į miestą važiuoja dviračiu o ne kaip tu, dėl 100 metrų automobilį kuri.Paskutinis taisė k0fis; 2013.09.21, 16:34.
Comment
-
Keletas šios dienos nuotraukų apie situaciją su išsvajotuoju dviračių taku į Pilaitę. Palei Pilaitės prospektą panašu kad greitai šio saugaus kelio dviratininkams nebus. Pietinėje (prospekto) dalyje tvarkomas tiktai pėstiesiems skirtas šaligatvis. Vaizdai prie viaduko virš vakarinio aplinkkelio, seka nuo Pilaitės:
Paskutinis taisė DeGama; 2013.09.22, 17:39.
Comment
-
Kitoje, šiaurinėje prospekto pusėje, tiktai matosi palikta vietos dviračių takui. Kol kas ten pieva. Ant viaduko- gerokai platesnis šaligatvis
Tačiau įvažiavime/išvažiavime (šiaurės rytinis viaduko kampas) nei borteliai pažeminti, nei takų požymių
Toliau link Spaudos rūmų- tiktai epizodinis takelis ties sankryža su Sietyno gatve, iš niekur atsirandantis ir į niekur dingstantis
jau keli metai egzistuojantis puikus asfaltuotas dviračių takas nuo sankryžos su Laisvės prospektu iki šiol baigiasi čia
Comment
-
Prognozuoju kad patekimas dviračiu į Pilaitę po didžiųjų statybų iš esmės nesiskirs nuo ankstesnio.
Drąsesni važiuos kartu su automobiliais. Nes ištiso dviračių tako nebus.
O atsargesni kaip ir anksčiau važinės pietinėje pusėje anksčiau buvusiu takeliu, greitai tapsiančiu ištisiniu tvarkingu šaligatviu iki pat senojo Pilaitės kelio. Na, gal tragedijų nebus- pėsčiųjų ten neturėtų būti daug.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTai Jums benzinas svarbiau už orą? O jeigu Jūsų kišenė būtų pilna pinigų, ar pirktumėte elektromobilį? Ar Jus tiesiog kaifuojate nuo benzino ir nematote alternatyvų?
Parašė k0fis Rodyti pranešimąDviračiu kažkur nuvažiuoti išviso nieko nekainuoja, o automobilis mano žiniomis pakolkas dar oru nevažiuoja, na bet aiški tavo pozicija, be automobilio ne žingsnio.
Antra, tai didelė dalis dviratininkų turi ir automobilį, taip kad nejuokink su savo mokeščiais už benziną, yra tik skirtumas, kad į parduotuvę, ar į miestą važiuoja dviračiu o ne kaip tu, dėl 100 metrų automobilį kuri.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąElektromobilis yra tas pats automobilis, tik varomas elektra, o ne degalais, t.y. gamta vistiek yra teršiama (jeigu kažkam neramu) - neteršia gamtos tik einantis žmogus.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKuri elektromobilio dalis teršia aplinką? Teršia aplinką nebent tik elektros pagaminimas.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKuri elektromobilio dalis teršia aplinką? Teršia aplinką nebent tik elektros pagaminimas.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip - jie surenkami ir perdirbami.
Comment
Comment