Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kirtimų g. tarp Lentvario ir Galvės gatvių.
    Rugsėjo 6 d.











    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Niekas nieko neverčia dviratininkauti. Tuo labiau, kad papildomi dviračių takai yra papildoma našta biudžetui.
      O kas vercia vairuotojus automobilininkauti tuomet? Pagal tamstos logika automobiliu keliai irgi nasta biudzetui? Tik jei visur matyt tik ta nasta biudzetui, tuomet kokio velnio tas biudzetas isvis yra reikalingas? Gal taupom visur tada? Nestatykime nauju keliu, dviraciu taku ir nekeiskime pasenusio miesto apsvietimo, neirenginekime estakadu ir pesciuju taku... Jug nasta...
      As moku mokesciu (sakyciau nemazus) ir todel noriu matyti rezultata, bet ne naujai statomus politiku dvarus.

      Comment


        Del Laisves prospekto dviraciu taku. Tiems, kas sako, kad Laisves prospekto dviracio tako pakaktu. Ar bandete kada nors pravaziuoti Laisves prospekto dviracio takais nuo Pasilaiciu iki tarkime Savanoriu ziedo. Pabandykite, o paskui galesite pasidalinti ispudziais. Kaip ir priimta, takas prasideda is niekur ir veda i niekur arba anapilin... Yra kelios vietos, kur dviratininkai priversti sokti i vaziuojamaja dali ir... arba kirsti istiesines juostas pazeidinejant KET, arba bandyt laime ir is desines letejimo juostos su nuolat sukanciom masinom i desine persirikiuoti i vidurine juosta, kad pravaziuoti tiesiai. Gerai jei dviratininkas patyres... Bet jei tai visa seima su mazais vaikais?

        Kitas dalykas, kad Karoliniskiu miskas yra labai pamegta ir lankytina gretimu rajonu gyventoju vieta. Pats megstu vasara prasilekti dviraciu mineto misko takais. Paziurejus plana, nei vieno rimto tako vedancio iki pat naujojo pesciuju tilto Maciuleviciaus gtv... Kazkokios atkarpos po 20-100m vel gi atsirandancios is niekur ir vedancios i niekur...

        Europoj dviraciu takai projektuojami kartu su naujais keliais. Paziurekime kokios salygos dviratininkams sudarytos Lenkijoj, Vokietijoj, Cekijoj. Pas mus gi visad viskas ne taip, kaip turetu but...
        Paskutinis taisė -XXX-; 2013.09.16, 18:40.

        Comment


          Parašė -XXX- Rodyti pranešimą
          Del Laisves prospekto dviraciu taku. Tiems, kas sako, kad Laisves prospekto dviracio tako pakaktu. Ar bandete kada nors pravaziuoti Laisves prospekto dviracio takais nuo Pasilaiciu iki tarkime Savanoriu ziedo. Pabandykite, o paskui galesite pasidalinti ispudziais. Kaip ir priimta, takas prasideda is niekur ir veda i niekur arba anapilin... Yra kelios vietos, kur dviratininkai priversti sokti i vaziuojamaja dali ir... arba kirsti istiesines juostas pazeidinejant KET, arba bandyt laime ir is desines letejimo juostos su nuolat sukanciom masinom i desine persirikiuoti i vidurine juosta, kad pravaziuoti tiesiai. Gerai jei dviratininkas patyres... Bet jei tai visa seima su mazais vaikais?
          Turbūt čia kalbi apie mūsų diskusijas.. Laisvės pr. tako užtektų su sąlyga, kad jis būtų normaliai įrengtas. T.y. paprasčiausiai kaip minėjau užtektų nuimti dalį pėsčiųjų šaligatvio ir uždėti asfaltą. O kur nėra išvis - ten įrengti kartu su šaligatviais.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Turbūt čia kalbi apie mūsų diskusijas.. Laisvės pr. tako užtektų su sąlyga, kad jis būtų normaliai įrengtas. T.y. paprasčiausiai kaip minėjau užtektų nuimti dalį pėsčiųjų šaligatvio ir uždėti asfaltą. O kur nėra išvis - ten įrengti kartu su šaligatviais.
            Tikrai taip, situacija kiek pasikeistu. Bet jeigu ziuret i dabartine situacija su perspektyva i ateiti. Didele dalis dviracio tako jau padaryta. Ji prasideda nuo rekonstruoto Gariunu tilto. Uztektu tik sujungti ji su nauju dviraciu taku (jei toks butu nutiestas) antrajame aplinkkelio statybu etape. O paskui ir su treciuoju etapu. Jei to nepadaryti, tas naujai nutiestas dviraciu takas vedantis nuo Gariunu tilto link Traku Vokes praktiskai netenka savo prasmes, nes, kaip jau minejau anksciau, patekti i ji nera taip lengva.

            Comment


              Šiek tiek pabraižiau dėl aiškumo, štai kokių turiu pasiūlymų:
              1. Mano nuomone, tikslingiausia būtų tvarkyti Sietyno gatvę ir iš karto padaryti dviračių taką per visas Karoliniškes nuo Pilaitės pr. iki Taurupės gatvės, toliau takas galėtų eiti palei aplinkkelį (šlaito viršumi) iki Gariūnų tilto, iki kurio labai trūksta svarbios jungties. Eismo Sietyno gatvėje nedaug, tad ir šeimoms su vaikais būtų saugu.
              2. Kelionei Savanorių pr. kryptimi protinga vengti Laisvės pr., nes ir tarša didelė, ir vietos takui nelabai yra (arba reiktų didelių investicijų). Siūlyčiau sujungti Karoliniškes ir Lazdynus jau faktiškai esamu takeliu iki Asanavičiūtės pėsčiųjų viaduko, paskui tęsti Architektų gatve ir nuo kalno palei Laisvės pr. link parodų rūmų iki Lazdynų tilto (aišku, su pačiu tiltu yra problemų, bet čia jau atskira kalba).
              3. Padaryti jungtis su esamais takais, taip sukuriant bendrą tinklą. Čia galbūt gyventojai daugiau turėtų ką pridėti, bet idėja aiški

              Comment


                Ideja aiski. Palaikau visu 100%

                Comment


                  Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                  Šiek tiek pabraižiau dėl aiškumo, štai kokių turiu pasiūlymų:
                  1. Mano nuomone, tikslingiausia būtų tvarkyti Sietyno gatvę ir iš karto padaryti dviračių taką per visas Karoliniškes nuo Pilaitės pr. iki Taurupės gatvės, toliau takas galėtų eiti palei aplinkkelį (šlaito viršumi) iki Gariūnų tilto, iki kurio labai trūksta svarbios jungties. Eismo Sietyno gatvėje nedaug, tad ir šeimoms su vaikais būtų saugu.
                  2. Kelionei Savanorių pr. kryptimi protinga vengti Laisvės pr., nes ir tarša didelė, ir vietos takui nelabai yra (arba reiktų didelių investicijų). Siūlyčiau sujungti Karoliniškes ir Lazdynus jau faktiškai esamu takeliu iki Asanavičiūtės pėsčiųjų viaduko, paskui tęsti Architektų gatve ir nuo kalno palei Laisvės pr. link parodų rūmų iki Lazdynų tilto (aišku, su pačiu tiltu yra problemų, bet čia jau atskira kalba).
                  3. Padaryti jungtis su esamais takais, taip sukuriant bendrą tinklą. Čia galbūt gyventojai daugiau turėtų ką pridėti, bet idėja aiški
                  Labai puikiai viskas papaišyta, + - tą ir turėjau omenyje, tik galbūt, nusileidus nuo lazdynų kalno, taką veščiau per požeminę pereja dešniaja laisvės pr. dalimi, nes toje pusėje ir tiltas platesnis ir vietos daugiau takuj. Tik kaip minėjau, reiktu šiek tiek perdaryti požemines perejas prie savanoriu žiedo, išvienos pusės padarant normalų nuolydi, toliau takai galėtų testis į visas puses. Geltonas takas manau taip pat nepamaišytų.

                  Comment


                    Laisvės pr. iš Vilkpėdės pusės yra takas, taigi su tokia idėja, kad jis nevestų "į niekur", geriau nutiesti iš šiaurinės-rytinės kelio pusės. Juolab, kad jau dabar nuo Lazdynų iki pat tilto yra šaligatvis, tik [pigiausiu variantu] reiktų nuleisti bortelius ir sustatyti ženklus (be abejonės, norėtųsi atskiro asfaltuoto tako).
                    Mano nuomone, greito eismo gatvių, jei tik įmanoma, reiktų vengti vien dėl taršos ir triukšmo, taigi geriausia nukreipti dviratininkus mažiau judriomis gatvėmis (pažymėta geltonai). Savivaldybė turėjo planų remontuoti uždarytą pėsčiųjų tiltelį per Nerį, taigi pro jį jau buvo planų tiesti taką. Kažkur forume yra savivaldybės planai dėl dvirtakių iki 2020 m. Planai neblogi (yra net naujas Parodų rūmų-Vingio parko tiltas), tik neaišku, kada ar iš viso kažką darys
                    Mėlyna spalva pažymėjau nenutiestą "Eurovelo-11" trasos dalį (eina nuo Vingio parko Panerių link).
                    Paskutinis taisė Martlarkis; 2013.09.16, 21:38.

                    Comment


                      Tai šaligatvis yra ir kitoje pusėje platus, ir ten žmonių nevaikšto visai, nėra ir degalinių, ofisų ir parodų rūmų. O didžiausias pliusas tai gerokai platesnis šaligatvis ant lazdynų tilto, nes turbūt pats žinai kokio pločio šaligatvis, toje tilto pusėje kur tu nupiešei.

                      Comment


                        A, idėja irgi gera, buvau visai pamiršęs apie ten esantį šaligatvį. Bet turėtų būti geras privažiavimas dviračiu ir prie Verslo centro. Tada ir tas nutrūkęs takas nebebus beprasmis. Suprantama, didžiausia problema yra siaubingai siauras šaligatvis Lazdynų tilto šiaurinėje pusėje (kritinė projektavimo klaida).

                        Comment


                          Priviažiavimas ten dabar geras prie verslo centro ir prie parodų rūmų, visai toks kaip tu nupiešes. Nėra tik normalaus nuvažiavimo nuo šaligatvio prie sankryžos su parodų g., labai siauras pravažiavimas ties miškinių stot. nes jinai praktiškai vidurį šaligatvio stovi, na ir tas šaligatvis ant tilto toje pusėje...

                          Comment


                            Labai reikalingas pėsčiųjų/dviračių tiltas per Nerį maždaug ties TV bokštu, gerokai sutrumpėtų maršrutas, nereiktų per visokius pramoninius rajonus važiuoti ir šiaip Karoliniškių, Lazdynų gyventojams būtų daug greičiau ir patogiau pasiekti centrą ir Vingio parką.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Labai reikalingas pėsčiųjų/dviračių tiltas per Nerį maždaug ties TV bokštu, gerokai sutrumpėtų maršrutas, nereiktų per visokius pramoninius rajonus važiuoti ir šiaip Karoliniškių, Lazdynų gyventojams būtų daug greičiau ir patogiau pasiekti centrą ir Vingio parką.
                              Tikrai taip. Toks tiltas butu tikras dziaugsmas.
                              Buvo kalbos, kad naujo Akropolio statybu metu, ir bus statomas tiltas per Neri, kuris tures sujungti Vingio parka su Lazdynais. Aisku kalba jie daug, o kaip ten bus...

                              Comment


                                Parašė -XXX- Rodyti pranešimą
                                Tikrai taip. Toks tiltas butu tikras dziaugsmas.
                                Buvo kalbos, kad naujo Akropolio statybu metu, ir bus statomas tiltas per Neri, kuris tures sujungti Vingio parka su Lazdynais. Aisku kalba jie daug, o kaip ten bus...
                                Tiltas nuo Litexpo į Vingio parką yra numatytas ir egzistuoja ateities planuose. Verta pabrėžti, kad jeigu bus tiesiama 2 (berods antra) tramvajaus linija - ji eis būtent per šį naują tiltą.

                                Comment


                                  Parašė -XXX- Rodyti pranešimą
                                  O kas vercia vairuotojus automobilininkauti tuomet? Pagal tamstos logika automobiliu keliai irgi nasta biudzetui? Tik jei visur matyt tik ta nasta biudzetui, tuomet kokio velnio tas biudzetas isvis yra reikalingas? Gal taupom visur tada? Nestatykime nauju keliu, dviraciu taku ir nekeiskime pasenusio miesto apsvietimo, neirenginekime estakadu ir pesciuju taku... Jug nasta...
                                  As moku mokesciu (sakyciau nemazus) ir todel noriu matyti rezultata, bet ne naujai statomus politiku dvarus.
                                  Be automobiliu siuolaikinis pasaulys negali isgyventi, be dviraciu - gyvens be problemu. Dviratis yra pramoga/sportas, o uz sita reikia moketi.

                                  Comment


                                    Iš viso, tiltų per Nerį Vilniuje labai trūksta. Taip pat jie projektuojami ir statomi ištisais dešimtmečiais. Būtų geriau, kad vietoje to Kernavės tilto, kurio jau tikriausiai nebus, būtų nutiesti bent keli dviračiui ir pėstiesiems skirti tiltai Antakalnyje, Lazdynuose, Karoliniškėse. Kažkada ieškojau bent užuominų tokiems tiltams, bet teradau tik tą vieną - iš Litexpo į Vingio parką.

                                    Comment


                                      Parašė Adaras Rodyti pranešimą
                                      Iš viso, tiltų per Nerį Vilniuje labai trūksta. Taip pat jie projektuojami ir statomi ištisais dešimtmečiais. Būtų geriau, kad vietoje to Kernavės tilto, kurio jau tikriausiai nebus, būtų nutiesti bent keli dviračiui ir pėstiesiems skirti tiltai Antakalnyje, Lazdynuose, Karoliniškėse. Kažkada ieškojau bent užuominų tokiems tiltams, bet teradau tik tą vieną - iš Litexpo į Vingio parką.
                                      Na, Kernavės tiltas tai tikrai bus, nes jo poreikis neabejotinas.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Be automobiliu siuolaikinis pasaulys negali isgyventi, be dviraciu - gyvens be problemu. Dviratis yra pramoga/sportas, o uz sita reikia moketi.

                                        Jums moketi gal?
                                        O siaip jus labai klystate tamsta. Siuolaikiniame ir civilizuotame pasaulyje vis daugiau demesio skiriama dviraciam ir alternatyviosioms transporto priemonems. Taip pat ir sveiko gyvenimo budo propagavimui. Bet kol nepasikeis zmoniu mentalitetas ir poziuriai, apie civilizuota pasauli snekesime dar negreit...

                                        Comment


                                          Parašė -XXX- Rodyti pranešimą
                                          O siaip jus labai klystate tamsta. Siuolaikiniame ir civilizuotame pasaulyje vis daugiau demesio skiriama dviraciam ir alternatyviosioms transporto priemonems. Taip pat ir sveiko gyvenimo budo propagavimui. Bet kol nepasikeis zmoniu mentalitetas ir poziuriai, apie civilizuota pasauli snekesime dar negreit...
                                          Čia propaguotojai klysta. Tiesiog reikia viską taip kompaktizuoti, kad 5 minutės pesčiom - ir tu jau darbe, 3 minutės - jau parduotuvėje. Kojos turi būti pagrindinis transportas, kojos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X